Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef jrk1990 het volgende:
Hopelijk kan die Sana er wat van, dan mag Sulejmani zijn pondjes eraf zweten op de bank.
Heb niet het idee dat het hem ene moer kan boeien, salaris is prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen ja
Niet verlengen met zijn huidige salaris, dan gaat ie maar weg. Scheelt ook geld. Die 16 miljoen die we kwijt zijn is jammer maar een fout van het verleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen ja
Dat is ook de reden dat hij nog niet verlengd heeft; Ajax biedt wil hem een lager salaris aan vanwege het nieuwe salarisplafond. Hij wil niet minder gaan verdienen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Niet verlengen met zijn huidige salaris, dan gaat ie maar weg. Scheelt ook geld. Die 16 miljoen die we kwijt zijn is jammer maar een fout van het verleden.
ben ik met je eens maar Sulejmani krijgt meer dan hij verdientquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Salarisplafond is wel onzin btw. Een goede speler mag goed verdienen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar Sulejmani krijgt meer dan hij verdient
Hopelijk houden ze hem en geeft Frank hem gewoon een basisplaats. Hebben een typetje met zijn karakter nodig, geeft de ploeg smoel.quote:Vitesse heeft zich bij Ajax gemeld voor Theo Janssen. De club van trainer Fred Rutten wil de vandaag (vrijdag) 31 jaar geworden middenvelder terughalen naar Arnhem.
Dat bevestigt Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax. 'Vitesse heeft zich inderdaad gemeld', reageert Overmars. 'Maar Theo is een belangrijke speler voor Ajax, dus wat ons betreft hoeft hij niet weg.'
Eriksen - de Jongquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze hem en geeft Frank hem gewoon een basisplaats. Hebben een typetje met zijn karakter nodig, geeft de ploeg smoel.
Om eerlijk te zijn zou ik ook niet weten wie je daarvan zou moeten slachtofferen. Aan de andere kant gaan we dit seizoen genoeg duels spelen en ook wel weer tegen blessures, schorsingen en vormcrises aanlopen, dus om nu in de voorbereiding iedereen de verpatsen als ze niet bij de eerste elf lijken te komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen - de Jong
--------Anita
Dat gaat het worden.
Klaassen wordt de tweede spitsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Middenveld is drukke boel, maar die blessures hé. Schone is ook niet voor niets gehaald en volgens mij maakt Serero ook stappen. En De Boer wil vast ook Klaassen ergens inbrengen.
Ik ook eigenlijk, maar ik ben bang dat Frank Siem niet van het middenveld wil halen. Daarnaast vind ik Klaassen in de spits best tegevenvallen in de voorbereiding (yeah I know)...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zie daar eerder Siem...effectiever ook.
Hangt ook een beetje van hemzelf af, als hij de concurrentiestrijd niet aan wil zal hij wel naar Vitesse gaan. Overmars zegt dat hij niet weg hoeft dus als hij gaat is het omdat hij dat wil.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Theo gewoon houden man als er niet meer dan 8 mil voor wordt geboden
Dit. Wat heeft die nou gebracht?? Laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef 16meter het volgende:
Theo laten gaan, want hij wordt 'een vervelend mannetje' als hij niet genoeg aan spelen toekomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef Devv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |