Volgens mij is Ayda begin september uitgeteld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
Is Robbie W nog geen vader? Meende dat hij alles (incl optreden olympische spelen) had afgezegd omdat ze vrouwke op springen zou staan rond deze tijd...
Vind ik best meevallen hoor, 19 maanden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de kinderen sowieso vrij kort op elkaar geboren zijn, maar dat het kennelijk de bedoeling was dat het nog sneller zou zijn.
Maar 19 maanden tussen deze twee kinderen
Ik vind het vrij rap... en zeker als je bedenkt dat er (daar komt ie weer...) nog een miskraam tussenzat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef -Lise- het volgende:
[..]
Vind ik best meevallen hoor, 19 maanden.
In september, dus ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vrij rap... en zeker als je bedenkt dat er (daar komt ie weer...) nog een miskraam tussenzat.
Maar ik ben nog van de generatie dat kinderen een jaar of 3 scheelden
Zelfs toen mijn oudste geboren werd was dat nog een redelijk standaard leeftijdsverschil, de kinderen van mijn zusje schelen 19 maanden en dat was destijds (begin jaren 90) echt heel snel na elkaar.quote:
Ik ben dan ook van eind jaren 70quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs toen mijn oudste geboren werd was dat nog een redelijk standaard leeftijdsverschil, de kinderen van mijn zusje schelen 19 maanden en dat was destijds (begin jaren 90) echt heel snel na elkaar.
Mijn zusje en ik zijn van 66 en 69, N en zijn broer zijn van 66 en 69.... met het verschil dat mijn zusje en ik 3 jaar en 3 maanden schelen, en N en zijn broer net geen 2½ jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van eind jaren 70
Maar al mijn neven en nichten schelen minimaal 3 jaar. Ik zit even te denken en volgens mij zit er niemand korter op elkaar dan dat.
De vrouw van een collega van me heeft twee kinderen. Ze schelen een jaar. Auw...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van eind jaren 70
Maar al mijn neven en nichten schelen minimaal 3 jaar. Ik zit even te denken en volgens mij zit er niemand korter op elkaar dan dat.
Mijn neefje en nichtje (ook dertigers inmiddelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van me heeft twee kinderen. Ze schelen een jaar. Auw...
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt inmiddels wel heel erg een OUD praatje
En die van Tori Spelling dan, die werpt ze ook achter elkaar tegenwoordigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!
Pfoe, scheelde weinig.
Net zo'n tennisballenmachine.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die van Tori Spelling dan, die werpt ze ook achter elkaar tegenwoordig
op het nippertjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!
Pfoe, scheelde weinig.
quote:'Amber Rose in verwachting van eerste kindje'
LOS ANGELES - Amber Rose en haar verloofde Wiz Khalifa zijn in verwachting van hun eerste kindje.
Foto: Wenn.com Dat meldt de hiphop-website MediaTakeout. Het model is volgens de site in januari uitgerekend en daarom zouden Rose en Khalifa hun huwelijk naar oktober willen verplaatsen.
"Amber is onverwachts zwanger geraakt, maar zowel zij als Wiz kijken er naar uit om een gezin te stichten”, aldus een insider. “Amber heeft al maatregelen genomen, zoals het stoppen met roken."
.De 24-jarige Khalifa en de 28-jarige Rose kondigden afgelopen april hun verloving aan.
quote:Ex-man Amy Winehouse voor tweede keer vader
LONDEN - Blake Fielder-Civil, de ex-man van Amy Winehouse, wordt voor de tweede keer vader.
Foto: Wenn Dat meldt de Britse krant The Sun. De vriendin van Blake Fielder-Civil kwam er achter dat ze zwanger was toen hij in coma in het ziekenhuis lag na een overdosis enkele weken geleden.Sarah Aspin vertelt de krant dat ze twijfelde of ze het kind wel moest houden.
"Maar toen besefte ik dat ik het leven van Blake in me had en dat ik daar nooit een einde aan zou kunnen maken." Blake en Sarah zijn al ouders van hun anderhalf jaar oude zoontje, Jack.
Blake Fielder-Civil werd een paar weken geleden opgenomen na een drank- en drugsoverdosis. Hij werd kunstmatig in coma gehouden omdat meerdere organen niet meer functioneerden. Volgens Sarah gaat het inmiddels beter met hem en zou hij binnenkort weer naar huis mogen.
Sarah: "Toen hij uit zijn coma ontwaakte, heb ik het nieuws in zijn oor gefluisterd en ondanks dat hij nog heel zwak was, glimlachte hij."
Blake was de grote liefde van wijlen Amy Winehouse. Zij trouwden in 2007, maar gingen na twee jaar weer uit elkaar.
Het is nog een roddel, gezien de aanhalingstekensquote:
en de eerste foto's van Enzo...tenminste, van zijn harenquote:Ex Hugh Hefner is zwanger
AMSTERDAM - Holly Madison, de ex van Hugh Hefner, is zwanger van haar eerste kind. De vader van het kind is Pasquale Rotella (38), met wie de 33-jarige Playboy-bunny nu negen maanden een relatie heeft.
Foto: ANP
Dat meldt Us Weekly woensdag.
"Ik wilde altijd al moeder worden", zegt Madison. "Maar ik dacht dat het langer zou duren."
Ze is nu twaalf weken zwanger en voelt zich goed. "Ik heb geluk. Geen ochtendmisselijkheid, al voel ik mijn maag soms even opspelen."
Madison werd bekend door de tv-serie The Girls Next Door. Ze had vijf jaar een relatie met Playboy-baas Hefner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |