SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
jajaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ja moesten jullie hem maar kapen, Je had genoeg tijd.
Zombie map?quote:
En een kerk natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Een stad die plat is gebombardeerd (denk aan Hamburg, Keulen, Dresden) en waar je in de ruines van grote gebouwen hordes zombies moet verslaan!
Nouja alle soorten maps.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Een stad die plat is gebombardeerd (denk aan Hamburg, Keulen, Dresden) en waar je in de ruines van grote gebouwen hordes zombies moet verslaan!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Jij niet neequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
Wel jammer dat je geen grootere bestanden kan uploaden op FOK!
[ afbeelding ]
Nuclear Holocaust idee een beetjequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat nou een punt ná de emoticon? Hoe de vliegende flapstaartkutfuckjes is dat correct nederlands? Sinds wanneer is dat een legitiem zinsdeel?quote:
Omdat die smiley betrekking heeft tot die zin. Als ik 'm na de punt zou doen zou die geen betrekking hebben tot die zin, maar tot de zin erna of het hele bericht. En een smiley in plaats van een punt vind ik ook niet staan, dan is het net of je je post niet afsluit met een puntquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat nou een punt ná de emoticon? Hoe de vliegende flapstaartkutfuckjes is dat correct nederlands? Sinds wanneer is dat een legitiem zinsdeel?
En dat moet dan Spellchecker zijn, pffrt.
En hoezo zou de TT niet kloppen? Het is maar een door een speler uitgeroepen naam, hoezo is het niet correct om dat in een ander spel te roepen?quote:
Oh, jij zult het wel weten. Ik zie het door de fingertjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat die smiley betrekking heeft tot die zin. Als ik 'm na de punt zou doen zou die geen betrekking hebben tot die zin, maar tot de zin erna of het hele bericht. En een smiley in plaats van een punt vind ik ook niet staan, dan is het net of je je post niet afsluit met een punt.
World of Warcraft quotes in een Minecraft-topic...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En hoezo zou de TT niet kloppen? Het is maar een door een speler uitgeroepen naam, hoezo is het niet correct om dat in een ander spel te roepen?
Alsof ik jouw goedkeuring nodig hebquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, jij zult het wel weten. Ik zie het door de fingertjes.
Haha ik wilde nu een erg grappige grap maken over je spelfoutje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
World of Warcraft quotes in Mincraft....
Tsss...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ik wilde nu een erg grappige grap maken over je spelfoutje.
Iets van Pluscraft of Delen-doorcraft of Keercraft of Procentcraft o.i.d.
Ai, de aggressie spat er van af. Kunnen wij de strijdbijl niet begraven en de vredespijp roken waarna ik je alle hoeken van mijn wigwam laat zien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik jouw goedkeuring nodig heb.
Helemaal nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden eigenlijk ook.
Beurk! Niet lezen als je net wakker bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus
Dit is mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus. Ik wilde dit wel eens proberen omdat het mij een intrigerende en verfrissende combinatie leek.
Stap 1: Kook macaroni
Stap 2: Eet macaroni
Stap 3: Doe macaroni in een schaal en doe dat in de koelkast
Stap 4: Wacht een dag (24 uur)
Stap 5: Doe de macaroni in een pan
Stap 6: Warm de macaroni op
Stap 7: Haal bier uit de koelkast en open dit
Stap 8: Pak knoflooksaus
Stap 9: Schep de macaroni uit de pan op het bord
Stap 10: Voeg naar smaak knoflooksaus aan de macaroni toe
Stap 11: Eet smakelijk!!!!
[ afbeelding ]
daar ga je toch wel gigantisch de mist in..quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus
Dit is mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus. Ik wilde dit wel eens proberen omdat het mij een intrigerende en verfrissende combinatie leek.
Stap 1: Kook macaroni
Stap 2: Eet macaroni
Stap 3: Doe macaroni in een schaal en doe dat in de koelkast
Stap 4: Wacht een dag (24 uur)
Stap 5: Doe de macaroni in een pan
Stap 6: Warm de macaroni op
Stap 7: Haal bier uit de koelkast en open dit
Stap 8: Pak knoflooksaus
Stap 9: Schep de macaroni uit de pan op het bord
Stap 10: Voeg naar smaak knoflooksaus aan de macaroni toe
Stap 11: Eet smakelijk!!!!
[ afbeelding ]
Nee gekquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:15 schreef shaderon het volgende:
Is dat van die kant en klaar macaroni?
U bent een kliko?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Mordecai het volgende:
Pasta is altijd lekkerder als je het ingevroren hebt en daarna opwarmt.
Moet je wel de goeie remix pakken.quote:
Al zo vaak geluisterd vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie remix pakken.
Wie zegt dat ik niet op mijn mobiel zit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
WTF doen jullie allemaal binnen trouwens?
Nou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op mijn mobiel zit.
Jij bent ook binnen danquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
WTF doen jullie allemaal binnen trouwens?
Ik ben de hitte even zat en moet zo naar de kappert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent ook binnen dan
En ik ga zo weg, dus vandaar
Ja het is geloof ik wel flink warm... heb de hele ochtend gewerkt en ik kom nu even bijquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben de hitte even zat en moet zo naar de kappert.
Lijkt mij een tof spel maar not sure of het wel wat voor mij is.quote:
quote:Download the 1.3 Pre-Release: Click here to download
Yes, modders and texture pack artists can breathe a sigh of relief: the 1.3 Pre-Release is finally here! Rather than cover every nuance of the previous Snapshots, let's look at the most salient changes in 1.3:
The game now runs an internal server in single-player mode
The single-player server can be shared on LAN, with LAN server detection
Made it possible to use client-side commands by enabling cheats (this is defaulted as disabled for old worlds)
Added an optional “bonus chest” to get started quicker
It’s now possible to trade with villagers. Added emeralds as a currency
You gain enchantment orbs from other tasks than just destroying monsters. Max enchantment level has been decreased to 30
Servers can automatically suggest and distribute texture packs
Added new world map elements (does not need a new map, but they’ll only appear in new areas)
Added cocoa beans
Added an Ender chest
Added tripwire
Stairs and levers can be placed up-side-down
Wooden logs can be placed sideways
Wat een klapjosti, die mag op de zuiveringslijst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Die film was echt MODDERVET MAN!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat een klapjosti, die mag op de zuiveringslijst.
Mijn iPad 2 is dikke ellende in ieder geval. Ondersteunt qua audio maar vooral qua video te weinig, en synchroniseren met iTunes is echt een ramp. Een uur voordat ik met school naar Rome ging besloot hij dat het tijd werd mijn hele fucking iPad leeg te gooienquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe zijn iPhones qua muziek? Een beetje de moeite qua verschillende bestandsformaten?
Oh neem een S3 dan kunnen we S Beamenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus.... s3 dan maar denk ik. Hmk.
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe zijn iPhones qua muziek? Een beetje de moeite qua verschillende bestandsformaten?
Kut telefoons of vind je android gewoon kut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.
Je neemt hier wel advies aan van iemand die al 4 keer gevraagd heeft of hij L4D2 moet kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.
Yup. Maar heb zelf htc gehad en samsung had mn vriendin altijd. Vond het allebei ruk. Custom roms included. Met apple eigenlijk nooit problemen gehad met vastlopers etc. Het werkt altijd snel en gebruiksvriendelijk. En airplay is relaxed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je neemt hier wel advies aan van iemand die al 4 keer gevraagd heeft of hij L4D2 moet kopen
Waarom zouden ze het niet mogen doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, telefoontje van vodafone.
Ze hadden mij die foon (one x met w8) helemaal niet mogen aanbieden. Excuses voor de fout, order geannuleerd.
Of ik interesse in de Galaxy S3 of iPhone 4S voor een meerprijs van vier tientjes had.
Hm.
Gewoon een domme doosquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik vraag mij af hoezo zij mij dat überhaupt aanbood..
Kan een dummytoestel binnen hun systeem zijn o.i.d.?
Omdat die niet bestaat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet mogen doen?
NCR all the wayquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mennoman, NCR of Legion of de Khans?
Voordat iedereen "logitechquote:Niet om als een gier over te komen, maar op de website van Campzone is een code te vinden waarmee je vanaf morgen tot en met 17 augustus 35% korting krijgt op het gaming assortiment op http://logitech.com , da's natuurlijk altijd mooi meegenomen (vooral als je nog een nieuw toetsenbord nodig hebt zoals ik momenteel), de code is: CAMPZONE35
vragen = wetenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn armen zijn trouwens wel kolerehard stuk. De hele dag lopen klussen bij mijn a-technische oom, prima vent maar je moet alles twee keer uitleggen.
"Hoezo moet er een worteldoek onder het terras tegen het huis?"
"Hoezo moeten de gipsplaten langer zijn?"
"Hoezo moet het zand bewaterd worden?"
En maar vragen vragen vragen
wat een pauperfamilie; niemand met een iPhone.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bij ons zijn er 2 met de S3 en ik heb de S2.
iPhonequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat een pauperfamilie; niemand met een iPhone.
dat sneue fanboy gedrag is nu ook wel leuk geweest, helemaal als je het combineert met 9gag-niveau 'memes'. Ben je 13 ofzoquote:
kom kom powerkiwi; iedereen weet dat je op de s3 faptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een Samsung had was ik 9, en ik ben trots iPad-eigenaar
Nee, wil hem eerst hebben voordat ik erover oordeel. Heb gewoon de qua hardware krachtigste telefoon van het moment gekocht omdat ik toch weet dat ik CM10 ga draaien dus het merk maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kom kom powerkiwi; iedereen weet dat je op de s3 fapt
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat sneue fanboy gedrag is nu ook wel leuk geweest, helemaal als je het combineert met 9gag-niveau 'memes'. Ben je 13 ofzo
meh; ziet er niet geweldig uit en is 100 euro duurder dan de one X.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, wil hem eerst hebben voordat ik erover oordeel. Heb gewoon de qua hardware krachtigste telefoon van het moment gekocht omdat ik toch weet dat ik CM10 ga draaien dus het merk maakt niet zoveel uit.
Maar wél een sneller toestel dan de One X, plus dat ik na het ICS debacle met de Desire HD die ik nu heb geen HTC's meer koopquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh; ziet er niet geweldig uit en is 100 euro duurder dan de one X.
?????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Explosionszeichnung van je galaxy s3 bitte, zelf gemaakt.
Ik kan straks voor je paintenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Explosionszeichnung van je galaxy s3 bitte, zelf gemaakt.
Wut? die genen die je niet mocht heb je toch gekregen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
One X gekregen
Toe dan maar, hou ik die wel
Er gaat nooit een One X met Windows 8 komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik snap het ook niet meer.
Ik kreeg dees trouwens met Android, niet met W8 (hetgeen nog niet uit is vanzelf)
First world problemsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
In ander nieuws, de blauwe S3 is weer eens slecht leverbaar dus het zal wel ergens volgende week worden. Word zo kanker ziek van dat gezeik met die levertijden van die telefoons altijd![]()
![]()
Ga gewoon naar een winkel als je het toestel niet los koopt. Bij ons in het dorp hadden ze hem gewoon liggen de blauwe en de witte.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
In ander nieuws, de blauwe S3 is weer eens slecht leverbaar dus het zal wel ergens volgende week worden. Word zo kanker ziek van dat gezeik met die levertijden van die telefoons altijd![]()
![]()
Klacht indienen, en een vergoeding eisen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
One X gekregen
Toe dan maar, hou ik die wel
Daar was'ie ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een winkel als je het toestel niet los koopt. Bij ons in het dorp hadden ze hem gewoon liggen de blauwe en de witte.
een blauwe telefoon?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
![]()
Ipv van en grote piemel ga je mannelijkheid tonen via de hoeveelheid post´s? Ik ga er derhalve van uit dat je wat te compenseren hebt plex?quote:
Geen kerk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef Flodder450 het volgende:
Er klopt iets niet op deze foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ipv van en grote piemel ga je mannelijkheid tonen via de hoeveelheid post´s? Ik ga er derhalve van uit dat je wat te compenseren hebt plex?
Tenks men, jaja jij heb et pas 200 xD! Xd@3 :3 :$ ;4quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
damn; zoveel? Dat ga ik nooit redden; respecpt
Welke Helms deep of die MC map?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
we moeten die l4d2 map nog eens doen!![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bijna 5000 Posts in de SC
Helms deepquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke Helms deep of die MC map?
quote:Goed nieuws. U bestelling #1123 is verzonden. Wacht u vol ongeduld? Nou, u kunt uw bestelling volgen via UPS met het volgnummer 12026(United Parcel Service). Het kan tot 12 uur duren voordat een bestelling wordt weergegeven in het volgsysteem van de verzenddienst.
Logitech eDirect
Bestelnr: 14825689923
Besteld aantal Verzonden aantal QTY_REMAINING
Wireless Gaming Headset G930 1 1 --
Subtotaal: EUR 97,77
Korting:
Belasting: EUR 20,21
Verzending (Express) EUR 8,58
Nice!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
Logitech. 10 dollar extra betaald zodat hij met express morgen hier al zou moeten zijn.. verzenden ze 'm niet!
edit: Nevermind! Hij is verzonden.
[..]
warum geht u on-topic herr maurisio?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef maurisioo het volgende:
Is optifine handig om te hebben?
sorry voor deze minecraft vraag
`quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
warum geht u on-topic herr maurisio?
Trouwens ga je zaterdag nog? Is optifine niet zo'n graphics upgrade dinges?
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef maurisioo het volgende:
Is optifine handig om te hebben?
sorry voor deze minecraft vraag
ah okequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ja
weten jullie trouwens nog leuke servers om op te spelen
Leuke burenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef TJV het volgende:
Jep. Mevrouw de agente in opleiding vond het nodig om mij meteen te bekeuren. Ga je gang, teef.
Die zijn allebei op vakantie.quote:
Ik woon in een appartementje op de begane grond (met tuinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Ik heb soms echt het idee dat je in een klein huisje in de stad woont.
Maf.... Was het veel geld?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Die zijn allebei op vakantie.Maar er woont zo'n nazi een paar huizen verderop dus die zal wel gebeld hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementje op de begane grond (met tuin) in een dorpje
Maar waarom krijg je dat idee dan?
[..]
Maf.... Was het veel geld?Gewoon je posts over zuinig met geld zijn; overlast van buren e.d. (a.k.a. problemen die ik niet ken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gewoon je posts over zuinig met geld zijn; overlast van buren e.d. (a.k.a. problemen die ik niet ken)
Dat ga ik niet doen omdat het zoveel geld kost?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaat
Drumstick is toch ergens achter in de 20 met goedbetaalde baan en eigen huis?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaat
Heel slim!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen omdat het zoveel geld kost?
Ik snap het wel maar ik heb geen zin om naast de sportschool & bijbaantje ook nog eens naar de supermarkt te hoeven gaan; kleren wassen; koken e.d. maar als je vervelende ouders hebt dan zou ik dat misschien ook wel doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heel slim!
Maar nou ja, ik was het thuis gewoon helemaal zat (en ik had geen zin om altijd van de trein afhankelijk te zijn en er een uur in te zitten). Het geld is een flink nadeel, maar verder vind ik het heerlijk zo
Die is toch pas om 10 voor 10?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme. De lokale tokkiefamilie heeft een feestje met overdreven harde muziek (Bubbelling etc. waar mensen vooral in het jaar 2000 naar luisterde). Ik wil de OS12 Opening zien.
Inderdaad, hoef me nooit te vervelen... Ben ik niet aan het studeren of aan het werk, dan kan ik wel wat aan het huis doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik heb geen zin om naast de sportschool & bijbaantje ook nog eens naar de supermarkt te hoeven gaan; kleren wassen; koken e.d. maar als je vervelende ouders hebt dan zou ik dat misschien ook wel doen.
Fuck, er komt weer zo'n 'rode vlek' deze kant opquote:
Rotterdam?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Fuck, er komt weer zo'n 'rode vlek' deze kant op![]()
Zit ik straks vast weer zonder stroom
MineZ ken ik, is alleen leuk als je met iemand kan spelen. ik heb die 2e gechecked. ik vond dat niet echt leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah oke![]()
minez.net (via internet, staan wel stuk of 8 servers) - soort van DayZ maar dan in minecraft
mc.dxgames.net - zombies vs soldiers server, heel leuk
zag ik ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat kon je zien aankomen hé
Het was echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja die server ga ik maar opzeggen denk
Was leuk, voor de week dat er mensen waren
Iddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Het was echt geweldig ja.
Maar nu ook tekkit me niet meer boeit ben ik ook voort uitgekeken op Minecraft. Nu maar weer tijd voor andere dingen
hehe, ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
IddMC kan voor mij denk wel voorgoed de kast in nu. Die updates stellen ook niet veel meer voor.
Voorgoed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
IddMC kan voor mij denk wel voorgoed de kast in nu. Die updates stellen ook niet veel meer voor.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja die server ga ik maar opzeggen denk
Was leuk, voor de week dat er mensen waren
Olympische Spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Opening van de olympische spelen man cultuurbarbaar
/carequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Opening van de olympische spelen man cultuurbarbaar
Die doof was sinds haar jeugd en toch het hele drum deel leidt. Doe jij het beter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
Nu staat er een lelijk wijf een beetje te trommelen ga toch weg
rot voor haar maar voor drummen maakt het echt niet uit als je doof bent, je voelt dat toch. Tevens; waarom weet je datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die doof was sinds haar jeugd en toch het hele drum deel leidt. Doe jij het beter?
Daarom stond ze daar ook op dr blote voeten. En ik weet dat dankzij het commentaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
rot voor haar maar voor drummen maakt het echt niet uit als je doof bent, je voelt dat toch. Tevens; waarom weet je dat
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kiwi is niet doof, dat is sowieso al beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen nurtjes spelen datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een DLC-pack van Shogun, serieus?
trustenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ik haat mijn wekker nu al weer
Goedenavond nog
Har har vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ik haat mijn wekker nu al weer
Goedenavond nog
Hierna stop ik met kijken, al die sporten interesseren me geen ene flikkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Topiek het volgende:
Die olympische spelen openingsceremonie, volgens mij is dit echt gewoon geld weggooienBegin gewoon met sporten, waarom al dit?
Fan van Johannes Vermeer als ondertitel en dan haten op cultuurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Topiek het volgende:
Die olympische spelen openingsceremonie, volgens mij is dit echt gewoon geld weggooienBegin gewoon met sporten, waarom al dit?
johannes_vermeer is ook baas (de user dan). Maar is dit cultuur dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Fan van Johannes Vermeer als ondertitel en dan haten op cultuur
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
johannes_vermeer is ook baas (de user dan). Maar is dit cultuur dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |