abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114662279
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:01:08 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114662299
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sneue reacties...
Wat precies?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:01:39 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114662326
Hebben we gewonnen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin woensdag 25 juli 2012 @ 23:02:31 #4
35723 crew  GGMM
pi_114662374
Immers speelde niet goed. Ben benieuwd of het incidenteel was..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_114662384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we gewonnen?
0-0.
★★★
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:03:29 #6
268260 Dr.Mikey
pi_114662425
Die spits moet maar snel komen.
R.I.P DTS.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:03:37 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114662430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat precies?
De wijze waarop sommige mensen beoaakde spelers soms afvallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef herdiq het volgende:
ai,ai ai.

Feyenoord heeft weinig scorend vermogen.
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info! ;)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  Forum Admin woensdag 25 juli 2012 @ 23:04:30 #8
35723 crew  GGMM
pi_114662485
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!
Beetje chagrijnig?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 23:05:22 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114662530
Ik heb een redelijke wedstrijd gezien. Een goede 2e helft. Maar Singh mag wel wat meer met die opgelegde kansen doen trouwens :')

Fernandez geen moment gezien. Clasie weer als vanouds. En Vormer past zich ook moeiteloos aan. Eindelijk goede vrije trappen met hem in de basis _O_

En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.

Op naar Kiev *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:05:30 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114662542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Beetje chagrijnig?
Sorry, ik edit-te de ;) er te laat bij ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:08:17 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114662679
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:

En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?

Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:10:28 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114662796
quote:
Koeman: "Goed gespeeld, maar het ontbrak aan doelpunten"

Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Ondanks dat de Rotterdammers in hun laatste oefenwedstrijd voor de Champions League-ontmoeting met Dinamo Kiev de nodige kansen creëerden, slaagde de ploeg er niet in om te scoren. Trainer Ronald Koeman was desondanks tevreden.

"Van onze kant was het absoluut een hele goede wedstrijd", vertelde Koeman aan Eredivisie Live. "Alleen moet je goede wedstrijd ook afsluiten met doelpunten en dat vond ik het enige wat ontbrak. Dat lag aan scherpte en niet de juiste keuzes maken. Binnen elf minuten staan we twee keer alleen voor de keeper, dat zijn honderd procent kansen."

De oefenmeester van Feyenoord zag ook voldoende pluspunten. "We hebben totaal niets weggegeven, de organisatie was goed en ik vond dat we druk op de bal bij de tegenstander hadden. Maar als je op dit niveau vijf of zes grote kansen krijgt, moet je ook een doelpunt maken. Dat hebben we niet gedaan."

Volgens Koeman is Feyenoord momenteel niet bezig met een nieuwe spits. "We kijken wel rond, maar we hebben niet veel mogelijkheden in financieel opzicht. Dus als we weer iemand als John Guidetti kunnen huren, staan we daar open voor. Maar aan de andere kant was het niet Guyon Fernandez die vanavond de kansen miste, dus het ligt niet aan hem."
Nee, het was Guyon Fernandez die onzichtbaar was en geen kans kreeg -O-
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:23 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114662905
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Grappig niet echt, hoezo? Vanwege het oorlogskind? Heb ik nu je tere zieltje geraakt ofzo? Zo wordt die knakker al sinds mensenheugenis genoemd hier :')

Anyway, ik hoor altijd dat ie zo een onderschatte speler is. Maar ik zie het er zelden tot nooit uitkomen eerlijk gezegd.

Ik denk idd ook dat Koeman zal starten met Leerdam tegen Kiev.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:47 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114662921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Leerdam tekent niet bij en mag dus lekker oprotten. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:13:14 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114662950
Prima pot, nu nog leren afwerken.
pi_114663068
Mijn elftal tegen kiev

mulder,janmaat, De Vrij, Vlaar, BMI, Vormer, Clasie, Singh, Cabral, Omar, Cisse(Fernandez)

Jammer voor Leerdam, maar ik vind Janmaat toch een klasse beter
pi_114663099
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:17:04 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114663132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
Daarom zal Fernandez nooit gaan werken. Leuk counterspitsje voor een NAC ofzo, meer niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114663206
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag. :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:23:07 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_114663479
Prima pot van Feyenoord alleen is het wel heel duidelijk dat we een type Guidetti missen. Die 2 Noren brachten wel veel creativiteit :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_114663664
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie _O_
pi_114663700
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Ja, dat miste ik net :')
pi_114663972
In ieder geval biedt deze wedstrijd houvast voor de wedstrijd tegen Dinamo Kiev. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114664000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Muto het volgende:
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag. :')
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?

Nooit meer uitnodigen dat Mallorca. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114664096
Immers die tijdens een aanval de zestien inrent en over zijn eigen voeten struikelt :')
pi_114664146
BMI z'n passeerbewegingen _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:42:33 #27
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114664448
Hoe dan ook; aangetoond dat we ook zonder een heel aantal van de belangrijkste spelers van vorig jaar nog heel aardig kunnen ballen. Hadden we Koeman maar een paar jaar eerder gehad ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:11:13 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114665701
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een redelijke wedstrijd gezien. Een goede 2e helft. Maar Singh mag wel wat meer met die opgelegde kansen doen trouwens :')

Fernandez geen moment gezien. Clasie weer als vanouds. En Vormer past zich ook moeiteloos aan. Eindelijk goede vrije trappen met hem in de basis _O_

Op naar Kiev *O*
Prachtige corners weer van Clasie inderdaad...

Kiev rolt dit Feijenoord met gemak op, joh.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_114665755
Ik vind inderdaad dat er onterecht positief wordt gedaan. Het was echt slecht.
pi_114666001
Niet mee eens, Feyenoord stond organisatorisch echt goed, verdedigend geen steken laten vallen. Spelen geconcentreerd en druk zetten was ook goed, passing is ook goed, en er werden zelfs genoeg kansen gecreeërd. Alleen Immers was een negatieve uitblinker en ons scorend vermogen is ruk, en dat kan ons absoluut gaan opbreken tegen Kiev.

Maar Feyenoord was alles behalve slecht, en ik verwacht ook geen walk over van Kiev eerlijk gezegd.

Maar aan alles kun je zien dat Feyenoord stabiliteit uitstraalt en verder borduurt op vorig seizoen. Ik zie deze ploeg nog ver komen eerlijk gezegd in competitieverband, maar dan moet er wel nog een spits bij. :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:20:25 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114666087
Wat een huilies.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet mee eens, Feyenoord stond organisatorisch echt goed, verdedigend geen steken laten vallen. Spelen geconcentreerd en druk zetten was ook goed, passing is ook goed, en er werden zelfs genoeg kansen gecreeërd. Alleen Immers was een negatieve uitblinker en ons scorend vermogen is ruk, en dat kan ons absoluut gaan opbreken tegen Kiev.

Maar Feyenoord was alles behalve slecht, en ik verwacht ook geen walk over van Kiev eerlijk gezegd.

Maar aan alles kun je zien dat Feyenoord stabiliteit uitstraalt en verder borduurt op vorig seizoen. Ik zie deze ploeg nog ver komen eerlijk gezegd in competitieverband, maar dan moet er wel nog een spits bij. :P
Eens.
2000 light years from home
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:44:10 #32
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114666896
Ik ben maar een TV-supporter (wel 5 jaar seizoenskaart gehad trouwens) maar ik ben het ook niet eens met de kritiek. Als je tegen de (ik geloof) nummer 8 van Spanje (beetje MM-competitie maar toch nog altijd een van de betere competities in Europa) niet één echt goede kans weggeeft dan staat je organisatie in ieder geval als een huis.

Natuurlijk, het scorend vermogen is gewoon matig, maar dat was eigenlijk al bekend.

Wat punten over vanavond:

- Immers viel voetballend tegen, maar komt in ieder geval wel vaak in scoringspositie, en dat is ook een kwaliteit (Tomasson was bijvoorbeeld eigenlijk ook een zeer matige afmaker maar zorgde er gewoon voor dat hij 'genoeg' in scoringspositie kwam).

- Ik vond Vormer niet slecht maar het kan/moet zeker nog een stuk bepalender. Zijn spelhervattingen vond ik wel zeker een vooruitgang t.o.v vorg seizoen (en ik vond die van Clasie al prima).

- Cissé en Fernandez vind ik van nature wat 'luie' spitsen maar het lijkt erop dat Koeman ze voorgehouden heeft dat ze alleen door keihard te werken goed genoeg zijn voor dit Feyenoord. Als ze deze mentaliteit volhouden zal dat ook zeker z'n vruchten gaan afwerpen, vooral in de NL competitie.

- Leerdam of Janmaat wordt een lastige keuze. Ik zelf zou voor Janmaat gaan maar het zou best eens kunnen dat dit afwisselen wordt, afhankelijk van de tactiek/tegenstander.

- Hoewel Vlaar gebleven is, leek het of Mulder en De Vrij in de tussentijd toch wat meer autoriteit en uitstraling hebben gekregen (wellicht doordat ze de leidersrol op zich hebben genomen toen ze nog dachten dat Vlaar weg zou gaan).

- Hoewel ik vorig jaar een hekel heb gekregen aan de manier van voetballen van Cabral (beetje Robben-achtig, continu voor eigen succes gaan, maar dan ook nog zonder de vereiste kwaliteit), vond ik dat hij het dit keer goed invulde. Hopelijk geen toeval maar een kwestie van goede coaching.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:46:54 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114666978
Bij Immers kan ik eigenlijk enkel de :') plaatsen, tering wat heeft die een kansen verprutst en ballen verkeerd gegeven.
Klein positief puntje bij hem is dat je met gemak 10 kansen hebt kunnen plaatsen achter zijn naam, dus hij staat in ieder geval op de juiste plek geregeld.
pi_114669034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Lastpost het volgende:
Bij Immers kan ik eigenlijk enkel de :') plaatsen, tering wat heeft die een kansen verprutst en ballen verkeerd gegeven.
Klein positief puntje bij hem is dat je met gemak 10 kansen hebt kunnen plaatsen achter zijn naam, dus hij staat in ieder geval op de juiste plek geregeld.
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!
pi_114669049
Immers moet snel scoren, dan kan het nog wat worden. Als ik nu zou mogen kiezen zie ik toch liever Tonny op die plek. :@
  donderdag 26 juli 2012 @ 03:18:54 #36
268260 Dr.Mikey
pi_114669570
Het feit is gewoon dat we een echte spits nodig hebben.. Oke open deur maar toch..
Achteraf vind ik het toch wel jammer dat we niet kordaat met die dikke Rus zijn bezig geweest.
Was misschien toch wel de ideale man geweest. Nu maar hopen dat Mister Geel ergens een Guidetti twee weet te vinden al is die kans wel minimaal.
R.I.P DTS.
pi_114670920
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!
Vrees niet denk ik, wel iets te gedreven. Komt wel goed als hij wat relaxter wordt na een paar wedstrijden.
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:03:59 #38
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114672129
Ik ben ook maar iemand die de wedstrijden via internet kijkt, maar 850km reizen voor een oefenpotje gaat me te ver :P

Feyenoord was zeker niet slecht gisterenavond, maar we moeten wel kritisch blijven. Even mijn visie op de wedstrijd van gisteren:

Basis
Mulder - Zag er goed uit en er blijkt vertrouwen uit zijn spel. Natuurlijk is hij niet echt op de proef gesteld, maar was wel wakker door uit z'n doel te komen wanneer het moest.
Leerdam - Aanvallend misschien niet zo opvallend als Janmaat, maar is duidelijk ingespeeld met voornamelijk De Vrij naast zich. We moeten hem niet zomaar afschrijven nu hij niet wil bijtekenen. Ik vermoed dat hij nog steeds belangrijk is in bepaalde tactische plannen van Koeman.
De Vrij - Wat een baas. Zo jong en dan al zo 'geroutineerd' spelen in de verdediging. Belangrijke tackels hier en daar op het juiste moment geven aan dat hij goede voetbalintelligentie heeft; iets wat we eigenlijk al wisten.
Vlaar - Heel professioneel van hem dat hij zichzelf wist te motiveren voor dit duel. Speelde gewoon erg goed en vormt met De Vrij het koningskoppel achterin.
BMI - Een centrale verdediger die linksback speelt en dat zag je ook wel terug toen Omar probeerde combinaties met hem te spelen. Maar het is nog heel vroeg en de spelers zullen aan elkaar moeten wennen. BMI moet gaan trainen op vroege crosses, zoals Janmaat regelmatig doet.
Clasie - Uitstekend in het balafpakken, maar af en toe slordig in de passing. De foutjes kunnen tegen Kiev genadeloos afgestraft worden. Maar wat is het genieten als hij z'n kont er weer eens in zet en de tegenstander wegzet.
Vormer - Iemand zonder Kuipvrees, dat zag je meteen. Z'n klasse is duidelijk, nu nog de klik met de rest van het team. Wat een verademing om die vrije trappen zo te zien vallen voor het doel!
Immers - Ik lees veel negatieve dingen over hem en dat snap ik ook wel. Wat we niet moeten vergeten is dat hij wel zo stond, dat hij de kansen kreeg. Dat is een kwaliteit op zich. Hij zal het vertrouwen moeten krijgen en niet meteen al gewisseld worden voor Tony - dat zou hem als persoon compleet neerhalen.
Schaken - Z'n snelheid was weer zijn wapen, maar daar bleef het gisteren ook bij. Teleurstellend.
Cissé - Ik hoop dat hij deze lijn kan doorzetten in een goede vorm, want hij is gretig en heeft 'flair', die bv. Fernandez niet heeft. Leek wat moe in de 2e helft.
Fernandez - Hoe onzichtbaar kun je zijn als spits? Ik had niet het idee dat hij zich goed positioneerde zodra een buitenspeler richting achterlijn ging, waardoor hij niet aangespeeld kon worden. Voor m'n gevoel gaat hij te vroeg richting 1e paal (Immers naar de 2e) waardoor de verrassing eruit is. Guidetti bv deed dat vaak in de laatste halve seconde.

Wissels
Janmaat - De aanvallende inpulsen zijn prachtig en ook de vroege voorzetten kunnen belangrijk worden, zodra het team de muur van verdedigers even niet kan breken. Maar verdedigend werd hij nog niet echt getest.
Singh - Beweegt goed en is dynamisch, wat hem een belangrijke pion kan maken. Maar hij is er nog lang niet, want zijn spel was wat ongelukkig gisteren. Die kopbal was een 100% kans, maar door z'n sprong kwam de bal wat te laag, leek het.
Cabral - Als we nu even vorig seizoen vergeten, dan kun je niet anders dan gematigd positief zijn over zijn spel gisteren. Acties waren succesvol, zijn schot gevaarlijk, alleen verdedigend blijft het een spons. Ging wel (weer) veel voor eigen succes.
Omar - Je ziet dat hij erg graag wil, zelfs binnen die korte tijd die hij kreeg, maar had wat mij betreft wel wat meer mogen proberen langs z'n man te gaan als hij op die plek opgesteld wordt. Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij ons positief kan verrassen dit seizoen.

Ik ken Kiev niet echt goed, dat ik kan wel een gewenste opstelling geven, maar dat is niet echt realistisch als je de tegenstander niet (goed) kent.
In zo'n wedstrijd als gisteren had ik wel heel graag Achahbar willen zien. Jammer dat hij niet speelde.
I love my mispoken words.
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:30:14 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114672558
quote:
Makaay: 'er is geen spitsenprobleem bij Feyenoord'

25 juli 2012

In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Roy Makaay weten dat er in zijn ogen totaal geen spitsen probleem is bij Feyenoord. "Waarom zouden Fernandez, Achahbar en Te Vrede dat niet kunnen invullen? Fernandez heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan en speelde door die domme schorsingen niet eens alle wedstrijden."

"Achahbar is een groot talent met wie we gaan werken en Te Vrede moet ik nog leren kennen, maar toen ik hem zag vond ik hem fysiek wel in orde", vervolgt Makaay. "Ik denk juist dat Feyenoord in de breedte alleen maar beter is geworden. We hebben drie verschillende soorten spitsen en ook nog eens een paar snelle spelers op de flanken. De trainer kan variëren, dus een probleem zie ik niet."
Dus...

Kiev is nog even bezig met het vast leggen van een spits voor 14 miljoen euro, Raffael.
Elite
Tegen TTIP
pi_114672628
Ik hoop dat Makaay dat alleen zegt om de huidige spitsen vertrouwen te geven.
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:56:33 #41
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114673067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat Makaay dat alleen zegt om de huidige spitsen vertrouwen te geven.
Dat weet ik wel zeker.
pi_114673532
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
En nog een vrije trap mee kreeg ook.
pi_114673543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?

die 4e man staat er bovenop!
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:37:28 #44
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_114674081
Waar the fuck is Manu?
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:40:16 #45
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114674134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:37 schreef elCholo het volgende:
Waar the fuck is Manu?
Is die niet verhuurd aan Excelsior?
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:44:45 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114674230
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Is die niet verhuurd aan Excelsior?
Nein. Speelde nog tegen Dordrecht
Elite
Tegen TTIP
pi_114674282
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Nein. Speelde nog tegen Dordrecht
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:07:04 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114674829
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een 4-4-2 opstelling tegen Kiev. Zolang wij geen spits hebben, heb je niets aan het 4-3-3 systeem tegen een grote ploeg.

-----------------------Mulder-----------------------
Janmaat-------de Vrij----Vlaar----------BMI
---------Vormer-----Clasie-----Vilhena------
-----------------------Immers----------------------
----------------Schaken-------Cissé-------------

Singh kan, denk ik, het niveau nog niet aan. Laat die eerst maar een paar maanden wennen op Eredivisie niveau. Immers moet ook beter!!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:20:57 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114675316
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.
Ah nee, inderdaad.

Ze lijken ook allemaal op elkaar, joh.
Elite
Tegen TTIP
pi_114675407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef satecl het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een 4-4-2 opstelling tegen Kiev. Zolang wij geen spits hebben, heb je niets aan het 4-3-3 systeem tegen een grote ploeg.

-----------------------Mulder-----------------------
Janmaat-------de Vrij----Vlaar----------BMI
---------Vormer-----Clasie-----Vilhena------
-----------------------Immers----------------------
----------------Schaken-------Cissé-------------

Singh kan, denk ik, het niveau nog niet aan. Laat die eerst maar een paar maanden wennen op Eredivisie niveau. Immers moet ook beter!!!
Ik denk dat Singh en Elabdinges gewoon stijf van de zenuwen stonden, hopen dat het geen blijvende Kuipvrees wordt...
Immers vond ik de 2e helft wel ok, de passing van Clasie in de 2e helft vond ik slecht.
BFF met GGMM
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:34:06 #51
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114675714
quote:
Feyenoord-opponent Dynamo haalt voor megasom nieuwe spits naar Kiev

Bij Dynamo Kiev heeft men een wat vollere portemonnee dan bij Feyenoord. Dat blijkt deze week wel, want de Oekraïense club is zo goed als zeker van de komst van Raffael. De 27-jarige spits wordt voor tien tot veertien miljoen euro overgenomen van Hertha BSC, waar hij de laatste vijf jaar voor speelde. Met Raffael erbij hoopt Dynamo extra kans te maken tegen Feyenoord.

De Braziliaan staat in Berlijn niet bekend als goalgetter, met een gemiddelde van één op vier na 140 wedstrijden in de Bundesliga. Hij speelt echter meestal als schaduwspits en liet het scoren vorig seizoen dikwijls over aan Pierre-Michel Lasogga en Adrian Ramos. De zaakwaarnemer van Raffael bevestigt in BILD dat ze vandaag naar Kiev reizen voor de medische keuring en afhandeling van de contracten.

Er zit wel wat haast bij voor alle partijen: voor vrijdag moet de transfer aangemeld zijn bij de UEFA. Alleen dan krijgt Dynamo permissie om Raffael volgende week dinsdag op te stellen in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De twee clubs strijden om een plaats in de groepsfase van de Champions League.
:'(
Kan er ook nog wel even bij: 1 speler die twee keer zo duur is als onze hele selectie -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')