SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
jajaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ja moesten jullie hem maar kapen, Je had genoeg tijd.
Zombie map?quote:
En een kerk natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Een stad die plat is gebombardeerd (denk aan Hamburg, Keulen, Dresden) en waar je in de ruines van grote gebouwen hordes zombies moet verslaan!
Nouja alle soorten maps.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Een stad die plat is gebombardeerd (denk aan Hamburg, Keulen, Dresden) en waar je in de ruines van grote gebouwen hordes zombies moet verslaan!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zombie map?
Jij niet neequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
Wel jammer dat je geen grootere bestanden kan uploaden op FOK!
[ afbeelding ]
Nuclear Holocaust idee een beetjequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat nou een punt ná de emoticon? Hoe de vliegende flapstaartkutfuckjes is dat correct nederlands? Sinds wanneer is dat een legitiem zinsdeel?quote:
Omdat die smiley betrekking heeft tot die zin. Als ik 'm na de punt zou doen zou die geen betrekking hebben tot die zin, maar tot de zin erna of het hele bericht. En een smiley in plaats van een punt vind ik ook niet staan, dan is het net of je je post niet afsluit met een puntquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat nou een punt ná de emoticon? Hoe de vliegende flapstaartkutfuckjes is dat correct nederlands? Sinds wanneer is dat een legitiem zinsdeel?
En dat moet dan Spellchecker zijn, pffrt.
En hoezo zou de TT niet kloppen? Het is maar een door een speler uitgeroepen naam, hoezo is het niet correct om dat in een ander spel te roepen?quote:
Oh, jij zult het wel weten. Ik zie het door de fingertjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat die smiley betrekking heeft tot die zin. Als ik 'm na de punt zou doen zou die geen betrekking hebben tot die zin, maar tot de zin erna of het hele bericht. En een smiley in plaats van een punt vind ik ook niet staan, dan is het net of je je post niet afsluit met een punt.
World of Warcraft quotes in een Minecraft-topic...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En hoezo zou de TT niet kloppen? Het is maar een door een speler uitgeroepen naam, hoezo is het niet correct om dat in een ander spel te roepen?
Alsof ik jouw goedkeuring nodig hebquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, jij zult het wel weten. Ik zie het door de fingertjes.
Haha ik wilde nu een erg grappige grap maken over je spelfoutje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
World of Warcraft quotes in Mincraft....
Tsss...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ik wilde nu een erg grappige grap maken over je spelfoutje.
Iets van Pluscraft of Delen-doorcraft of Keercraft of Procentcraft o.i.d.
Ai, de aggressie spat er van af. Kunnen wij de strijdbijl niet begraven en de vredespijp roken waarna ik je alle hoeken van mijn wigwam laat zien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik jouw goedkeuring nodig heb.
Helemaal nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden eigenlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |