Jawel. Lees je in voordat je gaat rellen. En JOUW mening is dat het ondankbaarheid is, haar en andere mening is dat het zonde is om aan te nemen als het niet gebruikt wordt omdat het niet lekker drinkt (puur over die mokken he...)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die paar kopjes illustreren de ondankbaarheid van dr. Als je dat nog niet doorhad...
ONDANKBAARHEID... volgens mij mag je best dankbaar zijn als je krap bij kas zit en iets aangeboden krijgt. Desnoods als tijdelijke oplossing. Maar zelfs daar is het niet goed genoeg voor. Waarom vraag je het dan? Om te kunnen bedelen?
Is er gereageerd op de kringloop of rommelmarkt suggestie? NEE.
Naja, ze HEEFT het recht om die kopjes te weigeren, om welke reden dan ook. Maar dan hebben mensen die dat lezen in principe eigenlijk ook het recht om daar een mening over te hebben. Hoe je die mening ventileert is over te twisten, maar ik ben ook van mening dat het niet alleen maar hoeft te zijn dat je totaal geen enkele kritische noot mag plaatsen (zij het goed verwoord).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die paar kopjes illustreren de ondankbaarheid van dr. Als je dat nog niet doorhad...
ONDANKBAARHEID... volgens mij mag je best dankbaar zijn als je krap bij kas zit en iets aangeboden krijgt. Desnoods als tijdelijke oplossing. Maar zelfs daar is het niet goed genoeg voor. Waarom vraag je het dan? Om te kunnen bedelen?
Is er gereageerd op de kringloop of rommelmarkt suggestie? NEE.
Ik heb een stoel om op te zitten... maar als je wilt censuren en daar blij van wordt dan help ik jouw graag door te posten en jouw een blij persoon te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar is het te moeilijk voor je om af en toe op je handen te gaan zitten, dus dan gaan we je maar als een klein kind behandelen, want dat heb je nodig blijkbaar.
Je kan het krijgen als je het hebben wilt.
Discussie is bij deze beëindigd.
Elke post van jou hierna zal worden verwijderd.
Genoeg geweest dus.
Ik oordeel wel degelijk, geef mijn mening. En zeg waarom ik kritisch ben. Mag toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef simmu het volgende:
[..]
je zegt niet te oordelen, en komt dan met een verhandeling over verschillende personen wat die dan in jouw optiek hadden moeten doen.
Hoe oud ben jij ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb een stoel om op te zitten... maar als je wilt censuren en daar blij van wordt dan help ik jouw graag door te posten en jouw een blij persoon te maken.
Nee, dat niet maar als je ze weigert heb je ze dus ook niet nodig. Dan hoef je er dus ook niet om te vragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef moussy het volgende:
Is het serieus ondankbaar als je iemand verzendkosten bespaart, we weten allemaal dat kopjes niet door de brievenbus passen, dus pakketpost. (ik weet ff niet of diegene die ze aanbood in de buurt woont of zo) en is het hulp weigeren, of is het een aanbod afslaan? DJMO is echt niet een heilige of een dinnetje voor/van mij, wat het ook is, het is netter dan weggooien.
prima. niet zeiken dan als je weerwoord krijgt en/of gemod wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik oordeel wel degelijk, geef mijn mening. En zeg waarom ik kritisch ben. Mag toch?
Namen en rugnummers graag, zodat ik je naar de goede plek op FOK! kan verwijzen, want dit gaat echt alwéér helemaal ergens anders overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef lobelletje het volgende:
Het gelijkheidsbeginsel is op Fok ver te zoeken. De ene user wordt beschermd/vertroeteld en de ander die gewoon wat kritische vragen stelt, de grond ingeboord althans op FHF. Laten de adm. zich eens druk maken om de subfora waar racisme, haat en discriminatie welig tiert ipv dit kusjekroel gedoe.
Alsof het om de kopjes gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jullie stellen je niet aan over een paar kopjes!!!!
Stelletje kleuters
Nee, weigeren omdat je het niet gaat gebruiken is wat anders dan niet nodig hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar als je ze weigert heb je ze dus ook niet nodig. Dan hoef je er dus ook niet om te vragen.
ook zoiets, waarom "eisen" dat iemand eerst met de billen bloot gaat, je geeft het weg of niet, klaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef simmu het volgende:
jongens toch, als er toch topics geopend worden waarin een kleinigheid aangeboden wordt en er dan al bij staat dat het wel is voor iemand iuit de fhf doelgroep, dat zou toch verdorie al genoeg moeten zeggen over de sfeer die hier hangt.
Als ik het goed heb begrepen, dan had ze ook kopjes nodig in eerste instantie. Pas later las ik dat de kinderen dr eigen kopjes ed hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat nou als je geen kopjes nodig hebt?
Moet je dan maar iets aannemen terwijl je het niet hoeft?
Als het zo werkt dan heb ik nog wel wat troep op zolder staan waar ik te lui voor ben om weg te brengen
Die komen wel elke keer ter sprake jaquote:
Lekker boeiend als ze die niet wil, het is maar waar je je druk om kan maken, maar er iemand anders blij mee danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, dan had ze ook kopjes nodig in eerste instantie. Pas later las ik dat de kinderen dr eigen kopjes ed hadden.
Mocht ik het goed gelezen hebben, ja, dan zit ik daarmee fout. Maar het argument was niet: nee, ik heb ze niet nodig. Nee, het was: ik vind het niet lekker drinken. Kulargument in ieder geval als je ze kan gebruiken.
Als je iets niet gebruikt, dan heb je het toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, weigeren omdat je het niet gaat gebruiken is wat anders dan niet nodig hebben.
Ja omdat die symbool staan voor haar ondankbaarheid. Jezusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die komen wel elke keer ter sprake ja
Kul argument; en het gaat om iets van 2 euro ofzo. Moet je daarvoor bedelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jawel. Lees je in voordat je gaat rellen. En JOUW mening is dat het ondankbaarheid is, haar en andere mening is dat het zonde is om aan te nemen als het niet gebruikt wordt omdat het niet lekker drinkt (puur over die mokken he...)
Ik heb zelf geen mening of het wel of niet goed is, of ze wel of niet geholpen moet worden, ik hou me erbuiten. Maar je moet niet met onzin komen.
Symbool nog welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja omdat die symbool staan voor haar ondankbaarheid. Jezus
Ondertussen staan ze daar symbool voor jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Symbool nog wel
Godsamme ik ben hier weg want ik trek dit echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |