De wijze waarop sommige mensen beoaakde spelers soms afvallen.quote:
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef herdiq het volgende:
ai,ai ai.
Feyenoord heeft weinig scorend vermogen.
Beetje chagrijnig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dat? Wow! Ik zal Koeman eens mailen dat dat het probleem is, dan kunnen ze er snel wat aan doen! Thnx voor de info!
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee, het was Guyon Fernandez die onzichtbaar was en geen kans kreegquote:Koeman: "Goed gespeeld, maar het ontbrak aan doelpunten"
Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Ondanks dat de Rotterdammers in hun laatste oefenwedstrijd voor de Champions League-ontmoeting met Dinamo Kiev de nodige kansen creëerden, slaagde de ploeg er niet in om te scoren. Trainer Ronald Koeman was desondanks tevreden.
"Van onze kant was het absoluut een hele goede wedstrijd", vertelde Koeman aan Eredivisie Live. "Alleen moet je goede wedstrijd ook afsluiten met doelpunten en dat vond ik het enige wat ontbrak. Dat lag aan scherpte en niet de juiste keuzes maken. Binnen elf minuten staan we twee keer alleen voor de keeper, dat zijn honderd procent kansen."
De oefenmeester van Feyenoord zag ook voldoende pluspunten. "We hebben totaal niets weggegeven, de organisatie was goed en ik vond dat we druk op de bal bij de tegenstander hadden. Maar als je op dit niveau vijf of zes grote kansen krijgt, moet je ook een doelpunt maken. Dat hebben we niet gedaan."
Volgens Koeman is Feyenoord momenteel niet bezig met een nieuwe spits. "We kijken wel rond, maar we hebben niet veel mogelijkheden in financieel opzicht. Dus als we weer iemand als John Guidetti kunnen huren, staan we daar open voor. Maar aan de andere kant was het niet Guyon Fernandez die vanavond de kansen miste, dus het ligt niet aan hem."
Grappig niet echt, hoezo? Vanwege het oorlogskind? Heb ik nu je tere zieltje geraakt ofzo? Zo wordt die knakker al sinds mensenheugenis genoemd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Leerdam tekent niet bij en mag dus lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu daadwerkelijk grappig met die betiteling?
Leerdam is een hele degelijke, regelmatig onderschatte speler. Leuk dat Janmaat meer aanvallend ingesteld is, maar verdedigend heb ik sterke twijfels of het een vooruitgang is. Tegen een counterend Kiev heb ik toch nog meer vertrouwen in Leerdam.
Daarom zal Fernandez nooit gaan werken. Leuk counterspitsje voor een NAC ofzo, meer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Je hebt ook een kaatsende spits nodig. Haal je zoveel meer rendement uit de buitenspelers en nummer 10.
Ja, dat miste ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Muto het volgende:
Dat Mallorca was ook echt heel slecht. Die hadden niet echt veel zin in de wedstrijd vandaag.
Prachtige corners weer van Clasie inderdaad...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een redelijke wedstrijd gezien. Een goede 2e helft. Maar Singh mag wel wat meer met die opgelegde kansen doen trouwens
Fernandez geen moment gezien. Clasie weer als vanouds. En Vormer past zich ook moeiteloos aan. Eindelijk goede vrije trappen met hem in de basis
En jammer voor het oorlogskind, maar Janmaat gaat die strijd echt op zijn sloffen winnen. Wat heerlijk om een aanvallend ingestelde back te hebben. Verdedigend heeft ie nog niet veel klusjes op hoeven klaren maar ik heb er alle vertrouwen in.
Op naar Kiev
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet mee eens, Feyenoord stond organisatorisch echt goed, verdedigend geen steken laten vallen. Spelen geconcentreerd en druk zetten was ook goed, passing is ook goed, en er werden zelfs genoeg kansen gecreeërd. Alleen Immers was een negatieve uitblinker en ons scorend vermogen is ruk, en dat kan ons absoluut gaan opbreken tegen Kiev.
Maar Feyenoord was alles behalve slecht, en ik verwacht ook geen walk over van Kiev eerlijk gezegd.
Maar aan alles kun je zien dat Feyenoord stabiliteit uitstraalt en verder borduurt op vorig seizoen. Ik zie deze ploeg nog ver komen eerlijk gezegd in competitieverband, maar dan moet er wel nog een spits bij.
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Lastpost het volgende:
Bij Immers kan ik eigenlijk enkel deplaatsen, tering wat heeft die een kansen verprutst en ballen verkeerd gegeven.
Klein positief puntje bij hem is dat je met gemak 10 kansen hebt kunnen plaatsen achter zijn naam, dus hij staat in ieder geval op de juiste plek geregeld.
Vrees niet denk ik, wel iets te gedreven. Komt wel goed als hij wat relaxter wordt na een paar wedstrijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Immers heeft Kuipvrees, denk ik. Hij wachtte al meer dan een jaar op dit moment. Die zal slecht slapen vannacht!
Dus...quote:Makaay: 'er is geen spitsenprobleem bij Feyenoord'
25 juli 2012
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Roy Makaay weten dat er in zijn ogen totaal geen spitsen probleem is bij Feyenoord. "Waarom zouden Fernandez, Achahbar en Te Vrede dat niet kunnen invullen? Fernandez heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan en speelde door die domme schorsingen niet eens alle wedstrijden."
"Achahbar is een groot talent met wie we gaan werken en Te Vrede moet ik nog leren kennen, maar toen ik hem zag vond ik hem fysiek wel in orde", vervolgt Makaay. "Ik denk juist dat Feyenoord in de breedte alleen maar beter is geworden. We hebben drie verschillende soorten spitsen en ook nog eens een paar snelle spelers op de flanken. De trainer kan variëren, dus een probleem zie ik niet."
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat Makaay dat alleen zegt om de huidige spitsen vertrouwen te geven.
En nog een vrije trap mee kreeg ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Elabdellaoui die op z'n plaat ging bij z'n eerste actie
die 4e man staat er bovenop!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Elleboog eerste helft gezien tegen Schaken?
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.quote:
Ah nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is het de bedoeling dat hij naar Excelsior gaat.
Ik denk dat Singh en Elabdinges gewoon stijf van de zenuwen stonden, hopen dat het geen blijvende Kuipvrees wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef satecl het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een 4-4-2 opstelling tegen Kiev. Zolang wij geen spits hebben, heb je niets aan het 4-3-3 systeem tegen een grote ploeg.
-----------------------Mulder-----------------------
Janmaat-------de Vrij----Vlaar----------BMI
---------Vormer-----Clasie-----Vilhena------
-----------------------Immers----------------------
----------------Schaken-------Cissé-------------
Singh kan, denk ik, het niveau nog niet aan. Laat die eerst maar een paar maanden wennen op Eredivisie niveau. Immers moet ook beter!!!
quote:Feyenoord-opponent Dynamo haalt voor megasom nieuwe spits naar Kiev
Bij Dynamo Kiev heeft men een wat vollere portemonnee dan bij Feyenoord. Dat blijkt deze week wel, want de Oekraïense club is zo goed als zeker van de komst van Raffael. De 27-jarige spits wordt voor tien tot veertien miljoen euro overgenomen van Hertha BSC, waar hij de laatste vijf jaar voor speelde. Met Raffael erbij hoopt Dynamo extra kans te maken tegen Feyenoord.
De Braziliaan staat in Berlijn niet bekend als goalgetter, met een gemiddelde van één op vier na 140 wedstrijden in de Bundesliga. Hij speelt echter meestal als schaduwspits en liet het scoren vorig seizoen dikwijls over aan Pierre-Michel Lasogga en Adrian Ramos. De zaakwaarnemer van Raffael bevestigt in BILD dat ze vandaag naar Kiev reizen voor de medische keuring en afhandeling van de contracten.
Er zit wel wat haast bij voor alle partijen: voor vrijdag moet de transfer aangemeld zijn bij de UEFA. Alleen dan krijgt Dynamo permissie om Raffael volgende week dinsdag op te stellen in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De twee clubs strijden om een plaats in de groepsfase van de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |