abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:11:16 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114674993
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik vind dit anders wel een informatief stukje http://www.zijonline.nl/2(...)signervagina-willen/
Nou!

quote:
Maar naar het aantal in prive-klinieken gemaakte ‘designervagina’s’ is onbekend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114675234
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is overduidelijk een fout gespelde naam ja, maar daar gaat het in dat stuk niet om, snuggere.
Het zegt alleen wel veel over jou en jouw bronnen. Ik sluit niet uit dat Zijonline jou nog flink wat kan leren over vrouwelijke orgasmes, maar dat ze zich zorgvuldig op de hoogte stellen van ontwikkelingen in deze zaak lijkt me onwaarschijnlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114675309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zegt alleen wel veel over jou en jouw bronnen
http://nieuwsuit.com/2012/badr-hari-gearresteerd/
Zure zult ruik ik. Is dat iets Noordelijks of zo, dat humorloze zuurderige?
quote:
. Ik sluit niet uit dat Zijonline jou nog flink wat kan leren over vrouwelijke orgasmes, maar dat ze zich zorgvuldig op de hoogte stellen van ontwikkelingen in deze zaak lijkt me onwaarschijnlijk.
Je weet dat humor in bed belangrijk is he? :'(
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114675495
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://nieuwsuit.com/2012/badr-hari-gearresteerd/
Zure zult ruik ik. Is dat iets Noordelijks of zo, dat humorloze zuurderige?
Mijn slager is onlangs door brand getroffen, dus van mij komt het niet.

quote:
Je weet dat humor in bed belangrijk is he? :'(
Met jouw inzichten in het vrouwelijk orgasme zal er voor haar meer te lachen dan te genieten zijn lijkt me.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:27:45 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_114675513
Estelle moet de Telegraaf dan even lezen.

quote:
AMSTERDAM, donderdag

Vechtmachine Badr Hari, voormalig K1-kampioen, is gisteravond in Amsterdam gearresteerd door de politie. De beruchte Marokkaans-Nederlandse kickbokser wordt vandaag uitgebreid verhoord door de Amsterdamse recherche, die de zware mishandeling onderzoekt van miljonair Koen Everink. De beruchte kickbokser is gisteren in alle beperkingen opgesloten, wat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat.

De ondernemer Everink beschuldigt de 1,97 meter lange, ruim 100 kilo wegende Badr Hari ervan dat die hem extreem zwaar heeft mishandeld, waardoor hij blijvend invalide is geworden. Zijn voet werd bijna van zijn onderbeen getrapt, ook liep hij zwaar gezichtsletsel op. De mishandeling vond plaats tijdens het dancefeest Sensation White in de Amsterdamse ArenA, nadat Everink een opmerking zou hebben gemaakt tegen de kickbokser, die herhaaldelijk in opspraak kwam door mishandelingen.

Ziekenhuis in geslagen

Ook de mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air heeft aangifte gedaan tegen Badr wegens een zware mishandeling vorig jaar. Daarvan durfde Van den Berg pas recent aangifte te doen, nadat ook ondernemer Everink het ziekenhuis in was geslagen. De clubeigenaar, die een rij voortanden mist, heeft onlangs een gedetailleerde verklaring afgelegd tegen de recherche, die ook op het punt zou staan nog meer aangiften binnen te krijgen van vermeende slachtoffers. Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin werd Hari enkele jaren geleden veroordeeld. Ook werd hij in verband gebracht met de mishandeling van een Amsterdamse portier, maar tot een veroordeling kwam het niet.

Badr Hari was ontboden voor verhoor. Hij moest tekst en uitleg geven over minstens twee gevallen van zware mishandeling: die van miljonair Everink en van clubeigenaar Van den Berg. Hari ontkende hardnekkig betrokken te zijn bij het bloedbad bij Sensation. Ook de mishandeling van Van den Berg ontkent hij. Volgens zijn advocaat werkt de vechtsporter volledig mee aan het onderzoek.

Einde carrière

Als het tot een veroordeling komt, is het einde carrière voor Hari, die zich in 2008 voor het oog van de wereld van zijn slechtste kant liet zien tijdens de K1-finale tegen Remy Bonjasky. Hari gaf de op de grond liggende tegenstander een verwoestende ’hielkick’, terwijl de scheidsrechter de finalisten uit elkaar poogde te houden. Hari werd gediskwalificeerd, waardoor hij misgreep naar de kampioenstitel.

Vorig jaar kondigde hij aan te stoppen met kickboksen om zich te richten op een normale bokscarrière. In vechtsportkringen is Hari nog altijd een gevreesde tegenstander.
pi_114675960
quote:
De ondernemer Everink beschuldigt de 1,97 meter lange, ruim 100 kilo wegende Badr Hari ervan dat die hem extreem zwaar heeft mishandeld, waardoor hij blijvend invalide is geworden. Zijn voet werd bijna van zijn onderbeen getrapt, ook liep hij zwaar gezichtsletsel op.
quote:
Everink: „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
:?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:43:47 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114676021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114676173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

U bent niet in staat de realiteit voor ogen te halen waar meer personen dan 1 op 1 bij betrokken zijn?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114676213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Dus hij beschuldigt Hari ervan hem het letsel toegebracht te hebben, maar het gaat hem ook om de andere daders? Wat hebben die gedaan dan? Hem beledigd?
pi_114676299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

U bent niet in staat de realiteit voor ogen te halen waar meer personen dan 1 op 1 bij betrokken zijn?
Ik wel ja. De Telegraaf en het achterlijke publiek waarvoor die geschreven wordt kennelijk niet. Immers, als er meerdere personen bij de mishandeling betrokken waren, dan is de vraag wie welk aandeel had, maar de Telegraaf doet alsof het antwoord al weten en het in tegenspraak met het enige citaat van Everink Hari in zijn eentje was.
pi_114676336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

"ruim 100kg" is wel erg vaag. 1.96 en 115kg zover ik weet. Met 105kg zou hij echt super skinny zijn.

Ik vraag me trouwens af wat die vent dan gezegd heeft waar Badr kennelijk zo'n probleem mee had.
pi_114676460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik wel ja. De Telegraaf en het achterlijke publiek waarvoor die geschreven wordt kennelijk niet. Immers, als er meerdere personen bij de mishandeling betrokken waren, dan is de vraag wie welk aandeel had, maar de Telegraaf doet alsof het antwoord al weten en het in tegenspraak met het enige citaat van Everink Hari in zijn eentje was.
En dat is nou precies wat ervoor zal zorgen dat hij niet zo'n zware straf zal krijgen als velen denken, tenzij er goede beelden van zijn.
pi_114676474
Wel grappig dat er zelfs in zijonline wat interessants staat, maar dat Die Hofstadtgruppe het presteert om daar overheen te lezen:

quote:
EXCLUSIEF! ‘Beul van Amsterdam’ al eerder gearresteerd in zaak Badr Hari!

Niet alleen kickbokser Badr Hari zit achter de tralies voor de vermeende mishandeling van miljonair Koen Everink! De Amsterdamse politie heeft eerder deze week al een man met een Nederlandse nationaliteit gearresteerd voor zijn aandeel bij mishandeling van Everink in skybox 233 tijdens dansfeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat hebben bronnen, die dichtbij het onderzoek staan, vandaag bevestigd aan ZIjonline.

De gerresteerde man staat in het hoofdstedelijk uitgaanscircuit bekend als ‘De Beul van Amsterdam’. Hij zou overigens een bekende van zowel Badr Hari als de mishandelde Koen Everink zijn. Pikant is dat de Amsterdamse politie de aanhouding van de man tot nu toe geheim gehouden heeft.

Dat zou zijn gebeurd om het verdere onderzoek niet te belemmeren.

Kickbokser Badr Hari, ook verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van Everink, meldde zcih gisteren vrijwillig bij de politie en werd direct aangehouden. Na een nachtje cel krijgt hij vandaag de gelegenheid om zijn visie op de gang van zaken in skybox 233 te geven.

Inmiddels weet de politie ook dat door de bezoekers van de skybox tijdens Sensation flink ingenomen zou zijn en dat het niet bij drank alleen bleef.

De skybox was overigens voor de avond van Sensation gehuurd door transportmiljonair Peter Steenbakkers, die zegt niets van de vechtpartij te hebben meegekregen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:03:48 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114676649
Ben benieuwd wie die beul van Amsterdam dan zou zijn, google levert alleen maar een rechter met die bijnaam op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114676699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich zo omdat fysiek eigenlijk niemand hem wat kan maken. Hij hoeft zich ook geen zorgen te maken over eventuele vergeldingsacties omdat iedereen weet dat als je aan Badr komt, je hele grote problemen krijgt.Dat iemand met zo'n bankrekening het risico neemt om helemaal om niks achter de dikke deur te verdwijnen begrijp ik niet, maar z'n reputatie als bad boy is hem kennelijk veel waard.
Wat bedoel je precies? Volgens mij gedraagt hij zich zo omdat hij een tikkende tijdbom is die zijn agressie niet kan inhouden.

Volgens mij is die onschendbaarheid niet een reden voor zijn gedrag, maar wel de reden dat hij er tot voor kort mee wegkwam?
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:07:32 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114676758
Idd, juist als je weet dat niemand je wat kan maken hoef je je niet zo te gedragen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114676760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus hij beschuldigt Hari ervan hem het letsel toegebracht te hebben, maar het gaat hem ook om de andere daders? Wat hebben die gedaan dan? Hem beledigd?
Hij heeft vanaf dag 1 gezegd dat het niet alleen Hari was! Vissegeheugen?
pi_114676790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel grappig dat er zelfs in zijonline wat interessants staat, maar dat Die Hofstadtgruppe het presteert om daar overheen te lezen:

[..]

Hoho, die bron was toch niet geldig?
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:09:14 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114676802
Ik noem ZijOnline een onbetrouwbare 'bron'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 12:10:42 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_114676842
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar nu even wel :Y
pi_114676890
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij heeft vanaf dag 1 gezegd dat het niet alleen Hari was! Vissegeheugen?
Sterker nog, dat het wél Hari was moeten we maar uit het citaat concluderen. Selectief geheugen bij JvdH en zijn kornuiten kennelijk, en hun immer voorspelbare publiek.

quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'geldig'?
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2012 @ 12:13:39 #122
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114676929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:

De Telegraaf en het achterlijke publiek waarvoor die geschreven wordt
Je doet hier een Wildersje... ^O^
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114677011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

Denk dat de Telegraaf iets te hoog gegrepen is voor haar.
pi_114677126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:05 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Volgens mij gedraagt hij zich zo omdat hij een tikkende tijdbom is die zijn agressie niet kan inhouden.

Volgens mij is die onschendbaarheid niet een reden voor zijn gedrag, maar wel de reden dat hij er tot voor kort mee wegkwam?
Meer de reden dat het steeds erger wordt. Hij komt er steeds mee weg. Z'n maatjes sturen er jongens op af om de schade te beperken en tot nu toe zijn ze daarin geslaagd. Ervaring heeft hem geleerd dat hij kan doen en laten wat hij wil.

Je moet hem eens in het uitgaansleven zien, die jongen wordt op handen gedragen.
pi_114677378
Wat zegt vandaag monsieur@Wetschmerz begrijp ik en denk iik ook zo.Toch raar

Apart dat Mr Ervelink zo selectieve memorie heeft.
Hij herkend alleen Badr Hari en een van de andere daders een kennis niet deze die beul

Gelukkig wordt nu gesproken over dat hier iets niet klopt.

Toch raar dat een 1.97 100kg man kan niet Mr Evelink alleen s..l..a..n
moeten met zoveel en geen namen, ja nu voor de eerst.
Merci beaucoup Monsieur @Wetschmerz,dat is wat ik denk zolang.

ik blijf zegen is een complot, of voor geld(Schaad)
of om Ruud ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')