De wijze waarop sommige mensen beoaakde spelers soms afvallen.quote:
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef herdiq het volgende:
ai,ai ai.
Feyenoord heeft weinig scorend vermogen.
Beetje chagrijnig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee, het was Guyon Fernandez die onzichtbaar was en geen kans kreegquote:Koeman: "Goed gespeeld, maar het ontbrak aan doelpunten"
Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Ondanks dat de Rotterdammers in hun laatste oefenwedstrijd voor de Champions League-ontmoeting met Dinamo Kiev de nodige kansen creëerden, slaagde de ploeg er niet in om te scoren. Trainer Ronald Koeman was desondanks tevreden.
"Van onze kant was het absoluut een hele goede wedstrijd", vertelde Koeman aan Eredivisie Live. "Alleen moet je goede wedstrijd ook afsluiten met doelpunten en dat vond ik het enige wat ontbrak. Dat lag aan scherpte en niet de juiste keuzes maken. Binnen elf minuten staan we twee keer alleen voor de keeper, dat zijn honderd procent kansen."
De oefenmeester van Feyenoord zag ook voldoende pluspunten. "We hebben totaal niets weggegeven, de organisatie was goed en ik vond dat we druk op de bal bij de tegenstander hadden. Maar als je op dit niveau vijf of zes grote kansen krijgt, moet je ook een doelpunt maken. Dat hebben we niet gedaan."
Volgens Koeman is Feyenoord momenteel niet bezig met een nieuwe spits. "We kijken wel rond, maar we hebben niet veel mogelijkheden in financieel opzicht. Dus als we weer iemand als John Guidetti kunnen huren, staan we daar open voor. Maar aan de andere kant was het niet Guyon Fernandez die vanavond de kansen miste, dus het ligt niet aan hem."
Grappig niet echt, hoezo? Vanwege het oorlogskind? Heb ik nu je tere zieltje geraakt ofzo? Zo wordt die knakker al sinds mensenheugenis genoemd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Leerdam tekent niet bij en mag dus lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Daarom zal Fernandez nooit gaan werken. Leuk counterspitsje voor een NAC ofzo, meer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
Ja, dat miste ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Muto het volgende:
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag.
Prachtige corners weer van Clasie inderdaad...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een redelijke wedstrijd gezien. Een goede 2e helft. Maar Singh mag wel wat meer met die opgelegde kansen doen trouwens
Fernandez geen moment gezien. Clasie weer als vanouds. En Vormer past zich ook moeiteloos aan. Eindelijk goede vrije trappen met hem in de basis
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Op naar Kiev
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet mee eens, Feyenoord stond organisatorisch echt goed, verdedigend geen steken laten vallen. Spelen geconcentreerd en druk zetten was ook goed, passing is ook goed, en er werden zelfs genoeg kansen gecreeërd. Alleen Immers was een negatieve uitblinker en ons scorend vermogen is ruk, en dat kan ons absoluut gaan opbreken tegen Kiev.
Maar Feyenoord was alles behalve slecht, en ik verwacht ook geen walk over van Kiev eerlijk gezegd.
Maar aan alles kun je zien dat Feyenoord stabiliteit uitstraalt en verder borduurt op vorig seizoen. Ik zie deze ploeg nog ver komen eerlijk gezegd in competitieverband, maar dan moet er wel nog een spits bij.
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Lastpost het volgende:
Bij Immers kan ik eigenlijk enkel deplaatsen, tering wat heeft die een kansen verprutst en ballen verkeerd gegeven.
Klein positief puntje bij hem is dat je met gemak 10 kansen hebt kunnen plaatsen achter zijn naam, dus hij staat in ieder geval op de juiste plek geregeld.
Vrees niet denk ik, wel iets te gedreven. Komt wel goed als hij wat relaxter wordt na een paar wedstrijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!
Dus...quote:Makaay: 'er is geen spitsenprobleem bij Feyenoord'
25 juli 2012
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Roy Makaay weten dat er in zijn ogen totaal geen spitsen probleem is bij Feyenoord. "Waarom zouden Fernandez, Achahbar en Te Vrede dat niet kunnen invullen? Fernandez heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan en speelde door die domme schorsingen niet eens alle wedstrijden."
"Achahbar is een groot talent met wie we gaan werken en Te Vrede moet ik nog leren kennen, maar toen ik hem zag vond ik hem fysiek wel in orde", vervolgt Makaay. "Ik denk juist dat Feyenoord in de breedte alleen maar beter is geworden. We hebben drie verschillende soorten spitsen en ook nog eens een paar snelle spelers op de flanken. De trainer kan variëren, dus een probleem zie ik niet."
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat Makaay dat alleen zegt om de huidige spitsen vertrouwen te geven.
En nog een vrije trap mee kreeg ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
die 4e man staat er bovenop!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.quote:
Ah nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.
Ik denk dat Singh en Elabdinges gewoon stijf van de zenuwen stonden, hopen dat het geen blijvende Kuipvrees wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef satecl het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een 4-4-2 opstelling tegen Kiev. Zolang wij geen spits hebben, heb je niets aan het 4-3-3 systeem tegen een grote ploeg.
-----------------------Mulder-----------------------
Janmaat-------de Vrij----Vlaar----------BMI
---------Vormer-----Clasie-----Vilhena------
-----------------------Immers----------------------
----------------Schaken-------Cissé-------------
Singh kan, denk ik, het niveau nog niet aan. Laat die eerst maar een paar maanden wennen op Eredivisie niveau. Immers moet ook beter!!!
quote:Feyenoord-opponent Dynamo haalt voor megasom nieuwe spits naar Kiev
Bij Dynamo Kiev heeft men een wat vollere portemonnee dan bij Feyenoord. Dat blijkt deze week wel, want de Oekraïense club is zo goed als zeker van de komst van Raffael. De 27-jarige spits wordt voor tien tot veertien miljoen euro overgenomen van Hertha BSC, waar hij de laatste vijf jaar voor speelde. Met Raffael erbij hoopt Dynamo extra kans te maken tegen Feyenoord.
De Braziliaan staat in Berlijn niet bekend als goalgetter, met een gemiddelde van één op vier na 140 wedstrijden in de Bundesliga. Hij speelt echter meestal als schaduwspits en liet het scoren vorig seizoen dikwijls over aan Pierre-Michel Lasogga en Adrian Ramos. De zaakwaarnemer van Raffael bevestigt in BILD dat ze vandaag naar Kiev reizen voor de medische keuring en afhandeling van de contracten.
Er zit wel wat haast bij voor alle partijen: voor vrijdag moet de transfer aangemeld zijn bij de UEFA. Alleen dan krijgt Dynamo permissie om Raffael volgende week dinsdag op te stellen in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De twee clubs strijden om een plaats in de groepsfase van de Champions League.
Al zetten ze er Ronaldo, Drogba, Messi en Ibrahimovic neer: NIEMAND komt langs Janmaat/Vlaar/De Vrij/BMIquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel even bij: 1 speler die twee keer zo duur is als onze hele selectie
Daar heb je opzich wel een puntquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al zetten ze er Ronaldo, Drogba, Messi en Ibrahimovic neer: NIEMAND komt langs Janmaat/Vlaar/De Vrij/BMI
Met ons huidig scorend vermogen hoop ik eerder op géén verdedigingquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt
Wel te hopen dat ze een speler uit de Ctjes in de verdediging hebben staan.
Hoort bij het strijdplan van de KGB, tegenstander zand in de ogen strooien. Straks gewoon 2 doelpunten uit 2 kansen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met ons huidig scorend vermogen hoop ik eerder op géén verdediging
QPR had zich toch gemeld voor Bellamy?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Ik las op een feyenoord app dat Bellamy weggaat en misschien naar feyenoord komt.
Of is dit onzin?
Onzinquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Ik las op een feyenoord app dat Bellamy weggaat en misschien naar feyenoord komt.
Of is dit onzin?
Misbruiken priesters kleine kinderen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef Antaris het volgende:
Of is dit onzin?
Dan is het dus geen onzin volgens jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misbruiken priesters kleine kinderen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is het dus geen onzin volgens jou
Ik moet leren lezen![]()
Ben met je eens dat het verdedigend en organisatorisch erg, erg sterk staat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Rotterdams het volgende:
Gewoon gelijkspelen bij Kiev. Dan thuis de handel afmaken. Ik heb alleen maar meer vertrouwen naar aanleiding van gisteren. Onze verdediging is zo ongelofelijk sterk (zeker voor Nederlandse begrippen).
Als we achter deze verdediging een keeper hadden staan a la Gomes (PSV) zouden we - net als PSV toentertijd - maximaal 20 tegendoelpunten krijgen komend seizoen. Nu zullen dat er iets,maar niet veel meer zijn.
Vast en zeker een prima spits, maar Hertha BSC is nou ook weer geen wereldtop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel even bij: 1 speler die twee keer zo duur is als onze hele selectie
In principe voor Drenthe ook maar die willen ze ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef satecl het volgende:
Ik zou, als ik MvG was, toch even gaan informeren naar Bellamy. Of vragen ze een transfersom? Bellamy weet ook dat Feyenoord weer Europa ingaat(heeeeel misschien zelfs CL) Dat is voor hem toch een droom, Met Feyenoord op zo'n groot toernooi
[ afbeelding ]
Het salaris moet ook nog te betalen zijn hé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In principe voor Drenthe ook maar die willen ze ook niet.
toch jammer had Royston graag zien komen dit jaar.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 26-07-2012 om 12:10:37Harmeet #Singh vond 'Singh a song for Singh' geweldig klinken gisteren. ,,I liked the song very much." #CreatiefLegioen http://t.co/zTb72gnK reageer retweet
Wat is deze, en ik was er niet eens om hem in te starten.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is deze, en ik was er niet eens om hem in te starten.
Het klonk allemaal nog wat moeizaamquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.quote:Zes arrestaties na rellen op Stadhuisplein
De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag een aantal charges uitgevoerd op en rond het Stadhuisplein in Rotterdam. Volgens de politie waren er meerdere vechtpartijen. Ook is een aantal winkels vernield en geplunderd.
Volgens de politie begonnen de ongeregeldheden in een horecatent op het Stadhuisplein. Daar zouden meerdere vechtpartijen zijn geweest. Op aanraden van de politie sloot de horecaondernemer zijn tent vroegtijdig, waardoor de ongeveer zeshonderd aanwezigen op straat kwamen te staan.
Een deel van de bezoekers zou vervolgens zijn gaan rellen. Volgens de politie werd er op straat gevochten en werden er twintig winkels vernield en twee geplunderd. Ook zouden er agenten zijn bekogeld.
Charges
Een groep agenten voerde meerdere charges uit in de binnenstad. Of er daarbij gewonden zijn gevallen is niet bekend. Volgens een woordvoerder van de politie zijn er in ieder geval geen agenten gewond geraakt.
Aanhoudingen
De politie heeft zes mensen aangehouden wegens de vechtpartijen. Drie mensen worden verdacht van het plunderen van een winkel. Alle verdachten zitten nog vast. Volgens ooggetuigen hadden de meeste relschoppers het Stadhuisplein rond vijf uur ’s ochtends verlaten.
Schade
De aangerichte schade aan het Stadhuisplein, de Kruiskade en de Lijnbaan is aanzienlijk. Ook zijn tientallen autoruiten vernield op een parkeerplaats aan de Van Ghentstraat achter de Lijnbaan. Gemeentewerken is druk bezig om de schade te herstellen.
Echt een zak hooi idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Die Van Cuilemborg komt trouwens nooit zelf met nieuws he? Enige dat hij doet is berichten van anderen kopiëren een minuut erna.
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.
Ik neem aan dat de Baja Beach Club de ME-charges betaalt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of die muticulti vrienden binnenkort ook op billboards in het centrum komen te staan. Denk dat ik het antwoord al weet.
Op het stadhuisplein is helaas geen kogelvrij glas om achter te staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??
Die sneuvelen door stalen pijpen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het stadhuisplein is helaas geen kogelvrij glas om achter te staan.
Dus als een agent zijn pistool trekt mag je op een billboard?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond de politie hier dan ook met getrokken wapens omdat ze zich anders niet konden verdedigen??
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sneuvelen door stalen pijpen?
De situatie leende zich prima voor getrokken pistolen. Daar is onlangs nog een rapportje over uitgekomen waarin e.e.a. haarfijn wordt toegelicht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus als een agent zijn pistool trekt mag je op een billboard?
Ik vond het prima hoor, misdadigers op billboards, maar waarom alleen bij hooligans?
Voetbalsupporters, de as van al het kwaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond het prima hoor, misdadigers op billboards, maar waarom alleen bij hooligans?
quote:De UEFA heeft de scheidsrechters aangesteld voor de wedstrijden tussen Feyenoord en Dinamo Kiev. De eerste ontmoeting in Kiev (dinsdag) wordt geleid door een Engelse scheidsrechter.
Foto
Andre Marriner moet het duel in de Oekraïne in goede banen leiden. Het is de eerste keer dat Marriner een wedstrijd van Feyenoord fluit. De return in De Kuip staat onder leiding van de Fransman Antony Gautier. De ontmoeting in Rotterdam-Zuid staat gepland voor volgende week.
De UEFA heeft het Champions League-duel tussen Motherwell FC en Panathinaikos toegewezen aan de Nederlander Pol van Boekel. De wedstrijd wordt op dinsdag 31 juli in Glasgow gespeeld. Van Boekel krijgt assistentie van Berry Simons, Nicky Sieber en vierde man Tom van Sichem.
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?
Weetje best hou je niet van de domme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'multiculti vrienden' op?
Feiten mogen benoemd worden toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Fijn, 't populistische uurtje is aangebroken hier.
Mwah, het gaat om de manier waarop, vaak zo ongenuanceerd.quote:
Heerlijk schoppen. Best lekker af en toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, het gaat om de manier waarop, vaak zo ongenuanceerd.
Eens, mod.quote:Laten we het weer over Feyenoord hebben.
In Belgie zetten ze er alleen maar multiculturele vrienden op veel beter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:De Vrij negeert interesse Southampton: 'Ik blijf sowieso'
Stefan de Vrij is niet van plan om naar Southampton te verkassen. De verdediger wordt nadrukkelijk gevolgd door de Premier League-club. The Saints hoeven niet te rekenen op de komst van De Vrij.
De Engelse club zag al een deal met Alexander Büttner (Vitesse) afketsen. "Allemaal leuk en aardig dat Southampton belangstelling heeft, maar het is te vroeg. Ik blijf sowieso", zegt De Vrij tegen Metro. De verdediger wil zich ontwikkelen bij Feyenoord. Ronald Koeman ziet in hem een toekomstige aanvoerder.
De trainer van Feyenoord ziet in De Vrij de nieuwe captain mocht Ron Vlaar vertrekken. "Een hele eer natuurlijk en het zou ook goed zijn voor mijn ontwikkeling. Hopelijk komt dat ooit, want het ziet er naar uit dat Ron blijft. En dat is niet alleen voor mij belangrijk, maar voor het hele team."
"Ik moet meer het voortouw nemen. Dat is anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Maar het hoort wel bij mijn positie", aldus De Vrij, die dinsdag met Feyenoord tegen Dinamo Kiev speelt in de Champions League. "Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om me op dat niveau te meten." Volgende week is de return in De Kuip.
Gewoon gejat van shall we singh a song for song.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |