sgoequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
kut..
Tering hotmail![]()
Ik sla wel een printscreen op en stuur ik hem nog een keer, goed?
Nét! Zie je mail dan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij troll je me gewoon, je hebt nog niet eens gekeken.
Je hebt toch een reactie gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Welke sollicitatie" ?
Je hebt heel mijn mail niet ontvangen?
Ja nu pas, daar staat in 'welke sollicitatie'quote:
Nee, alleen degeen waar ik je net op antwoord.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Welke sollicitatie" ?
Je hebt heel mijn mail niet ontvangen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja nu pas, daar staat in 'welke sollicitatie'
Ik heb nu maar gereplied met een screenschot van de mail.
Dat is ernstigquote:
Best wel jaquote:
Morgen blarenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is echt erg
Rug is op een paar plekken na helemaal rood, mijn voet en en deel van mijn arm
De rest is gewoon net zo wit als altijd
Jezusquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, alleen degeen waar ik je net op antwoord.
Godskolerequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja nu pas, daar staat in 'welke sollicitatie'
Ik heb nu maar gereplied met een screenschot van de mail.
Neequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder is een lelijk uit de kluiten gewassen geitenhoeder
quote:
Het is al van gisteren, dan zou ik nu al blaren moeten hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen blarentwee dagen met lompe pijn op bed en dan vervellen als een slang. Ben bijna van de losse vellen af nu. Veel plezier
Ja, die is zo cute, ik zou het bijna doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Has je mijn mail nog gehad die ik je had gestuurd gisteren/vannacht ?
Je gaat niet naakt uit een taart springen bij ons housewarming feestje neequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die is zo cute, ik zou het bijna doen
kan nog steeds... Yoghurt is meer voor pijn dan dat het echt helptquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al van gisteren, dan zou ik nu al blaren moeten hebben
En had er vrij snel yoghurt op gedaan aangezien dat het tegen gaat en dat wel te koop was in die spar bij wijk aan zee en aftersun niet
Ja en meer dat er niks anders wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
[..]
kan nog steeds... Yoghurt is meer voor pijn dan dat het echt helpt
Morgen doen we het in het Russisch, nog lastigerquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Rotterdams het volgende:
Erg jammer dat niet echt goed te volgen is waar dit allemaal over gaat.
Tuuk is die geldig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Halloooooooo.. Yvonne? Is mijn sollicitatie nog geldig?![]()
En nu heb je hem wel ontvangen? Even zekerheid aub.. ik vind het spannend.. ik wil het worden.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen doen we het in het Russisch, nog lastiger
Waarom geonaldo?quote:
Zie je wel, er zijn minder PSV-ers in het topic en van alle kanten stromen de vrouwen toe.quote:
Heb ik al een keer uitgelegd, ga ik niet weer doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom geonaldo?
er is maar 1 ronalstinho
Zijn ze leuker dan mijn notes ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
We hebben de meest fraaie solli's ever binnnen gehad, waarvoor onze dank
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een keer uitgelegd, ga ik niet weer doen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom geonaldo?
er is maar 1 ronalstinho
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je wel, er zijn minder PSV-ers in het topic en van alle kanten stromen de vrouwen toe.![]()
Waar is die Erwin nou weer?
Daar staat alleen maar 'kanker'in x 300quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze leuker dan mijn notes ja?
очень хорошо!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen doen we het in het Russisch, nog lastiger
neequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
Nou ja zeg. Ik wil een vraag stellen aan een admin (yvonne), dus stuur het berichtje "mevrouw, mag ik u een vraag stellen?". Krijg ik het antwoord 'nee doei' terug en nu kan ik geen berichtjes meer sturen.
Is dit een vreemd soort grap?
Sowieso beter dan nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en meer dat er niks anders was
Echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar staat alleen maar 'kanker'in x 300
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
Nou ja zeg. Ik wil een vraag stellen aan een admin (yvonne), dus stuur het berichtje "mevrouw, mag ik u een vraag stellen?". Krijg ik het antwoord 'nee doei' terug en nu kan ik geen berichtjes meer sturen.
Je hebt een dm ban.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
oké, 280x danquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet
En swarma was gewoon zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |