FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een Machlas![]()
Machlas, fokking opperbaas.quote:
No shitquote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer speelt Ajax weer trouwens?
foto's met andere namen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is al deze onzin met die fotos en dan een andere naam. Wat heb ik gemist?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ooijer als Stam, Litmanen als Machlas?
quote:
Dat is Litmanen niet jonge.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ooijer als Stam, Litmanen als Machlas?
Komt van Sport1, verzonnen bericht dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jaja leuk weer. Maar is er nog transfernieuws? hoe zit het met die dehli.
Terecht dat ze die zaakwaarnemer geen geld willen geven, vieze uitbuiters.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt van Sport1, verzonnen bericht dus.
Sana is nog onduidelijk, zaakwaarnemer wil geld en Overmars wil hem dat niet geven. Voor de centrale verdediger hebben ze nog 5 a 6 alternatieven aldus Overmars.
Is dat Ronaldo?quote:
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Theo naar Vitesse lees ik nu ergers. Is er iemand die hier meer van weet? Zit er iets van waarheid in het gerucht?
Dat zal wel niet hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Theo naar Vitesse lees ik nu ergers. Is er iemand die hier meer van weet? Zit er iets van waarheid in het gerucht?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef stoeltafel het volgende:
Wel hoor. Vitesse dus officieel gemeld. Goed voor beide partijen.
Is van iemand die ik kan. Hoezo?quote:
en er komt niks voor terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
ARNHEM - Vitesse is serieus bezig om Theo Janssen terug te halen naar de club waar hij tien jaar voor speelde. Beide partijen zouden zelfs al in verregaande onderhandeling zijn, zo melden meerdere bronnen donderdag tegenover Omroep Gelderland.
De 31-jarige Janssen heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij graag weer voor Vitesse zou spelen. Op dit moment staat de linkspoot echter nog een jaar onder contract bij Ajax.
Technisch directeur Ted van Leeuwen wilde donderdagavond niet ingaan op de interesse van Vitesse voor Janssen.
Bron:omroep Gelderland
Waarschijnlijk worden nu twee verhalen door elkaar gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:49 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij (@MikeVerweij)
27-07-12 00:33
Toon Gerbrands van #AZ ontzenuwt gerucht over 'vader Moisander': geen nieuw contact met #Ajax
Oki.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:49 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij (@MikeVerweij)
27-07-12 00:33
Toon Gerbrands van #AZ ontzenuwt gerucht over 'vader Moisander': geen nieuw contact met #Ajax
ruilen voor Büttnerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
ARNHEM - Vitesse is serieus bezig om Theo Janssen terug te halen naar de club waar hij tien jaar voor speelde. Beide partijen zouden zelfs al in verregaande onderhandeling zijn, zo melden meerdere bronnen donderdag tegenover Omroep Gelderland.
De 31-jarige Janssen heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij graag weer voor Vitesse zou spelen. Op dit moment staat de linkspoot echter nog een jaar onder contract bij Ajax.
Technisch directeur Ted van Leeuwen wilde donderdagavond niet ingaan op de interesse van Vitesse voor Janssen.
Bron:omroep Gelderland
Ben blij dat ik dat nu weet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:35 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Morgen komt nieuwe design online. Heb hem al gezien. Is echt gruwelijk gewoon!
Ajax weigert Sana's zaakwaarnemer tonnen te betalen. De transfer is dus nog niet helemaal rond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat nu weet.
Mijn leven heeft weer nut nu , bedankt![]()
/ontopic is er al iets bekend over die Zweed ?
quote:Ajax maakt overgang Tobias Sana rond
Marc Overmars heeft zijn eerste succesje geboekt. De directeur voetbalzaken van Ajax bereikte gisteren mondeling overeenstemming met Tobias Sana (23) over een contract voor drie jaar, zo bevestigen bronnen binnen de Amsterdamse club.
Eerder kwam Overmars al de transfersom van enkele tonnen euro’s overeen met IFK Göteborg. De deal werd mogelijk, nadat Sana’s zaakwaarnemer Anders Karlsson zijn hoge eisen liet vallen. Karlsson verlangde een transferfee van meer dan een half miljoen euro, maar daar wensten Overmars en zijn collega Jeroen Slop (financieel directeur) niet in mee te gaan. Onder de dreiging dat Ajax op zoek zou gaan naar een andere buitenspeler, koos Karlsson eieren voor zijn geld.
Het is de verwachting dat Sana vandaag of uiterlijk morgen medisch wordt gekeurd en de officiële bekendmaking van de transfer niet meer lang op zich laat wachten. Vandaag zal worden besloten of de door Stefan Petterson gescoute Zweed aansluit bij Ajax’ trainingskamp in Engeland of de eerste dagen in Amsterdam traint.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 05:59:33BREKEND: #Ajax bereikt mondeling akkoord met Tobias #Sana. Buitenspeler IFK Göteborg tekent voor 3 jaar. Zie De #Telegraaf reageer retweet
Volgens Zweedse media betaalt Ajax ongeveer ¤350.000twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 06:06:43Deal #Sana ging pas door nadat zaakwaarnemer eisen hoge transferfee liet vallen. #Ajax weer baas in eigen huis. #Overmars let op centen reageer retweet
Staat er he.quote:
quote:Vandaag zal worden besloten of de door Stefan Petterson gescoute Zweed aansluit bij Ajax’ trainingskamp in Engeland of de eerste dagen in Amsterdam traint.
Wel een beetje de tijd geven die jongenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:25 schreef Enchanter het volgende:
Nou , mij benieuwen of het wat is.
Zal me niks verbazen als we de Zweedse Ebecilio gekocht hebben
Oh dat krijgt hij ook wel van mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een beetje de tijd geven die jongen
Deze criteria was ook bij Boerrigter van toepassing en die viel ook reuze mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh dat krijgt hij ook wel van mij.
Maar ja , 23 jaar , kost haast niets.
...
Op die manier moeten we echt spenen gaan uitdelen aan het eerstequote:
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 09:24:30Volgens La Gazzetta dello Sport is Kolbeinn Sigthorsson doelwit van Pescara, zie http://t.co/8LrtfdqS #Ajax reageer retweet
Pescara, ja, dat is wel een geduchte concurrentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:26 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 09:24:30Volgens La Gazzetta dello Sport is Kolbeinn Sigthorsson doelwit van Pescara, zie http://t.co/8LrtfdqS #Ajax reageer retweet
Wel een leuk stadje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pescara, ja, dat is wel een geduchte concurrent.
Das Volendam opzich ookquote:
Financieel waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pescara, ja, dat is wel een geduchte concurrent.
Als spelers voor Pescara kiezen ipv Ajax ben ik oprecht van mening dat we ermee moeten stoppen in Nederland.quote:
Ben ik wel met je eens, maar je ziet hoe raar die voetbalwereld in elkaar zit, hij heeft misschien 3 aardige wedstrijden gespeeld en kan ergens anders al meer verdienen (het lijkt me stug als hij erop ingaat maar toch)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als spelers voor Pescara kiezen ipv Ajax ben ik oprecht van mening dat we ermee moeten stoppen in Nederland.
Janssen komt weinig aan spelen toe?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:51 schreef tong80 het volgende:
Merab Jordania lijkt weer een goed gevulde portemonnee te hebben voor het nieuwe seizoen. Omroep Gelderland bericht op basis van meerdere bronnen dat Vitesse Theo Janssen terug naar Arnhem wil halen.
De middenvelder die vandaag zijn 31ste verjaardag viert, zou in verregaande onderhandeling zijn met de club waar hij tien jaar voor speelde. Janssen komt bij zijn huidige club Ajax weinig aan spelen toe.
Gisterenavond plaatste Vitesse zich voor de derde ronde in de Europa League. Technisch directeur Ted van Leeuwen onthield zich na de wedstrijd van commentaar.
Overmarsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 05:59:33BREKEND: #Ajax bereikt mondeling akkoord met Tobias #Sana. Buitenspeler IFK Göteborg tekent voor 3 jaar. Zie De #Telegraaf reageer retweet
Volgens Zweedse media betaalt Ajax ongeveer ¤350.000twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 06:06:43Deal #Sana ging pas door nadat zaakwaarnemer eisen hoge transferfee liet vallen. #Ajax weer baas in eigen huis. #Overmars let op centen reageer retweet
Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef jrk1990 het volgende:
Hopelijk kan die Sana er wat van, dan mag Sulejmani zijn pondjes eraf zweten op de bank.
Heb niet het idee dat het hem ene moer kan boeien, salaris is prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen ja
Niet verlengen met zijn huidige salaris, dan gaat ie maar weg. Scheelt ook geld. Die 16 miljoen die we kwijt zijn is jammer maar een fout van het verleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani moet verkocht worden of verlengd, als beiden niet lukt voor 1 september zal hij wel wat zitvlees krijgen ja
Dat is ook de reden dat hij nog niet verlengd heeft; Ajax biedt wil hem een lager salaris aan vanwege het nieuwe salarisplafond. Hij wil niet minder gaan verdienen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Niet verlengen met zijn huidige salaris, dan gaat ie maar weg. Scheelt ook geld. Die 16 miljoen die we kwijt zijn is jammer maar een fout van het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |