Niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, daar moet het ook niet in!.
Ik las "prikkel in anticonceptie"quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn want het grootste orgaan van mijn lichaam prikkelt in anticipatie als ik er alleen al aan denk!
Hoe lang heb je erover gedaan dat uit te vinden?quote:
22 jaar 23 uur en 58 minuten, precies toen liet ik mijn telefoon vallenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang heb je erover gedaan dat uit te vinden?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21 jaar 23 uur en 58 minuten, precies toen liet ik mijn telefoon vallen
Domboquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
22 jaar 23 uur en 58 minuten, precies toen liet ik mijn telefoon vallen
Hij is dus ook echt kapot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
22 jaar 23 uur en 58 minuten, precies toen liet ik mijn telefoon vallen
Relax! Dan zou ik 75 jaar onbereikbaar zijn via mobiel!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer alcohol drinken nadat mijn telefoon gerepareerd is[ afbeelding ]
Toen ik mij besefte dat ik mijn telefoon vaker nuchter dan dronken had laten vallen, ben ik alcoholist geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer alcohol drinken nadat mijn telefoon gerepareerd is[ afbeelding ]
Hm de fotos die ik krijg als ik daar op zoek doet anders denken, want dat ziet er bij de meeste niet uit..quote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
gvd, et werkt niet mee allemaaleven een boze peuk roken en dan zo
nog maar weer een keer proberen.
En ik maar wachten wanneer je weer eens zou gaan roken...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
...wat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
'tis een variatie op de Bedlah!Maar zo heet het hele pakkie. Niet alleen de broek.
Ik was vroeger buikdanser, dan weet je dat soort dingen!
Dat is een harembroek en dat is echt niet sexyquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
En ze had zo'n broek aan:
[ afbeelding ]
Is daar een naam voor? Vind altijd wel cool als chicks zoiets aanhebben
Bij sommige vrouwen staat alles sexyquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een harembroek en dat is echt niet sexy. Vind ik dan.
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef WasMachinator het volgende:
Ik ga zometeen even gek doen en hardlopen met dit weer![]()
Beetje de biertjes en drie dagen bbqen eraf lopen..
@MohMi, wat is der mis?
wat voor afstand loop je meestal?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopen
Wil je een verlichtende beurt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
Is jaren geleden dat ik gelopen heb, dus ga vanaf morgen weer helemaal vanaf 0 opbouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
wat voor afstand loop je meestal?
ah op die manier, succes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is jaren geleden dat ik gelopen heb, dus ga vanaf morgen weer helemaal vanaf 0 opbouwen
Die broeken zijn gewoon echt lelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staat alles sexy
Hoe ver ga jij? Ik heb ook een tijdje gelopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah op die manier, succes!
ik ben 3 maandjes geleden begonnen, maar hoefde, gelukkig, niet helemaal van 0 op te bouwen omdat ik ook nog voetbal.
Morgen is er ook gratis bier in de kroeg!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopen
quote:
Als ik zoek op harembroek krijg ik dit soort dingen:quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe ver ga jij? Ik heb ook een tijdje gelopen.
ik loop nu meestal 11 kmquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe ver ga jij? Ik heb ook een tijdje gelopen.
In hoe lang?quote:
echte bazen hebben dan ook een walkin' fridgequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.
Helemaal naar de koelkast, verzuurde kuiten dit dat.
Ja weet ik, maar toch zou ik dat bij sommige vrouwen toch wel sexy kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die broeken zijn gewoon echt lelijk.
Ik ben geen echte baas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
echte bazen hebben dan ook een walkin' fridge
Welke kroeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Morgen is er ook gratis bier in de kroeg!
Beide zijn verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik zoek op harembroek krijg ik dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt kansloos uit idd
Wat ik bedoel is eerder zo'n jaren 70 broek:
[ afbeelding ]
Alleen dan wat minder hippie kwa patroon
Bij wie danquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toch zou ik dat bij sommige vrouwen toch wel sexy kunnen vinden.
een uurtjequote:
11 km/h gemiddeld is een prima scorequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
een uurtje
maar ik moet nog goede schoenen halen.
meestal is het nu zo dat rond de 7 a 8 km mijn rechtervoet wat gevoelloos wordt
Elke kroeg waar ze dat bordje met 'Morgen gratis bier' hebben hangen. Nog nooit gezien?quote:
vond ik ook alquote:
Een ex van me stond alles sexy.quote:
Ik noem dat poepbroekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommigen zouden het gewoon bij zalm roze fleece truien en crocs moeten laten, daar en tegen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen horen gewoon strakke jurkjes aan, geen poepbroeken...
Omdat het lijkt alsof ze volgescheten zijn, en het kruis zo laag hangt door het gewicht?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik noem dat poepbroeken
Geen idee waarom
Mij zal je nooit in zo'n ding zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ex van me stond alles sexy.
En volgens mij staat Jessica Alba ook alles.
En als jij zo'n ding aantrekt wil ik jou ook wel beoordelen hoor
Eens met deze meneer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen horen gewoon strakke jurkjes aan, geen poepbroeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog niet, maar half, iedereen maakt mn plannetjes steeds stuk..quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker.Al plannen voor je vakantie?
Wel strak, mag ik hopen...?quote:
Ah wat zonde!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
nog niet, maar half, iedereen maakt mn plannetjes steeds stuk..
Maar wel een jurkje gekocht net![]()
![]()
euhmquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah wat zonde!
Nice.Wat voor een jurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets!
Anders kan ook niet met mn 180 kilo
dus
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
euhmGoede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets!
Anders kan ook niet met mn 180 kilo. Al lijk je daarin met 180 kilo ook een rollade
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Rolladequote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede smaak. Al lijk je daarin met 180 kilo ook een rollade
.
hihihihiquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede smaak. Al lijk je daarin met 180 kilo ook een rollade
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihihi![]()
![]()
Oh, dan kan dat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wil ook graag van die mooie vintage jurken, alleen ze zijn zo duur vaak
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan dat prima. Ik wil ook graag van die mooie vintage jurken, alleen ze zijn zo duur vaak
.
Ik heb net voor 100+ euro naar H&M gebracht en voor nog meer voor m'n aquarium, dus voor mij eventjes nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]Deze was ook tifusduur, maargoed dat mag aan het begin van de vakantie
Ja ik denk dat, dat het isquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof ze volgescheten zijn, en het kruis zo laag hangt door het gewicht?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihihi![]()
![]()
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ai'madonnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A kindergarten class could set up camp in that. Including teacher
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Fake, je zou willen dat je dat figuurtje hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Fake, je zou willen dat je dat figuurtje had
[..]
euhm
[..]moooooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets!
Anders kan ook niet met mn 180 kilopics als je hem hebt pls!
en fijne vakantie!
![]()
Haha ga hier geen foto van mezelf plaatsen! Maar heb m alquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
moooooi!!pics als je hem hebt pls!
en fijne vakantie!
Hoeveel pm-requests heb je al binnen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ga hier geen foto van mezelf plaatsen! Maar heb m al![]()
haha
Dank jequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:49 schreef Watertornado het volgende:
Leuke jurk Evie, zal je goed staan.
Geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel pm-requests heb je al binnen?
[..]
euhm
[..]Dat ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets!
Anders kan ook niet met mn 180 kilo![]()
Gelukkig is onze hoteldate volgende week pas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
Hoezo?heb het meestal erg druk op morgen avonden
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is onze hoteldate volgende week pas.
Lafaard! Met je wegvluchten.quote:
Van je jurkje dan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ga hier geen foto van mezelf plaatsen! Maar heb m al![]()
haha
quote:
Gaafquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
voor jou altijd
[..]
Het brein van airwin!
Lief!quote:
Zeker mag je van mij ook 220 op zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaafmag ik er elektroden in prikken
Niet geschikt voor jouw oogjes!quote:
Meid!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker mag je van mij ook 220 op zetten
[..]
Mag ik niet jouw teaser lenen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker mag je van mij ook 220 op zetten
Nee, wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je mn nieuwe telefoonhoesje al gezien?
[..]lichtelijke schaam
Mijn ogen kunnen wel wat hebben hoor. Je bedoelt waarschijnlijk meer iets in de lijn van 'daar ben ik veel te preuts voor'.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ogen kunnen wel wat hebben hoor. Je bedoelt waarschijnlijk meer iets in de lijn van 'daar ben ik veel te preuts voor'.
Ik denk er geen moment aan om dat serieus te doen. Preutse meisjes op de kast jagen daarentegen vind ik fantastisch om te doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
Preuts en kieskeurig ..
Sorry, maar als je denkt dat ik met een bezette kerel die ik nieteens ken naar een hotel ga ben je echt een beetje gek
Enormquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk er geen moment aan om dat serieus te doen. Preutse meisjes op de kast jagen daarentegen vind ik fantastisch om te doen.
Serieus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Enorm
[..]whehehe gelukkig maar... was haast bang dat je een chubby chaser was
Hoiquote:
Nou ja, fantasie heb je dan weer wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
whehehe gelukkig maar... was haast bang dat je een chubby chaser was
dat zuigt.. kga maar een dagje boterhammen eten... geen zin in koken enzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi
Ik moet nog naar de C1000 zoEven met de metro naar Zuid, de winkel hier is om 20.00 dicht
Beetje welquote:
Liefquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
dat zuigt.. kga maar een dagje boterhammen eten... geen zin in koken enzo
[..]
Beetje wel
Ik heb (zelfgemaakte ) salade met tonijn en een apart stukje kipfilet, doet het ook goed met dit weerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
dat zuigt.. kga maar een dagje boterhammen eten... geen zin in koken enzo
[..]
Beetje wel
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hart maakt een sprongetje van blijdschap ?
Nu kan je verliefd worden op Monopolyquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Neeben helemaal verliefd op niemand
Was het maar zo'n feest!!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zeuren, als ik zeg dat het lief is dan is het lief
Klinkt als de nieuwe Mora snackquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof klinken, Murderito
Dan zouden we samen wel een dynamisch duo zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof klinken, Murderito
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
Hm even snel de auto wassen.... 't is aan het afkoelen eindelijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
Chocolade Penerhoedjes
[..]
I just bought the viking one and have been wearing it all day with the hopes of, you know, getting some. Unfortunately it melted and now it just looks like I shit my pants.
Als je stiekem wat zebraline op zijn wrijfdoek doet kun je het schuim uit zijn mond filmen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]Met veel schuim en filmen en hier posten?
whut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je stiekem wat zebraline op zijn wrijfdoek doet kun je het schuim uit zijn mond filmen.
En dan mag ik niet eens meekijken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef STING het volgende:
Toenet weer eens Rain Man gezien, blijft toch een leuke film
Zal ik je dan voortaan even op de hoogte stellen wanneer ik een goeie film ga kijken?quote:
Kan allemaal.. maar tommie is geflipt hoorde ik laatstquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zal ik je dan voortaan even op de hoogte stellen wanneer ik een goeie film ga kijken?
Of uberhaupt een film met Tom Cruise, dat kan natuurlijk ook nog
Hoeveel lucifers waren het?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef STING het volgende:
Toenet weer eens Rain Man gezien, blijft toch een leuke film
Die combo klinkt helemaal niet slechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:24 schreef MohMi het volgende:
all i need van air op de radio + fijne buitenlucht + rosé = vet spacy
Ik wil als volgende film Apollo 13 gaan kijken, ik neem aan dat je die nog even uitzitquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan allemaal.. maar tommie is geflipt hoorde ik laatst
Hmz.. sjah ligt er maar net aan he?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil als volgende film Apollo 13 gaan kijken, ik neem aan dat je die nog even uitzit
Waar is hier thuis. De hoeveelheid bier hangt er vanaf of mijn gast(en) bier drinken. In m'n eentje drink ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar je dat gaat kijken met hoeveel bierof hoeveel mooie mannen
Weet ik toch niet waar dat isquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Waar is hier thuis. De hoeveelheid bier hangt er vanaf of mijn gast(en) bier drinken. In m'n eentje drink ik nietZoals zaken er nu voor staan, zal Apollo 13 zonder bier gelanceerd worden.
-edit-
Lekker eten
We hebben het leven niet altijd in de handquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]had dat even 4 uur eerder gezegd.. was ik niet naar utrecht gegaan
PM/DM danquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MONO IK HEB EEN FOTO VOOR JE FOBO DENK IK. Ik twijfel omdat eng.
Jahquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het leven niet altijd in de hand![]()
Wat moet je in Utrecht dan? wonen?
Je vergeet Rotterdam mijn vrind!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Amsterdam en Utrecht rule
Ik vind de gebouwen juist mooi. Centrum tenminste. Veel wijken zijn wel echt pauper, maar ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind niet veel mooi aan Rotterdam
Ik hou niet zo van dat industriële. Jammer dat na de Tweede Wereldoorlog de bedrijven het voor het zeggen hadden bij het herbouwen van het centrumquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind de gebouwen juist mooi. Centrum tenminste. Veel wijken zijn wel echt pauper, maar ik vind het wel mooi.
En Amsterdam ook mooi, tenminste: Het enige mooie aan Amsterdam is de trein die naar Rotterdam gaat
Dank!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nou ik ben eerlijk, de oude gebouwen en herenhuizen etc vind ik wel mooi, die ouwe kerken, het heeft wel iets jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat industriële. Jammer dat na de Tweede Wereldoorlog de bedrijven het voor het zeggen hadden bij het herbouwen van het centrum
En ahh come on, onze geliefde ArenA geeft je vast wel een warm gevoel van binnen toch?
Same here. En dan woon ik ook nog eens in de buurt van de Arenaquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou ik ben eerlijk, de oude gebouwen en herenhuizen etc vind ik wel mooi, die ouwe kerken, het heeft wel iets ja
Maar de ArenA vind ik echt spuug en spuuglelijk.
ik ben ook erg blij den boschquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb laatst daar op het perron geplastquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. En dan woon ik ook nog eens in de buurt van de Arena
Den Bosch is volgens mij ook wel aardig klassiek toch? Dan mag het ook blijven, ondanks dat het onder de rivieren ligtquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben ook erg blij den boschen amersfoort ga ik binnenkort eens exploren.
You hooligan youquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb laatst daar op het perron geplast
Was met de goederentrein vanuit Duitsland onderweg, en ik stond naast de ArenA stil voor een rood sein. Ik moest heel nodig plassen en het was nacht, dus ik ben uitgestapt en heb mijn Rotterdamse lichaamssappen daar over dat verlaten perronnetje verspreid
Als ik nou eens zo'n bikini haal met sponsjes op de borsten, kom jij dan m'n auto wassen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]Met veel schuim en filmen en hier posten?
klassiek idd, en een hoop nog ook. plus we hebben de binnendieze, sort of kanaal dat door heel de stad loopt en waarover je onder de gebouwen door kunt varenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Den Bosch is volgens mij ook wel aardig klassiek toch? Dan mag het ook blijven, ondanks dat het onder de rivieren ligt
De bossche broek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
klassiek idd, en een hoop nog ook. plus we hebben de binnendieze, sort of kanaal dat door heel de stad loopt en waarover je onder de gebouwen door kunt varenen de grotendeels nog intact zijnde stadsmuur om een groot natuurgebied, de bossche broek heen!
sorry, i got carried away
Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die varkenssate verkiest boven kipsate.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier, kipsate met frietjes en salade. Life is great.
Nou ik niet, dikke.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil mij troosten?
Iemand op werk vandaag zei dat ik dik geworden was.
Sinds ik thuis ben zit ik nu te troost eten en drinken.
Ach, thuis ben je in ieder geval veilig voor mensen met een harpoen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil mij troosten?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil mij troosten?
sponsjes op mn borsten? Man die moet je niet afdekken!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik nou eens zo'n bikini haal met sponsjes op de borsten, kom jij dan m'n auto wassen?
Mijn hartje, wat doe je?quote:
Ik durf me huis niet meer uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, thuis ben je in ieder geval veilig voor mensen met een harpoen.
soort zoekt soort he?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die varkenssate verkiest boven kipsate.
Dat kun je wel zeggen daar een varken meer op een mens lijkt dan op een kip.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen daar een varken meer op een mens lijkt dan op een kip.
Oke zonder sponsjes mag je ook soppen dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
sponsjes op mn borsten? Man die moet je niet afdekken!!
Paar keer wat nietjes in zo'n arm schieten is wel een amusante bezigheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Ben ook van de naturel bij vrouwen. Piercings zijn geen must. Maar bij sommige is het wel enerverend.
of in je hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paar keer wat nietjes in zo'n arm schieten is wel een amusante bezigheid.
Dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Ben ook van de naturel bij vrouwen. Piercings zijn geen must. Maar bij sommige is het wel enerverend.
Nee, dat "pakt" niet zo lekker. Je wilt wel zo'n "kussentje" krijgen als bij de knopen van een chesterfield.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
JaSterker nog, het is zowat de voortuin van shifto en mij en ik zit er heel, heel vaak in
Een soort speldenkussen maar dan van nietjes?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat "pakt" niet zo lekker. Je wilt wel zo'n "kussentje" krijgen als bij de knopen van een chesterfield.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inkoppen? Je wilde wat over de kop zeggen hè. Ja hè?
don't worrie vermink mn borsten niet!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke zonder sponsjes mag je ook soppen dan.Je hebt geen piercings mag ik hopen? Dat vindt de lak niet zo fijn
Borstpiercings vind ik dus helemaal nietsquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
don't worrie vermink mn borsten niet!
Dit nummerquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
Evie, ik denk dat jij snakt naar een walsje op gitaar.
dat was ik luisteren zuchtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ben ik niet te lui voor hoor.
Lol ken je die?quote:
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar had ik wellicht wat meer enthousiasme in kunnen stoppen.
Noemen ze dat zo hedendaags?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar had ik wellicht wat meer enthousiasme in kunnen stoppen.
Nee, dan zeg je het dat het een retorische vraag was en je aangenaamd verassendheid wilde uitenquote:
Nee hoor, anders stopt hij een sheldon in mequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Monopoly het volgende:
WT
Als hij eenmaal vol passie ergens over praat krijgen alle dames een nat broekje.
Doesn't ring a bell my brother.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Mono
Ken jij dit koelkastgitaarmuziekje nog?
Wt is een gentleman.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoor, anders stopt hij een sheldon in me
Was het enige gitaarmuziekje dat koelkast kon verdragen mang!quote:
Daarom heb ik altijd een schoenlepel bij me!quote:[..]
Wt is een gentleman.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het enige gitaarmuziekje dat koelkast kon verdragen mang!
[..]
Daarom heb ik altijd een schoenlepel bij me!
Neuh vandaag nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je hebt toch niet te veel gedronken he muhahaha?
Het bier blijft mij achtervolgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh vandaag niet
Nee, gisteren ook niet
Haha, het was echt mooi bierweer vandaag. Helaas was ik de bobquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het bier blijft mij achtervolgen
vonden het een goed idee om na the dark knight rises nog "even" het terras op te gaan..
ja was indd heerlijk, plus er waren weer de gebruikelijke onzin gesprekken dus geslaagd avondje zoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, het was echt mooi bierweer vandaag. Helaas was ik de bob.
Ik lust zelf trouwens geen bier maar Kriek gaat er wel in
Haha die zijn altijd het leukstquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja was indd heerlijk, plus er waren weer de gebruikelijke onzin gesprekken dus geslaagd avondje zo
ah beetje jammerlijk ..
Ik heb dan minstens een week nodig om weer 'in te komen'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef STING het volgende:
Goedemorgen.
Maandag weer aan de slag na 3 weken
Ik zal mezelf wel lekker in het diepe gooien gelijk op de eerste dagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dan minstens een week nodig om weer 'in te komen'
Jij heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal mezelf wel lekker in het diepe gooien gelijk op de eerste dag
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zo ben ik
Maar vandaag eerst nog maar eens de boel opruimen hier en van het zonnetje genieten
Pendelen tussen balkon en koelkast. Dat klinkt als lekker luieren op het balkon en af en toe een biertje|wijnte|rosééétje scorenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Same here, opruimen en heen en weer pendelen tussen balkon en koelkast.
De BBQ-plannen voor vanavond heb ik maar afgezegd.
foei!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen.Ik denk al heel de ochtend aan seks.
Hoe kom ik hier van af? Het leidt mij af van mijn werk.
wat een binnenkomer
Waar werk je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen.Ik denk al heel de ochtend aan seks.
Hoe kom ik hier van af? Het leidt mij af van mijn werk.
wat een binnenkomer
Nopquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef STING het volgende:
Hehe, patroonherkenning ftw.
Heb je iets soortgelijks ook als iemand bijv. cumbersome zegt?
Ik dacht misschien omdat het in je ondertitel voorkomt en je boven gemiddelde fascinatie met de groentesoortquote:
Enkel wanneer men zegt "cuecumber"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Ik dacht misschien omdat het in je ondertitel voorkomt en je boven gemiddelde fascinatie met de groentesoort
Niets boven een lekkere komkommer op een zwoele zomer nacht huh?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel wanneer men zegt "cuecumber"
Vannacht ook lekkere komkommer gehad
Idd.. lekker frisquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Niets boven een lekkere komkommer op een zwoele zomer nacht huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |