Morgen doen we het in het Russisch, nog lastigerquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Rotterdams het volgende:
Erg jammer dat niet echt goed te volgen is waar dit allemaal over gaat.
Tuuk is die geldig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Halloooooooo.. Yvonne? Is mijn sollicitatie nog geldig?![]()
En nu heb je hem wel ontvangen? Even zekerheid aub.. ik vind het spannend.. ik wil het worden.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen doen we het in het Russisch, nog lastiger
Waarom geonaldo?quote:
Zie je wel, er zijn minder PSV-ers in het topic en van alle kanten stromen de vrouwen toe.quote:
Heb ik al een keer uitgelegd, ga ik niet weer doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom geonaldo?
er is maar 1 ronalstinho
Zijn ze leuker dan mijn notes ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
We hebben de meest fraaie solli's ever binnnen gehad, waarvoor onze dank
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een keer uitgelegd, ga ik niet weer doen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom geonaldo?
er is maar 1 ronalstinho
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je wel, er zijn minder PSV-ers in het topic en van alle kanten stromen de vrouwen toe.![]()
Waar is die Erwin nou weer?
Daar staat alleen maar 'kanker'in x 300quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze leuker dan mijn notes ja?
очень хорошо!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen doen we het in het Russisch, nog lastiger
neequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
Nou ja zeg. Ik wil een vraag stellen aan een admin (yvonne), dus stuur het berichtje "mevrouw, mag ik u een vraag stellen?". Krijg ik het antwoord 'nee doei' terug en nu kan ik geen berichtjes meer sturen.
Is dit een vreemd soort grap?
Sowieso beter dan nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en meer dat er niks anders was
Echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar staat alleen maar 'kanker'in x 300
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
Nou ja zeg. Ik wil een vraag stellen aan een admin (yvonne), dus stuur het berichtje "mevrouw, mag ik u een vraag stellen?". Krijg ik het antwoord 'nee doei' terug en nu kan ik geen berichtjes meer sturen.
Je hebt een dm ban.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Rotterdams het volgende:
oké, 280x danquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet
En swarma was gewoon zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |