Dat zegt niets natuurlijk, dat is de angst die regeert.... Khadaffi werd ook op handen gedragen, Kim Jong Un en zijn vader ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Meer de reden dat het steeds erger wordt. Hij komt er steeds mee weg. Z'n maatjes sturen er jongens op af om de schade te beperken en tot nu toe zijn ze daarin geslaagd. Ervaring heeft hem geleerd dat hij kan doen en laten wat hij wil.
Je moet hem eens in het uitgaansleven zien, die jongen wordt op handen gedragen.
Ja, vast om Ruud.... die heeft er immers zoveel belang bij dat Hari beschuldigd wordtquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef zouzou het volgende:
Wat zegt vandaag monsieur@Wetschmerz begrijp ik en denk iik ook zo.Toch raar
Apart dat Mr Ervelink zo selectieve memorie heeft.
Hij herkend alleen Badr Hari en een van de andere daders een kennis niet deze die beul
Gelukkig wordt nu gesproken over dat hier iets niet klopt.
Toch raar dat een 1.97 100kg man kan niet Mr Evelink alleen s..l..a..n
moeten met zoveel en geen namen, ja nu voor de eerst.
Merci beaucoup Monsieur @Wetschmerz,dat is wat ik denk zolang.
ik blijf zegen is een complot, of voor geld(Schaad)
of om Ruud ???
Zou Ruud ook bang voor hem zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Meer de reden dat het steeds erger wordt. Hij komt er steeds mee weg. Z'n maatjes sturen er jongens op af om de schade te beperken en tot nu toe zijn ze daarin geslaagd. Ervaring heeft hem geleerd dat hij kan doen en laten wat hij wil.
Je moet hem eens in het uitgaansleven zien, die jongen wordt op handen gedragen.
hij hoeft de andere daders toch helemaal niet te kennen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef zouzou het volgende:
Apart dat Mr Everink zo selectieve memorie heeft.
Hij herkend alleen Badr Hari en een van de andere daders een kennis niet deze die beul
of om Ruud ???
Al even afgezien van het feit dat Badr en Estelle de weken voor Sensation niet uit de kranten en bladen te slaan waren, en hij was daar met Estelle, kan wel zijn dat hij hem daardoor heeft herkend en dat hij een maand eerder niet eens geweten zou hebben wie het was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef WRH het volgende:
[..]
hij hoeft de andere daders toch helemaal niet te kennen?
misschien kende Badr en Ervelink elkaar dan wel, maar waarom zouden ze dan elkaars complete vriendenkring ook maar moeten kennen?
iemand die je niet kent, kun je dus ook niet herkennen, simpel.
inderdaad, dat is ook nog mogelijk, dan is hij toevallig herkend uit de bladen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat Badr en Estelle de weken voor Sensation niet uit de kranten en bladen te slaan waren, en hij was daar met Estelle, kan wel zijn dat hij hem daardoor heeft herkend en dat hij een maand eerder niet eens geweten zou hebben wie het was.
Hoe weet jij dat? Er is geen officiële verklaring van Everink (zo schrijf je dat, koekenbakker) naar de media. Die komt er voorlopig ook niet, naar ik aanneem. Dat zou het onderzoek alleen maar verder schaden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef zouzou het volgende:
Wat zegt vandaag monsieur@Wetschmerz begrijp ik en denk iik ook zo.Toch raar
Apart dat Mr Ervelink zo selectieve memorie heeft.
Hou toch op, idioot. Jij loopt hier nu al een paar dagen de grootst mogelijke onzin, verzinsels en leugens op te hangen. In abominabel slecht Nederlands, overigens. Maar zeggen dat Everink zich invalide laat schoppen voor een schadevergoeding is natuurlijk volstrekte kolder. Je bent niet goed. Het is dat je er te dom voor bent, gezien je uitspraken. Maar anders zou ik bijna denken dat je bewust desinformatie verspreidt. De kans dat je een ordinaire troll bent lijkt me echter wat groter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef zouzou het volgende:
of om Ruud ???
Wat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:40 schreef zouzou het volgende:
Maar logisch denken,
"ze zijn niet bang om de naam van Badr Hari te geven ??...."
Klopt niet, deze mensen zijn ook niet meer bang om te gaan naar de Telegraaf,
ze zijn niet bang om een aangifte te doen.
Dat is niet logiek.
jij loop zowat te druppelen op die marokaan ,,,teringquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik noem ZijOnline een onbetrouwbare 'bron'.
Ik had ook nog nooit van die knakker gehoordquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef WRH het volgende:
[..]
inderdaad, dat is ook nog mogelijk, dan is hij toevallig herkend uit de bladen.
hell, ik had zelf nog nooit van die man gehoord voor dit allemaal ging spelen maar ik gok dat ik hem nu ook wel herken op straat.
Wat? Jouw leesskills blijven ook achter?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef C_S het volgende:
jij loop zowat te druppelen op die marokaan ,,,tering
ieder nieuw regeltje en je schiet in de verdedeging![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik noem ZijOnline een onbetrouwbare 'bron'.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zegt alleen wel veel over jou en jouw bronnen. Ik sluit niet uit dat Zijonline jou nog flink wat kan leren over vrouwelijke orgasmes, maar dat ze zich zorgvuldig op de hoogte stellen van ontwikkelingen in deze zaak lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef WRH het volgende:
duidelijk lunchpauze, zo rap als dit topic nu vult
Zou het?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De rechercheurs zullen de zaak al wel bijna rond hebben tegen hem, dan is het gewoon standaard dat de hoofdverdachte nog even een aantal dagen wordt vastgehouden in het belang van het onderzoek. Verklaringen in zo'n ernstige zaak worden doorgaans niet in één dag afgenomen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een nieuw koppel. Een match made in Loony Park.
Het zegt eindelijk iets zinnigs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet normaal zoiets,dat is mijn mening.
Nee, jij kan geen Nederlands lezen noch schrijven, dus kap er lekker mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef zouzou het volgende:
ik heb recht om te reageren hoe ik wil.
Maar wat moet ik tegen e idiote TOKKIES.
je hebt het nu toch over de actie van die kickbokser mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef zouzou het volgende:
De politie zal een poging doen om hem te laten bekennen. Dat kan een paar dagen duren. Na 72 uur beslist volgens mij de OvJ of die termijn verlengd wordt. Ik doe dit uit mijn hoofd dus kan er naast zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zou het?
Volgens mij worden mensen doorgaans vast gezet omdat ze
1. een misdrijf gepleegd hebben dat bewezen is
2. een gevaar voor de samenleving zijn
3. vluchtgevaarlijk zijn
4. nog in een verklaring zitten en geen kans tot overleg moet hebben.
Volgens jouw lezing is hier sprake van 4.
Hij heeft volgens mij gewoon 10 dagen kunnen overleggen met jan en alleman.
Ze zegt dat je een Tokkie bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, jij kan geen Nederlands lezen noch schrijven, dus kap er lekker mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |