abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114654166

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_114654174
Feli Panther.
pi_114654228
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
Feli Panther.
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:54:47 #4
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114654235
ik zit vastgeplakt aan mijn stoel
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_114654238
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
Feli Panther.
Mijn 3rde pas en geen panther maar BPN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_114654252
Tokyo Magnitude afgekeken.

Erg toffe serie. Episode 10 had een mooie wending.

7,5/10
pi_114654291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik zit vastgeplakt aan mijn stoel
Hoezo? :P
pi_114654579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Tokyo Magnitude afgekeken.

Erg toffe serie. Episode 10 had een mooie wending.

7,5/10
:)
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:11:56 #9
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114654764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoezo? :P
omdat het warm is
pi_114655299
Bij Panther denk ik altijd aan de SdKfz 171. Het is een eretitel. Draag deze met trots.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:01 #11
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114655594
Op een bankje aan zee naar een (bijna) zonsondergang kijken O+

SPOILER
pi_114655633
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Op een bankje aan zee naar een (bijna) zonsondergang kijken O+

SPOILER
Dat alleen doen lijkt me wel een beetje mwah.

Zoiets moet je met een partner doen :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:35:28 #13
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114655656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat alleen doen lijkt me wel een beetje mwah.

Zoiets moet je met een partner doen :P
Moeder :P
pi_114655662
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Moeder :P
Ahw, wat schattig O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:36:04 #15
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114655676
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:36:33 #16
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114655742
quote:
Mugi Time.
pi_114655761
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wrijf het er niet in ;(
Nee, ik meen het serieus. Moet je lekker doen.

Ik geef mijn ouders ook nog zo vaak knuffels hoor :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:45:30 #19
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114656114
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Mugi Time.
SPOILER
pi_114656680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
Hell yeah.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:58:35 #21
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114656795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Energie drank :')
Ik drink geen energy drankjes, alleen mixen met andere drank.. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wat zijn Jägerbommetjes?

Werken vandaag duurde lang... en iedereen van: "goh het is zúlk lekker weer buiten!"... Sta je dan de hele dag in je overhemd, lange broek onder de tl-balken.
Jägerbomb = Jägermeister + Redbull, maar aangezien Redbull duur is en Goldenpower net zo lekker is, gebruik ik die. :P Misschien ken je de andere naam wel, ''vliegend hertje'' :P (Die is lame, dus gebruik ik Jägerbomb :P)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_114656835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik drink geen energy drankjes, alleen mixen met andere drank.. :')

[..]

Jägerbomb = Jägermeister + Redbull, maar aangezien Redbull duur is en Goldenpower net zo lekker is, gebruik ik die. :P Misschien ken je de andere naam wel, ''vliegend hertje'' :P (Die is lame, dus gebruik ik Jägerbomb :P)
Dat is dus dat drankje dat ze is Finland batterijgif noemen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:00:35 #23
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114656884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat is dus dat drankje dat ze is Finland batterijgif noemen.
Kan wel, ik ken alleen de 2 namen die ik net noemde. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
Oh en Mugi?
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:01:32 #24
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114656918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[..]

Kan wel, ik ken alleen de 2 namen die ik net noemde. :P
Oh en Mugi?
[ afbeelding ]
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:02:14 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114656939
Dus die heet Mugi.. Ik heb geen idee want ik kijk K-ON niet :D
pi_114657240
:')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dus die heet Mugi.. Ik heb geen idee want ik kijk K-ON niet :D
pi_114657311
quote:
pi_114657527
The fuck,deze BBQ model kost bij de Action ¤4.50. _O-

Gelijk 1 gekocht :9
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:17:57 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114657663
quote:
13s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Problem, araSHI? :D
Ik weiger die meuk te kijken, wat is er nou leuk aan, overtuig me met goede redenen en misschien dat ik die meuk dan wel stream, want ik download het niet. :P
pi_114657818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik weiger die meuk te kijken, wat is er nou leuk aan, overtuig me met goede redenen en misschien dat ik die meuk dan wel stream, want ik download het niet. :P
_O_

Ik zou het eerste seizoen kijken om te kijken wat het is. En als je weet dat je geen zin hebt in hetzelfde, maar dan met nog minder verhaal en zonder rode draad, dan moet je niet aan seizoen 2 beginnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2012 21:24:29 ]
pi_114657895
quote:

[..]

Meh, als je niet van moemoe houdt....
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:23:42 #32
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114657953
quote:

[..]

woensdag 25 juli 2012 @ 21:23:57 #33
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114657963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Meh, als je niet van moemoe houdt....
Misschien wel, geef me een (het liefst meerdere) redenen waarom ik K-ON moet kijken. GIFjes of afbeeldingen tel ik niet mee :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:25:24 #34
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114658021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Misschien wel, geef me een (het liefst meerdere) redenen waarom ik K-ON moet kijken. GIFjes of afbeeldingen tel ik niet mee :P
Gewoon ter afwisseling en het is gewoon grappig.
Kijk ik zelf zou er nooit aan begonnen zijn en vast blijven houden aan alles wat mecha is.
Maarja toen met K-ON begonnen nu bezig met K-ON!! en daarna volgen ook andere anime's van andere genres ipv alleen maar Mecha :P
pi_114658024
quote:

[..]

Ze zijn lievvvv, en maken allemaal normale lievvee dingen mee in een lievvve omgeving moemoemoe....meer is er niet echt. Het is niet diepgaand. Er zit geen verhaal in. Oh en het is wel grappig.
pi_114658034
quote:

[..]

Voor de schattige meisjes.

Als dat je niks doet, dan zou ik geen K-ON! kijken. Misschien het eerste seizoen (is toch maar 12 eps) om te kijken waar het over gaat. Als het je heel erg bevalt en je wilt nog meer van hetzelfde en geen rode draad meer, dan kun je verder met seizoen 2.
pi_114658063
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ze zijn lievvvv, en maken allemaal normale lievvee dingen mee in een lievvve omgeving moemoemoe....meer is er niet echt. Het is niet diepgaand. Er zit geen verhaal in. Oh en het is wel grappig.
Sommige momenten zijn wel komisch, maar de humor is wel vrij kinderachtig :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:27:27 #38
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114658126
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:28:28 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114658168
Héél misschien maak ik tijd voor een paar episodes. Ik geef wel de andere anime die ik nog moet kijken (4 nog) de voorkeur boven K-ON :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:30:32 #40
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:31:41 #41
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114658320
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Tsundere Rin?
Rin O+
pi_114658341
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Tsundere Rin?
Rin is ook een prototype tsundere inderdaad.

Ennuh, ik ben zo bang dat je het plot slecht gaat vinden van de anime. Het slechtste van drie routes gecombineerd ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:32:11 #43
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114658348
Probeerde mio zich nou ooraal te fisten :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:32:48 #44
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114658374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Rin is ook een prototype tsundere inderdaad.

Ennuh, ik ben zo bang dat je het plot slecht gaat vinden van de anime. Het slechtste van drie routes gecombineerd ;(
As I Pray
UNLIMITED BAGGERTOPIC WORKS
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:33:26 #45
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114658478
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ah, episode 19?
[ afbeelding ]
HOTLINK

Snap je het nog niet?
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:35:05 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114658480
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ah, episode 19?
[ afbeelding ]
:Y
pi_114658486
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:38:48 #49
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114658647
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

HOTLINK

Snap je het nog niet?
Ah, nu zie ik het :P

Wordt Fate/Stay Night trouwens een harem? Nu iedereen verliefd wordt op Shirou.
pi_114658716
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER: Antwoord op je vraag
Tenzij de anime zo erg anders is dan de VN ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:40:54 #51
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114658745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER: Antwoord op je vraag
Tenzij de anime zo erg anders is dan de VN ;(
Mooi :P

Ik ga even Death Note een poging wagen.
pi_114658773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mooi :P

Ik ga even Death Note een poging wagen.
Tof. :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:43:03 #53
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114658851
Godver hier schoot ik gewoon in de lach :') _O-
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:45:13 #54
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114658953
Welke Shinigami is cooler?

[ Bericht 12% gewijzigd door Klipnap op 25-07-2012 21:50:51 ]
pi_114659058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

HOTLINK

Snap je het nog niet?
Nee dus.
pi_114659183
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ryuk is een baas.
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:58:14 #57
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114659529
pi_114659860
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Fate/Stay Night is gebaseerd op een eroge visual novel. Natuurlijk wordt iedereen verliefd op Shirou zonder duidelijk aanwijsbare reden. Dit zou je onderhand al moeten weten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_114659869

woensdag 25 juli 2012 @ 22:08:54 #60
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114659942
Death Note... eindelijk een hoofdpersonage die geen moraalridder is.

Dit kan interessant worden.

SPOILER
pi_114659964
Vrijdag hopelijk BBQ en zaterdag naar R'Dam :9
pi_114660017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:

SPOILER
En omdat ik ook op spoilers klik weet ik dat nu ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vrijdag hopelijk BBQ en zaterdag naar R'Dam :9
superedit :o welke kost maar 4,50?
pi_114660026
Alweer? Werk he bij de blokker?
pi_114660029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck,deze BBQ model kost bij de Action ¤4.50. _O-
Déjà vu?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_114660041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Déjà vu?
Nogal.
pi_114660070

pi_114660110
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:14:26 #68
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114660160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En omdat ik ook op spoilers klik weet ik dat nu ook.
Hehe >:)
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Azunyan blijft eng.
pi_114660178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Déjà vu?
Ik heb het al aangepast!Had niet eens door _O-
pi_114660193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hehe >:)

[..]

Azunyan blijft eng.
Dat is Haruhi.
pi_114660311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:

superedit :o welke kost maar 4,50?
:P
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:21:01 #72
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114660406
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:21:20 #73
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114660417
Nog maar 6 K-ON!! episodes te gaan ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:21:27 #74
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114660422
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:15 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dat is Haruhi.
Niet.

Coole beveiliging heeft Light trouwens in zijn lade.
pi_114661035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:

SPOILER
Inderdaad _O_

Mensen die fan zijn van L en Light slecht vinden :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:37:56 #76
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114661082
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad _O_

Mensen die fan zijn van L en Light slecht vinden :')
Ik ben fan van beiden _O_
pi_114661165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik ben fan van beiden _O_
Mweh, ik was altijd wel meer een Light fan.

Zijn utopie is ook gewoon cool _O_

En L die dan dwars zit. :{w

Eigenlijk is Light niet erger dan een staat die de doodstraf geeft. Daarnaast probeert hij de mensheid echt te zuiveren.

Damn, dat laatste vind ik eigenlijk best eng klinken. Dan voel ik me net een nazi ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:42:15 #78
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114661274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mweh, ik was altijd wel meer een Light fan.

Zijn utopie is ook gewoon cool _O_

En L die dan dwars zit. :{w

Eigenlijk is Light niet erger dan een staat die de doodstraf geeft. Daarnaast probeert hij de mensheid echt te zuiveren.

Damn, dat laatste vind ik eigenlijk best eng klinken. Dan voel ik me net een nazi ;(
pi_114661302
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet weer he :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:43:09 #80
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114661319
is het K-on tijd?
pi_114661343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
is het K-on tijd?
Nee het is nazi tijd. :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:04 #82
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114661398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee het is nazi tijd. :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:48 #83
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114661436
Light is wel een verfrissend personage in Animeland. L ook wel trouwens. Beide zijn tof.

Net lekker in het park gezeten, heerlijk! Nu nog ff wat lezen en dan tukken want morgen mag ik weer de hele dag aanhoren van Ingrid hoe héérlijk weer het buiten wel niet is en oh, zou ik deze kaarten ook mogen? ¤6,- totaal? Ik dacht dat ze maar ¤2,50 per stuk waren. Nee mevrouw, dat geldt alleen voor die speciale kaarten waar het op staat.

Zucht... ;(

Maar hé, ik heb tenminste werk waar ik ook veel bij kan werken! Da's al meer dan ik het afgelopen jaar heb kunnen zeggen dus mij hoor je niet klagen!

Stiekem toch een beetje maar dat hoort bij het werkvolk.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:46:19 #84
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:46:57 #85
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114661495
Ze hebben K-ON zelfs in POV gedaan :D
pi_114661508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
Light is wel een verfrissend personage in Animeland. L ook wel trouwens. Beide zijn tof.

Net lekker in het park gezeten, heerlijk! Nu nog ff wat lezen en dan tukken want morgen mag ik weer de hele dag aanhoren van Ingrid hoe héérlijk weer het buiten wel niet is en oh, zou ik deze kaarten ook mogen? ¤6,- totaal? Ik dacht dat ze maar ¤2,50 per stuk waren. Nee mevrouw, dat geldt alleen voor die speciale kaarten waar het op staat.

Zucht... ;(

Maar hé, ik heb tenminste werk waar ik ook veel bij kan werken! Da's al meer dan ik het afgelopen jaar heb kunnen zeggen dus mij hoor je niet klagen!

Wat voor kaarten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:48:54 #87
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114661619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze hebben K-ON zelfs in POV gedaan :D
[ afbeelding ]
Dat was het spannendste stukje van twee seizoenen K-ON :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:50:33 #88
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114661710
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat was het spannendste stukje van twee seizoenen K-ON :')
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:51:18 #89
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:51:57 #90
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114661791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ie :')
Chrome _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:54:17 #91
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114661933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Chrome _O_
Heb ie nodig om op 1 site van het intranet van school te komen :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:55:26 #92
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114661981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Wat voor kaarten.
Kaarten van de expositie. Enkele en dubbele kaarten.

Overigens heb ik wel iets met K-ON dat jullie misschien minder hebben. Zij hebben elkaar gevonden via de muziek, banddynamiek. Heb ik ook meegemaakt en kwam daar net uit toen ik het ging kijken, dus kan mij ook heel erg goed inleven in hun belevenissen. Dat is namelijk serieus wel wat je doet als je in een band zit :P Tenminste, ik wel in die van mij.

Niet dat ik dit ooit heb meegemaakt maar daar gaat het niet om:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:56:06 #93
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Heb ie nodig om op 1 site van het intranet van school te komen :')
wel herkenbaar :')
toen werd alles geblockt behalve FOK! :')

SPOILER
Mijn eerste animé kijken :@ wens me geluk
pi_114662067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
Veel geluk edele heer.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:57:16 #95
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662071
quote:

[..]

SPOILER
Ze hebben wel 1 keer FOK! geblokt maar niet 4chan en nu is alles geblokt behalve FOK!
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:57:39 #96
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114662095
quote:

[..]

SPOILER
Ik ga je geen geluk wensen. Ik wens je veel plezier!
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:57:46 #97
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ze hebben wel 1 keer FOK! geblokt maar niet 4chan en nu is alles geblokt behalve FOK!
Haha bij mij ook precies hetzelfde :')

Waar zit je op school gast?
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:57:56 #98
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik ga je geen geluk wensen. Ik wens je veel plezier!
Werkt ook :*
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:57:59 #99
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Haha bij mij ook precies hetzelfde :')

Waar zit je op school gast?
ROC Leiden
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:58:27 #100
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ROC Leiden
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:58:38 #101
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:59:20 #102
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662187
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

wat is je naam nigga? misschien dat ik je ken
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:59:49 #103
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662213
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

wat is je naam nigga? misschien dat ik je ken
Zit je op de 8e verdieping?
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:59:58 #104
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Zit je op de 8e verdieping?
7e
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:00:24 #105
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

7e
welk jaar?
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:00:37 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662269
nu ga ik naar de 2e
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:00:51 #107
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662282
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
nu ga ik naar de 2e
Je zit toch niet bij cornelis in de klas he :')!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:01:11 #108
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Je zit toch niet bij cornelis in de klas he :')!
ken ik niet
pi_114662354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:

Zucht... ;(

Ach. Hoort er inderdaad een beetje bij. Wel vervelend die Ingrids ;(
pi_114662376
quote:

[..]

SPOILER
VLC :')

Voor de rest. Veel plezier. En niet FOK!ken tijdens het kijken.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:03:00 #111
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

VLC :')

Voor de rest. Veel plezier. En niet FOK!ken tijdens het kijken.
haten op VLC :')

ik kijk nog niet, Dakgoot is interessant genoeg.
pi_114662433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Chrome _O_
chrome ;(

nog steeds geen vaste internetverbinding, kutzooi :'( (3 dagen eruit inmiddels :o)
morgen middag maar weer eens bellen...
pi_114662441
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Niet.
Het komt van een haruhi topic.
Geeft verder niet hoor.
pi_114662467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

haten op VLC :')

ik kijk nog niet, Dakgoot is interessant genoeg.
vlc is kudt.. MPC-HC rocks _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:04:20 #115
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

chrome ;(

nog steeds geen vaste internetverbinding, kutzooi :'( (3 dagen eruit inmiddels :o)
morgen middag maar weer eens bellen...
wat heb je dan? had laatst ook problemen met kpn
krijg 17 augustus Ziggo, 120 mbit :9~
pi_114662519
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het komt van een haruhi topic.
Geeft verder niet hoor.
Het is toch echt Azusa hoor.. :P
pi_114662563
Voor Haruhi heeft ze denk ik wat te donker haar.
pi_114662582
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

wat heb je dan? had laatst ook problemen met kpn
krijg 17 augustus Ziggo, 120 mbit :9~
dsl lijn via een ISP die afneemt bij BBned..
maar het is wel de eerste echte storing (langer als 4 uur) in jaren (minimaal 7 jaar)

120mbit krijgen we hier niet, te duur; wellicht 50mbit
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:07:16 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

dsl lijn via een ISP die afneemt bij BBned..
maar het is wel de eerste echte storing (langer als 4 uur) in jaren (minimaal 7 jaar)
geen ervaring mee :P
Had laatst 3 dagen geen internet ;( voelt pijnlijk mang
gelukkig net daarvoor wel tig series geïnstalleerd :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:08:07 #120
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114662672
Maar 2happ doe je applicatie ontwikkelaar, mediavormgeving?
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:08:22 #121
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114662688
quote:

[..]

SPOILER
Ik kijk het nu ook. Ik kan niet stoppen :P
pi_114662694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

geen ervaring mee :P
Had laatst 3 dagen geen internet ;( voelt pijnlijk mang
gelukkig net daarvoor wel tig series geïnstalleerd :')
ach, ik heb gelukkig steam op offline mode kunnen zetten :D
en nog een dikke server met films en series..
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:08:45 #123
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662709
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar 2happ doe je applicatie ontwikkelaar, mediavormgeving?
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:09:02 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662725
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*O*

Ik kijk het nog niet :@ te druk bezig op FOK! :') ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:09:17 #125
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, ik heb gelukkig steam op offline mode kunnen zetten :D
en nog een dikke server met films en series..
ja ik gelukkig ook nog alleen te weinig Single player spellen op dat moment :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:10:16 #126
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114662781
SPOILER

Oh wacht, dit telt niet voor Death Note. Dit is Accel World.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Why?
SPOILER
pi_114662797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hehe, ik wist het.

Geschikt genoeg om met je broer te kijken? :P
pi_114662812
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER
Why?
pi_114662845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ja ik gelukkig ook nog alleen te weinig Single player spellen op dat moment :')
Aan games geen gebrek hier (en ja, vrijwel alles is geinstalleerd)
ik ben nu met Stacking bezig _O_
pi_114662929
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER
[ afbeelding ]
Oh wacht, dit telt niet voor Death Note. Dit is Accel World.

[..]

SPOILER
Ik vind het een goede keuze.

Hij durft tenminste iets op te offeren voor zijn ideaal. Vergeet niet dat hij het boek ook over kan dragen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:59 #131
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662932
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Aan games geen gebrek hier (en ja, vrijwel alles is geinstalleerd)
Aardig wat spellen, 300 stuks. Maar 30 ongeveer die je echt hebt gespeeld :')
pi_114663013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Aardig wat spellen, 300 stuks. Maar 30 ongeveer die je echt hebt gespeeld :')
steam gespeeld lijst klopt geen reet van :')

is een tijd terug volledig gereset..

ik zit zo rond de 60-70% die ik echt gespeeld heb (en een aantal spellen die ik op steam heb, maar niet op steam gespeeld heb :P)
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:15:21 #133
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114663052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef mschol het volgende:

[..]

steam gespeeld lijst klopt geen reet van :')

is een tijd terug volledig gereset..

ik zit zo rond de 60-70% die ik echt gespeeld heb (en een aantal spellen die ik op steam heb, maar niet op steam gespeeld heb :P)
Ah oké :P

Maar ik ga denk nu echt
SPOILER
kijken, tot zo xoxox!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:18:20 #134
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114663201
Die God van dood is best spooky

en ik weet gelijk waar hij vandaan komt

kwam ik even melden dagggg
pi_114663256
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Die God van dood is best spooky

en ik weet gelijk waar hij vandaan komt

kwam ik even melden dagggg
waar komt je Usericon vandaan?
en de god van dood?
pi_114663405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

en de god van dood?
God van de Dood = Shinigami

Oh en zijn usericon komt uit K-ON!.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:23:48 #137
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114663529
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Voor Haruhi heeft ze denk ik wat te donker haar.
En ogen in K-ON-stijl, geen Haruhi-stijl.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:24:13 #138
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114663559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

en de god van dood?
Mugi
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:25:42 #139
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:26:16 #140
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114663691
Het is azunyan gr gr
SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:30:31 #141
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114663926
SPOILER: code geass
pi_114664044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: code geass
En Engeland ook geloof ik. Hoewel de hoofdstad zich in Noord Amerika bevindt ja.
pi_114664167
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

All Hail Mugi, Goddess of Death! _O_
:D die komt kopje thee drinken voordat ze je meeneemt? :+
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:36 #144
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114664266
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef mschol het volgende:

[..]

Ze schenkt zulke heerlijke thee dat je denkt: "Ik kan tevreden sterven".
pi_114664270
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef mschol het volgende:

[..]

Wie wil er niet door Mugi meegenomen worden? :+
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:44 #146
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114664275
Hij's vrij tof :o

Even wat vragen want volgens mij is deze aflevering (en misschien meerdere) wat corrupt want hij skipt soms scenes.

SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:39:39 #147
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114664320
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever Lisara dan, ik bedoel, als ik toch dood ga heb ik liever dat zij me komt halen dan Ryuuk :@
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:40:43 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114664369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

ik
pi_114664378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

ik heb liever Mio O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:41:03 #150
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114664384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Liever Lisara dan, ik bedoel, als ik toch dood ga heb ik liever dat zij me komt halen dan Ryuuk :@
Mugi is de tofste :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:41:51 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114664417
Doe maar yui of azunyan
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:42:20 #152
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114664438
pi_114664447
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij's vrij tof :o

Even wat vragen want volgens mij is deze aflevering (en misschien meerdere) wat corrupt want hij skipt soms scenes.

SPOILER
Mensen gaan gewoon dood. Niks Shinigamiwereld of zo :P

En gebruik CCCP:

http://www.cccp-project.net/

Veel beter geschikt voor anime.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:42:58 #154
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114664472
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mugi is de tofste :P
Nah. :D
Hihihihih
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:43:36 #155
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:43:59 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114664521
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:45:03 #157
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:45:36 #158
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114664585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mensen gaan gewoon dood. Niks Shinigamiwereld of zo :P

En gebruik CCCP:

http://www.cccp-project.net/

Veel beter geschikt voor anime.
wie wat doet het?

En ik dacht dat Ryuk zoiets zei :P
pi_114664625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

wie wat doet het?

En ik dacht dat Ryuk zoiets zei :P
Ach. Volgende episodes wordt het allemaal wel uitgelegd. Cool bro.

En CCCP is een codec pack met Media Player Classic Home Cinema. VLC heeft het niet zo op anime-encodes meestal :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:46:46 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114664646
MPCHC is echt beter ben er ook op over gestapt
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:47:35 #161
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:48:16 #162
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114664707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach. Volgende episodes wordt het allemaal wel uitgelegd. Cool bro.

En CCCP is een codec pack met Media Player Classic Home Cinema. VLC heeft het niet zo op anime-encodes meestal :P
Ah oké :D Thanks in dat geval :)
quote:
16s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Weeaboo :6
casual :6
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:49:30 #163
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114664760
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ah oké :D Thanks in dat geval :)

[..]

casual :6
Wat is een casual? Ik hoor het vandaag voor het eerst en dan meteen van twee verschillende FOK!ers.
pi_114664797
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat is een casual? Ik hoor het vandaag voor het eerst en dan meteen van twee verschillende FOK!ers.
Meen je dit? :P

Je kunt toch een beetje Engels? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2012 23:50:27 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:52:20 #165
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114664890
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Meen je dit? :P

Je kunt toch een beetje Engels? :P
Ja, maar nooit als zelfstandig naamwoord gehoord.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:53:38 #166
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114664957
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

iemand die het liefst het makkelijk wilt, geen moeite wilt doen, alles op een plaat geworpen wilt worden

dat ik het tegen jou gebruikte is dus niet heel correct maar het is gewoon een leuk woord :')
pi_114664968
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, maar nooit als zelfstandig naamwoord gehoord.
Nou.. beste Klipnap. Als je iets casual vindt, dan is dat vaak normaal. Casual kleding is alledaags, gewoontjes etc.

Als je iemand casual vindt, wat zou je dan van diegene vinden? :P

Het komt er op neer dat casuals normaal zijn. Als je het hebt over Wii Sports, dan heb je het over een casual spel.
pi_114664973
Je hebt twee uiteinden. Hipster en Casual. Tenminste, zo zie ik het :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:54:23 #169
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114664989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
Je hebt twee uiteinden. Hipster en Casual. Tenminste, zo zie ik het :P
Na, die 2 hebben niets met elkaar te maken.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:54:34 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665002
iig, hoe ik het gebruik :+ qua gamen dus
pi_114665027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Je hanteert een verkeerde definitie.

Casual is gewoon normaal. Eigenlijk synoniem voor normalfags.
pi_114665038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit van hipster gaming gehoord nee :+
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:55:41 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hanteert een verkeerde definitie.

Casual is gewoon normaal. Eigenlijk synoniem voor normalfags.
ja ja, snap ik
maar op /v/ wordt het vaak anders gebruikt :') en zo vat ik het op
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:55:51 #174
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik heb nooit van hipster gaming gehoord nee :+
Indie games :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:56:06 #175
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:56:25 #176
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665093
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Klipnap het volgende:
Hihi ik ben normaal
[ afbeelding ]
normalfag
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:56:41 #177
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665106
en wat, die ogen, die nek
pi_114665107
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Klipnap het volgende:
Hihi ik ben normaal
[ afbeelding ]
Nee, jij bent niet casual.

Jij vond anime leuk die ik zeker niet als casual zou classificeren. Naruto, Bleach, etc. dat is casual.
pi_114665116
Ik ben Arashimashou 8-)
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:00:41 #180
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114665260
Maar Arashimashou. Als de hipster cultuur 'mainstream' wordt, dan is het ook casual geworden. :P

Jouw definitie dekt dus niet de lading.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 00:01:13 ]
pi_114665282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Maar Arashimashou. Als de hipster cultuur 'mainstream' wordt, dan is het ook casual geworden. :P
Ja. Jammer voor de hipsters he.
pi_114665323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja. Jammer voor de hipsters he.
Ik vraag me dan af of ze vanzelf weer nieuwe dingen gaan zoeken om hipster te zijn.

En ben ik een hipster? Soms vraag ik dat mezelf wel af. :')

Ik vind het eigenlijk best cool dat ik die Macross film heb gezien die maar ~8.000 MAL-leden hebben gezien :')

Ik heb dan wel geen Apple dingen, maar ik zet me zo erg af tegen Apple dat het een soort hipstervormen begint aan te nemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 00:03:02 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:03:30 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665362
Hipsters doen / kijken dingen omdat het obscuur is, dat is de voornaamste reden, denk niet dat jij dat doet Robin :P
pi_114665384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nah. :D
[ afbeelding ] Hihihihih
harem much? :P
pi_114665392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Hipsters doen / kijken dingen omdat het obscuur is, dat is de voornaamste reden, denk niet dat jij dat doet Robin :P
Maar dan snap ik dus niet waarom ze vaak zo van Apple zijn. Apple is behoorlijk mainstream. :P

En ik denk het ook niet inderdaad, maar ik maak me soms wel eens zorgen. Ik had er dus zelfs een keer over gedroomd ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 00:04:32 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:04:43 #187
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar dan snap ik dus niet waarom ze vaak zo van Apple zijn. Apple is behoorlijk mainstream. :P
Vergeleken met Windows etc. niet echt :P
pi_114665408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af of ze vanzelf weer nieuwe dingen gaan zoeken om hipster te zijn.

En ben ik een hipster? Soms vraag ik dat mezelf wel af. :')

Ik vind het eigenlijk best cool dat ik die Macross film heb gezien die maar ~8.000 MAL-leden hebben gezien :')

Ik heb dan wel geen Apple dingen, maar ik zet me zo erg af tegen Apple dat het een soort hipstervormen begint aan te nemen.
Himechan no Ribbon: Members: 1,516

Feels good man.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En ik denk het ook niet inderdaad, maar ik maak me soms wel eens zorgen. Ik had er dus zelfs een keer over gedroomd ;(
Die zijn fake en faal.
pi_114665414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

apple haat is gezond :+
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:05:51 #190
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114665462
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik werd droevig toen Rinus populair werd.

Dus ja, ik ben hipster.
Rinus hater? RAUS.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:06:35 #192
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665489
quote:
8s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Rinus hater? RAUS.
Verkeerd gelezen denk ik :+

Ze vond Rinus leuk voordat hij populair was :P
pi_114665502
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik werd droevig toen Rinus populair werd.

Dus ja, ik ben hipster.
Ok.

En je hebt een iPhone, dus dat maakt het plaatje wel compleet. :P
pi_114665509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Verkeerd gelezen denk ik :+

Ze vond Rinus leuk voordat hij populair was :P
Aaah op die manier :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:09:06 #195
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114665599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ok.

En je hebt een iPhone, dus dat maakt het plaatje wel compleet. :P
Ik heb geen hippe bril en hangmuts.
Ook vermijd ik de Starbucks als het kan.
En ik heb Windows :{w
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:09:30 #196
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114665617
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mega hipster.
Zo hipster dat ze onder de hipster hipster is.
pi_114665666
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mega hipster.
Zo hipster dat ze onder de hipster hipster is.
:Y Hipnap, Klipster.
pi_114665668
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als ik een hipsterbril draag lijk ik net een hele intelligente student. :@

Maar ik draag ze nooit. Maak je geen zorgen. Een keer gepast of zo :')

En ik zit ook maar te grappen hoor. Je bent niet echt hipster.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:12:36 #199
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114666118
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hou op, Embarasshimashou.
Hi. Hi. naja goed.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:26:53 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114666302
Tijd voor aflevering 2
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:48:59 #202
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114667043
het is te leuk, zo blijf ik de hele nacht op ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:55:04 #203
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114667221
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
het is te leuk, zo blijf ik de hele nacht op ;(
Heb jij je ladenkast ook zo beveiligd?
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:56:04 #204
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114667239
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Heb jij je ladenkast ook zo beveiligd?
nee :@ wel bepaalde folders op mijn laptop though
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:02:38 #205
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114667415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

nee :@ wel bepaalde folders op mijn laptop though
pi_114667454
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Tijd voor aflevering 2
^O^
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:04:34 #207
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114667457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

^O^
3 alweer :@
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:04:53 #208
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114667468
Ze bouwen het wel erg snel op :o Hoop niet dat het halverwege wat te saai wordt daardoor.
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:11:28 #209
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114667597
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze bouwen het wel erg snel op :o Hoop niet dat het halverwege wat te saai wordt daardoor.
We zullen zien. :)

Ik denk dat het je in ieder geval heeft laten zien dat anime ook best serieus en tof kan zijn. Toch? :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:12:04 #211
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114667603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh totaal niet, misschien wel wat verwarrend tho.
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:24:26 #212
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114667907
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik heb net 3 af :P
Haal me niet in ;(
Ik ook :D
Samen kijken? *;
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

We zullen zien. :)

Ik denk dat het je in ieder geval heeft laten zien dat anime ook best serieus en tof kan zijn. Toch? :P
Haha heb het nooit ontkend hoor :P Het heeft me gewoon nooit wat aangesproken, nu zeker wel. Alhoewel ik gewoon van thriller hou :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:01:45 #213
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:05:37 #214
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114668773
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Is goed, en discussieren? :P
Yesh, nu aflevering 4 kijken? :*
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:09:00 #215
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114668827
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Yesh, nu aflevering 4 kijken? :*
Nee, ik ga slapen :P

Anders kijk je maar verder :P
Het is behoorlijk verslavend.
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:09:23 #216
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114668833
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, ik ga slapen :P

Anders kijk je maar verder :P
Het is behoorlijk verslavend.
Ik ga nu aflevering 4 kijken :* Morgen wel verder :+

Slaap lekker :* :W
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:34:53 #217
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114669117
godsamme nu aflevering 4 gekeken, zo enorm spannend wil gelijk aflevering 5 kijken ;( :'(

SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 04:10:25 #218
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114670181
ook aflevering 5 gekeken, sorry klip ;_;
pi_114671316
*hai*
pi_114671352
Ohayo!
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:44:23 #221
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114671849
Jongens, welke must-see/klassieker moet ik nog kijken volgens jullie?

Om een beetje een idee te geven, ik heb het over dingen in de orde als NGE, Death Note, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, Haruhi. Shit die iedereen gezien moet hebben. Of die de meeste mensen wel kennen.

Alles mag, behalve Clannad. En After Story.

Hier is mijn MAL, mochten jullie dat nodig vinden. Ik ga nu naar m'n werk, maar lees in de pauze wel ff wat er uit komt ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_114672916
Ik heb Mushishi in de wacht staan. Goeie dingen over gehoord in ieder geval :)
pi_114673164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef .Cake. het volgende:

Om een beetje een idee te geven, ik heb het over dingen in de orde als NGE, Death Note, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, Haruhi. Shit die iedereen gezien moet hebben. Of die de meeste mensen wel kennen.

Hier is mijn MAL, mochten jullie dat nodig vinden. Ik ga nu naar m'n werk, maar lees in de pauze wel ff wat er uit komt ;)
Ergo Proxy, Serial Experiments Lain, Rurouni Kenshin: Tsioukuhen of zo :P, Spirited Away, 5 Centimeters Per Second, Detroit Metal City, Gurren Lagann, FLCL, The Girl Who Leapt Through Time, End of Evangelion ( _O_).

En voor de rest wat Easymodo zegt.

Dit kan ook van pas komen:

http://animu-mango.wikia.com/wiki/Anime_Recommendations

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 10:19:37 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:15:35 #224
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_114673508
quote:

Gintama, Gintama', Baccano!, Durarara!, Hajime no Ippo, Grave of the Fireflies, Honey and Clover.
pi_114673614
quote:

Azumanga Daioh :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:49:24 #226
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114674333
Voor Animees zeker Cake?
Ik weet niet of School Rumble een klassieker is, maar zeker leuk.
Higurashi misschien? Ik moet hem zelf ook nog kijken.
En natuurlijk het meisje dat door de tijd sprong.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 04:10 schreef 2Happy4U het volgende:
ook aflevering 5 gekeken, sorry klip ;_;
Geeft niet joh :D
Nu zie je eindelijk dat anime meer is dan tentakelverkrachtingen.
pi_114674622
quote:

Clannad & dan vooral AS, 100% een must see, of je het nou leuk vind of niet..
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:01:31 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114674646
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Klipnap het volgende:
Voor Animees zeker Cake?
Ik weet niet of School Rumble een klassieker is, maar zeker leuk.
Higurashi misschien? Ik moet hem zelf ook nog kijken.
En natuurlijk het meisje dat door de tijd sprong.

[..]

Er komen wel tentakels voor in ore no imouto
pi_114674650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef mschol het volgende:

[..]

Clannad & dan vooral AS, 100% een must see, of je het nou leuk vind of niet..
_O-
pi_114674727
ondertussen ga ik dag 4 in zonder vast internet, tering zooi :') zo maar weer eens bellen..
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:29 #231
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114674802
Nog een Cake:
SPOILER
het zou geniaal zijn om daar een review over te zien _O_
pi_114674850
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog een Cake:
SPOILER
het zou geniaal zijn om daar een review over te zien _O_
Dat zou inderdaad een heldendaad zijn.
pi_114674938
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog een Cake:
SPOILER
het zou geniaal zijn om daar een serieuze review over te zien _O_
fixed ;)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:12:26 #234
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114675029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

fixed ;)
Met die woorden met gekoppelde screenshots erbij, in Cake stijl _O_
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:12:49 #235
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114675044
Er zijn veelste veel anime's om te kijken ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:10 #236
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:15:28 #237
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114675140
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Begin met Boku no Pico ;)
nee
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:16:08 #238
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114675162
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Begin met Boku no Pico ;)
en het scoort maar een 6 op mal :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:29:45 #239
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114675595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

en het scoort maar een 6 op mal :')
Gemiddeld ja.
Check dit. Een van de cijfers met het hoogste percentage is de 10.
Het zijn alleen al die niet-openstaande mensen die het flamen en het cijfer dus in evenwicht brengen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:32:53 #240
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_114675682
Het zijn juist al die trolls die het een 10 geven :').

Bijna op vakantie, yawn.
pi_114675776
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gemiddeld ja.
Check dit. Een van de cijfers met het hoogste percentage is de 10.
Het zijn alleen al die niet-openstaande mensen die het flamen en het cijfer dus in evenwicht brengen.
Inderdaad.

Ze zijn niet open-minded genoeg.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:37:32 #242
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114675830
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Easymodo het volgende:
Het zijn juist al die trolls die het een 10 geven :').

Bijna op vakantie, yawn.
Waarheen?
Fijne vakantie dan alvast :W
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:40:19 #243
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_114675910
Rimini (Italie) met vrienden, 28juli - 4augustus. Ach, is wel leuk :3.

en danku <3
pi_114676031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Easymodo het volgende:
Rimini (Italie) met vrienden, 28juli - 4augustus. Ach, is wel leuk :3.

en danku <3
Oeh, fijne vakantie alvast dan :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:14:58 #245
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114676966
kirino zou maar je zus zijn :')
wat een teef is zij

[ Bericht 28% gewijzigd door De_Dakgoot op 26-07-2012 12:31:54 ]
pi_114677605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
kirino zou maar je zus zijn :')
wat een teef is zij
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swf
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:38:05 #247
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114677637
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:49:03 #248
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114677959
Ik zei "ik ga SWTOR spelen als jij Death Note kijkt"
Hij ziet een plaatje en het is "aah gothic, nee ik ga niet kijken"

...

Ik leg me erbij neer. Mijn broer gaat nooit anime kijken.

quote:
WTF.
pi_114678005
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef Klipnap het volgende:

...

[..]

WTF.
Death Note gothic noemen :')

WTF.

Waarom is je broer zo narrow-minded als het op anime aankomt? ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:50:57 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114678008
quote:

...

[..]

WTF.
Wat een ecto
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:52:15 #251
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114678049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Death Note gothic noemen :')

WTF.

Waarom is je broer zo narrow-minded als het op anime aankomt? ;(
Weet ik niet ;(
Ik zei dat zelfs een voormalig animehater (ja jij 2happy) het nu tof vindt, en nog wil hij niet luisteren ;(
pi_114678109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Weet ik niet ;(
Ik zei dat zelfs een voormalig animehater (ja jij 2happy) het nu tof vindt, en nog wil hij niet luisteren ;(
Hmm, jammer. Ik vind het een beetje kortzichtig om je oordeel er echt bij voorbaat over klaar te hebben.

Ach ja, misschien dat hij ooit nog op inkeer komt, maar het is natuurlijk wel een beetje jammer :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:54:50 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114678124
hoe oud is die dan?
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:55:00 #254
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114678131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
hoe oud is die dan?
18.

Wat een kut-OP heeft Death Note eigenlijk. Alsof iemand zich steeds verslikt.
pi_114678181
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

18.

Wat een kut-OP heeft Death Note eigenlijk. Alsof iemand zich steeds verslikt.
Meen je dat? Ik vind de OP wel tof.

De tweede OP is echt heel erg tof _O_
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:04:10 #257
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:16:50 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114678703
Weer een pareltje van een klaag topic gemaakt :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:17:41 #259
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:25:27 #260
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114678939
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ] _O-
Laptop meenemen op vakantie :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:27:01 #261
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114678982
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]

Noooit gedacht hoor :* Had nooit moeite genomen om het te kijken though :+
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:27:25 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114678991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Noooit gedacht hoor :* Had nooit moeite genomen om het te kijken though :+
En hoe was het je eerste nacht anime kijken? :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:28:07 #263
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114679016
Even lol om de TT; volgende week regent het weer :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:28:19 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679023
quote:

...

Hij vindt SWTOR ook leuk :{w krijg je een combinatie van casual en weeaboo
SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:29:24 #265
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679051
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Weet ik niet ;(
ik heb het nooit gehaat, was gewoon onwetend
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:29:46 #266
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even lol om de TT; volgende week regent het weer :')
Eind volgende week lekker weg voor 2 weken :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:29:54 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114679071
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hij vindt SWTOR ook leuk :{w krijg je een combinatie van casual en weeaboo
SPOILER
Ja, en dan gaan we samen kijken naar imouto-hentai.
quote:
8s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ik heb het nooit gehaat, was gewoon onwetend
Een beetje overdrijven kan geen kwaad, om hem te overtuigen ;)
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:30:12 #268
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114679079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Eind volgende week lekker weg voor 2 weken :P
Maar je kunt niet op je eigen wc zitten! ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:30:24 #269
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679086
deze subtitles kloppen niet volgens mij hentei betekend pervert?
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:30:39 #270
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679098
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar je kunt niet op je eigen wc zitten! ;(
Ik poep wel in de moezel of tussen de wijngaarden
pi_114679115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Meestal. Waar ga je ook alweer heen?
edit: hentEi betekent volgens mij niks.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:32:05 #272
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679137
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

En hoe was het je eerste nacht anime kijken? :P
lang
maar dat had niet echt veel met animé te maken :')
tot 7 uur op gebleven :') ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:32:27 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114679153
quote:
Klopt wel :P Ik ben volgens mij een weekje alleen thuis, golly :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:33:05 #274
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, en dan gaan we samen kijken naar imouto-hentai.

[..]

Een beetje overdrijven kan geen kwaad, om hem te overtuigen ;)
pomf =3

geen idee of dat een goed iets is mijn naam noemen :') was nou niet bepaald heel aardig in het SWTOR topic :') of in het Mass Effect topic
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:33:41 #275
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

edit: hentEi betekent volgens mij niks.
een km of 3 ten noorden van Traben trarbach aan de moezel.
pi_114679249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

een km of 3 ten noorden van Traben trarbach aan de moezel.
Goed.

Je blijft toch wel met internet verbonden he :'(
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:35:38 #277
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679259

had dit net geopend maar had oordopjes aangesloten maar niet in, trok ze eruit en vroeg me af waar dat geluid vandaan kwam :')

SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:38:11 #278
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:

had dit net geopend maar had oordopjes aangesloten maar niet in, trok ze eruit en vroeg me af waar dat geluid vandaan kwam :')

SPOILER
het kortste nummer van hun
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:38:24 #279
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114679342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:

SPOILER
Kirino approves.
pi_114679491
quote:
:')!

Hentai betekent letterlijk pervert.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:45:08 #281
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114679562
dan zou je dus mensen hebben die pervert kijken :')!
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:45:22 #282
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114679570
Sukebe wordt ook veel gebruikt.
pi_114679575
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:46:02 #284
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114679590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

pomf =3

geen idee of dat een goed iets is mijn naam noemen :') was nou niet bepaald heel aardig in het SWTOR topic :') of in het Mass Effect topic
Ik noemde je naam niet :P
quote:
Metamorfose?
Oh wacht.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:46:32 #285
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik noemde je naam niet :P

[..]

Metamorfose?
Oh wacht.
doen, weet je geheid dan hij geen animé gaat kijken :+
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:46:45 #286
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114679614
Bedankt voor de suggesties, heb nu een aantal goede ideeën om in de zomer te kijken.

En nee klipnap, was niet voor animees maar wel een goed idee!

;)
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:13 #287
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114679655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef .Cake. het volgende:
Bedankt voor de suggesties, heb nu een aantal goede ideeën om in de zomer te kijken.

En nee klipnap, was niet voor animees maar wel een goed idee!

;)
Bij klassiekers staat er alleen ''qweqweqwe''.
pi_114679693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bij klassiekers staat er alleen ''qweqweqwe''.
Het zou inderdaad leuk zijn.

Je moet maar kijken hoor .Cake. Het lijkt me eigenlijk best tof om te lezen. Alleen lijkt me het gebruikelijke format van per episode niet echt handig. Gewoon een review van heel de anime :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:49:44 #289
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679708
tijd voor aflevering 6
waar zit jij klip?
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:52:08 #290
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:52:40 #291
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Begin aflevering 5 :P
Oké :D wacht ik nog heel even :+

episode 4 was wel geniaal :o serieuze 'just according to keikaku' shit
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:58:51 #292
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114680008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oké :D wacht ik nog heel even :+

episode 4 was wel geniaal :o serieuze 'just according to keikaku' shit
SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:59:18 #293
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114680027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:59:37 #294
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114680035

dit gevoel had ik het einde van de aflevering :@
pi_114680161
Misschien ga ik hem samen met jullie opnieuw kijken. Ik moest hem toch nog een keer zien, want ik heb hem niet afgemaakt :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 14:03:45 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:03:36 #296
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114680162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:

dit gevoel had ik het einde van de aflevering :@
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:04:40 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114680202
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Appels zijn dan ook verdomd lekker
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:
Misschien ga ik hem samen met jullie opnieuw kijken. Ik moest hem toch nog een keer zien, want ik heb hem niet afgemaakt :P
Doen neger

nu even douchen :W
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:13:27 #298
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114680439
DN niet afgemaakt? Schaam je diep man :'(
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:22:43 #299
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114680784
Tijd voor aflevering 6.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:31:44 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114681106
Dafuq :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:36:40 #301
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_114681275
Atsui!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')