Kijk eens in de kelder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
Wiebel, je tas ligt er niet. Je gitaar staat er wel, maar niet in de tas.
Heb de halve zolder verplaatst op zoek naar je tas, maar niks te vinden. De andere helft had ik geen zin in, mij te warm op zolder.
Oei, beterschap.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:06 schreef Mark het volgende:
Junior 4 heeft 39,3 koorts. Zo maar even ophalen bij het kdv
volgens mij welquote:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcornquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En die had je nog wel pas opgeruimd, dat je dat niet wist.
Hoeveel was je hoogste dosering? En hoe is 't verder gegaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben aan het afkicken van de morfine. Tyfus wat een hel
Iets van Oxynorm of Oxycontin ofzo? Da's wel heavy shit ja...100mg op een dag is ook veel. Hopen dat je er een beetje goed doorheen komt! En wel fijn dat 't verder allemaal goed is gegaan en nu ook gaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja het was geen morfine maar een gelijksoortig opiaat twee keer zo sterk. 100 mg volgens mij. En dan ook nog naproxen en soms paracetamol
Mwah, ik wacht wel tot meneer thuis is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcorn![]()
Dat is wel ellendig.. Wat zijn de afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben aan het afkicken van de morfine. Tyfus wat een hel
oxycontin ja. En hoofdpijn moe en algehele malaisequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iets van Oxynorm of Oxycontin ofzo? Da's wel heavy shit ja...100mg op een dag is ook veel. Hopen dat je er een beetje goed doorheen komt! En wel fijn dat 't verder allemaal goed is gegaan en nu ook gaat
Klote! Vooral zo tijdens je vakantie. Maar uiteindelijk zal 't resultaat het waard zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oxycontin ja. En hoofdpijn moe en algehele malaise
Ik zou er bijna wel willen zitten. Hoofdpijn sinds dinsdagavond, daar bovenop nog een akkefietje met een van onze meer autistische tentbewoners (als in: hij was asociaal bezig in mijn ogen en ik maakte me er veel te druk over) waardoor het migraine-vormen heeft aangenomen. Meh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Etcie, thuis zou het 7 graden kouder zijn geweest
MM heeft FBquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je die zou hebben zou dat inderdaad mogelijk zijn....
dus deze bewering gaat niet op of hij is ondanks een eigen pagina voor anderen (mw MM, Whiskyklub?) foto's aan het uploaden?quote:
Of iemand anders heeft een foto geplaatst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus deze bewering gaat niet op of hij is ondanks een eigen pagina voor anderen (mw MM, Whiskyklub?) foto's aan het uploaden?
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iemand anders heeft een foto geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |