SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Mijn 3rde pas en geen panther maar BPNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Tokyo Magnitude afgekeken.
Erg toffe serie. Episode 10 had een mooie wending.
7,5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Op een bankje aan zee naar een (bijna) zonsondergang kijkenDat alleen doen lijkt me wel een beetje mwah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets moet je met een partner doen![]()
Moederquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat alleen doen lijkt me wel een beetje mwah.
Zoiets moet je met een partner doen
Nee, ik meen het serieus. Moet je lekker doen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Hell yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink geen energy drankjes, alleen mixen met andere drank..quote:
Jägerbomb = Jägermeister + Redbull, maar aangezien Redbull duur is en Goldenpower net zo lekker is, gebruik ik die.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat zijn Jägerbommetjes?
Werken vandaag duurde lang... en iedereen van: "goh het is zúlk lekker weer buiten!"... Sta je dan de hele dag in je overhemd, lange broek onder de tl-balken.
Dat is dus dat drankje dat ze is Finland batterijgif noemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik drink geen energy drankjes, alleen mixen met andere drank..
[..]
Jägerbomb = Jägermeister + Redbull, maar aangezien Redbull duur is en Goldenpower net zo lekker is, gebruik ik die.Misschien ken je de andere naam wel, ''vliegend hertje''
(Die is lame, dus gebruik ik Jägerbomb
)
Kan wel, ik ken alleen de 2 namen die ik net noemde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is dus dat drankje dat ze is Finland batterijgif noemen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Oh en Mugi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Kan wel, ik ken alleen de 2 namen die ik net noemde.
Oh en Mugi?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dus die heet Mugi.. Ik heb geen idee want ik kijk K-ON niet
Problem, araSHI?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Problem, araSHI?
Ik weiger die meuk te kijken, wat is er nou leuk aan, overtuig me met goede redenen en misschien dat ik die meuk dan wel stream, want ik download het niet.
Meh, als je niet van moemoe houdt....quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Problem, araSHI?
Ik weiger die meuk te kijken, wat is er nou leuk aan, overtuig me met goede redenen en misschien dat ik die meuk dan wel stream, want ik download het niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Problem, araSHI?
Misschien wel, geef me een (het liefst meerdere) redenen waarom ik K-ON moet kijken. GIFjes of afbeeldingen tel ik niet meequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh, als je niet van moemoe houdt....
Gewoon ter afwisseling en het is gewoon grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien wel, geef me een (het liefst meerdere) redenen waarom ik K-ON moet kijken. GIFjes of afbeeldingen tel ik niet mee
Ze zijn lievvvv, en maken allemaal normale lievvee dingen mee in een lievvve omgeving moemoemoe....meer is er niet echt. Het is niet diepgaand. Er zit geen verhaal in. Oh en het is wel grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien wel, geef me een (het liefst meerdere) redenen waarom ik K-ON moet kijken. GIFjes of afbeeldingen tel ik niet mee
Voor de schattige meisjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sommige momenten zijn wel komisch, maar de humor is wel vrij kinderachtigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze zijn lievvvv, en maken allemaal normale lievvee dingen mee in een lievvve omgeving moemoemoe....meer is er niet echt. Het is niet diepgaand. Er zit geen verhaal in. Oh en het is wel grappig.
Rin is ook een prototype tsundere inderdaad.quote:
As I Prayquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rin is ook een prototype tsundere inderdaad.
Ennuh, ik ben zo bang dat je het plot slecht gaat vinden van de anime. Het slechtste van drie routes gecombineerd
Ah, episode 19?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Probeerde mio zich nou ooraal te fisten
Ah, nu zie ik hetquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het
Wordt Fate/Stay Night trouwens een harem? Nu iedereen verliefd wordt op Shirou.
SPOILER: Antwoord op je vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij de anime zo erg anders is dan de VN![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]MooiSPOILER: Antwoord op je vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij de anime zo erg anders is dan de VN
Ik ga even Death Note een poging wagen.
Tof.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi
Ik ga even Death Note een poging wagen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
Welke Shinigami is cooler?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:
Ryuk is een baas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fate/Stay Night is gebaseerd op een eroge visual novel. Natuurlijk wordt iedereen verliefd op Shirou zonder duidelijk aanwijsbare reden. Dit zou je onderhand al moeten weten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het
Wordt Fate/Stay Night trouwens een harem? Nu iedereen verliefd wordt op Shirou.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
Death Note... eindelijk een hoofdpersonage die geen moraalridder is.
Dit kan interessant worden.En omdat ik ook op spoilers klik weet ik dat nu ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.supereditquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vrijdag hopelijk BBQ en zaterdag naar R'Damwelke kost maar 4,50?
Déjà vu?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck,deze BBQ model kost bij de Action ¤4.50.
Hehequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En omdat ik ook op spoilers klik weet ik dat nu ook.
Azunyan blijft eng.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
Death Note... eindelijk een hoofdpersonage die geen moraalridder is.
Dit kan interessant worden.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die fan zijn van L en Light slecht vinden![]()
Ik ben fan van beidenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Mensen die fan zijn van L en Light slecht vinden
Mweh, ik was altijd wel meer een Light fan.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ik was altijd wel meer een Light fan.
Zijn utopie is ook gewoon cool
En L die dan dwars zit.![]()
Eigenlijk is Light niet erger dan een staat die de doodstraf geeft. Daarnaast probeert hij de mensheid echt te zuiveren.
Damn, dat laatste vind ik eigenlijk best eng klinken. Dan voel ik me net een nazi
quote:
Wat voor kaarten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
Light is wel een verfrissend personage in Animeland. L ook wel trouwens. Beide zijn tof.
Net lekker in het park gezeten, heerlijk! Nu nog ff wat lezen en dan tukken want morgen mag ik weer de hele dag aanhoren van Ingrid hoe héérlijk weer het buiten wel niet is en oh, zou ik deze kaarten ook mogen? ¤6,- totaal? Ik dacht dat ze maar ¤2,50 per stuk waren. Nee mevrouw, dat geldt alleen voor die speciale kaarten waar het op staat.
Zucht...![]()
Maar hé, ik heb tenminste werk waar ik ook veel bij kan werken! Da's al meer dan ik het afgelopen jaar heb kunnen zeggen dus mij hoor je niet klagen!
Stiekem toch een beetje maar dat hoort bij het werkvolk.
Dat was het spannendste stukje van twee seizoenen K-ONquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze hebben K-ON zelfs in POV gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat was het spannendste stukje van twee seizoenen K-ON
Heb ie nodig om op 1 site van het intranet van school te komenquote:
Kaarten van de expositie. Enkele en dubbele kaarten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat voor kaarten.
wel herkenbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb ie nodig om op 1 site van het intranet van school te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel herkenbaar
toen werd alles geblockt behalve FOK!Veel geluk edele heer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
[..]
wel herkenbaar
toen werd alles geblockt behalve FOK!Ze hebben wel 1 keer FOK! geblokt maar niet 4chan en nu is alles geblokt behalve FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
wel herkenbaar
toen werd alles geblockt behalve FOK!Ik ga je geen geluk wensen. Ik wens je veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Haha bij mij ook precies hetzelfdequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ze hebben wel 1 keer FOK! geblokt maar niet 4chan en nu is alles geblokt behalve FOK!
Werkt ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ga je geen geluk wensen. Ik wens je veel plezier!
ROC Leidenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha bij mij ook precies hetzelfde
Waar zit je op school gast?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
wat is je naam nigga? misschien dat ik je kenquote:
Zit je op de 8e verdieping?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is je naam nigga? misschien dat ik je ken
Je zit toch niet bij cornelis in de klas hequote:
ken ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij cornelis in de klas he!
Ach. Hoort er inderdaad een beetje bij. Wel vervelend die Ingridsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
Light is wel een verfrissend personage in Animeland. L ook wel trouwens. Beide zijn tof.
Net lekker in het park gezeten, heerlijk! Nu nog ff wat lezen en dan tukken want morgen mag ik weer de hele dag aanhoren van Ingrid hoe héérlijk weer het buiten wel niet is en oh, zou ik deze kaarten ook mogen? ¤6,- totaal? Ik dacht dat ze maar ¤2,50 per stuk waren. Nee mevrouw, dat geldt alleen voor die speciale kaarten waar het op staat.
Zucht...![]()
Maar hé, ik heb tenminste werk waar ik ook veel bij kan werken! Da's al meer dan ik het afgelopen jaar heb kunnen zeggen dus mij hoor je niet klagen!
Stiekem toch een beetje maar dat hoort bij het werkvolk.
[..]
wel herkenbaar
toen werd alles geblockt behalve FOK!VLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
Voor de rest. Veel plezier. En niet FOK!ken tijdens het kijken.
haten op VLCquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC
Voor de rest. Veel plezier. En niet FOK!ken tijdens het kijken.
chromequote:
vlc is kudt.. MPC-HC rocksquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haten op VLC
ik kijk nog niet, Dakgoot is interessant genoeg.
wat heb je dan? had laatst ook problemen met kpnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
chrome
nog steeds geen vaste internetverbinding, kutzooi(3 dagen eruit inmiddels
)
morgen middag maar weer eens bellen...
Het is toch echt Azusa hoor..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het komt van een haruhi topic.
Geeft verder niet hoor.
dsl lijn via een ISP die afneemt bij BBned..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heb je dan? had laatst ook problemen met kpn
krijg 17 augustus Ziggo, 120 mbit
geen ervaring meequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dsl lijn via een ISP die afneemt bij BBned..
maar het is wel de eerste echte storing (langer als 4 uur) in jaren (minimaal 7 jaar)
[..]
wel herkenbaar
toen werd alles geblockt behalve FOK!Ik kijk het nu ook. Ik kan niet stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste animé kijkenwens me geluk
![]()
ach, ik heb gelukkig steam op offline mode kunnen zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen ervaring mee
Had laatst 3 dagen geen internetvoelt pijnlijk mang
gelukkig net daarvoor wel tig series geïnstalleerd
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar 2happ doe je applicatie ontwikkelaar, mediavormgeving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kijk het nu ook. Ik kan niet stoppen
ja ik gelukkig ook nog alleen te weinig Single player spellen op dat momentquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik heb gelukkig steam op offline mode kunnen zetten
en nog een dikke server met films en series..
Oh wacht, dit telt niet voor Death Note. Dit is Accel World.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ik wist het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kijk het nu ook. Ik kan niet stoppen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan games geen gebrek hier (en ja, vrijwel alles is geinstalleerd)quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja ik gelukkig ook nog alleen te weinig Single player spellen op dat moment
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Oh wacht, dit telt niet voor Death Note. Dit is Accel World.
[..]Ik vind het een goede keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij durft tenminste iets op te offeren voor zijn ideaal. Vergeet niet dat hij het boek ook over kan dragen.
Aardig wat spellen, 300 stuks. Maar 30 ongeveer die je echt hebt gespeeldquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Aan games geen gebrek hier (en ja, vrijwel alles is geinstalleerd)
steam gespeeld lijst klopt geen reet vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aardig wat spellen, 300 stuks. Maar 30 ongeveer die je echt hebt gespeeld
Ah okéquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
steam gespeeld lijst klopt geen reet van
is een tijd terug volledig gereset..
ik zit zo rond de 60-70% die ik echt gespeeld heb (en een aantal spellen die ik op steam heb, maar niet op steam gespeeld heb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kijken, tot zo xoxox!Women with dicks and weak men with vaginas.
waar komt je Usericon vandaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Die God van dood is best spooky
en ik weet gelijk waar hij vandaan komt
kwam ik even melden dagggg
God van de Dood = Shinigamiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waar komt je Usericon vandaan?
en de god van dood?
En ogen in K-ON-stijl, geen Haruhi-stijl.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Voor Haruhi heeft ze denk ik wat te donker haar.
Mugiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waar komt je Usericon vandaan?
en de god van dood?
SPOILER: code geassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
En Engeland ook geloof ik. Hoewel de hoofdstad zich in Noord Amerika bevindt ja.SPOILER: code geassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schenkt zulke heerlijke thee dat je denkt: "Ik kan tevreden sterven".quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]die komt kopje thee drinken voordat ze je meeneemt?
Wie wil er niet door Mugi meegenomen worden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]die komt kopje thee drinken voordat ze je meeneemt?
Liever Lisara dan, ik bedoel, als ik toch dood ga heb ik liever dat zij me komt halen dan Ryuukquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie wil er niet door Mugi meegenomen worden?
ik heb liever Mioquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie wil er niet door Mugi meegenomen worden?
Mugi is de tofstequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Liever Lisara dan, ik bedoel, als ik toch dood ga heb ik liever dat zij me komt halen dan Ryuuk
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij's vrij tof
Even wat vragen want volgens mij is deze aflevering (en misschien meerdere) wat corrupt want hij skipt soms scenes.Mensen gaan gewoon dood. Niks Shinigamiwereld of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gebruik CCCP:
http://www.cccp-project.net/
Veel beter geschikt voor anime.
wie wat doet het?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen gaan gewoon dood. Niks Shinigamiwereld of zo
En gebruik CCCP:
http://www.cccp-project.net/
Veel beter geschikt voor anime.
Ach. Volgende episodes wordt het allemaal wel uitgelegd. Cool bro.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie wat doet het?
En ik dacht dat Ryuk zoiets zei
Weeabooquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie wat doet het?
En ik dacht dat Ryuk zoiets zei
Ah okéquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Volgende episodes wordt het allemaal wel uitgelegd. Cool bro.
En CCCP is een codec pack met Media Player Classic Home Cinema. VLC heeft het niet zo op anime-encodes meestal
casualquote:
Wat is een casual? Ik hoor het vandaag voor het eerst en dan meteen van twee verschillende FOK!ers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah okéThanks in dat geval
[..]
casual
Meen je dit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is een casual? Ik hoor het vandaag voor het eerst en dan meteen van twee verschillende FOK!ers.
Ja, maar nooit als zelfstandig naamwoord gehoord.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dit?
Je kunt toch een beetje Engels?
iemand die het liefst het makkelijk wilt, geen moeite wilt doen, alles op een plaat geworpen wilt wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is een casual? Ik hoor het vandaag voor het eerst en dan meteen van twee verschillende FOK!ers.
Nou.. beste Klipnap. Als je iets casual vindt, dan is dat vaak normaal. Casual kleding is alledaags, gewoontjes etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als zelfstandig naamwoord gehoord.
Na, die 2 hebben niets met elkaar te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
Je hebt twee uiteinden. Hipster en Casual. Tenminste, zo zie ik het
Je hanteert een verkeerde definitie.quote:
ja ja, snap ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hanteert een verkeerde definitie.
Casual is gewoon normaal. Eigenlijk synoniem voor normalfags.
Indie gamesquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb nooit van hipster gaming gehoord nee
normalfagquote:
Nee, jij bent niet casual.quote:
Ja. Jammer voor de hipsters he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Maar Arashimashou. Als de hipster cultuur 'mainstream' wordt, dan is het ook casual geworden.
Ik vraag me dan af of ze vanzelf weer nieuwe dingen gaan zoeken om hipster te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja. Jammer voor de hipsters he.
Maar dan snap ik dus niet waarom ze vaak zo van Apple zijn. Apple is behoorlijk mainstream.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Hipsters doen / kijken dingen omdat het obscuur is, dat is de voornaamste reden, denk niet dat jij dat doet Robin
Vergeleken met Windows etc. niet echtquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dus niet waarom ze vaak zo van Apple zijn. Apple is behoorlijk mainstream.
Himechan no Ribbon: Members: 1,516quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze vanzelf weer nieuwe dingen gaan zoeken om hipster te zijn.
En ben ik een hipster? Soms vraag ik dat mezelf wel af.
Ik vind het eigenlijk best cool dat ik die Macross film heb gezien die maar ~8.000 MAL-leden hebben gezien
Ik heb dan wel geen Apple dingen, maar ik zet me zo erg af tegen Apple dat het een soort hipstervormen begint aan te nemen.
Die zijn fake en faal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dus niet waarom ze vaak zo van Apple zijn. Apple is behoorlijk mainstream.
En ik denk het ook niet inderdaad, maar ik maak me soms wel eens zorgen. Ik had er dus zelfs een keer over gedroomd
apple haat is gezondquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen Apple dingen, maar ik zet me zo erg af tegen Apple dat het een soort hipstervormen begint aan te nemen.
Rinus hater? RAUS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik werd droevig toen Rinus populair werd.
Dus ja, ik ben hipster.
Verkeerd gelezen denk ikquote:
Ok.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik werd droevig toen Rinus populair werd.
Dus ja, ik ben hipster.
Aaah op die manierquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen denk ik
Ze vond Rinus leuk voordat hij populair was
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
En je hebt een iPhone, dus dat maakt het plaatje wel compleet.
Mega hipster.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen hippe bril en hangmuts.
Ook vermijd ik de Starbucks als het kan.
En ik heb Windows
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mega hipster.
Zo hipster dat ze onder de hipster hipster is.
Als ik een hipsterbril draag lijk ik net een hele intelligente student.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen hippe bril en hangmuts.
Ook vermijd ik de Starbucks als het kan.
En ik heb Windows
Heb jij je ladenkast ook zo beveiligd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
het is te leuk, zo blijf ik de hele nacht op
neequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb jij je ladenkast ook zo beveiligd?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neewel bepaalde folders op mijn laptop though
3 alweerquote:
We zullen zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze bouwen het wel erg snel opHoop niet dat het halverwege wat te saai wordt daardoor.
Oh totaal niet, misschien wel wat verwarrend tho.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze bouwen het wel erg snel opHoop niet dat het halverwege wat te saai wordt daardoor.
Ik ookquote:
Haha heb het nooit ontkend hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk dat het je in ieder geval heeft laten zien dat anime ook best serieus en tof kan zijn. Toch?
Yesh, nu aflevering 4 kijken?quote:
Ik ga nu aflevering 4 kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik ga slapen
Anders kijk je maar verder
Het is behoorlijk verslavend.
Ergo Proxy, Serial Experiments Lain, Rurouni Kenshin: Tsioukuhen of zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef .Cake. het volgende:
Jongens, welke must-see/klassieker moet ik nog kijken volgens jullie?
Om een beetje een idee te geven, ik heb het over dingen in de orde als NGE, Death Note, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, Haruhi. Shit die iedereen gezien moet hebben. Of die de meeste mensen wel kennen.
Alles mag, behalve Clannad. En After Story.
Hier is mijn MAL, mochten jullie dat nodig vinden. Ik ga nu naar m'n werk, maar lees in de pauze wel ff wat er uit komt
Gintama, Gintama', Baccano!, Durarara!, Hajime no Ippo, Grave of the Fireflies, Honey and Clover.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef .Cake. het volgende:
Om een beetje een idee te geven, ik heb het over dingen in de orde als NGE, Death Note, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, Haruhi. Shit die iedereen gezien moet hebben. Of die de meeste mensen wel kennen.
Hier is mijn MAL, mochten jullie dat nodig vinden. Ik ga nu naar m'n werk, maar lees in de pauze wel ff wat er uit komt
Azumanga Daiohquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef .Cake. het volgende:
Geeft niet johquote:Op donderdag 26 juli 2012 04:10 schreef 2Happy4U het volgende:
ook aflevering 5 gekeken, sorry klip ;_;
Clannad & dan vooral AS, 100% een must see, of je het nou leuk vind of niet..quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef .Cake. het volgende:
Er komen wel tentakels voor in ore no imoutoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Klipnap het volgende:
Voor Animees zeker Cake?
Ik weet niet of School Rumble een klassieker is, maar zeker leuk.
Higurashi misschien? Ik moet hem zelf ook nog kijken.
En natuurlijk het meisje dat door de tijd sprong.
[..]
Geeft niet joh![]()
Nu zie je eindelijk dat anime meer is dan tentakelverkrachtingen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Clannad & dan vooral AS, 100% een must see, of je het nou leuk vind of niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou geniaal zijn om daar een review over te zien![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog een Cake:Dat zou inderdaad een heldendaad zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou geniaal zijn om daar een review over te zien
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog een Cake:fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou geniaal zijn om daar een serieuze review over te zien![]()
Begin met Boku no Picoquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zijn veelste veel anime's om te kijken
Gemiddeld ja.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gemiddeld ja.
Check dit. Een van de cijfers met het hoogste percentage is de 10.
Het zijn alleen al die niet-openstaande mensen die het flamen en het cijfer dus in evenwicht brengen.
Waarheen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Easymodo het volgende:
Het zijn juist al die trolls die het een 10 geven.
Bijna op vakantie, yawn.
Oeh, fijne vakantie alvast danquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Easymodo het volgende:
Rimini (Italie) met vrienden, 28juli - 4augustus. Ach, is wel leuk :3.
en danku <3
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swfquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
kirino zou maar je zus zijn
wat een teef is zij
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swf
WTF.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Death Note gothic noemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik zei "ik ga SWTOR spelen als jij Death Note kijkt"
Hij ziet een plaatje en het is "aah gothic, nee ik ga niet kijken"
...
Ik leg me erbij neer. Mijn broer gaat nooit anime kijken.
[..]
WTF.
Wat een ectoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef Klipnap het volgende:
...
[..]
WTF.
Weet ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Death Note gothic noemen
WTF.
Waarom is je broer zo narrow-minded als het op anime aankomt?
Hmm, jammer. Ik vind het een beetje kortzichtig om je oordeel er echt bij voorbaat over klaar te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik zei dat zelfs een voormalig animehater (ja jij 2happy) het nu tof vindt, en nog wil hij niet luisteren
Meen je dat? Ik vind de OP wel tof.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
18.
Wat een kut-OP heeft Death Note eigenlijk. Alsof iemand zich steeds verslikt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weer een pareltje van een klaag topic gemaakt
Noooit gedacht hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geeft niet joh![]()
Nu zie je eindelijk dat anime meer is dan tentakelverkrachtingen.
En hoe was het je eerste nacht anime kijken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noooit gedacht hoorHad nooit moeite genomen om het te kijken though
Hij vindt SWTOR ook leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef Klipnap het volgende:
...
ik heb het nooit gehaat, was gewoon onwetendquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik zei dat zelfs een voormalig animehater (ja jij 2happy) het nu tof vindt, en nog wil hij niet luisteren
Eind volgende week lekker weg voor 2 wekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even lol om de TT; volgende week regent het weer
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij vindt SWTOR ook leukkrijg je een combinatie van casual en weeaboo
Ja, en dan gaan we samen kijken naar imouto-hentai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje overdrijven kan geen kwaad, om hem te overtuigenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb het nooit gehaat, was gewoon onwetend![]()
Maar je kunt niet op je eigen wc zitten!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eind volgende week lekker weg voor 2 weken
Ik poep wel in de moezel of tussen de wijngaardenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar je kunt niet op je eigen wc zitten!
Meestal. Waar ga je ook alweer heen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
deze subtitles kloppen niet volgens mij hentei betekend pervert?
langquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En hoe was het je eerste nacht anime kijken?
Klopt welquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
pomf =3quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we samen kijken naar imouto-hentai.
[..]
Een beetje overdrijven kan geen kwaad, om hem te overtuigen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meestal. Waar ga je ook alweer heen?
een km of 3 ten noorden van Traben trarbach aan de moezel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meestal. Waar ga je ook alweer heen?
edit: hentEi betekent volgens mij niks.
Goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
een km of 3 ten noorden van Traben trarbach aan de moezel.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
had dit net geopend maar had oordopjes aangesloten maar niet in, trok ze eruit en vroeg me af waar dat geluid vandaan kwamhet kortste nummer van hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
had dit net geopend maar had oordopjes aangesloten maar niet in, trok ze eruit en vroeg me af waar dat geluid vandaan kwamKirino approves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik noemde je naam nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pomf =3
geen idee of dat een goed iets is mijn naam noemenwas nou niet bepaald heel aardig in het SWTOR topic
of in het Mass Effect topic
Metamorfose?quote:
doen, weet je geheid dan hij geen animé gaat kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik noemde je naam niet
[..]
Metamorfose?
Oh wacht.
Bij klassiekers staat er alleen ''qweqweqwe''.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef .Cake. het volgende:
Bedankt voor de suggesties, heb nu een aantal goede ideeën om in de zomer te kijken.
En nee klipnap, was niet voor animees maar wel een goed idee!
Het zou inderdaad leuk zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij klassiekers staat er alleen ''qweqweqwe''.
Begin aflevering 5quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
tijd voor aflevering 6
waar zit jij klip?
Okéquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Okéwacht ik nog heel even
episode 4 was wel geniaalserieuze 'just according to keikaku' shit
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
dit gevoel had ik het einde van de aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appels zijn dan ook verdomd lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen negerquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:
Misschien ga ik hem samen met jullie opnieuw kijken. Ik moest hem toch nog een keer zien, want ik heb hem niet afgemaakt
nu even douchen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
DN niet afgemaakt? Schaam je diep man
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Tijd voor aflevering 6.Women with dicks and weak men with vaginas.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: