Yep en als jij verdacht wordt van meerdere zware mishandelingen dan pakken ze je waarschijnlijk gewoon op als je thuiskomt van vakantie met Yvonne Gullitquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef sp3c het volgende:
nope, ik weet enkel wat er via de media bekend is geworden, net als jij
Anyways, Cynix begon over 'klassenjustitie' en daar borduurde ik even op voort.quote:Toegevoegd: dinsdag 24 jul 2012, 12:54
Badr Hari wil zich vrijwillig gaan melden bij de politie. De vechtsporter is nu in het buitenland, maar zodra hij terug is zal hij naar een politiebureau gaan. Daar zijn afspraken over gemaakt. Met de regeling wil Hari voorkomen dat hij bij thuiskomst op Schiphol met veel tumult wordt opgepakt.
nos.nl
You whatquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken? Je weet helemaal niets van de feiten. Sommigen zullen aannemen dat hij het wel gedaan heeft. Anderen betreuren de verspilling van zijn talent. Een derde groep levert commentaar op zijn vriendin. Ben je aan het einde van het topic een rijker man? Gelukkiger? Kom je lekkerder klaar met een mooiere vrouw? Kun je met vervroegd pensioen in een villa op een tropisch eiland?
Het is in het nieuws, dit is het subforum NWS, daar wordt gepost over zaken die in het nieuws zijn....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken? Je weet helemaal niets van de feiten. Sommigen zullen aannemen dat hij het wel gedaan heeft. Anderen betreuren de verspilling van zijn talent. Een derde groep levert commentaar op zijn vriendin. Ben je aan het einde van het topic een rijker man? Gelukkiger? Kom je lekkerder klaar met een mooiere vrouw? Kun je met vervroegd pensioen in een villa op een tropisch eiland?
Hetgeen betreffende dit topic zinloos is. Gaat het over bankiers, dan kun je nog research doen, een onontgonnen standpunt presenteren, een vereniging tegen financiële uitzuigers faciliteren, allemaal zeer nobele zaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in het nieuws, dit is het subforum NWS, daar wordt gepost over zaken die in het nieuws zijn....
En als het nou gewoon leuk is, mag dat ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Hetgeen betreffende dit topic zinloos is. Gaat het over bankiers, dan kun je nog research doen, een onontgonnen standpunt presenteren, een vereniging tegen financiële uitzuigers faciliteren, allemaal zeer nobele zaken.
Maar discussiëren over Badr Hari?
Nieuws.... en er was eergisteren weer nieuws (hij is officieel verdachte), er was vandaag nieuws (hij is aangehouden).quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Hetgeen betreffende dit topic zinloos is. Gaat het over bankiers, dan kun je nog research doen, een onontgonnen standpunt presenteren, een vereniging tegen financiële uitzuigers faciliteren, allemaal zeer nobele zaken.
Jij weet de uitkomst van deze zaak al?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nee, ben jij besodemieterd, het is NWS, als het niet bloedvergietenserieus is dan telt het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het nou gewoon leuk is, mag dat ook?
als ik stiekem het land terug binnen probeer te glippen welquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Yep en als jij verdacht wordt van meerdere zware mishandelingen dan pakken ze je waarschijnlijk gewoon op als je thuiskomt van vakantie met Yvonne Gullit
Niks onderhandelen.
Sollyquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ben jij besodemieterd, het is NWS, als het niet bloedvergietenserieus is dan telt het niet.
Hoppatee, dat beslist een of andere newbie wel even voor je. En luusteren!
Wat had je gedaan? En hoe komt het dat je nu al terug bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef ukga het volgende:
Badr hari aangehouden...
Poe poe dat zegt ook geen reet. Toen ik net naar huis reed, werd ik ook aangehouden.
Als jij zo'n veteraan was, dan kon je lezen. En als je kon lezen, dan las je dat ik niet beslis maar jouw veronderstellingen bevraag. Kennelijk heeft mijn kritische noot wel degelijk grond, want anders voelde je je er niet zo door aangevallen op een mooie warme zomeravond. Verwissel je tampon en think again.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ben jij besodemieterd, het is NWS, als het niet bloedvergietenserieus is dan telt het niet.
Hoppatee, dat beslist een of andere newbie wel even voor je. En luusteren!
Ah gos popje toch.... je hebt het maar zwaar met al die nare vrouwen om je heen hèquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Als jij zo'n veteraan was, dan kon je lezen. En als je kon lezen, dan las je dat ik niet beslis maar jouw veronderstellingen bevraag. Kennelijk heeft mijn kritische noot wel degelijk grond, want anders voelde je je er niet zo door aangevallen op een mooie warme zomeravond. Verwissel je tampon en think again.
Stiekem het land binnenglippen zou natuurlijk sowieso niet lukken, maar ik vind niet dat die gasten iets beters te doen hebben dan een -vermeende- zware crimineel op zijn woord te geloven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef sp3c het volgende:
als ik stiekem het land terug binnen probeer te glippen wel
als ik netjes van te voren bel voor een afspraak mbt het afleggen van mijn verklaring dan staat er echt geen Arrestatieteam te wachten op schiphol ... die gasten hebben wel wat beters te doen
aanhoude is niet iets superboeiends. Op het moment dat de politie je het stopsein geeft en om je papieren vraagt ben je ook aangehouden. Hoeft niet per se negatieve consequenties te betekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? En hoe komt het dat je nu al terug bent?
Ja? Had jij ook wat mensen in elkaar getrapt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef ukga het volgende:
Badr hari aangehouden...
Poe poe dat zegt ook geen reet. Toen ik net naar huis reed, werd ik ook aangehouden.
Mwah, ik denk dat jóuw tampon een beetje dwars zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Als jij zo'n veteraan was, dan kon je lezen. En als je kon lezen, dan las je dat ik niet beslis maar jouw veronderstellingen bevraag. Kennelijk heeft mijn kritische noot wel degelijk grond, want anders voelde je je er niet zo door aangevallen op een mooie warme zomeravond. Verwissel je tampon en think again.
Is een verschil tussen ter plekke aangehouden worden of dat ze je achteraf komen opzoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef ukga het volgende:
[..]
aanhoude is niet iets superboeiends. Op het moment dat de politie je het stopsein geeft en om je papieren vraagt ben je ook aangehouden. Hoeft niet per se negatieve consequenties te betekenen.
Btw was een random aanhouding van schiphol politie. Moest ff blazen.
Nee, je bent staande gehouden.... dat is wat anders dan aangehouden en idd een stuk minder boeiend (letterlijk en figuurlijk).quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef ukga het volgende:
[..]
aanhoude is niet iets superboeiends. Op het moment dat de politie je het stopsein geeft en om je papieren vraagt ben je ook aangehouden. Hoeft niet per se negatieve consequenties te betekenen.
Btw was een random aanhouding van schiphol politie. Moest ff blazen.
ja naja daar zijn gewoon procedures voorquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Stiekem het land binnenglippen zou natuurlijk sowieso niet lukken, maar ik vind niet dat die gasten iets beters te doen hebben dan een -vermeende- zware crimineel op zijn woord te geloven.
(Lees 'gezichtsverlies voorkomen anders sta ik niet voor mijzelf in'.)
Ik ben gewoon een linkse boomknuffelaar hoor, vind het gewoon een beetje raar
Met het risico dat hij niet via Schiphol reist maar via Brussel of Düsseldorf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja daar zijn gewoon procedures voor
het OM zal liever zien dat hij op Schiphol helemaal doortflipt en neergetazered moet worden, maakt hun werk ee nstuk makkelijker
Nouja, ik denk dat zijn woord niet echt telt hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n internationale signalering is ook een beetje overdreven als iemand bereid is zich op korte termijn te melden.
Aan de ene kant niet, aan de andere kant kun je daar best twee dagen overheen laten gaan en dan alsnog een internationale signalering doorgeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat zijn woord niet echt telt hier.
hij zal wel gevolgd zijn lijkt mequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat zijn woord niet echt telt hier.
Daarbij zal Estelle als getuige gehoord worden, hij weet ook wel dat ze zo'n verhoor heel vervelend kunnen laten verlopen.quote:
Badr is een zware crimineel? Badr is een vechtersbaasje, that's it.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Stiekem het land binnenglippen zou natuurlijk sowieso niet lukken, maar ik vind niet dat die gasten iets beters te doen hebben dan een -vermeende- zware crimineel op zijn woord te geloven.
(Lees 'gezichtsverlies voorkomen anders sta ik niet voor mijzelf in'.)
Ik ben gewoon een linkse boomknuffelaar hoor, vind het gewoon een beetje raar
Als je mensen zo aan gort trapt ben je een crimineel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr is een zware crimineel? Badr is een vechtersbaasje, that's it.
Crimineel, ook goed, maar echt geen zware jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je mensen zo aan gort trapt ben je een crimineel.
Een vechtersbaasje, het klinkt bijna schattig.
Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Crimineel, ook goed, maar echt geen zware jongen.
Wat mij betreft in ieder geval niet bij een paar vechtpartijtjes anders zit NL vol zware criminelen.quote:
Een vechtpartijtje, of verschillende malen iemand het ziekenhuis in trappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat mij betreft in ieder geval niet bij een paar vechtpartijtjes anders zit NL vol zware criminelen.
Dat stadium is hij natuurlijk allang voorbij. Badr gaat echt niet meer incassobureautje spelen. Daarvoor heeft hij teveel geld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:35 schreef Specularium het volgende:
Zal me niks verbazen als hij soms klusjes heeft om zaken af te dwingen voor anderen.
Mwah, iemand een paar tanden uit z'n mond slaan omdat hij in z'n eigen toko in jouw zone komt vind ik geen "vechtpartijtje" meer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat mij betreft in ieder geval niet bij een paar vechtpartijtjes anders zit NL vol zware criminelen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij lijk je de betekenis van het "partij" gedeelte in het woord vechtpartij over het hoofd te zien, dat duidt er immers op dat beide deelnemers aan de vechtpartij ook vechten, en ik heb niet het idee dat de slagtoffers van Badr met hem gevochten hebben of de intentie daartoe hadden, hij heeft ze gewoon met grof geweld in elkaar getimmerd.
Dat bedoelde ik eigenlijk, maar jij verwoordt het (zoals gewoonlijk) veel beter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, iemand een paar tanden uit z'n mond slaan omdat hij in z'n eigen toko in jouw zone komt vind ik geen "vechtpartijtje" meer.
Iemand met een gebroken been en een gezicht aan puin het ziekenhuis in slaan ook niet.
Daarbij lijk je de betekenis van het "partij" gedeelte in het woord vechtpartij over het hoofd te zien, dat duidt er immers op dat beide deelnemers aan de vechtpartij ook vechten, en ik heb niet het idee dat de slachtoffers van Badr met hem gevochten hebben of de intentie daartoe hadden, hij heeft ze gewoon met grof geweld in elkaar getimmerd.
Als Badr je en een trap of klap geeft ligt je gezicht al gauw in puin als je geen vechter bent. Het is dat hij bekend is anders had het nog niet eens de wijkkrant gehaald. Elk weekend zijn er wel wat mafkezen die iemand in elkaar timmeren. Ik vind het teveel eer om hem als zware crimineel te bestempelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, iemand een paar tanden uit z'n mond slaan omdat hij in z'n eigen toko in jouw zone komt vind ik geen "vechtpartijtje" meer.
Iemand met een gebroken been en een gezicht aan puin het ziekenhuis in slaan ook niet.
Daarbij lijk je de betekenis van het "partij" gedeelte in het woord vechtpartij over het hoofd te zien, dat duidt er immers op dat beide deelnemers aan de vechtpartij ook vechten, en ik heb niet het idee dat de slachtoffers van Badr met hem gevochten hebben of de intentie daartoe hadden, hij heeft ze gewoon met grof geweld in elkaar getimmerd.
Dus zijn het geen vechtpartijtjes, maar gewoon grove mishandeling.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Badr je en een trap of klap geeft ligt je gezicht al gauw in puin als je geen vechter bent. Het is dat hij bekend is anders had het nog niet eens de wijkkrant gehaald. Elk weekend zijn er wel wat mafkezen die iemand in elkaar timmeren. Ik vind het teveel eer om hem als zware crimineel te bestempelen.
Haha, leuk om te horen van iemand die pas 14 jaar geleden het levenslicht heeft gezien. Maar je hebt wel gelijk. Badr en aangeslagen dat klopt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |