Kijk eens in de kelder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
Wiebel, je tas ligt er niet. Je gitaar staat er wel, maar niet in de tas.
Heb de halve zolder verplaatst op zoek naar je tas, maar niks te vinden. De andere helft had ik geen zin in, mij te warm op zolder.
Oei, beterschap.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:06 schreef Mark het volgende:
Junior 4 heeft 39,3 koorts. Zo maar even ophalen bij het kdv
volgens mij welquote:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcornquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En die had je nog wel pas opgeruimd, dat je dat niet wist.
Hoeveel was je hoogste dosering? En hoe is 't verder gegaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben aan het afkicken van de morfine. Tyfus wat een hel
Iets van Oxynorm of Oxycontin ofzo? Da's wel heavy shit ja...100mg op een dag is ook veel. Hopen dat je er een beetje goed doorheen komt! En wel fijn dat 't verder allemaal goed is gegaan en nu ook gaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja het was geen morfine maar een gelijksoortig opiaat twee keer zo sterk. 100 mg volgens mij. En dan ook nog naproxen en soms paracetamol
Mwah, ik wacht wel tot meneer thuis is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcorn![]()
Dat is wel ellendig.. Wat zijn de afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben aan het afkicken van de morfine. Tyfus wat een hel
oxycontin ja. En hoofdpijn moe en algehele malaisequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iets van Oxynorm of Oxycontin ofzo? Da's wel heavy shit ja...100mg op een dag is ook veel. Hopen dat je er een beetje goed doorheen komt! En wel fijn dat 't verder allemaal goed is gegaan en nu ook gaat
Klote! Vooral zo tijdens je vakantie. Maar uiteindelijk zal 't resultaat het waard zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oxycontin ja. En hoofdpijn moe en algehele malaise
Ik zou er bijna wel willen zitten. Hoofdpijn sinds dinsdagavond, daar bovenop nog een akkefietje met een van onze meer autistische tentbewoners (als in: hij was asociaal bezig in mijn ogen en ik maakte me er veel te druk over) waardoor het migraine-vormen heeft aangenomen. Meh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Etcie, thuis zou het 7 graden kouder zijn geweest
MM heeft FBquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je die zou hebben zou dat inderdaad mogelijk zijn....
dus deze bewering gaat niet op of hij is ondanks een eigen pagina voor anderen (mw MM, Whiskyklub?) foto's aan het uploaden?quote:
Of iemand anders heeft een foto geplaatst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus deze bewering gaat niet op of hij is ondanks een eigen pagina voor anderen (mw MM, Whiskyklub?) foto's aan het uploaden?
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iemand anders heeft een foto geplaatst.
komt wel goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:19 schreef Soempie het volgende:
Sterkte PS. Hoop dat het snel beter gaat, zodat je ook vooral van je vakantie kunt genieten.
Dat is voor mij ook de reden om een rondje te lopen, de ijssalon op 10 minuutjes lopen van mijn huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
komt wel goedvandaag gelopen, beetje bergje op bergje af (200 meter
) voor een ijsje
en weer terug
6 Mensen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nieuwe buren, maar ben ze nog niet tegen het lijf gelopen, dus heb ze nog niet gesproken. Maar van de zes mensen die ik heb zien lopen durf ik niet te zeggen wie er nu wel en niet gaan wonen
Mijn schoonzussen hebben toch langer in de kliniek gelegen en deden 4 weken nauwelijks iets...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
komt wel goedvandaag gelopen, beetje bergje op bergje af (200 meter
) voor een ijsje
en weer terug
Ik vind alles prima, de dealer woont al tegenover mequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Mensen?
Dat wordt een wietplantage...
Als jij dan de coffeeshop begint...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, de dealer woont al tegenover me
hoe oud waren die toen zij het deden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn schoonzussen hebben toch langer in de kliniek gelegen en deden 4 weken nauwelijks iets...
17 resp. 38...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe oud waren die toen zij het deden?
Net de laatste plakkers eraf gehaald en nu tyyyfus pijn. Voor het eerst echt pijn in de littekens
Daar pas ik even voor...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij dan de coffeeshop begint...
hmm tja... dan weet ik het nietquote:
quote:
Ik ook niet, maar ik verbaas me wel...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmm tja... dan weet ik het niet
Misschien is de techniek inmiddels ook weer wat verder en is het lichaam van ps tijdens de ingreep minder belast dan dat dat voorheen het geval was bij deze ingreep?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik verbaas me wel...
Schoonzus 1 was in 2006 en de ander vorig jaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien is de techniek inmiddels ook weer wat verder en is het lichaam van ps tijdens de ingreep minder belast dan dat dat voorheen het geval was bij deze ingreep?
Dan is dat het niet iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schoonzus 1 was in 2006 en de ander vorig jaar.
Beide konden nauwelijks bewegen de eerste week...
Maar misschien kan PS het beter verdragen...
Ik geloof dat ze allebei 3 of 4 dagen in de kliniek/het ziekenhuis hebben gelegen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik begreep dat de meeste ziekenhuizen mensen dezelfde dag naar huis sturen, dus dat de kliniek nog extra zorg gaf. Verder was het ook in een privé kliniek in Oud Zuid... dus wel goede chirurg
dat is nooit fijn om te horen, en zeker in in jou geval niet lijkt me. Flinke hartverzakking of viel het mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
1 ding is zeker: onze brandmelder werkt
Heb ik nou onbewust iets lomps gepost net? Zo jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is nooit fijn om te horen, en zeker in in jou geval niet lijkt me. Flinke hartverzakking of viel het mee?
quote:
Nee in Twentequote:
quote:
Mooi zoquote:
Oh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee in Twente
We halen na mijn werk de tent op bij mijn moeder en dan zetten we hem daar in de buurt op
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is mislukt, maar dat hoef ik - neem ik aan - niet uit te leggen....
Ik vind beide kunnenquote:(is dit volgens onze taal nazi's hier de juiste vorm om dit weer te geven of moeten de streepjes vervangen worden door komma's?)
Viel mee gek genoeg. Er stond blijkbaar iets droog te koken. Iets wat ik niet had opgezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is nooit fijn om te horen, en zeker in in jou geval niet lijkt me. Flinke hartverzakking of viel het mee?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:
Ik lees gewoon mee maar was te lui om te posten
Hier is het nog steeds fijn, gisteren Alicante gecheckt en de eerste regenbui gehad. Vandaag is het bewolkt, dat is best wel even fijn na al die hitte
Hoe is het weer in Nederland?
Oh en Oof, mag ik ook een DM?
Dat is idd heftig zeg...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Toch wel erg heftig om te horen dat een bekende uit de koorwereld hier zelfmoord heeft gepleegdJongen van 25
De ouders willen graag dat er gezongen wordt op de uitvaart, zal wel ontzettend emotioneel worden
Gezelligquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
En nog helemaal vergeten te vertellen hier: G gaat mee naar lowlands
Curieus. Dat kan toch ook gewoon tussendoor?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
over een half uur ben ik hier weg, fapkantie
Naughty boy...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Curieus. Dat kan toch ook gewoon tussendoor?
Je weet toch wat de dominee altijd zegt? A naughty boy is a joy forever.quote:
That's even naughtier...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch wat de dominee altijd zegt? A naughty boy is a joy forever.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Curieus. Dat kan toch ook gewoon tussendoor?
Nee, anders verschijn je met zo'n afgetrokken gezicht op je werkt, dat lijkt me niet handig.quote:
Is correctquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is mislukt, maar dat hoef ik - neem ik aan - niet uit te leggen....
(is dit volgens onze taal nazi's hier de juiste vorm om dit weer te geven of moeten de streepjes vervangen worden door komma's?)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook nog geen regenvanaf de camping!
Nee we hebben een trangiasetje mee, maar die gaan we alleen gebruiken om koffie mee te zettenquote:
'Nieuwtje' is ook een leuk koosnaampjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee we hebben een trangiasetje mee, maar die gaan we alleen gebruiken om koffie mee te zetten
We zijn nog helemaal niet uit eten geweest om ons nieuwtje te vieren, dus dat gaan we vanavond doen, en morgenavond zien we wel
Geniet van het etentje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee we hebben een trangiasetje mee, maar die gaan we alleen gebruiken om koffie mee te zetten
We zijn nog helemaal niet uit eten geweest om ons nieuwtje te vieren, dus dat gaan we vanavond doen, en morgenavond zien we wel
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Etcetera het volgende:
We zijn niet weggespoeldwat gasten op ons veldje daarentegen...
[ afbeelding ]
Tyfus, eentonige foto's zegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nattegeit
Etcie, fotoserietje Volkskrant http://www.volkskrant.nl/(...)et-in-een-tent.dhtml
Ja daar moeten toch wel interessantere plaatjes te schieten zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tyfus, eentonige foto's zegalleen maar in tenten, terwijl de zon continu scheen vandaag
Wel bedankt voor het linkje
nog ideeen voor je kroeg opgedaan? Het was, neem ik aan, een studiereis?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:51 schreef lubje25 het volgende:
Zo weer terug uit Dublin en al weer gewerkt van 13:30 tot 02:30, gelukkig wel dinerpauze van 18:00 tot 20:00
en marloesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik klik gewoon nietMaar ik vraag me wel af wat er met Ramona gebeurd is
Dat krijg je als je tot de "oude" garde behoortquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren, ik zat net te bedenken dat ik even moest middageten. "Zin in een tosti?" Oké![]()
Vandaag, ik wilde zo ongeveer opstaan om te ontbijten (net ja) "Zal ik een broodje voor je smeren?" Oké
![]()
2x door 2 verschillende mensenIk ben benieuwd of dit zich voortzet deze Campzone
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Etcetera het volgende:
We zijn niet weggespoeldwat gasten op ons veldje daarentegen...
[ afbeelding ]
Nee, bij vrienden. Alle radiatoren weer ophangen en de ketel weer aan de praat krijgen. Dat is inmiddels gelukt.quote:
Dan typ je het toch uit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:06 schreef Etcetera het volgende:
we kunnen elkaar nauwelijks nog verstaan in de tent
Ze ging echt hard.quote:
En dat dametje is pas 16!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Heb je die Chinese daarnet gezien? Die ging als een raket!
De dames hebben het heel goed gedaan, en die teleurstelling hoort er gewoon bij.
En een outsider toch? Ik volg het zwemmen niet echt, maar dat hoorde ik bij het commentaar.quote:
We staan op het hoogste punt van de campingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB, heb je een greppel rond de tent gegraven/ sta je niet op het laagste punt van de camping?
Ik ook niet echt, hoorde alleen dat ze nog maar 16 is. Vind het wel jammer hoor, dat ze geen goud hebben gehaald terwijl ze vooraf toch wel de topfavoriet waren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een outsider toch? Ik volg het zwemmen niet echt, maar dat hoorde ik bij het commentaar.
Zo knap wat ze kunnen. Zelf ben ik echt waardeloos in het water.
inderdaad, jammer maar nog steeds een topprestatiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ook niet echt, hoorde alleen dat ze nog maar 16 is. Vind het wel jammer hoor, dat ze geen goud hebben gehaald terwijl ze vooraf toch wel de topfavoriet waren.
geen gevaar bij onweer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
We staan op het hoogste punt van de camping
ik hoop dat het morgen droog blijft, met een mooi zonnetje. Wil gaan schilderen en in de tuin rommelenquote:Het heeft vannacht snoeihard geregend, vandaag was het droog en af en toe zonnig
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef iamredleader het volgende:
Tevens klacht: kinderen die je sexleven verpesten![]()
eerst wil Jair met geen mogelijkheid gaan slapen, dan is Lior aan het zeuren of lachen... En nu wil Tinu gaan slapen
___!
Ik zit het nu online te spelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Soempie het volgende:
Na lange tijd weer eens een avondje Kolonisten gespeeld.
En nu al geen zin in morgenochtend..
quote:
Neuh. Ik begrijp het nog niet echt. laatste geworden.quote:
Waarom geen zin in de ochtend?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Soempie het volgende:
En nu al geen zin in morgenochtend..
Oeh leuk! Dat heb ik echt al een hele tijd niet meer gespeeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Soempie het volgende:
Nu hierquote:
Omdat ik pas tegen 2 uur sliep en M. half 7 wakker wordt.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh. Ik begrijp het nog niet echt. laatste geworden.
Volgens mij zit je voorlopig safe:quote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Als het blijft zoals het nu is ben ik blij. Ik krijg straks 6 à 8 man te barbecuen
Ik betwijfel of dat erin zitquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond na Sesamstraat naar bed dan maar
Bij sfeerperen moet ik aan iets heel anders denken. Alhoewel...dat zijn toch ook wel koplampen.quote:
Ben je op vakantie, doe je hetzelfde als thuis.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan vanavond ook barbecuenmaar eerst mijn dagelijkse siësta
Dat is toch juist lekker van vakantie, doen waar je zelf zin in hebt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je op vakantie, doe je hetzelfde als thuis.
Verkeerde keuze qua vakantieland dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch juist lekker van vakantie, doen waar je zelf zin in hebt?ik merk dat ik het wel echt nodig heb, het warme weer maakt je erg suf. En tussen 1 en 5 is het gewoon te warm om buiten te zijn
Nee juist primaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verkeerde keuze qua vakantieland dus.
Maar je hebt het wel naar je zin?
Wat hebben jullie allemaal al voor lekkers gegeten?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee juist prima's ochtends en 's avonds dingen doen en in de middag lekker tukken, perfect
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan in de trein. En niet moe, maar gewoon niet geconcentreerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, zo moe zijn dat je een kaartje voor de nachtbus koopt, je ogen niet open kunt houden en bijna je halte mist(maar net op tijd op het knopje drukt) om vervolgens uit te checken met je OV-chipkaart....is kut
Ja, dat is zondequote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan in de trein. En niet moe, maar gewoon niet geconcentreerd.
Ik had namelijk zo'n speciale dagkaart van de Blokker of AH, en had toen met mijn OV-chipkaart ingecheckt. Kon pas na een paar haltes uitchecken omdat die incheckpalen zo ver weg staan.![]()
En op de terugweg werd ik naar huis gebracht, waardoor ik eigenlijk net zo goed niet die kaart had kunnen gebruiken.
Dit is inderdaad perfect cacheweer.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb weer fijn gerend na lange tijd, gelijk 10 km. Lekker langzaam (sneller ging ook niet).
En zo nog even cachen. Goede, actieve zondag voor mijn doen.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit last van reclame hier. Althans, niet van overlappende reclame.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef wyccie het volgende:
Stomme Vampire Hunter-reclame. Dat ding zit precies op jouw post-icoontjes, zodat ik je niet kan quoten.![]()
Hoezo kan ik je morgen zien lopen? Is dat een raadsel?
Moet je wel vroeg opquote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan zal ik even op de uitkijk staan.
[ afbeelding ]
Brouwen bij De Hemelquote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef wyccie het volgende:
Hmmm.... dat is niet mijn hobby.
Wat heb je hier te zoeken eigenlijk, en dan ook nog eens zo vroeg?
Oh, wat cool!quote:
Ik moet er dus om 07:00 zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 15:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat cool!
Ik heb daar wel eens een koffie workshop gehad, was onderdeel van een bedrijfsuitje. Ik kon kiezen uit de brouwerij, distilleerderij of de koffiebranderij. Ik lust het allemaal niet, maar koffie was nog het minst erg.![]()
De uitleg werd gegeven door een meisje met een verstandelijke handicap, heel leuk gedaan.
En een prima High Tea daar.
Nou, gisteren ook gebrouwen en toen om 10u begonnen. Dat was toch iets schappelijkerquote:
Geluktquote:
Nope, want ik ben geloof ik nog nooit in Nijmegen geweestquote:Op zondag 29 juli 2012 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat je al wel eens bij cafe Samson geweest bent?
"Meesterschenkerij"quote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In het centrum denk ik het beste biercafe (wyccie, correct me I'm wrong). Cafe Jos, waar ik gisteravond was, ligt op 20 minuten lopen uit het centrum.
vrijwel al het personeel kent de kaart en weet waar ze het over hebben. Mocht je een keer tijd hebben, zeker doenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Meesterschenkerij"
Dat vind ik een mooi woord.
Vanavond zal ik het dichter bij het centrum moeten zoeken dus als ik de kans heb(misschien morgen aan het einde) ga ik wel even langsquote:Op zondag 29 juli 2012 18:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vrijwel al het personeel kent de kaart en weet waar ze het over hebben. Mocht je een keer tijd hebben, zeker doen
Wat de bierpul vol of leeg?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, vannacht nog een bierpul geregeld van OnsBrabantnet, omdat ik incheckte met FourSquare (toen ik met m'n bezopen kop bij hun naar binnen wandelde), en nu heb ik voor 6 mensen ofzo ook zo'n pul geregeld
![]()
Wáár is dat feestje? Hier is dat feestje!
Een speelhoek op het plafond lijkt mij wat gevaarlijk, of je kinderen moeten nazaten van Spider-Man zijnquote:
Het is ook een erg kleine schommelquote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een speelhoek op het plafond lijkt mij wat gevaarlijk, of je kinderen moeten nazaten van Spider-Man zijn
Pfff, ik heb vaak al moeite met een song vanaf CD.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is het moment aangebroken om te gaan repeteren voor e uitvaart van dinsdag. Het studentenkoor (of: diegenen die niet op vakantie zijn) wordt aangevuld met ex-leden en we gaan het laatste deel van het Requiem van Fauré zingen... dat wordt heftig denk ik
Maar wel heel mooi voor de ouders van die jongen dat er zoveel mensen weer meezingen voor de uitvaart van hun zoon
Nou inderdaad!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, ik heb vaak al moeite met een song vanaf CD.
Live lijkt me helemaal door merg en been gaan...
Succes!
Je leert het nog welquote:Op zondag 29 juli 2012 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis.
Gentse Trippel is toch wel erg lekker...
Echt compleet achterlijkquote:"According to this article printed in tagesspiegel.de, not having a Facebook account could be the first sign that you are a mass murderer.(German) As examples they use Norwegian shooter Anders Breivik, who used MySpace instead of Facebook and the newer Aurora shooter who used adultfriendfinder instead of Facebook.
Ik lust geen bier.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In het centrum denk ik het beste biercafe (wyccie, correct me I'm wrong).
Ik zeg: hoax. Ik weet vrijwel zeker dat jij bier lustquote:
Ach, iets met een tong en een smileyquote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ik de verkeerde smiley gebruikt heb bij die post.
Moest deze zijn:
Uitleggen vind ik best lastig.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig MM, leg het ook even aan wyccie uit
Zoals Hans Teeuwen ooit zei: "Het is een gevoéL, dat kan ik niet úitlegguh!"quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitleggen vind ik best lastig.
De ene trippel vind ik lekker, een andere weer totaal niet.
Leg dat maar eens uit...
En de ene tripel is de andere ook niet...quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een kwestie van smaak, en smaak is subjectief
Ik ken wel mensen die bier drinken, maar dat zijn vrouwen die witbier of rosébier drinken. Niet echt jullie doelgroep, toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik (althans, dat denk ik) maar jij woont in Nijmegen en kent misschien wel mensen die bier drinken
Het is niet alleen bier. Het is ook wijn, cognac, whisk(e)y, sake, kersenbonbons en kaasfondue.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg: hoax. Ik weet vrijwel zeker dat jij bier lust
Of hebben we deze discussie al een keer gehad?
Maar Hans Teeuwen heb ik nog nooit op een logische uitspraak kunnen betrappen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals Hans Teeuwen ooit zei: "Het is een gevoéL, dat kan ik niet úitlegguh!"
Eigenlijk vind ik dat wij ook maar eens met z'n allen moeten gaan vastenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
BTW. Kunnen ze die Ramadan niet verbieden?
Gisteren en vandaag een bijna aanrijding gehad met beide keren een Ramadanees die kennelijk te suf achter het stuur zit wegens tekort aan voedsel, drank en (??) slaap...
In beide gevallen werd geen voorrang verleend...
Jawel hoor, er is helemaal niets mis met vrouwen die witbier drinken.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ken wel mensen die bier drinken, maar dat zijn vrouwen die witbier of rosébier drinken. Niet echt jullie doelgroep, toch?
Witbier prima, maar rosébierquote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is helemaal niets mis met vrouwen die witbier drinken.
Rosébier noemen wij(de biersnobs) geen bier omdat het naar limonade smaakt. Maar ik vind het wel gewoon bier.quote:
Het maakt me niet uit wat het is, ik vind het naar zoetstof smakenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rosébier noemen wij(de biersnobs) geen bier omdat het naar limonade smaakt. Maar ik vind het wel gewoon bier.
Dat heb ik dus nog nooit op en eigenlijk ook niet zo'n behoefte aanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat het is, ik vind het naar zoetstof smaken
En bier en limonade gaan best samenTrappistje met
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit op en eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan
Zonder het geproefd te hebben vind ik het een klein beetje een belediging
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit op en eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan
Zonder het geproefd te hebben vind ik het een klein beetje een belediging
Ja natuurlijk, als snob sta ik achter het product, in dit geval een trappistenbier. Daar moet je geen limonade bij gooienquote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef Nint het volgende:
[..]dude.....
Je claimt biersnob te zijn en dan keur je bij voorbaat een trappist met af??
Toch maar een keer proberen, gewoon een beetje grenadinesiroop bij een tripel (of desnoods dubbel) op een warme dagquote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als snob sta ik achter het product, in dit geval een trappistenbier. Daar moet je geen limonade bij gooien
Dat andere mensen dat wel doen mogen ze helemaal zelf weten
De patertjes drinken hem zelf ook zo, dus ik denk dat ze het zo bedoeld hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als snob sta ik achter het product, in dit geval een trappistenbier. Daar moet je geen limonade bij gooien
Dat andere mensen dat wel doen mogen ze helemaal zelf weten
Dat doe ik ook niet voor mijn plezier.quote:
Damn, weer die vooroordelen. Hoe weet jij nou of ze aan de ramadan doen? Misschien waren ze wel gewoon stoned of asociaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
BTW. Kunnen ze die Ramadan niet verbieden?
Gisteren en vandaag een bijna aanrijding gehad met beide keren een Ramadanees die kennelijk te suf achter het stuur zit wegens tekort aan voedsel, drank en (??) slaap...
In beide gevallen werd geen voorrang verleend...
Droog, helder. Misschien rond elf uur een paar druppels.quote:
Trappist heb je ook in huis-tuin-en-keukenvariant, net als biefstuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
Er is zoveel werk gegaan in dat bier en dan gooi je er opeens eens scheut zoete troep in.
Als jij een fantastische biefstuk van 25 euro voor je neus krijgt, dan gooi je er toch ook niet een bak pindasaus overheen?
Ja, Westmalle. Aangezien er maar 7 trappistenbrouwerijen zijn zal het wel meevallen met dat aantal dusquote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Trappist heb je ook in huis-tuin-en-keukenvariant, net als biefstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |