Ik bedoel mensen zoals die uit mijn bovenstaande post.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:27 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
De linkse kanslozen? Kleurlingen die overdreven blij waren en vergeten zijn dat Amerika hun een thuis heeft geboden? Nee, niemand heeft er baat bij gehad. Misschien de landen buiten Amerika die profiteren van Obama´s import, omdat hij de Amerikaanse productie in zijn eentje de nek heeft omgedraaid.
Verklaar verklaar verklaar..... ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen zoals die uit mijn bovenstaande post.
?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:30 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Verklaar verklaar verklaar..... ik ben benieuwd.
Je doelt op mij, mensen zoals die uit mijn bovenstaande post.......quote:
Deze post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bernie Sanders Exposes the 26 Billionaires who are Buying the 2012 Election
[..]
http://www.politicususa.c(...)g-2012-election.html
http://www.thedailyshow.c(...)--grammatical-gaffesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:17 schreef Pascaltjuh het volgende:
Obama:''If you got a business you didn't build that.'' De overheid heeft dat mogelijk gemaakt, volgens deze grapjas. Meneer vergeet dat de mensen daar zelf voor betalen namelijk.
Laten we voor de Amerikanen hopen dat deze man eindelijk vertrekt en Romney Amerika weer de goede richting op laat gaan.
Ik weet niet of hij had kunnen scoren in die landen. In Londen en Polen is Obama nog steeds geliefder dan Romney en Israël, sja... niet heel erg belangrijk. Met de Britten vallen geen brokken te lijmen, want "Churchillgate" wordt alleen door de rechts-conservatiefjes van de Republikeinen als probleem gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Lijkt me een vreemde zet van Romney. Hij had hier net kunnen scoren: Londen, Polen en Israël bezoeken, dat lijkt al redelijk "safe", hij had in 2008 al meer buitenlandse ervaring dan Obama en met de Britten vallen er brokken te lijmen (zoals met die buste van Churchill)
Heeft hij een inschattingsfout gemaakt, of wil hij doelbewust heel Europa als een zootje ongeregeld voorstellen?
John Stewart heeft wel een punt. Zaken zijn uit de context gehaald. Maar wat mij betreft ligt de kern van de speech hier:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
http://www.thedailyshow.c(...)--grammatical-gaffes
Het is wat als Romney de minst beroerde kandidaat is die je kan leverenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dan was volgens velen Romney nog de beste keuze van alle Republikeinen.
Hij was al kansloos voordat hij begon, maarja, hij MOEST en ZOU de presidentskandidaat worden ten koste van andere kandidaten en de media speelde daar geen kleine rol in. Te walgelijk eigenlijk.
Het punt is dat je voor het succes bepaalde publieke voorzieningen hebt gebruikt (bijvoorbeeld bruggen, die je niet zelf gebouwd hebt) en dat het daarom fair is als je een deel van de rijkdom die je daarvan hebt ontvangen weer terugstopt in die publieke voorzieningen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
John Stewart heeft wel een punt. Zaken zijn uit de context gehaald. Maar wat mij betreft ligt de kern van de speech hier:
You didn't get there on your own. I'm always struck by people who think, well, it must be because I was just so smart. There are a lot of smart people out there! It must be because I worked harder than everybody else. Let me tell you something. There are a whole bunch of hardworking people out there! If you were successful, somebody along the line gave you some help. There was a great teacher somewhere in your life. Somebody helped to create this unbelievable American system that we have that allowed you to thrive. Somebody invested in roads and bridges.
Natuurlijk hebben de mensen die succes hebben hulp gehad. Maar dat hebben de mensen die geen succes hebben toch ook gehad? Dus ergens is die persoon die succes heeft anders dan de persoon die geen succes heeft. Nu zegt Obama: "Hey, jij met je succes - andere mensen hebben er aan meegewerkt. Kan ik effe vangen?"
Die logica ontgaat me.
Ik heb het idee dat de werkelijk competente mensen binnen de GOP bedanken voor die hondenbaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is wat als Romney de minst beroerde kandidaat is die je kan leveren.
Ik zat vandaag naar een kort interview met Justice Scalia te kijken, via NR. Scalia is een van de conservatieve opperrechters. Die krijgt bij iedere beslissing zo een ongelofelijke hoeveelheid modder over zich heen, maar houdt vast zijn taak. Daar heb ik enorm veel bewondering voor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de werkelijk competente mensen binnen de GOP bedanken voor die hondenbaan.
Ik ken anders nog wel een Democratische kandidaat die kapot werd gemaakt op zijn Vietnam-verleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zat vandaag naar een kort interview met Justice Scalia te kijken, via NR. Scalia is een van de conservatieve opperrechters. Die krijgt bij iedere beslissing zo een ongelofelijke hoeveelheid modder over zich heen, maar houdt vast zijn taak. Daar heb ik enorm veel bewondering voor.
Hetzelfde geldt voor Republikeinse presidentskandidaten. Je weet dat je leven onder een vergrootglas wordt gelegd. Itt een Democratische kandidaat krijg je geen vrijbriefje.
Dit lijkt me een ernstig gevalletje slachtofferrol.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zat vandaag naar een kort interview met Justice Scalia te kijken, via NR. Scalia is een van de conservatieve opperrechters. Die krijgt bij iedere beslissing zo een ongelofelijke hoeveelheid modder over zich heen, maar houdt vast zijn taak. Daar heb ik enorm veel bewondering voor.
Hetzelfde geldt voor Republikeinse presidentskandidaten. Je weet dat je leven onder een vergrootglas wordt gelegd. Itt een Democratische kandidaat krijg je geen vrijbriefje.
Inderdaad, een progressieve rechter die zich uitspreekt voor het homohuwelijk of legalisering van drugs zal ook niet al te lief behandeld worden door de conservatieve media.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit lijkt me een ernstig gevalletje slachtofferrol.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:27 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
De linkse kanslozen? Kleurlingen die overdreven blij waren en vergeten zijn dat Amerika hun een thuis heeft geboden? Nee, niemand heeft er baat bij gehad. Misschien de landen buiten Amerika die profiteren van Obama´s import, omdat hij de Amerikaanse productie in zijn eentje de nek heeft omgedraaid.
Sorry hoor, maar ben jij ook net als die breinloze Amerikanen die zonder maar alles overneemt wat Fox hun vertelt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:17 schreef Pascaltjuh het volgende:
Obama:''If you got a business you didn't build that.'' De overheid heeft dat mogelijk gemaakt, volgens deze grapjas. Meneer vergeet dat de mensen daar zelf voor betalen namelijk.
Laten we voor de Amerikanen hopen dat deze man eindelijk vertrekt en Romney Amerika weer de goede richting op laat gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |