De wijze waarop sommige mensen beoaakde spelers soms afvallen.quote:
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef herdiq het volgende:
ai,ai ai.
Feyenoord heeft weinig scorend vermogen.
Beetje chagrijnig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee, het was Guyon Fernandez die onzichtbaar was en geen kans kreegquote:Koeman: "Goed gespeeld, maar het ontbrak aan doelpunten"
Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Ondanks dat de Rotterdammers in hun laatste oefenwedstrijd voor de Champions League-ontmoeting met Dinamo Kiev de nodige kansen creëerden, slaagde de ploeg er niet in om te scoren. Trainer Ronald Koeman was desondanks tevreden.
"Van onze kant was het absoluut een hele goede wedstrijd", vertelde Koeman aan Eredivisie Live. "Alleen moet je goede wedstrijd ook afsluiten met doelpunten en dat vond ik het enige wat ontbrak. Dat lag aan scherpte en niet de juiste keuzes maken. Binnen elf minuten staan we twee keer alleen voor de keeper, dat zijn honderd procent kansen."
De oefenmeester van Feyenoord zag ook voldoende pluspunten. "We hebben totaal niets weggegeven, de organisatie was goed en ik vond dat we druk op de bal bij de tegenstander hadden. Maar als je op dit niveau vijf of zes grote kansen krijgt, moet je ook een doelpunt maken. Dat hebben we niet gedaan."
Volgens Koeman is Feyenoord momenteel niet bezig met een nieuwe spits. "We kijken wel rond, maar we hebben niet veel mogelijkheden in financieel opzicht. Dus als we weer iemand als John Guidetti kunnen huren, staan we daar open voor. Maar aan de andere kant was het niet Guyon Fernandez die vanavond de kansen miste, dus het ligt niet aan hem."
Grappig niet echt, hoezo? Vanwege het oorlogskind? Heb ik nu je tere zieltje geraakt ofzo? Zo wordt die knakker al sinds mensenheugenis genoemd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Leerdam tekent niet bij en mag dus lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Daarom zal Fernandez nooit gaan werken. Leuk counterspitsje voor een NAC ofzo, meer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
Ja, dat miste ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Muto het volgende:
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag.
Prachtige corners weer van Clasie inderdaad...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een redelijke wedstrijd gezien. Een goede 2e helft. Maar Singh mag wel wat meer met die opgelegde kansen doen trouwens
Fernandez geen moment gezien. Clasie weer als vanouds. En Vormer past zich ook moeiteloos aan. Eindelijk goede vrije trappen met hem in de basis
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Op naar Kiev
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet mee eens, Feyenoord stond organisatorisch echt goed, verdedigend geen steken laten vallen. Spelen geconcentreerd en druk zetten was ook goed, passing is ook goed, en er werden zelfs genoeg kansen gecreeërd. Alleen Immers was een negatieve uitblinker en ons scorend vermogen is ruk, en dat kan ons absoluut gaan opbreken tegen Kiev.
Maar Feyenoord was alles behalve slecht, en ik verwacht ook geen walk over van Kiev eerlijk gezegd.
Maar aan alles kun je zien dat Feyenoord stabiliteit uitstraalt en verder borduurt op vorig seizoen. Ik zie deze ploeg nog ver komen eerlijk gezegd in competitieverband, maar dan moet er wel nog een spits bij.
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Lastpost het volgende:
Bij Immers kan ik eigenlijk enkel deplaatsen, tering wat heeft die een kansen verprutst en ballen verkeerd gegeven.
Klein positief puntje bij hem is dat je met gemak 10 kansen hebt kunnen plaatsen achter zijn naam, dus hij staat in ieder geval op de juiste plek geregeld.
Vrees niet denk ik, wel iets te gedreven. Komt wel goed als hij wat relaxter wordt na een paar wedstrijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!
Dus...quote:Makaay: 'er is geen spitsenprobleem bij Feyenoord'
25 juli 2012
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Roy Makaay weten dat er in zijn ogen totaal geen spitsen probleem is bij Feyenoord. "Waarom zouden Fernandez, Achahbar en Te Vrede dat niet kunnen invullen? Fernandez heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan en speelde door die domme schorsingen niet eens alle wedstrijden."
"Achahbar is een groot talent met wie we gaan werken en Te Vrede moet ik nog leren kennen, maar toen ik hem zag vond ik hem fysiek wel in orde", vervolgt Makaay. "Ik denk juist dat Feyenoord in de breedte alleen maar beter is geworden. We hebben drie verschillende soorten spitsen en ook nog eens een paar snelle spelers op de flanken. De trainer kan variëren, dus een probleem zie ik niet."
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat Makaay dat alleen zegt om de huidige spitsen vertrouwen te geven.
En nog een vrije trap mee kreeg ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
die 4e man staat er bovenop!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.quote:
Ah nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.
Ik denk dat Singh en Elabdinges gewoon stijf van de zenuwen stonden, hopen dat het geen blijvende Kuipvrees wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef satecl het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een 4-4-2 opstelling tegen Kiev. Zolang wij geen spits hebben, heb je niets aan het 4-3-3 systeem tegen een grote ploeg.
-----------------------Mulder-----------------------
Janmaat-------de Vrij----Vlaar----------BMI
---------Vormer-----Clasie-----Vilhena------
-----------------------Immers----------------------
----------------Schaken-------Cissé-------------
Singh kan, denk ik, het niveau nog niet aan. Laat die eerst maar een paar maanden wennen op Eredivisie niveau. Immers moet ook beter!!!
quote:Feyenoord-opponent Dynamo haalt voor megasom nieuwe spits naar Kiev
Bij Dynamo Kiev heeft men een wat vollere portemonnee dan bij Feyenoord. Dat blijkt deze week wel, want de Oekraïense club is zo goed als zeker van de komst van Raffael. De 27-jarige spits wordt voor tien tot veertien miljoen euro overgenomen van Hertha BSC, waar hij de laatste vijf jaar voor speelde. Met Raffael erbij hoopt Dynamo extra kans te maken tegen Feyenoord.
De Braziliaan staat in Berlijn niet bekend als goalgetter, met een gemiddelde van één op vier na 140 wedstrijden in de Bundesliga. Hij speelt echter meestal als schaduwspits en liet het scoren vorig seizoen dikwijls over aan Pierre-Michel Lasogga en Adrian Ramos. De zaakwaarnemer van Raffael bevestigt in BILD dat ze vandaag naar Kiev reizen voor de medische keuring en afhandeling van de contracten.
Er zit wel wat haast bij voor alle partijen: voor vrijdag moet de transfer aangemeld zijn bij de UEFA. Alleen dan krijgt Dynamo permissie om Raffael volgende week dinsdag op te stellen in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De twee clubs strijden om een plaats in de groepsfase van de Champions League.
Al zetten ze er Ronaldo, Drogba, Messi en Ibrahimovic neer: NIEMAND komt langs Janmaat/Vlaar/De Vrij/BMIquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel even bij: 1 speler die twee keer zo duur is als onze hele selectie
Daar heb je opzich wel een puntquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al zetten ze er Ronaldo, Drogba, Messi en Ibrahimovic neer: NIEMAND komt langs Janmaat/Vlaar/De Vrij/BMI
Met ons huidig scorend vermogen hoop ik eerder op géén verdedigingquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt
Wel te hopen dat ze een speler uit de Ctjes in de verdediging hebben staan.
Hoort bij het strijdplan van de KGB, tegenstander zand in de ogen strooien. Straks gewoon 2 doelpunten uit 2 kansen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met ons huidig scorend vermogen hoop ik eerder op géén verdediging
QPR had zich toch gemeld voor Bellamy?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Ik las op een feyenoord app dat Bellamy weggaat en misschien naar feyenoord komt.
Of is dit onzin?
Onzinquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Ik las op een feyenoord app dat Bellamy weggaat en misschien naar feyenoord komt.
Of is dit onzin?
Misbruiken priesters kleine kinderen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Of is dit onzin?
Dan is het dus geen onzin volgens jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misbruiken priesters kleine kinderen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is het dus geen onzin volgens jou
Ik moet leren lezen![]()
Ben met je eens dat het verdedigend en organisatorisch erg, erg sterk staat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Rotterdams het volgende:
Gewoon gelijkspelen bij Kiev. Dan thuis de handel afmaken. Ik heb alleen maar meer vertrouwen naar aanleiding van gisteren. Onze verdediging is zo ongelofelijk sterk (zeker voor Nederlandse begrippen).
Als we achter deze verdediging een keeper hadden staan a la Gomes (PSV) zouden we - net als PSV toentertijd - maximaal 20 tegendoelpunten krijgen komend seizoen. Nu zullen dat er iets,maar niet veel meer zijn.
Vast en zeker een prima spits, maar Hertha BSC is nou ook weer geen wereldtop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel even bij: 1 speler die twee keer zo duur is als onze hele selectie
In principe voor Drenthe ook maar die willen ze ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef satecl het volgende:
Ik zou, als ik MvG was, toch even gaan informeren naar Bellamy. Of vragen ze een transfersom? Bellamy weet ook dat Feyenoord weer Europa ingaat(heeeeel misschien zelfs CL) Dat is voor hem toch een droom, Met Feyenoord op zo'n groot toernooi
[ afbeelding ]
Het salaris moet ook nog te betalen zijn hé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In principe voor Drenthe ook maar die willen ze ook niet.
toch jammer had Royston graag zien komen dit jaar.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 26-07-2012 om 12:10:37Harmeet #Singh vond 'Singh a song for Singh' geweldig klinken gisteren. ,,I liked the song very much." #CreatiefLegioen http://t.co/zTb72gnK reageer retweet
Wat is deze, en ik was er niet eens om hem in te starten.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is deze, en ik was er niet eens om hem in te starten.
Het klonk allemaal nog wat moeizaamquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.quote:Zes arrestaties na rellen op Stadhuisplein
De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag een aantal charges uitgevoerd op en rond het Stadhuisplein in Rotterdam. Volgens de politie waren er meerdere vechtpartijen. Ook is een aantal winkels vernield en geplunderd.
Volgens de politie begonnen de ongeregeldheden in een horecatent op het Stadhuisplein. Daar zouden meerdere vechtpartijen zijn geweest. Op aanraden van de politie sloot de horecaondernemer zijn tent vroegtijdig, waardoor de ongeveer zeshonderd aanwezigen op straat kwamen te staan.
Een deel van de bezoekers zou vervolgens zijn gaan rellen. Volgens de politie werd er op straat gevochten en werden er twintig winkels vernield en twee geplunderd. Ook zouden er agenten zijn bekogeld.
Charges
Een groep agenten voerde meerdere charges uit in de binnenstad. Of er daarbij gewonden zijn gevallen is niet bekend. Volgens een woordvoerder van de politie zijn er in ieder geval geen agenten gewond geraakt.
Aanhoudingen
De politie heeft zes mensen aangehouden wegens de vechtpartijen. Drie mensen worden verdacht van het plunderen van een winkel. Alle verdachten zitten nog vast. Volgens ooggetuigen hadden de meeste relschoppers het Stadhuisplein rond vijf uur ’s ochtends verlaten.
Schade
De aangerichte schade aan het Stadhuisplein, de Kruiskade en de Lijnbaan is aanzienlijk. Ook zijn tientallen autoruiten vernield op een parkeerplaats aan de Van Ghentstraat achter de Lijnbaan. Gemeentewerken is druk bezig om de schade te herstellen.
Echt een zak hooi idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Die Van Cuilemborg komt trouwens nooit zelf met nieuws he? Enige dat hij doet is berichten van anderen kopiëren een minuut erna.
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.
Ik neem aan dat de Baja Beach Club de ME-charges betaalt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.
Op het stadhuisplein is helaas geen kogelvrij glas om achter te staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??
Die sneuvelen door stalen pijpen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het stadhuisplein is helaas geen kogelvrij glas om achter te staan.
Dus als een agent zijn pistool trekt mag je op een billboard?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sneuvelen door stalen pijpen?
De situatie leende zich prima voor getrokken pistolen. Daar is onlangs nog een rapportje over uitgekomen waarin e.e.a. haarfijn wordt toegelicht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus als een agent zijn pistool trekt mag je op een billboard?
Ik vond het prima hoor, misdadigers op billboards, maar waarom alleen bij hooligans?
Voetbalsupporters, de as van al het kwaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond het prima hoor, misdadigers op billboards, maar waarom alleen bij hooligans?
quote:De UEFA heeft de scheidsrechters aangesteld voor de wedstrijden tussen Feyenoord en Dinamo Kiev. De eerste ontmoeting in Kiev (dinsdag) wordt geleid door een Engelse scheidsrechter.
Foto
Andre Marriner moet het duel in de Oekraïne in goede banen leiden. Het is de eerste keer dat Marriner een wedstrijd van Feyenoord fluit. De return in De Kuip staat onder leiding van de Fransman Antony Gautier. De ontmoeting in Rotterdam-Zuid staat gepland voor volgende week.
De UEFA heeft het Champions League-duel tussen Motherwell FC en Panathinaikos toegewezen aan de Nederlander Pol van Boekel. De wedstrijd wordt op dinsdag 31 juli in Glasgow gespeeld. Van Boekel krijgt assistentie van Berry Simons, Nicky Sieber en vierde man Tom van Sichem.
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?
Weetje best hou je niet van de domme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?
Feiten mogen benoemd worden toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Fijn, 't populistische uurtje is aangebroken hier.
Mwah, het gaat om de manier waarop, vaak zo ongenuanceerd.quote:
Heerlijk schoppen. Best lekker af en toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, het gaat om de manier waarop, vaak zo ongenuanceerd.
Eens, mod.quote:Laten we het weer over Feyenoord hebben.
In Belgie zetten ze er alleen maar multiculturele vrienden op veel beter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:De Vrij negeert interesse Southampton: 'Ik blijf sowieso'
Stefan de Vrij is niet van plan om naar Southampton te verkassen. De verdediger wordt nadrukkelijk gevolgd door de Premier League-club. The Saints hoeven niet te rekenen op de komst van De Vrij.
De Engelse club zag al een deal met Alexander Büttner (Vitesse) afketsen. "Allemaal leuk en aardig dat Southampton belangstelling heeft, maar het is te vroeg. Ik blijf sowieso", zegt De Vrij tegen Metro. De verdediger wil zich ontwikkelen bij Feyenoord. Ronald Koeman ziet in hem een toekomstige aanvoerder.
De trainer van Feyenoord ziet in De Vrij de nieuwe captain mocht Ron Vlaar vertrekken. "Een hele eer natuurlijk en het zou ook goed zijn voor mijn ontwikkeling. Hopelijk komt dat ooit, want het ziet er naar uit dat Ron blijft. En dat is niet alleen voor mij belangrijk, maar voor het hele team."
"Ik moet meer het voortouw nemen. Dat is anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Maar het hoort wel bij mijn positie", aldus De Vrij, die dinsdag met Feyenoord tegen Dinamo Kiev speelt in de Champions League. "Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om me op dat niveau te meten." Volgende week is de return in De Kuip.
Gewoon gejat van shall we singh a song for song.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vriendje de Vrij boegbeeld van het nieuwe Feyenoord deze man.quote:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:37:28Kongolo staat op het punt zijn contract bij #Feyenoord te verlengen, handtekening wordt vanmiddag gezet reageer retweet
Dat hele Twitter is 1 groot platform waarop mensen hun dwangneurose kunnen uitoefenen van het aandacht willen terwijl daar geen enkele reden voor is. Allemaal mensen die zichzelf zitten te vervelen en denken dat de wereld zit te wachten op hun meestal niet boeiende oneliners..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Die Van Cuilemborg komt trouwens nooit zelf met nieuws he? Enige dat hij doet is berichten van anderen kopiëren een minuut erna.
Nog steeds niet zoveel vertrouwen in de teen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef VanKuikeren het volgende:
Fuck die spits, dit wordt het seizoen van Cissé
Ik wel. Was scherp tegen Dordrecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds niet zoveel vertrouwen in de teen.
Schaken heeft natuurlijk krediet, zoals Koeman zelf gezegd heeft, maar als er iemand constant beter uit de voeten kan op die positie, zal hij er echt geen seizoen lang aan vasthouden hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef inZanity het volgende:
Ja maar wat nou als die Omar geweldig blijkt te kunnen voetballen? Schaken lijkt me sowieso onbetwiste basisspeler en die zal er sowieso niet uit gehaald worden. Zou ook weer zonde zijn om Cissé er dan uit te halen terwijl ie net z'n transfersom lijkt terug te verdienen sinds de tweede competitiehelft vorig seizoen..
Ja maar het lijkt me dat je eerder een Cissé eruit haalt dan Schaken wat toch je beste aanvaller is. Cissé eruit halen zou daarentegen ook weer zonde zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Schaken heeft natuurlijk krediet, zoals Koeman zelf gezegd heeft, maar als er iemand constant beter uit de voeten kan op die positie, zal hij er echt geen seizoen lang aan vasthouden hoor.
Eerst maar eens zien of Omar zich echt staande houdt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me dat je eerder een Cissé eruit haalt dan Schaken wat toch je beste aanvaller is. Cissé eruit halen zou daarentegen ook weer zonde zijn..
Omar is een buitenspelert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Gewoon 4-3-3 gaan voetballen met Omar in de spits ipv Fernandez. Dan kun je Schaken en Cissé op de flanken houden.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of Omar zich echt staande houdt.
Dan zet je Schaken in de spits. Deed tie niet onaardig tegen Heerenveen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omar is een buitenspelert.
[..]
Dat sowieso.
We hebben Manu ook nog toch, of is die inmiddels naar Kralingen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zet je Schaken in de spits. Deed tie niet onaardig tegen Heerenveen.
Maar goed, inderdaad nog te weinig gezien van Omar.
Volgens mij is het plan om hem een seizoen bij Excelsior onder te brengen inderdaad, maar zit hij momenteel nog bij de selectie van Feyenoord. Tegen Dordrecht was hij er ook bij, alleen heeft hij geen speelminuten gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben Manu ook nog toch, of is die inmiddels naar Kralingen?
Ik heb alleen de 2e helft gezien, en ik had ook het idee dat Vormer niet topfit was...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef ace_eleven het volgende:
Dusss.. Vrij veel teruggelezen, maar iedereen was dus wel te spreken over Vormer ?
Die zou ik eerst nog maar even een paar goede conditie- en positietrainingen geven. Zodra hij aan de bal was was ik wel tevreden, maar sjongjonge, IMHO is hij er nog niet hoor... Continu te laat en als hij op aanspeelbare plaatsen stond, stond hij in ruimtes waar je net niets kan bereiken.
Ik was in ieder geval blij dat Singh erin kwam, deed me wel wat denken aan El Ahmadi, zou hem dan ook zonder twijfel boven Vormer verkiezen, net als Janmaat boven Leerdam trouwens, heerlijk, zo een rushende back
Jij ging toch laagvliegen om op tijd in de Kuip te zijn?? Zo laat gearriveerd of toch elders gekeken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2e helft gezien, en ik had ook het idee dat Vormer niet topfit was...
Vormer en Clasie moeten sowieso spelen wmb. Singh als het echt zo'n groot talent is ook wel. Immers kan lekker gaan banken wat mij betreft, snapte er al helemaal niks van waarom die persé moest komen, en gisteren heeft ie dat nog maar eens bevestigd. Wát een prutser. Heb je geen rooie cent, kom je nog steeds om in de schulden, mag je eindelijk weer wat spaarzame Euro's uitgeven ga je zo'n groot bedrag aan zo'n prutser uit geven. Toch wel het enige smetje op het tot nu toe geweldige periode van Van Geel bij Feyenoord. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast en ziet van Geel iets wat ik niet zie en was de wedstrijd van gisteren een incidentje of moest ie een beetje wennen, laten we het hopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef ace_eleven het volgende:
Dusss.. Vrij veel teruggelezen, maar iedereen was dus wel te spreken over Vormer ?
Die zou ik eerst nog maar even een paar goede conditie- en positietrainingen geven. Zodra hij aan de bal was was ik wel tevreden, maar sjongjonge, IMHO is hij er nog niet hoor... Continu te laat en als hij op aanspeelbare plaatsen stond, stond hij in ruimtes waar je net niets kan bereiken.
Ik was in ieder geval blij dat Singh erin kwam, deed me wel wat denken aan El Ahmadi, zou hem dan ook zonder twijfel boven Vormer verkiezen, net als Janmaat boven Leerdam trouwens, heerlijk, zo een rushende back
Ik heb uiteindelijk elders gekeken, zou ook pas de 2e helft aankomen bij de Kuip. Ring Antwerpenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jij ging toch laagvliegen om op tijd in de Kuip te zijn?? Zo laat gearriveerd of toch elders gekeken?
Ik kwam 19:59 mijn vak binnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk elders gekeken, zou ook pas de 2e helft aankomen bij de Kuip. Ring Antwerpen
Good timing! Ik zal tegen Kiev week in elk geval eerder moeten vertrekkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik kwam 19:59 mijn vak binnenmaar goed, als je de tweede helft hebt gezien heb je wel de beste helft gezien
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 26-07-2012 om 14:25:41Effe met Kos naar PC Hooft! Uiteraard effe lang Louis Vuitton! Daarna sappie en een happie bij Palladium! Weer is top! Bless... reageer retweet
Ik vond hem helemaal niet zo heel slecht spelen, hij kreeg ook een krappe voldoende van mij, ik denk dat hij zich nog wel ontwikkelt tot een prima speler op die positie, het zou me verrassen als hij er geen 10 maakt dit seizoen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom reageert iedereen hier trouwens zo verrassend op het slechte spel van Immers? Het was toch gewoon bekend dat die gast niet geweldig kan voetballen en het moet hebben van zijn inzet en strijdlust?
Inderdaad, gaat zich nog wel verbeteren. Speelde een ongelukkige wedstrijd, kan gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal niet zo heel slecht spelen, hij kreeg ook een krappe voldoende van mij, ik denk dat hij zich nog wel ontwikkelt tot een prima speler op die positie, het zou me verrassen als hij er geen 10 maakt dit seizoen...
quote:Kongolo blij met nieuw contract bij Feyenoord
Terence Kongolo maakte donderdag een nieuw hoogtepunt mee in zijn prille carrière bij Feyenoord. De 18-jarige centrale verdediger, die dit seizoen vast deel uitmaakt van de selectie van trainer Ronald Koeman, tekende in De Kuip een nieuw contract dat hem tot medio 2015 aan Feyenoord verbindt. Feyenoord had al in een eerder stadium een akkoord bereikt met Kongolo, alleen waren de benodigde handtekeningen tot donderdag nog niet gezet.
Voor Kongolo is dit zijn tweede contract bij Feyenoord, nadat hij op zestienjarige leeftijd zijn eerste verbintenis bij de club tekende. ‘Dat is heel bijzonder op deze leeftijd’, vertelde technisch directeur Martin van Geel tijdens de ondertekening. ‘Dit zegt ook iets over het vertrouwen dat wij hebben in Terence. Hij draait volledig mee in de selectie en heeft een heel goede voorbereiding gedraaid. Hij is echt op de deur aan het kloppen.’
Kongolo maakte in april van dit jaar zijn debuut voor Feyenoord, in de thuiswedstrijd tegen Excelsior. De verdediger hoopt dat er komend seizoen nog veel speelminuten zullen volgen voor hem. ‘Ik streef natuurlijk naar een basisplek, maar ik weet dat er veel concurrentie is’, zei Kongolo. ‘Maar van concurrentie word je alleen maar sterker. Van de jongens die ik nu voor me heb kan ik ook heel veel leren.’
De verdediger zegt klaar te zijn voor het nieuwe seizoen, dat volgende week officieel begint met de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev in de derde voorronde van de Champions League. ‘Het zou een droom zijn om in dat toernooi te mogen spelen’, zei Kongolo. ‘Ik ben klaar voor alles wat komen gaat.’
Kongolo speelt al sinds de F-jes voor Feyenoord en doorliep de volledige jeugdopleiding. In die periode is Feyenoord veel voor hem gaan betekenen. ‘Ik heb een heel goed gevoel bij deze club. Ik voel veel vertrouwen en voel me goed in de groep. Ik ben dus erg tevreden.’
mvg@feyenoord.nlquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Sejt het volgende:
Wie zorgt er even voor dat vGeel Viktor Prodell benadert?
Dat zijn wel lekkere statistieken ja, 11 uit 13. Ik vermoed alleen dat we hem niet voor ¤275.000 mogen hebben, anders is een bezoekje waarschijnlijk wel de moeite jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Sejt het volgende:
Wie zorgt er even voor dat vGeel Viktor Prodell benadert?
twitter:TerenceKongolo1 twitterde op donderdag 26-07-2012 om 16:22:22Klaar om successen te boeken met de mooiste club van Nederland! http://t.co/r305cOD5 reageer retweet
Ik vond hem een maandje geleden al op die site en vandaag las ik een post op een ander forum van iemand die in Zweden woont en hem volgt. Het leek hem wel een speler voor Feyenoord en hij zou hebben aangegeven graag in Nederland te willen spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zijn wel lekkere statistieken ja, 11 uit 13. Ik vermoed alleen dat we hem niet voor ¤275.000 mogen hebben, anders is een bezoekje waarschijnlijk wel de moeite ja
Ja, zou wel zomaar een spits kunnen zijn die er ineens staat... Hij lijkt goed in vorm met veel doelpunten in zijn laatste wedstrijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik vond hem een maandje geleden al op die site en vandaag las ik een post op een ander forum van iemand die in Zweden woont en hem volgt. Het leek hem wel een speler voor Feyenoord en hij zou hebben aangegeven graag in Nederland te willen spelen.
Je weet nooit of zo'n jongen zou slagen bij ons, maar voor 4-5 ton (heeft nog maar 1 jaar contract) kun je je niet zo'n buil vallen, lijkt me. 24 jaar, dus wel iets ouder maar met z'n beste jaren nog voor zich.
Dus dat, ze hebben niet 2 passes achter elkaar goed kunnen geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
Zit die wedstrijd van gisteren te kijken. Wat speelt dat Mallorca bagger en futloos zeg, totaal geen graadmeter.
Daarom snap ik het positieve geluid van gisteren ook niet zo. Mallorca was echt zwaar kut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
Zit die wedstrijd van gisteren te kijken. Wat speelt dat Mallorca bagger en futloos zeg, totaal geen graadmeter.
Bij de meesten hoor, spanning en gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef Caland het volgende:
Denk trouwens dat het bij Immers vooral spanning was. Zie hem echt alleen rare dingen doenKomt wel goed
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een boelerface heeft die Prodell man.En z'n haar zit ook raar. Niks voor Feyenoord. Oh ja...en die kutstem.
Dan vind je Vormer dus ook niks voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een boelerface heeft die Prodell man.En z'n haar zit ook raar. Niks voor Feyenoord. Oh ja...en die kutstem.
Ik vind wel dat hij er als een gay uitziet. Maar was even een parodie op de kritiek van sommige users hier op Vormer.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind je Vormer dus ook niks voor Feyenoord.
Bruins had dat ook prima in kunnen vullen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Omar is iig een speler die zijn kop omhoog houdt als hij aan de bal isDie hadden we nog niet.
Ik wist niet over wie je het had, net teruggelezen en nu welquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij er als een gay uitziet. Maar was even een parodie op de kritiek van sommige users hier op Vormer.
[..]
Ja, iedereen die z'n haar doet is een flikker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij er als een gay uitziet. Maar was even een parodie op de kritiek van sommige users hier op Vormer.
[..]
Maar kookt ze een goeie aardappel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft die Ruudje toch wel aardig voor elkaar
Die er links achter zit is volgens mij ook geen weggooierquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft die Ruudje toch wel aardig voor elkaar
Is niet boeiend, zitten waar je zitten wil op 90% van de vakken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef Swennus het volgende:
Hoe is de rij indeling in de kuip? Is rij 1 hoog of laag? En hoeveel rijen zijn er?
Hoeveelheid rijen verschilt per ring, ik zou gokken dat rij 1 vooraan is, maar zou het niet met zekerheid kunnen zeggen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef Swennus het volgende:
Hoe is de rij indeling in de kuip? Is rij 1 hoog of laag? En hoeveel rijen zijn er?
Zitten doe je thuis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is niet boeiend, zitten waar je zitten wil op 90% van de vakken.
Of op de 2e ringquote:
http://menmedia.co.uk/man(...)04370#thread_7204370quote:Manchester City facing John Guidetti dilemma
Robin van Persie, as a 20-year-old, scored six goals in 28 games for Feyenoord before Arsenal snapped him up for £2.75m.
Last season, the same Dutch club had a 19-year-old playing up front who netted 20 goals in 23 games – and he already belongs to City!
The Blues, hot in pursuit of van Persie, are still uncertain about what to do with Swedish starlet John Guidetti, who last season became the new darling of Het Liegoen, as the
Feyenoord fans are known.
The original idea was to get Guidetti back in pre-season training at City, assess the level he is at and make a decision based on that.
That has been complicated by the bizarre virus which curtailed Guidetti’s season in Rotterdam, causing him to lose all feeling in the right leg that had done so much damage in the Eredivisie season.
That cost him a likely call-up to the Sweden squad for the European Championships, where Roberto Mancini and his staff would have carefully monitored his progress.
Instead, Guidetti returned to Manchester for further rehabilitation and training, but he was left at home when the bulk of the squad flew out to Austria recently for their high-altitude camp.
And now he has been left at home with the Blues in China where they face Arsenal at Beijing’s Bird’s Nest stadium on Friday.
There has been no shortage of interest in a player who made himself a huge hero at Feyenoord with a hat-trick against hated rivals Ajax.
Guidetti has made it plain that he only wants to remain with the Blues if he gets a sniff of a first-team chance, but with Carlos Tevez, Sergio Aguero, Mario Balotelli and Edin Dzeko all ahead of him in the pecking order, that looks difficult.
Ik zou hem dolgraag terug willen zien in de kuip en ik denk met mij vele anderen, maar als hij geblesseerd is dan heb je niks aan hem. Misschien als reserve trainerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://menmedia.co.uk/man(...)04370#thread_7204370
Het Liegoen
Zou geniaal zijn inderdaad. Alleen is de vraag hoe het met zijn blessure is. Daar hoor je niks over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:44 schreef Grifte het volgende:
Op fr12 worden ze al helemaal gek, zou al bij De Kuip gesignaleerd zijn, op twitter blijkbaar dat hij weer bij Feyenoord gaat spelen etc.
Zou geweldig zijn, maargoed, zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.
Oh, voor sommigen zal het ongetwijfeld ideaal zijn. Maar dan nog vind ik dat je ervoor moet kiezen en niet dat het door je strot gedouwd wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:12 schreef Droopie het volgende:
ik zit op vak JJ en wij hebben nou sinds gisteren vaste plaatsen, omdat wij zelden extra mensen meenemen, en de kinderen van sommige te jong zijn om een keer mee te nemen, is het stiekem ideaal. bijna iedereen heeft zijn vaste plek gekregen op aanvraag. bij sommige vakken werkt ongetwijfeld niet, maar voorlopig heb ik er geen probleem mij. heb vandaag wel mail gestuurd of ze de boel effe willen schoonmaken, 2 maanden oude vogelpoep op mijn stoel.
Het blijft maar een vaag iets.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn inderdaad. Alleen is de vraag hoe het met zijn blessure is. Daar hoor je niks over.
Dat dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, voor sommigen zal het ongetwijfeld ideaal zijn. Maar dan nog vind ik dat je ervoor moet kiezen en niet dat het door je strot gedouwd wordt.
nou wij staan helemaal bovenaan bij de trap tegen de ramen aan, wij zitten nml. nooit. groepje mensen om ons heen zijn relaxed. gisteren waren ze beneden weer bezig de mensen te laten zitten, vind ik idd. kansloos.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus
Bij W1 zie ik het zo 1,2,3 niet gebeurenVorig seizoen probeerden ze ons al te laten zitten (
).
Ik zie ook de cruciale voordelen er niet van in voor de club, wat boeit het?Ga gewoon zitten (
) waar je zit, als je dan toch perse wil zitten
Welk vak? V?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
nou wij staan helemaal bovenaan bij de trap tegen de ramen aan, wij zitten nml. nooit. groepje mensen om ons heen zijn relaxed. gisteren waren ze beneden weer bezig de mensen te laten zitten, vind ik idd. kansloos.
Hehe, schitterendquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
JJ.
Dat zijn toch de mooiste filmpjes.
Ieder zo zijn ding he...quote:
Bijna alles zit. Alleen de gele zijde 1e ring w1 & z4 maken het nog een beetje gezellig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding he...
Ik durf wel in te zetten dat een RUIME meerderheid in t stadion wel zit, bij ons op RR zit ook 90-95%, ik vind het wel comfortabel kijken, maar goed, ook mijn staande wedstrijden wel meegepakt, maar hoeft van mij niet zo...
Er zijn er ook genoeg die het niet zo belangrijk vinden om de eerste of de laatste minuten van de wedstrijd mee te pakken, of mensen die helemaal stijf gesnoven naar de Kuip komen en achteraf de uitslag niet kunnen vertellen, dat vind ik dan allemaal weer![]()
Maar ja, laat iedereen de wedstrijd lekker beleven zo als hij/zij dat zelf wilt, toch?
En dan hopelijk zonder verplichte vaste plaatsen
vak JJ vind ik voor mij ideaal, gistereb iedereen beetje chillen, bier drinken en sociaal doen. tegen kiev lekker fanatiek, herrie maken en gek doen. tegen pec zwolle gewoon weer ontspannen kankeren ;-)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna alles zit. Alleen de gele zijde 1e ring w1 & z4 maken het nog een beetje gezellig.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 26-07-2012 om 14:25:41Effe met Kos naar PC Hooft! Uiteraard effe lang Louis Vuitton! Daarna sappie en een happie bij Palladium! Weer is top! Bless... reageer retweet
Want die heeft élke goede spelert in héél Europa (en ver erbuiten), inclusief exacte vraagprijs in z'n hoofd zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
Als ie echt goed genoeg én haalbaar was. Dan zou ie toch allang opgevallen zijn door Van Geel lijkt me?
Volgens wikipedia werd hij toen wel voornamelijk gebruikt als invaller, dit seizoen startte hij vaak, en werd hij alsnog regelmatig gewisseld, maar had er toen wel al vaak 1 of 2 inliggen (EDIT, voornamelijk aan het begin dit seizoen), wellicht een conditieprobleem? Kwam over van een lagere Zweedse divisie..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Want die heeft élke goede spelert in héél Europa (en ver erbuiten), inclusief exacte vraagprijs in z'n hoofd zitten
Edit: vorig jaar 2 uit 26
Het zijn iig kuddedieren want ze hebben allemaal hetzelfde tasje, kapper, etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]de tering. En maar blijven volhouden dat homo's niet voetballen
Ja, daar kijk ik ook naar uit, moet alleen nog effe geduld hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, schitterend
De wetenschap dat ik over 2 jaar ook zo loop makes me smile
Buiten wedstrijden om gewoon niet naar kijken. Je wordt er depressief van. Paupervolkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn iig kuddedieren want ze hebben allemaal hetzelfde tasje, kapper, etc.
Vorig jaar werd hij als rechtsbuiten gebruikt, dit jaar als spits.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Want die heeft élke goede spelert in héél Europa (en ver erbuiten), inclusief exacte vraagprijs in z'n hoofd zitten
Edit: vorig jaar 2 uit 26
Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat het 2mln moet kosten, maar dat is sowieso een kostenpost waarvan we wel zeker kunnen zijn dat dat niet gebeurt, zelfs voor een fitte Guidetti zie ik ze dat niet doen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat je Guidetti bedoelt; hoe geweldig de kerel ook is, een zwaargeblesseerde speler aantrekken voor een jaar met een huursom van 2 miljoen is niet verstandig.
quote:Te Vrede mist competitiestart door operatie
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord moet het voorlopig zonder Mitchell te Vrede stellen. De van Excelsior overgekomen aanvaller dient een operatie te ondergaan om van zijn hardnekkige liesklachten af te komen.
Te Vrede (20) is minimaal zes weken uit de roulatie. Door de medische ingreep mist de jongeling de competitiestart van zijn nieuwe werkgever. Feyenoord begint de Eredivisie op zondag 12 augustus met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Te Vrede had vorig seizoen in Kralingen ook al last van zijn pijnlijke lies. Koeman heeft Guyon Fernandez en Anass Achahbar nog over als centrumspitsen.
Vier dagenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:29 schreef Typisch het volgende:
Nog minder dan een week bedenk ik me net, dan gaat het eindelijk weer echt beginnen.
Liefst een Duitse 0-1quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef satecl het volgende:
Gewoon een hufterige 0-1 pakken in Kiev.. Of 0-0. Met zo'n bazenverdediging krijgen we echt geen goal tegen.
In de Kuip gaan ze eraan. Net als vorig seizoen Ajax, PSV, AZ en Twente kansloos ten onder gingen in de Kuip
Wat kostte hij vorig jaar?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat het 2mln moet kosten, maar dat is sowieso een kostenpost waarvan we wel zeker kunnen zijn dat dat niet gebeurt, zelfs voor een fitte Guidetti zie ik ze dat niet doen...
8 of 9 ton volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liefst een Duitse 0-1
[..]
Wat kostte hij vorig jaar?
Huh dat zeg ik toch ook helemaal niet? Maar de nummer twee op de topscorerslijst in Zweden moet m toch wel bekend zijn? Sowieso lijkt Zweden me een van de voornaamste landen die gescout worden. En mag toch aannemen dat Van Geel momenteel z'n tijd toch voornamelijk besteed aan het zoeken naar een spits.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In de wandelgangen van Voetbalzonequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
[..]
'City twijfelt over verhuur Guidetti, huursom 1,2 miljoen euro'.
+
8 ton salaris
== 2 miljoen.
Zie ook HIER of google zelf even.
Ik zou Fernandez niet opstellen, maar Schaken op die plek, was veel gevaarlijker van de week, en is een speler waar ook een Kiev het wel moeilijk tegen kan krijgen. Overigens ook een snelle speler, om het tegenargument van een snelle-counterspits Fernandez alvast af te wimpelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
---------------- Cissé -------------- Fernandez ---------
---------------------------- Immers --------------------------
----- Vilhena ---------- Clasie ---------- Vormer -----
---- Indi ------ Vlaar --------- Vrij ----- Janmaat -----
--------------------------- Mulder ----------------------------
Iedereen eens, tegen Kiev? Of liever Leerdam/Singh op de plek van Vormer?
Dat gaan we niet betalen lijkt me. Maar ik denk dat MVG er wel het nodige van af kan onderhandelen, hij heeft veel groei doorgemaakt, en heeft een grote kans op een basisplek indien fit natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
[..]
'City twijfelt over verhuur Guidetti, huursom 1,2 miljoen euro'.
+
8 ton salaris
== 2 miljoen.
Zie ook HIER of google zelf even.
ik vind gewoon een 4-4-3 opstelling ook niet verkeerd hoor voor dinsdag, met gewoon Cisse, fernandez en Schaken voorin, en ben dan dus wel voor Janmaat boven Leerdam, en Singh eventueel voor Vormer..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook puur meer vertrouwen in Fernandez op basis van het afgelopen seizoen (waar hij toch 1 op 2 liep ongeveer). En Schaken kan ik niet echt een oordeel over vellen want die stond nooit echt in de spits, tenminste wel in de Jupilerleague maar dat is niet echt te vergelijken met vCL
Afgelezen als 4 ton huren en 8 ton salaris, dan ben ik daar niet zo zeker van...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
1.2 miljoen gaat Feyenoord natuurlijk nooit betalen voor een huurspelertje, kom nou toch.
Waarom Singh voor Vormer? Ik vond Vormer aan de bal sterk, zonder bal wel veel minder inderdaad. Maar van Singh ben ik echt geschrokken, volgens mij moet hij nog echt wennen aan het niveau.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik vind gewoon een 4-4-3 opstelling ook niet verkeerd hoor voor dinsdag, met gewoon Cisse, fernandez en Schaken voorin, en ben dan dus wel voor Janmaat boven Leerdam, en Singh eventueel voor Vormer..
Maar dat gaat toch niet gebeuren vrees ik, volgens mij laat Koeman voor deze eerste wedstrijden gewoon de defensie van vorig jaar staan, is natuurlijk al veel beter op elkaar ingespeeld, dus zal hij ws starten met Leerdam
Ik weet niet, ik was op zich wel gecharmeerd van hem, deed me toch een beetje denken aan de soeplesse van El Ahmadi. Subtiele zuivere ballen, 3 kansen/ mogelijkheden gehad in minder dan 1 helft en een strakke voorzet vanaf de achterlijn. Leek me wel een aardig rendement voor een debuutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom Singh voor Vormer? Ik vond Vormer aan de bal sterk, zonder bal wel veel minder inderdaad. Maar van Singh ben ik echt geschrokken, volgens mij moet hij nog echt wennen aan het niveau.
Vond ik ook wel. Hij ziet het spelletje best wel, maar zodra hij een beetje snel onder druk wordt gezet is hij de bal kwijt. Hij komt dan ook van die Scandinavische competities af, daar ligt het tempo zelfs nog 5 slagen lager dan in Nederland.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
Vormer en Clasie zijn de eerste namen die ik zou invullen op het middenveld. De beste die wij hebben. Singh vond ik echt heel erg tegenvallen, zowel tegen Mallorca als ook tegen Dordrecht.
Ik vond Vormer als hij de bal niet had juist ook vrij goed spelen, maakte zich aanspeelbaar en dat zelfs wanneer hij in de dekking liep. Houdt de ruimtes goed klein als de tegenstander aanvalt zodat er minder spelers aanspeelbaar zijn voor de tegenstander. Hij speelt net als El Ahmadi maar minder frivool en hij is minder snel. Fysiek vind ik hem wel een stuk sterker en is een stuk rustiger aan de bal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, ik hoop dat je gelijk hebt, want ik denk dat Koeman gewoon de 11 opstelt van de 1e helft tegen Mallorca.
Ik vond Vormer traag, te laat en indien aanspeelbaar niet op de juiste plek aanspeelbaar zeg maar. Zodra hij aan de bal was deed hij wel veel dingen goed, maar ja, dat is natuurlijk niet voldoende. Maar goed, ik heb m ook alleen live gezien tegen Mallorca, en wellicht draai ik mijn mening nog wel bij, na bijvoorbeeld 1 assistje tegen Kiev
Fernandez boven Schakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef FR1908_Erasmus het volgende:
---------------- Cissé -------------- Fernandez ---------
---------------------------- Immers --------------------------
----- Vilhena ---------- Clasie ---------- Vormer -----
---- Indi ------ Vlaar --------- Vrij ----- Janmaat -----
--------------------------- Mulder ----------------------------
Iedereen eens, tegen Kiev? Of liever Leerdam/Singh op de plek van Vormer?
Ik weet ze allemaal behalve die tegenstander bij die van De Krommequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Happel het volgende:
http://www.vi.nl/interact(...)eyenoord-CL-quiz.htm
Die weet ik ook niet. Maar wie is die gast boven dan? Elke speler uit die wedstrijd heb ik ingevuld. Ga me toch niet vertellen dat je Cruijff moet invullen daar?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik weet ze allemaal behalve die tegenstander bij die van De Kromme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zijn de enige twee die ik ook niet weet...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Die weet ik ook niet. Maar wie is die gast boven dan? Elke speler uit die wedstrijd heb ik ingevuld. Ga me toch niet vertellen dat je Cruijff moet invullen daar?
Lexiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Die weet ik ook niet. Maar wie is die gast boven dan? Elke speler uit die wedstrijd heb ik ingevuld. Ga me toch niet vertellen dat je Cruijff moet invullen daar?
Take that, Feyenoord.quote:FC Twente rond met Castaignos
FC Twente en Luc Castaignos hebben een akkoord bereikt over een vierjarig contract. De negentienjarige voetballer kwam afgelopen seizoen uit voor Internazionale uit Milaan. De verwachting is dat Twente vrijdag ook tot overeenstemming komt met Inter over de transfersom. Deze zou rond de zes miljoen euro liggen.
De club uit Enschede wil en hoopt Castaignos voor de deadline van vanavond twaalf uur bij de UEFA ingeschreven te hebben voor de 3de voorronde van de Europa League.Daarin speelt Twente volgende week donderdag de eerste wedstrijd, thuis tegen het Tsjechische Mlada Boleslav.
Castaignos is bij Twente de opvolger van Luuk de Jong, die voor een recordbedrag van vijftien miljoen euro werd getransfereerd naar Borussia Mönchengladbach. Eerder contracteerde Twente ook de transfervrije Dmitri Boelykin. De Russische spits heeft zijn werkvergunning nog niet binnen, en kan daarom zo goed als zeker niet in actie komen tegen Mlada Boleslav.
Castaignos speelde vorig seizoen maar zes competitiewedstrijden voor Inter, waarin hij éénmaal scoorde. Hij had in Milaan nog een contract tot 2015. De Italiaanse topclub kocht de spits vorig jaar voor ongeveer vier miljoen euro van Feyenoord, waar hij in totaal vijftien doelpunten maakte.
Tja, je gaat weg naar een Italiaanse topclub en bent na 1 jaar alweer terug bij een Nederlandse subtopper...quote:
Dat moet hem wel zijn, bij mij pakt die em gewoonquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Schoenmaker? Ja, die vulde ik ook in. PAkte die niet.
Nope, en Schoenmaker pakt ie bij mij welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
die van Van Hanegem is dat niet Sporting Portugal?
Van Inter naar de nummer 6 van Nederland. Goed gedaan Luc.quote:
Inter wou hem niet verhuren. Feyenoord had geen geld om hem te kopen. Hij kon anders naar een engelse subtopper gaan waar de kans op speelminuten minimaal waren. Ik neem het hem niet kwalijk dat die naar Twente gaat. Hij had zelfs nog gezegd liever Feyenoord dan Twente. Maar als de club die je wil kopen blut is, word het lastigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dacht dat hij zei dat hij in NL alleen voor Feyenoord wilde spelen? Bewijst maar weer dat woorden van een voetballer helemaal niks waard zijn
5% ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Krijgen wij nog een opleidingsvergoeding?
Zou kunnen, maar dat stond op Rijnmond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel minder. Heeft niet zolang bij Feyenoord gespeeld.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 17:25:13Vlaar toch naar Aston Villa, gaat dus niet mee naar Kiev #Feyenoord reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 17:26:51Transfer was nooit echt van de baan, Villa had gewoon nog geen geld, bij El Ahmadi gaf de club een ton meer om in termijnen te mogen betalen reageer retweet
Dat dus. Stoor ik me al een paar jaar aan. Als ze het nou aan zo'n stel spleetogen of zandhappers kunnen verkopen voor 10 miljoen, a la, maar om nu al onze geheimen op straat te gooien voor een halve scheet schiet natuurlijk ook niet op...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Gido Vader heeft trouwens een nieuwe baan als manager internationale relaties en international press officer. Wat dat dan ook mag voorstellen.
Uiteindelijk wordt het zijn taak om de jeugdopleiding in de markt te zetten. Vraag me af hoe dat op de lange termijn ooit positief gaat zijn. Op Varkenoord wordt er elk jaar hard gewerkt aan innovatieve werkwijzes en dat werpt duidelijk zijn vruchten af. Als je die 'geheimen' gaat verkopen voor een paar rooie rotcenten heb je er uiteindelijk toch geen voordeel meer aan. Of moet ik dit hele verhaal anders zien?
Dit dus...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
De Vrij is nog helemaal niet klaar om aanvoerder te zijn man.
Dat dus. Ook met Vlaar ga je er keihard af tegen Kiev.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:34 schreef Lastpost het volgende:
Vlaar zou bij ons echt het verschil niet maken hoor, weer wat euro's minder schuld zo.
Omdat we een gigantische schuld hebben en wanneer clubs betalen wat Van Geel wenst is het inderdaad makkelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Waarom laat Van geel alle spelers zo snel vertrekken dan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Omdat dat in het contract van Vlaar stond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Had ie niet beter kunnen wachten na Dinamo kiev? Play off ronde geeft ook al 2 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat we een gigantische schuld hebben en wanneer clubs betalen wat Van Geel wenst is het inderdaad makkelijk.
Ik heb echt 0,0 vertrouwen in Nelomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dus. Ook met Vlaar ga je er keihard af tegen Kiev.
En op de lange termijn + nu al in de eredivisie heb ik meer vertrouwen in BMI en De Vrij. Geweldig complementair duo.
Alleen de LB wordt nu wel erg behelpen.
Ja, want jij volgt de Oekraïense competitie op de voet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Kiev is ook niet meer wat het was hoor. Echt slecht zijn ze geworden.
Zoals wie dan ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want jij volgt de Oekraïense competitie op de voet?
Ze zijn juist sterker dan ooit, hebben weer een miljoentje of 60 er tegenaan gesmeten deze zomer. Winnen gewoon met speels gemak van elke Nederlandse club.
Roep ik al een tijdje, die weet net zoveel als ons sinds Beenhakker weg is maar krijgt voor die kennis betaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een figuur is die Martijn Krabbedam van Vi trouwens toch ook hé.
Gisteren liep hij op Vi radio nog te verkondigen dat Vlaar voorlopig bleef, en in ieder geval niet meer naar Aston Villa zou gaan.
Vandaag zegt tie dat de transfer nooit echt van de baan is geweest.
Even Kranjcar en Miguel Veloso voor CM gehaald...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want jij volgt de Oekraïense competitie op de voet?
Ze zijn juist sterker dan ooit, hebben weer een miljoentje of 60 er tegenaan gesmeten deze zomer. Winnen gewoon met speels gemak van elke Nederlandse club.
Dit dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Roep ik al een tijdje, die weet net zoveel als ons sinds Beenhakker weg is maar krijgt voor die kennis betaald.
Als je dit Kiev sterker dan ooit noemt, ken je die hele club niet volgens mijquote:
Stuk sterker dan voorgaande jaren doelde ik meer op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dit Kiev sterker dan ooit noemt, ken je die hele club niet volgens mij
Dat sowieso, leuke ploeg hebben die staan. Veel sterker dan Feyenoord natuurlijk, met of zonder Vlaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk sterker dan voorgaande jaren doelde ik meer op.
Ongetwijfeld, maar als je organisatorisch sterk staat, wint lang niet altijd de sterkste. Zie Chelsea - Bayern. Met hem had ik nog enige hoop (35%), zonder hem kunnen we het volgens mij net zo goed op papier afhandelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat sowieso, leuke ploeg hebben die staan. Veel sterker dan Feyenoord natuurlijk, met of zonder Vlaar.
Met hem erbij houd je makkelijker de 0 dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als je organisatorisch sterk staat, wint lang niet altijd de sterkste. Zie Chelsea - Bayern. Met hem had ik nog enige hoop (35%), zonder hem kunnen we het volgens mij net zo goed op papier afhandelen.
Klopt. Ron Vlaar was bij Feyenoord nog belangrijker dan Vertonghen was bij Ajax. Maar ja, ik begrijp wel dat Vlaar nu zijn kans wil pakken om in de Premier League te voetballen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Blijf er bij dat Vlaar een wereld van verschil kan maken in dit Feyenoord. Die andere jongens hebben wel talent, maar zijn er nog niet klaar voor zonder een jongen als hem erbij.
Die gaat toch naar Engeland?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Is al eerder geopperd hier, maar misschien poulsen vragen voor linksback? Ervaren speler en transfervrij, vraagt alleen misschien wat veel salaris.
Als jij ze niet kent zijn ze dus niet goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij zijn veloso en Kranjar vooor wat? 15 miljoen voor beide gekomen, geen 60. De rest van de tranfsers van kiev zijn niet echt top spelers, tenminste, je hebt die gast van Villareal nog maar voor de rest ken ik ze niet.
Geen idee, las laatst alleen dat hij misschien naar spanje ging, maar dat ging toch niet door.quote:
Als ik kijk bij welke clubs ze vandaan komen. Arsenal Kiev bijv ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij ze niet kent zijn ze dus niet goed.
Onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Is al eerder geopperd hier, maar misschien poulsen vragen voor linksback? Ervaren speler en transfervrij, vraagt alleen misschien wat veel salaris.
Stond die niet ineens in de belangstelling van Milan ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja, wat wil je ermee zeggen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik kijk bij welke clubs ze vandaan komen. Arsenal Kiev bijv ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |