ja, dat, niemand behalve Q. maar dat is logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Jij bent jonger toch? Je hebt nog veel tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij verder gaat.. en ik niet.. wat klopt er dan niet?
Welke user was dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Weet je zeker dat ik het niet was?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Ja, daarom juist. En het vele praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Engel is wel aardigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Wat is er kut aan? Ik vind hem coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef Tegan het volgende:
KT, die what-if van deze week is echt kut.
http://what-if.xkcd.com/4/
Dat hele stuk over die planeet van mollenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er kut aan? Ik vind hem cool
Dat was juist coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele stuk over die planeet van mollen.
Alles kan, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt
Ik vind haar ook 'wel' aardig
Andere niet.
Kan allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |