klikspaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zegt dat je een Tokkie bent.
Ik moet zeggen, ik weet helemaal niet waarvoor hij nou precies aangehouden is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie zal een poging doen om hem te laten bekennen. Dat kan een paar dagen duren. Na 72 uur beslist volgens mij de OvJ of die termijn verlengd wordt. Ik doe dit uit mijn hoofd dus kan er naast zitten.
Zware mishandeling sowieso wel lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik weet helemaal niet waarvoor hij nou precies aangehouden is.
De grootste idioot in dit topic ben jij. Al dagen. En dat wil wat zeggen... Eigenlijk best een prestatie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef zouzou het volgende:
ik heb recht om te reageren hoe ik wil.
Maar wat moet ik tegen e idiote TOKKIES.
Dat is niet normaal zoiets,dat is mijn mening.
Leer eerst maar eens Nederlands voordat je anderen gaat uitmaken voor tokkie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef zouzou het volgende:
Niet tegen deze persoon tege de 2 andere die mijn hebben vernedeerd.
Zeker ze zijn 2 TOKKIES.
Ja dat ben ik toch ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zegt dat je een Tokkie bent.
Ja ik zat met de kwestie "aanhouding buiten heterdaad".quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zware mishandeling sowieso wel lijkt me.
best wel knap dat iemand die eigenlijk geen Nederlands spreekt en overduidelijk met een vertaalmachine werkt, toch de uitdrukking Tokkie kent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef zouzou het volgende:
Zeker ze zijn 2 TOKKIES.
Ah gos popje toch.... ben je vernederd? En plein public op een forum?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef zouzou het volgende:
Zeker ze zijn 2 TOKKIES.
Dat was sowieso al het geval geweest. Ik denk/weet dat de politie bij dit soort zaken een tactiek toepast om een hoofdverdachte te laten bekennen. Dat is vaak toegespitst op meerdere dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik zat met de kwestie "aanhouding buiten heterdaad".
Dat dat alleen gebeurt bij misdrijven waar ten minste 4 jaar gevangenisstraf op staat.
Ik vond zelf die Badr wel een idioot dat hij zich 's avonds meldt. Kan hij op z'n vingers uittellen dat hij een nachtje kan blijven
zouzou je moet de usernamen erbij zetten dan snappen ze je wel !quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef zouzou het volgende:
Dat is nie je probleem, IDIOTE.
Assossiale Man of Vrouw of alle 2.
Je hebt duidelijk geen idee wat voor fijne Nederlandse kennissen deze user heeft opgedaan op FOK!... echt de pareltjes van de samenleving, met tijd te veel in hun huisvrouwenleven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef WRH het volgende:
[..]
best wel knap dat iemand die eigenlijk geen Nederlands spreekt en overduidelijk met een vertaalmachine werkt, toch de uitdrukking Tokkie kent.
Nou, ik heb nog wat gezocht op zo'n situatie. En ik denkt dat hij er gewoon ingetrapt isquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het geval geweest. Ik denk/weet dat de politie bij dit soort zaken een tactiek toepast om een hoofdverdachte te laten bekennen. Dat is vaak toegespitst op meerdere dagen.
Al zou Badr Hari wel gewoon zijn mond dicht houden. Dat is altijd het slimste om te doen.
Huh, waarom niet? Een verdachte kan toch gewoon later opgepikt worden thuis. In dit geval heeft hij zich zelf gemeld, zie het verschil niet zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wat gezocht op zo'n situatie. En ik denkt dat hij er gewoon ingetrapt is
Hij is uit zichzelf naar het bureau gekomen.
-volgens mij mag je geen vrijheidsberoving toepassen als het buiten heterdaad is-
Hehehe, mooi. Trolletje oververhit. Blijf je nu even weg uit dit topic? Dan wordt het voor de normale mensen weer wat leesbaarder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef zouzou het volgende:
Dat is nie je probleem, IDIOTE.
Assossiale Man of Vrouw of alle 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |