ben ik met je eens maar Sulejmani krijgt meer dan hij verdientquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Salarisplafond is wel onzin btw. Een goede speler mag goed verdienen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar Sulejmani krijgt meer dan hij verdient
Hopelijk houden ze hem en geeft Frank hem gewoon een basisplaats. Hebben een typetje met zijn karakter nodig, geeft de ploeg smoel.quote:Vitesse heeft zich bij Ajax gemeld voor Theo Janssen. De club van trainer Fred Rutten wil de vandaag (vrijdag) 31 jaar geworden middenvelder terughalen naar Arnhem.
Dat bevestigt Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax. 'Vitesse heeft zich inderdaad gemeld', reageert Overmars. 'Maar Theo is een belangrijke speler voor Ajax, dus wat ons betreft hoeft hij niet weg.'
Eriksen - de Jongquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze hem en geeft Frank hem gewoon een basisplaats. Hebben een typetje met zijn karakter nodig, geeft de ploeg smoel.
Om eerlijk te zijn zou ik ook niet weten wie je daarvan zou moeten slachtofferen. Aan de andere kant gaan we dit seizoen genoeg duels spelen en ook wel weer tegen blessures, schorsingen en vormcrises aanlopen, dus om nu in de voorbereiding iedereen de verpatsen als ze niet bij de eerste elf lijken te komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen - de Jong
--------Anita
Dat gaat het worden.
Klaassen wordt de tweede spitsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Middenveld is drukke boel, maar die blessures hé. Schone is ook niet voor niets gehaald en volgens mij maakt Serero ook stappen. En De Boer wil vast ook Klaassen ergens inbrengen.
Ik ook eigenlijk, maar ik ben bang dat Frank Siem niet van het middenveld wil halen. Daarnaast vind ik Klaassen in de spits best tegevenvallen in de voorbereiding (yeah I know)...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zie daar eerder Siem...effectiever ook.
Hangt ook een beetje van hemzelf af, als hij de concurrentiestrijd niet aan wil zal hij wel naar Vitesse gaan. Overmars zegt dat hij niet weg hoeft dus als hij gaat is het omdat hij dat wil.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Theo gewoon houden man als er niet meer dan 8 mil voor wordt geboden
Dit. Wat heeft die nou gebracht?? Laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef 16meter het volgende:
Theo laten gaan, want hij wordt 'een vervelend mannetje' als hij niet genoeg aan spelen toekomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef Devv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Pff ik vind het prima. Ajax heeft sinds het vertrek van Suarez een ploeg waarin het ontbreekt aan een topscorer en assistkoning, maar heeft veel mensen die kunnen scoren en kunnen laten scoren en dat is prima. Beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:32 schreef bjanaan het volgende:
De TT van het huidige P$V topic, en wij mogen niet te hard van stapel lopen met onze super Deen Fischer.
Ted vd Pavert mag er ook bij . ervaren versterking en bovendien een baasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
Tuurlijk. Verkoop Janssen anders ook maar. We hebben geen spelers met ervaring of karakter nodig. Vertonghen is al weg, dus dan houd je weinig over.
Gewoon een jeugdspeler erbij of een tweederangs Scandinaviëer die niets kost!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ted vd Pavert mag er ook bij . ervaren versterking en bovendien een baas
quote:
quote:Mag Janssen van Ajax naar Vitesse?
De sportieve toekomst van Theo Janssen (31) ligt in handen van Frank de Boer. „Vitesse heeft zich voor hem gemeld”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars. „Nee, er is nog geen bod gedaan en het is de vraag of dat zin heeft”, aldus de oud-speler van de Amsterdammers.
„Frank de Boer en de anderen van het technisch hart moeten bepalen wat ze willen. Ik ben slechts uitvoerder”, aldus Overmars. „Als de ‘techniek’ zegt ‘hij mag niet weg’, dan blijft hij. En dat kan ik me voorstellen, want Theo was, is en wordt een belangrijke speler voor Ajax. Als Frank vindt dat hij voor een bepaald bedrag wel weg mag, kijken we verder. Voorlopig is de status dat de Ajax-selectie in Engeland zit, Vitesse voor Theo heeft aangeklopt en meer niet.”
quote:De Boer zal eventuele transfer Janssen naar Vitesse niet blokkeren
28 juli 2012
Indien Vitesse er met Ajax uitkomt over een transfer van Theo Janssen en de middenvelder zelf ook per se naar de club uit Arnhem wil, zal Frank de Boer dat niet blokkeren. Dat liet hij doorschemeren in het Algemeen Dagblad. "We hebben Theo keihard nodig. Maar er is op zijn positie veel concurrentie. En Theo heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij zijn loopbaan bij Vitesse wil afsluiten. Dan is de cirkel rond voor hem. Hij is oud en wijs genoeg. Als het serieus wordt, zullen we wel kijken. We gaan als volwassen mensen met elkaar om.'
Misschien Boerrigter ook verkopen? Hebben tenslotte Ozbiliz en Ebe al op die positie. En eventueel kan Sulejmani daar ook nog wel..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Terecht natuurlijk, ons middenveld is overvol. Misschien nog een miljoentje vangen voor Janssen.
Boerrigter is een speler waar je nog plezier aan kan beleven als hij weer fit is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien Boerrigter ook verkopen? Hebben tenslotte Ozbiliz en Ebe al op die positie. En eventueel kan Sulejmani daar ook nog wel..
PSVquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Die gaat dus weg.
Wordt een aardig vervelend seizoen zo vrees ik. Feit is dat we gewoon kwaliteit te kort gaan komen tegen PSV. En dan zullen er weer mensen roepen, dat ze geen ingespeeld team hebben en dat we PSV vorige jaren het ook niet waar heeft kunnen maken. Maar Ajax heeft de laatste twee jaar ook gewoon een berg geluk gehad. Zo'n achterstand ga je niet ieder jaar goed maken. En als we dit seizoen een paar blessures krijgen, zijn we meer dan ooit de sigaar.
Met het nieuwe beleid hebben we min of meer afscheid genomen van vier basisspelers als Janssen nog vertrekt; Vertonghen, Janssen, Suljemani en van der Wiel.
Daar komt bij dat het alle vier spelers zijn met een hoop ervaring (aantal wedstrijden), waarvan die Vertonghen en Janssen ook zeggen waar het op staat en karakter in hun donder hebben.
[..]
We zijn gewoon weer kanshebber, net als PSV altijd is, over bijeen gekocht zooitje gesproken, Twente mits dat gaat lopen zal ook wel weer mee doen en wie weet nog een outsider daarbij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV
Ajax gewoon weer kampioen, team speelt lekker en daar gaat het om. PSV is een bijelkaar geraapt zooitje
Qua selectie is PSV de grootste titelkandidaat, maar dat zijn ze al jaren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn gewoon weer kanshebber, net als PSV altijd is, over bijeen gekocht zooitje gesproken, Twente mits dat gaat lopen zal ook wel weer mee doen en wie weet nog een outsider daarbij.
Ik heb niet het idee dat er een team is dat zich uitgesproken titel favoriet kan noemen, de verschillen zijn niet zo groot in de top.
Bij PSV zitten er allemaal ontevreden lui. Matavz, Toivonen en er zullen er nog wel een paar tussen zitten. Het ziet er ook niet naar uit dat ze die nog gaan verkopen. Dan heb je ook nog van Bommel waarvan niet echt duidelijk is of die echt fit is. Hij heeft misschien wel een grote bek maar als hij niet fit is schiet het niet op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn gewoon weer kanshebber, net als PSV altijd is, over bijeen gekocht zooitje gesproken, Twente mits dat gaat lopen zal ook wel weer mee doen en wie weet nog een outsider daarbij.
Ik heb niet het idee dat er een team is dat zich uitgesproken titel favoriet kan noemen, de verschillen zijn niet zo groot in de top.
Siempie zat wel rond te lullen in de wedstrijd tegen Celtic tegen z'n medespelers. Komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:32 schreef Stiggie het volgende:
Als janssen weg gaat mist ajax echt wel wat volwassen jongens met een grote bek. Niet goed dit. Vertonghen weg, ooijer weg, theo weg.. Wie blijft er nog over die een beetje brutale uitstraling heeft
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Siempie zat wel rond te lullen in de wedstrijd tegen Celtic tegen z'n medespelers. Komt wel goed denk ik.Eventueel ook nog Vermeer in het doel en als Dijks mee doet heb je ook een imponerende speler
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je die gozer gezien? Tis niet tof of zo'n beer op je zien af te stormen
twitter:ajax1nl twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:56:23Opstelling #Ajax: Vermeer; Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks; Anita, Jong, Janssen; Özbiliz, Sigth, Boerrigter of Fischer (Via @BVlietstra) reageer retweet
Wat is er mis met Fischer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
Fischer is Ebecilio dus voorbij in de pikorde, gelukkig.twitter:ajax1nl twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:56:23Opstelling #Ajax: Vermeer; Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks; Anita, Jong, Janssen; Özbiliz, Sigth, Boerrigter of Fischer (Via @BVlietstra) reageer retweet
Ebecilio was wel ziek gisterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
Fischer is Ebecilio dus voorbij in de pikorde, gelukkig.twitter:ajax1nl twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:56:23Opstelling #Ajax: Vermeer; Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks; Anita, Jong, Janssen; Özbiliz, Sigth, Boerrigter of Fischer (Via @BVlietstra) reageer retweet
Southampton en jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef TwenteFC het volgende:
Tegen wie gaat Ajax ballen dan? En is het op EL?
quote:Andriy Voronin is een van de vele spelers die momenteel met Ajax in verband wordt gebracht. De Oekraïense aanvaller van Dynamo Moskou is volgens het Russische Life Sports een van de kandidaten om de voorhoede van de Amsterdammers van nieuwe impulsen te voorzien. Het zou gaan om een huurovereenkomst voor het seizoen 2012/13, plus een optie voor nog een contractjaar.
/
De 33-jarige Voronin leeft in onmin met zijn trainer Sergei Silkin en komt niet aan spelen toe. Voor het jeugdduel met de beloften van Zenit Sint-Petersburg was de aanvaller, die over een contract tot eind 2014 beschikt, zelfs niet geselecteerd. De ex-speler van onder meer Liverpool en Bayer Leverkusen maakte vijftien doelpunten in 63 competitiewedstrijden voor de Moskouse club.
Volgens de krant zou er meer interesse uit Nederland zijn voor Voronin. die zelf de voorkeur geeft aan een terugkeer naar Duitsland. Rubin Kazan is bovendien zeer concreet. Zaakwaarnemer Andriy Golovach hult zich in nevelen over de vermeende interesse van Ajax. "De interesse komt aardig op gang en over een paar dagen weten we wellicht meer. De interesse van Ajax kan ik niet bevestigen noch ontkennen." Golovach behartigt ook de belangen van ex-Ajacied Dmitriy Bulykin, die inmiddels voor FC Twente heeft gekozen.
linkcentraal achterinquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef dimmak het volgende:
Maar welke ervaren kracht moet er dan bij? En op welke positie?
quote:Stefano Denswil is looking forward to the games that Ajax will play against Southampton and Norwich: "I hope to learn a lot from those games. Even when you're sitting on the beach you still learn everytime.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:37:39De opstelling van Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks; De Jong, Anita, Janssen; Özbiliz, Sigthórsson, Boerrigter. #souaja reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:38:59De basis van vanmiddag is ook de gewenste ploeg die volgende week zondag in de Johan Cruijff Schaal tegen PSV zal starten. #souaja reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:43:03De wissels van vanmiddag: Cillessen, Klaassen, Serero, Koppers, Lukoki, Ligeon, Fischer, Schöne. #souaja reageer retweet
Geen Eriksen nog.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:44:21Van der Wiel zit niet bij de selectie en lijkt een basisplaats in de JC-schaal te kunnen vergeten. Team vandaag zal basis JCS zijn. #souaja reageer retweet
neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:01 schreef Ziekebaard het volgende:
Kan die Hooiveld een beetje verdedigen?
Je kijkt GTST?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuke pakkies!
Maar wat doet die homo van gtst eigenlijk bij Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |