SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Al af
Ik neem even pauze.
Waarschuwing: 7 is zenuwslopend.
SPOILER: Fate 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal stukje muziek. Sowieso alle muziek in Death Notequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ook
goddomme![]()
hoe heet dat nummer trouwens op 19:00?
Ah thanksquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:37 schreef omelette het volgende:
[..]
Geniaal stukje muziek. Sowieso alle muziek in Death Note
Ore no imoutoquote:
Heb je de Kuroneko-arc meegerekend?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ore no imouto
Ben bij geass nog bezig met R2
He he, we hebben je aan een nieuwe verslaving geholpen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah thanks
Zojuist aflevering 8 afgekeken
Helaas kan ik niet al te lang verder kijken, moet werken
Pfftquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He he, we hebben je aan een nieuwe verslaving geholpen.
ja heb alles gekekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je de Kuroneko-arc meegerekend?
Waarom zeg jij niet dat je 9 gaat kijken dan, zit op je te wachten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
KUT, waarom zijn die bestanden in mijn map zo stom geordend? Ik kijk nu 12 in plaats van 9.
Ik dacht al, shocking development
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Haha, net als toen bij EVA.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
KUT, waarom zijn die bestanden in mijn map zo stom geordend? Ik kijk nu 12 in plaats van 9.
Ik dacht al, shocking development
Denk neit dat het bepaald goed is voor je rug.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb zin om in de L. pose anime te kijken.
[ afbeelding ]
Doe je best. Afhankelijk van welk type je hebt is het niet heel goed voor je stoel. En als je flikkert val je meestal ongelukkig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb zin om in de L. pose anime te kijken.
[ afbeelding ]
Fuu je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk neit dat het bepaald goed is voor je rug.
quote:I really shouldn't had tried to watch this anime... Sure, those mental instability scenes or sort are interesting, but only for the first few minute. It gets more and more mind-blowing(literally) and irritating. I skipped lots and lots of parts on many episodes, not just this.
It's like, he's having massive mental instability. So alright, I get it, but almost 2 full episodes about it? This anime is more like a philosophy of human emotion then... a story?
Plot wise I guess I'll give it a 2/10 ...?
While character building I would rate it 6/10 (I know the development is precise but it gave me headache instead)
I'm probably too dumb to watch or enjoy. I really can't put myself to satisfy this anime, despite the high ratings. I personally think that character development and the plot are equally very important, non should be taken lightly. After all, all I want to gain from anime is entertainment (be it action, mystery, character building etc.) especially after a tiring day.
Overall, this anime 4/10
PS: This should be rated as mild nudity, gee...
quote:
Doe ik ook ,maar alleen onzinnige/nutteloze scenequote:I skipped lots and lots of parts on many episodes, not just this
???quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
moet ik dit topic de schuld geven van de invasie aan anime-avatars op fok?
Nee, dit is slechts de plek waar dat soort mensen samenkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
nws is de andere kant opquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij ben ik de enige sinds kortquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb geen anime-avatar nu en zeker de helft van de veelplegers hier ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
quote:If I"m honest... this is so dumb, I'm not quite sure how to deal with it.
Hmm zegt me niet zo veel om eerlijk te zijnquote:
Hmm, misschien een beetje. Wereld overheersing.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
Komt vast nog wel aan bod.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Frag_adder het volgende:
nou vind ik sword art online best een gave serie, maar als al die gasten daar al maanden inzitten zitten ze massaal aan de buisvoeding of zo dan?
Dat vind ik eerlijk gezegd best slecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Doe ik ook ,maar alleen onzinnige/nutteloze scene![]()
Ik denk dat ik ergens een boekenlezer heb zien verklaren dat alle spelers verplaatst zijn naar ziekenhuizen, zorginstellingen, etc. toen Kayaba Akihito instanties, famillies, vrienden een bepaalde tijdruime gaf waarop de Nerve Gears van het stroomnet afgesloten mochten zijn, zodat de spelers verplaatst konden worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Frag_adder het volgende:
nou vind ik sword art online best een gave serie, maar als al die gasten daar al maanden inzitten zitten ze massaal aan de buisvoeding of zo dan?
ahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens een boekenlezer heb zien verklaren dat alle spelers verplaatst zijn naar ziekenhuizen, zorginstellingen, etc. toen Kayaba Akihito instanties, famillies, vrienden een bepaalde tijdruime gaf waarop de Nerve Gears van het stroomnet afgesloten mochten zijn, zodat de spelers verplaatst konden worden.
hoezo geen goed idee?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
aha
dat kan het verklaren (maar kan ook een gigantische spoiler zijn)
(niet dat ik daar mee zit hoor).
Iemand hier die Hagure Yuusha no Estetica volgt?
Vandaag in de trein eerste 3 eps gezien. Dat was geen goed idee
Waarom nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn 3-5 scènes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd best slecht.
en nog wat girl on girl aktiequote:
Oh ik kan hier goed langs kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kijk dat je een serie kijkt waar dit in zit okemaar WAAROM kijk je dan ook nog AFL 2 en 3
please, elaborate
ach ja
Nou dat valt ook wel weer meequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
aha
Iemand hier die Hagure Yuusha no Estetica volgt?
Denk je? Het lijkt me niet dat de wereld buiten SOA veel aandacht krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
aha
Niet hotlinken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef wdn het volgende:
[..]
en nog wat girl on girl aktie
[ afbeelding ]
「冬」>「夏」quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
een beetje koud is inderdaad wel fijn nu
Ik was wat karbonade aan het bakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voortaan iets beter lezen he
Hagure Yuusha no Estetica
On! Eerlijk!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:07 schreef wdn het volgende:
-edit: niet de bedoeling-
[ Bericht 53% gewijzigd door Mike op 26-07-2012 19:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
On! Eerlijk!
Alle Japanse tekenfilms gaan daar over. Dat kun je niet weglaten. Tentakels. Tepels. Tentakels die spelen met tepels. Dat is waar het om gaat in anime. Dat is waar het om gaat in dit topic.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
Yandere?Yandere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yandere!hey die hebt ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:51 schreef Life2.0 het volgende:
wel best wel slecht maar haar character was wel leuk
Goed om te horen alhoewel ik op dat tweede een kleine aanmerking heb, vijf woorden, the tokyo youth ordinance bill.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik ook!
En ze hebben in Japan zelfs een wet aangenomen dat getekend geen sex related content is
Oh, dat is een hele opluchting.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik ook!
En ze hebben in Japan zelfs een wet aangenomen dat getekend geen sex related content is
Die gaat toch over verkoop en verhuur?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goed om te horen alhoewel ik op dat tweede een kleine aanmerking heb, vijf woorden, the tokyo youth ordinance bill.
bron??quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik ook!
sssstquote:
Gestoorde psychotische mensen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat was nu uiteindelijk de consensus van de discussie die we hadden over de voor- en nadelen van yandere's?
Ze hebben alles voor je over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat was nu uiteindelijk de consensus van de discussie die we hadden over de voor- en nadelen van yandere's?
Wat is hierquote:
Het gros wel, maar er zitten echt een aantal pareltjes tussen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
Als er iets is wat ik haat dan zijn het die AMVs op youtube.
EVA!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb al tijden de neiging om een AMV te maken met het nummer The Doors - People are Strange.
Welke anime zou er goed bij passen?
Waarschijnlijk doe ik het niet hoor, maar ik zit er wel over te denken.
Enige wat ik wel (vroeger) leuk vond (niet alles maar wel wat) zijn die hele kleine filmpjes AMV Hell.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
Als er iets is wat ik haat dan zijn het die AMVs op youtube.
Meh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gros wel, maar er zitten echt een aantal pareltjes tussen.
Dit is denk ik de beste die ik ooit heb gezien. Maar er zijn er nog wel meer.
De officiële Gainax AMV van NGE:
En .Cake had ooit zo'n goede Gundam AMV gepost, maar die ben ik kwijt
Ik ken niet zo veel anderequote:
De serie zelf! Fucking. Geniaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is hieraan?
Dansende elfjes en springende wafels?
Nano Ripe maakt leuke liedjes hoor, Hanasaku Iroha/ Sankarea OP, maar die stem...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
En .Cake had ooit zo'n goede Gundam AMV gepost, maar die ben ik kwijt
Ah, die zocht ik. Gelijk even aan mijn favorieten toevoegen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Idd een van de betere, ook omdat het meerdere series omvat.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Enige wat ik wel (vroeger) leuk vond (niet alles maar wel wat) zijn die hele kleine filmpjes AMV Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
Snapt iemand trouwens Death Note 17?maar je was nog bij 7 vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Snapt iemand trouwens Death Note 17?Die ene klasgenoot van Robin wel, die is vet slim. Die snapte Death Note in één keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Snapt iemand trouwens Death Note 17?Wat snapte je er niet aan? Wat viel er eigenlijk niet aan te snappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner het me niet precies meer, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen klasgenoot, maar iemand die ik ken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die ene klasgenoot van Robin wel, die is vet slim. Die snapte Death Note in één keer!
GITSquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Beste AMV wat er OOIT gemaakt is...Zelfs lange tijd in de Nederlandse top 40 en zo.
En deze:
Achterhaalde graphicsquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
Ghost in the Shell was tof, maar ik denk dat ik net iets te jong was om het te kijken. Ik ga het ooit nog wel opnieuw kijken
waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
maar ik denk dat ik net iets te jong was om het te kijken.
Achterhaalde graphics kunnen mij niks schelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Achterhaalde graphics
RE:D daarentegen <3
48quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
Leve videoconverters
Leve de iPhone
Leve vakantie
Leve 7 episodes aan Death Note die ik vannacht ga kijken
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
Leve videoconverters
Leve de iPhone
Leve vakantie
Leve 7 episodes aan Death Note die ik vannacht ga kijken
Of een bijna 20 jaar oude serie kijkt!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat gevoel dat je bijna K-ON!! hebt uitgekeken
Sorry, het is te spannendquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
hey babes
en wat lees ik nou, klipnapje jij zou tot de aflevering gaan waar ik was geblevenje breekt mijn hart
Alsof ik niet tot 8 uur opblijf om alles af te kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sorry, het is te spannend
Morgen kun je me weer inhalen.
Tot 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Als jullie bij episode 26 zijn moeten jullie maar een seintje geven. Daar was ik gestopt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Welkomquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Dengen het volgende:
meestal raakt een verhaal me niet echt maar bij ef: a tale of memories moest ik wel ff een traantje weg pinken![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle knuffelt iedereen in het topic.
Ooh een nieuwe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Dengen het volgende:
meestal raakt een verhaal me niet echt maar bij ef: a tale of memories moest ik wel ff een traantje weg pinken![]()
* Arashimashou doet een stap opzij en ontwijkt AdoraBellequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou moequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
* Arashimashou doet een stap opzij en ontwijkt AdoraBelle
Ahww.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
No homoquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.
* robin007bond geeft niet iedereen een knuffel. Voor jongens is het toch een beetje gay om elkaar te knuffelen. Sorry guys
Onii-chanquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.
* robin007bond geeft niet iedereen een knuffel. Voor jongens is het toch een beetje gay om elkaar te knuffelen. Sorry guys
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Fetisj?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee.... gewoon nee...
Die fetisj vind ik echt te ver gaan.
Het is niet een fetisj. Of misschien voor sommige welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee.... gewoon nee...
geen armen fetisch? sounds goodquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee.... gewoon nee...
* Blue_Panther_Ninja knuffelt AdoraBellequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
katawa shoujo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet een fetisj. Of misschien voor sommige wel
Gewoon een personage uit een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;__________________________________;Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Damn manL. is Light toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, L. is L.quote:
Ik heb de hele serie gezien van begin tot eind.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je Death Note gezien? Zo niet, doen!
Maar L is niet Light. Twee verschillende personen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.
favo: ouran highschool host club ( romantisch en comedyquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welkom
Even mijn standaardriedel:
Favoriete anime (meervoud)?
MyAnimeList account?
Op zoek naar meer goede anime?
Euhmmm... Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Life2.0 het volgende:
L = snoepjespersoon
Light = kera
en de film is beter dan de anime
Boku no Pico. Ideale anime om te kijken, vooral met maten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Dengen het volgende:
[..]
favo: ouran highschool host club ( romantisch en comedy)
myanimelist: ben ik nu aant maken ;3
opzoek naar goede anime : uhu ;D alle gendre ftw :d
Goed idee, ik maak er ook even eentje aan...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Dengen het volgende:
[..]
favo: ouran highschool host club ( romantisch en comedy)
myanimelist: ben ik nu aant maken ;3
opzoek naar goede anime : uhu ;D alle gendre ftw :d
Steins;Gatequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welk anime zal ik nu eens gaan kijken?
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Death Note, Fullmetal Alchemistquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welk anime zal ik nu eens gaan kijken?
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Dengen het volgende:
http://myanimelist.net/profile/dengen2 hoppa kijk is
iemand nog een mooie anime ? :3
boku no picoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Dengen het volgende:
Van romantisch weet ik bijna niksquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:27 schreef Dengen het volgende:
[..]
ik vind romantische of comedy altijd wel mooi :3
8)quote:
Zit je op lammerschans?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
8)
wij moeten eens een meet houden op school vind ik
Nou.. dit wordt een waslijst hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Dengen het volgende:
waah , die ff kijkuh ;3 thank yaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Van romantisch weet ik bijna niks
maar comedy je zou kunnen beginnen met Seitokai Yakuindomo
http://myanimelist.net/anime/8675/Seitokai_Yakuindomo
En bij seitokai heb je een beetje zulke humorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:27 schreef Dengen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Begin dan op zijn minst met gundam SEEDquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou.. dit wordt een waslijst hoor
Mobile Suit Gundam 00
zo , kan ik hele nacht ff anime downloadenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou.. dit wordt een waslijst hoor
......
Detroit Metal City
Mobile Suit Gundam 00
Tengen Toppa Gurren Lagann
Ik hoop dan dat je van perv-humor houdtquote:
bwahah , ik had school rumble ook een tijdje gekeken maar toen begon me toets week en nu ligt t ergens achter in me pc xD nog niks zeggen over ouran manga ben nog lezen bwahah ben nu bij volume 8 / 9 ;3 maar , ff vraagje .. worden haruhi en tamaki nou een stelletje ? :$ ik wil niet dingen overslaan maar zo graag weten xDquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je van perv-humor houdt
Eindelijk eens een shoujoliefhebber in dit topic. Wel een verfrissing.
Romantische komedie? School Rumble is geniaal.
Het leuke aan Ouran vond ik juist dat ze het shoujo-genre en dus zichzelf belachelijk maakten. Helaas stort de zelfspot in de manga na chapter 60 in.
Nog een romantische komedie: Lovely Complex. Niet iedereen vindt hem leuk maar hij is perfect voor shoujoliefhebbers.
Ik weet niet, ik ben gestopt uit pure walging dat mijn geliefde Haruhi mij opeens verraadde en een standaard shoujo-main werd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:52 schreef Dengen het volgende:
[..]
bwahah , ik had school rumble ook een tijdje gekeken maar toen begon me toets week en nu ligt t ergens achter in me pc xD nog niks zeggen over ouran manga ben nog lezen bwahah ben nu bij volume 8 / 9 ;3 maar , ff vraagje .. worden haruhi en tamaki nou een stelletje ? :$ ik wil niet dingen overslaan maar zo graag weten xD
Toradora en Hanasaku Iroha zijn het beste dat het romcom genre te bieden heeft imho. Als de romance zelf je interesseert dan is de nu lopende Natsuyuki Rendezvous misschien iets voor je en Joshiraku een andere nu lopende serie is erg grappig, maar een beetje erg Japans...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:27 schreef Dengen het volgende:
[..]
Okeuh, ga ik ook door tot 21quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
20 of 21 ofzo, de rest ga ik morgen kijken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, misschien verloopt alles volgens keikaku en staan we daarna weer versteld van zijn intelligentie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Eens. De reden dat ik tijdelijk gestopt ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondequote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens. De reden dat ik tijdelijk gestopt ben.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zonde
Wie is Billy trouwens? En waarom is hij in despair? En wat is een regen van gummen?
Vragen, vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tidje geleden dat ik Death Note heb gezien. Volgens mij was ik toen 13.![]()
;__________________;quote:Mama... papa is crying
Ik hoop het wel ja. Hij had het boek wel verstopt en niet verbrand oid. Misschien dat hij ergens een briefje heeft geschreven met daarop 'graaf hier en daar'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Ach, misschien verloopt alles volgens keikaku en staan we daarna weer versteld van zijn intelligentie.
Aaaaahhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
AaaaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook maar K-ON kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
krijg ik een backlog van animé, games en boeken sjeesusWomen with dicks and weak men with vaginas.
En 20 begint, vind het toch wel aanzienlijk minder leuk worden en ook mis ik Ryuk wel, leuke comedy relief.Women with dicks and weak men with vaginas.
kan nooit gezond zijn, al die haat..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, goed voor als je een afkeer tegen anime wilt krijgen.
Garpje hoor mensen
Xxx![]()
Denk dat ze te snel zijn gegaan met de pacing in het verhaal. Eerste 15-16 afleveringen waren geweldig totdat Light zijn krachten 'verloor'. Hoop toch echter dat er nog een showdown komt tussen Light en L.Women with dicks and weak men with vaginas.
blijf gewoon maar kijkuh , het word heel leuk uit eindelijk :3quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Denk dat ze te snel zijn gegaan met de pacing in het verhaal. Eerste 15-16 afleveringen waren geweldig totdat Light zijn krachten 'verloor'. Hoop toch echter dat er nog een showdown komt tussen Light en L.![]()
Nope, Klipperd beloofd tot 21 te kijken, dus ik ga nu ook niet verder kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:48 schreef Dengen het volgende:
[..]
blijf gewoon maar kijkuh , het word heel leuk uit eindelijk :3
Women with dicks and weak men with vaginas.
jij bent tot laat door gegaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope, Klipperd beloofd tot 21 te kijken, dus ik ga nu ook niet verder kijken
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Was het die ene of is er een nieuwe gekomen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:17 schreef Klipnap het volgende:
2Happy gebruik spoolertags
Ik heb tot 3 uur vergeefs achter een mug aangezeten. Kutmug.![]()
![]()
Nee, die andere ergert nu de duivelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was het die ene of is er een nieuwe gekomen?![]()
![]()
was nog tot 5 uur opgebleven oidquote:waar heb ik ze niet gebruikt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:17 schreef Klipnap het volgende:
2Happy gebruik spoolertags
Ik heb tot 3 uur vergeefs achter een mug aangezeten. Kutmug.
Bij dat stuk met "zijn krachten"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was nog tot 5 uur opgebleven oid
[..]
waar heb ik ze niet gebruikt?
Nee, ik bedoel dat die andere mug nu in de hel zit. Rest In Pain.![]()
kutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij dat stuk met "zijn krachten"
Nee, ik bedoel dat die andere mug nu in de hel zit. Rest In Pain.
's nachts maar niet meer over series praten dan
wou het nu wel spoileren maar dengan had het toch gequote ;-;Women with dicks and weak men with vaginas.
Snape kills Dumbledorequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kut
's nachts maar niet meer over series praten dan
wou het nu wel spoileren maar dengan had het toch gequote ;-;![]()
![]()
ik had nooit die hp gezienquote:alleen de eerste 3
ga je nu ook deathnote kijken dan Klip?Women with dicks and weak men with vaginas.
Whehequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de stad, met Death Note op mobielHeb jij het in het Engels? Je kan anders die ondertiteling toch nooit lezen?
![]()
En daar gaat mijn a-nie-mee maatje ;_;Women with dicks and weak men with vaginas.
Japans + ondertitel. Gaat prima hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WheheHeb jij het in het Engels? Je kan anders die ondertiteling toch nooit lezen?
![]()
En daar gaat mijn a-nie-mee maatje ;_;![]()
Elfen lied zou ook wel een goede serie van 2Happy zijn
Wtf.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de stad, met Death Note op mobiel
![]()
![]()
Is dat enorm klein?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japans + ondertitel. Gaat prima hoor!
Of zijn mijn ogen zo slecht?![]()
Tijd voor een bril.Women with dicks and weak men with vaginas.
Dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Elfen lied zou ook wel een goede serie van 2Happy zijn![]()
quequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Elfen lied zou ook wel een goede serie van 2Happy zijnWomen with dicks and weak men with vaginas.
areyoutrickingmeagain.jpgquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat enorm klein?
Of zijn mijn ogen zo slecht?![]()
Tijd voor een bril.Helemaal niet. Kijk dit filmpje maar.quote:
Veel gore en naakt (niet op een erotische manier), de personages (behalve Lucy) zijn matig.![]()
Ah oké, naam zag er nogal verdacht uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik denk echt dat je hem tof zult vinden.zal zo kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Helemaal niet. Kijk dit filmpje maar.
Veel gore en naakt (niet op een erotische manier), de personages (behalve Lucy) zijn matig.Even een KLB topic openen
Dat elfen liedfeels fucked man, ik had een schattige Naruto verwacht oid
naruto is mwahquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat elfen liedfeels fucked man, ik had een schattige Naruto verwacht oid
quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
nooit gekeken om eerlijk te zijn, maar ik ken het verhaal een beetje, spreekt mij niet echt aan, hou niet zo heel erg van bovennatuurlijke krachten in de trant van Naruto etc.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
GO GO GALO SENGANquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
![]()
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet als de New Conglomerate gaan spelen in planetside
KETTERquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mensen die niet als de New Conglomerate gaan spelen in planetside
FASCISTWomen with dicks and weak men with vaginas.
het is dat mijn clan als die faction wilt gaan spelen maar zelf weet ik het nog nietquote:
Hij die aan mijn kant vecht is mijn broeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het is dat mijn clan als die faction wilt gaan spelen maar zelf weet ik het nog nietWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Waar woon jij dan?quote:De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land.
Oeh hendig.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Terran?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij die aan mijn kant vecht is mijn broeder./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Meh.quote:
Vind ik proxtube handiger.
Dan hoef je niet telkens een nieuwe tab te openen met een nieuwe zoekvraag
Twiddel![]()
Zoals het hoortquote:
Heb je ook een beta-key?Women with dicks and weak men with vaginas.
Maak je niet dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef Easymodo het volgende:
Nana is echt goed. Ik voel me alleen een beetje dik, als ik naar die characters kijk.![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Heb je ook een beta-key?
Balenquote:Had er laatst een weten te fixen voor Ricko, lijkt me sterk dat ik er nu weer eentje kan regelen
Je moet gewoon elke dag slammenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef Easymodo het volgende:
Nana is echt goed. Ik voel me alleen een beetje dik, als ik naar die characters kijk./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:That's right. I don't create slams. I create a world that contains infinite slams. This is the only jam allowed for me.
A desolate court. A graveyard of b-balls, devoid of life. Every b-ball exists in this world, as b-balls are reproduced just at a glance. This is Charles Barkley's world.
Every slam is here and no slams are here. That is why this is called Unlimited Slam Works. This is the only definite answer obtained by the one who lived as a b-baller his whole life.
twocows360
I am the slam of my jam.
Slam is my body and jam is my blood.
I have created over a thousand dunks.
Unaware of guards, nor aware of bigs.
Withstood pain to create jams, waiting for one's arrival.
I have no regrets. This is my only jam.
My whole live was an Unlimited Slam Works.![]()
zit jij op /v/quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
![]()
oh shit, dat commentaar ook:
The one who actually slammed the b-ball... was you! No slams, no jams, no hoops, no game!
It's time to pay for your foul!
TAKE THAT!![]()
![]()
"I'm Jamuhi Slamumiya, from East Court. First off, I'm not interested in ordinary Players. But, if any of you are aliens, LoonyToons, or Pro B-ballers, please come 1v1 me. That is all!"
y-you motherfucker...! *blushes* i-its n-not like i l-like yo booty or i want to give you my w-weeds or a-anything...s-so dont get the wrong i-idea nigga!!
Die topcomments![]()
Volgens mij was het hiermee begonnen:
![]()
![]()
"How... how were you able to block my dunk? Your Hokuto SlamJam is no match for the god given body of the Emperor of Nanto!"
"I've figure out your secret... you were dribbling with your left hand all this time... which means the pressure points on your body are reversed!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: