Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijnquote:
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijn
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?
ik denk ook dat er wel iets is, maar wat weet ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedoelde je dat Hups?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.
Ja!!quote:
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is net vandaag onder de douche geweest, dus nog even niet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieff.... hij ziet eruit alsof hij stinkt
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.
En/of....het niet tevreden zijn met wat er hedendaags bekend is vanuit de wetenschap.
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maar dat geloven, dat gaat meestal in de richting van een hogere macht, een grotere wijsheid, geesten, ufo's, dat soort dingen? Welke kant doelde je Hupsie?
Goed, ga ik ook even eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!
Je krijgt zo antwoord!
Er is natuurlijk een verschil in denken dat we nog niet alle natuurwetten kennen so to speak en erin geloven dat er een spriturele wereld bestaat met reincarnatie, telepathie, etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maak daar dan Purmerendse vrouwen van. Ik weet namelijk zeker dat Samzz en ik het wel een maand uit kunnen houden in de rimboe!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Wij overleven echt geen week in de rimboe.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Wij overleven echt geen week in de rimboe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |