Er is niet eens sprake van een discussie. CP weet niet wat discussiren is. Hij poneert hier zijn rare, uit de lucht gegrepen stellingen en noemt vervolgens iedereen die weerwoord biedt een leugenaar. Maar goed, het is wel leuk om hem te teisterenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Goed waarom met zo'n extreme nationalist met racistische tendensen als CP in discussie gaan?
Hij heeft meerdere malen eigen volk eerst geroepen en zijn Koerdische heilstaat is vrij van Assyriers, die mogen niet 'profiteren' van de welvaart.
Ik gun Koerden net als ik dat doe bij de rest van de mensheid, welvaart vrede en voorspoed, maar niet op de nationalistische en racistische manier die CP voor ogen heeft.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Goed waarom met zo'n extreme nationalist met racistische tendensen als CP in discussie gaan?
Hij heeft meerdere malen eigen volk eerst geroepen en zijn Koerdische heilstaat is vrij van Assyriers, die mogen niet 'profiteren' van de welvaart.
Ik gun Koerden net als ik dat doe bij de rest van de mensheid, welvaart vrede en voorspoed, maar niet op de nationalistische en racistische manier die CP voor ogen heeft.
Ja ik denk wel dat dat het leuke is ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:48 schreef Leevancleef het volgende:
Er is niet eens sprake van een discussie. CP weet niet wat discussiren is. Hij poneert hier zijn rare, uit de lucht gegrepen stellingen en noemt vervolgens iedereen die weerwoord biedt een leugenaar. Maar goed, het is wel leuk om hem te teisteren
Dat is een documentaire uit de jaren 60, gemaakt door Engelsen voor een Engelse zender.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
YouTube filmpjes , nu ben ik overtuigd !
Jij zit toch op youtube Turkse ongeboren baby's dood te wensen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is een documentaire uit de jaren 60, gemaakt door Engelsen voor een Engelse zender.
Het is op YouTube geplaatst.
Dus filmpjes over de Holocaust op YouTube zijn ook nep volgens jou? Dus filmpjes van terroristische aanslagen, waaronder die van 9/11, zijn ook nep omdat ze op YouTube staan? Want dat is waar jouw commentaar op neerkomt.x 9999999999999999999
Nee hoor. Ik heb wel reacties van jou gezien bij video's over de Halabja gifgasaanval en Anfal video's waarin je plaatst ''Long live Saddam''. Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij zit toch op youtube Turkse ongeboren baby's dood te wensen?
Thnx.quote:
Oh en wat is dit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb wel reacties van jou gezien bij video's over de Halabja gifgasaanval en Anfal video's waarin je plaatst ''Long live Saddam''. Waarom doe je dat?
Veel Koerdische nationalisten op het internet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en wat is dit?
Dead to all Turks, every single one of them. I want that the even unborn Turkish children die in their filthy mothers and that their children, baby's, little 2 year old children, EVERY SINGLE ONE OF THOSE MONKEYS, be thorn out and killed like this and after that getting a bullet in their filthy head and then burn them!
TURKI HIZ
Staat je tweede wereld oorlog naampje toch echt onder. Bij een koerdische propaganda filmpje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Veel Koerdische nationalisten op het internet.
Het is Tweede Wereldoorlog. Heb respect voor zo'n belangrijke en aangrijpende gebeurtenis aub en spel het voortaan correct. Thanks in advance.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Staat je tweede wereld oorlog naampje toch echt onder. Bij een koerdische propaganda filmpje.
Waarom ga je niet in op je comment op youtube? Als je zo stoer bent reageer daar dan eens op. Leg maar eens uit waarom je zulke dingen schrijft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is Tweede Wereldoorlog. Heb respect voor zo'n belangrijke en aangrijpende gebeurtenis aub en spel het voortaan correct. Thanks in advance.
Wie zegt dat ik dat heb geschreven. Leg jij eens uit waarom je overal ''Long live Saddam'' schrijft. Vind je het goed dat hij 182,000 Koerden, waaronder pas geboren baby's, levend heeft begraven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op je comment op youtube? Als je zo stoer bent reageer daar dan eens op. Leg maar eens uit waarom je zulke dingen schrijft.
In je youtube profiel staat het email adres wat ook in deze post staatquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat heb geschreven. Leg jij eens uit waarom je overal ''Long live Saddam'' schrijft. Vind je het goed dat hij 182,000 Koerden, waaronder pas geboren baby's, levend heeft begraven?
Omdat hij een oorlogsfetisjist is, een obees joch dat achter zijn schermpje verlekkerd zit te kijken naar oorlogshandelingen. Met zijn WO2 en zijn Peshmerga. Een nerd van de ergste soort.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op je comment op youtube? Als je zo stoer bent reageer daar dan eens op. Leg maar eens uit waarom je zulke dingen schrijft.
Ik hoef nergens verantwoordelijkheid voor te nemen en ik hoef helemaal niets uit te leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In je youtube profiel staat het email adres wat ook in deze post staat
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Jij bent het gewoon, ontken het niet. Wees een vent en neem je verantwoordelijkheid
Waar heb ik dat gepost? Kom maar met linkje incl bewijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik hoef nergens verantwoordelijkheid voor te nemen en ik hoef helemaal niets uit te leggen.
In tegenstelling tot Turkije, is dit een vrij land. Ik weet dat veranderingen moeilijk zijn, maar zolang jij hier leeft zul je ermee moeten leren leven. Daarnaast ontken jij mij vraag: waarom post jij overal ''Long live Saddam''?
Het is heel erg simpel, je wilt een antwoord van mij, ik een antwoord van jou: waarom post jij ''Long live Saddam''?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gepost? Kom maar met linkje incl bewijs.
Ik zat je te googlen. Komt een hele hoop shit naar boven over jou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is heel erg simpel, je wilt een antwoord van mij, ik een antwoord van jou: waarom post jij ''Long live Saddam''?
O ja: waarom kijk jij btw naar Koerdische ''propaganda'' filmpjes? Wil ik ook wel weten.
Dat het een vrij land is betekent niet dat je geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor wat je zegt en doet. Zeker als je - zoals jij - teert op de (onbevestigde) heldendaden van je familieleden. Als de quote hierboven klopt ben je een nog grotere stumper dan je topics in WGR en hier doen vermoeden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik hoef nergens verantwoordelijkheid voor te nemen en ik hoef helemaal niets uit te leggen.
Vertrouw me maar, die quote is van hem. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:02 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat het een vrij land is betekent niet dat je geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor wat je zegt en doet. Zeker als je - zoals jij - teert op de (onbevestigde) heldendaden van je familieleden. Als de quote hierboven klopt ben je een nog grotere stumper dan je topics in WGR en hier doen vermoeden.
In het kort: een man staat voor wat 'ie zegt.
Jij weet helemaal niets.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vertrouw me maar, die quote is van hem. Dat weet ik 100% zeker.
En nu? Ik kan ook foto's van Hitler met Russische ministers of Britse Premier plaatsen. Wat zegt dat? Dat het beste vrienden waren en dat er nooit een WW2 is geweest waarbij Hitler en zijn Nazi's 27 miljoen Russen hebben vermoord en waarbij er honderdduizenden Britten om zijn gekomen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
Kak Barzani met Saddam;
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel betere kwaliteit foto's te vinden.
En mam Jalal Talabani
[ afbeelding ]
Da's niet eens nodig. De quote door Google jagen doet genoeg. Computerprobleem, je bent een eikel. Dat je zulke dingen zegt is al misdadig, maar dat je dan niet eens de moed hebt om toe te geven dat je het hebt gezegd, maakt je ook nog eens een mietje. Leuk om eens een chte keyboard warrior te ontmoeten, dat wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vertrouw me maar, die quote is van hem. Dat weet ik 100% zeker.
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
Bram Vermeulen is zeker ook aan het liegen en deze aflevering is gewoon een Green Screen eigenlijk!!
http://programma.vpro.nl/(...)ije/aflevering3.html
Noord-Irak? Serieus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.
Oke man, helemaal top.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Da's niet eens nodig. De quote door Google jagen doet genoeg. Computerprobleem, je bent een eikel. Dat je zulke dingen zegt is al misdadig, maar dat je dan niet eens de moed hebt om toe te geven dat je het hebt gezegd, maakt je ook nog eens een mietje. Leuk om eens een chte keyboard warrior te ontmoeten, dat wel.
Zoals gezegd; een man staat voor wat 'ie zegt. Als je opa, oom en vader echt zulke oorlogshelden zijn/waren, dan schamen zij zich de ogen uit het hoofd voor je.
Nog even over de youtube-quote: zoek hulp. Als ik die uitspraken combineer met je topics hier op Fok, zoals bijvoorbeeld het topic waar dat emailadres uitkwam of je achterlijke WGR-topics en -posts, dan maak je een zorgwekkende indruk.
Oh, en voor je me voor Turkenvriend of iets dergelijks uitmaakt; Ik weet te weinig van de zaak af om me een echte mening te vormen, maar m'n sympathie ligt bij de Koerdische kant. Die doe jij op deze manier geen goed.
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
Als die YouTube comments echt van hem zijn is het te ziek voor woorden.
En hij ontkende ook dat hij 'eigen volk eerst' zei , maar dat is hier ook bewezen dus op zijn woord moeten we niet af gaan.
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
Kak Barzani met Saddam;
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel betere kwaliteit foto's te vinden.
En mam Jalal Talabani
[ afbeelding ]
De meeste Koerden zijn dan ook net als de rest van de mensheid normale vriendelijke mensen die gewoon een vredig en welvarend bestaan willen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.
Geen enkele video rechtvaardigt zo een comment.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..].
ClapYourHands - ik wacht nog steeds op link naar video en comment?
Omdat ik het niet eens ben met hoe het land geregeerd word, we hebben goede banden met Jalal en Barzani maar daarvoor hoef ik het toch niet met ze eens te zijn. Tevens het boeit hun echt niet wat een 18 jarige als ik vind van hun beleid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.
De meesten Koerden, en met name die in ZK, zijn erg nationalistisch. Dat zie ik bij jou niet terug, eerder juist het tegenovergestelde.
Dat is Talabani niet eens faalhaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Nog zo iets, maar wat is er erg aan dat die fotos met ze neemt? Hij probeert het diplomatisch optelossen.
Je hebt nationalisme en je hebt extreem-gefreakte extreme nationalisme. Twee aparte dingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.
De meesten Koerden, en met name die in ZK, zijn erg nationalistisch. Dat zie ik bij jou niet terug, eerder juist het tegenovergestelde.
Computerprobleem hoort bij die laatste groepquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt nationalisme en je hebt extreem-gefreakte extreme nationalisme. Twee aparte dingen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
Als die YouTube comments echt van hem zijn is het te ziek voor woorden.
En hij ontkende ook dat hij 'eigen volk eerst' zei , maar dat is hier ook bewezen dus op zijn woord moeten we niet af gaan.
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken.
Hij lijkt er anders wel veel op, en oke als jij niet wilt geloven dat wij contacten met beide families hebben. Deze vakantie is de familie van me oom bij hun blijven logeren voor een paar nachten en hebben ze een villa gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is Talabani niet eens faalhaas.
En je hebt al mijn geloofwaardigheid verloren. Eerst beweer je Koerd te zijn, dan nog eens contacten te hebben met de familie Talabani en nu post je zo'n video. Ik weet nu 100% zeker dat jij zeker geen Koerd bent.
De kwaliteit is nog minder dan 240pquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Hij lijkt er anders wel veel op, en oke als jij niet wilt geloven dat wij contacten met beide families hebben. Deze vakantie is de familie van me oom bij hun blijven logeren voor een paar nachten en hebben ze een villa gekregen.
Edit: Bij masud zijn ze geweest, niet bij jalal.
Kijk eens boven je post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef computerprobleem het volgende:
ClapYourHands, waar blijft de link naar de video en comment?
Ik zie geen comment van mij staan hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
z'n naam is WorldWar2Boy (past ook mooi bij z'n WW2 obsessie, die naar boven komt in veel van zn posts) en het emailadres in zijn profiel komt overeen met het emailadres dat in dit topic is te vinden: [PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Kortom, vrijwel geen twijfel mogelijk. De laffe hond.
Leugenaar. Je hebt 'm verwijderd. Heb jij even pech dat ik 'm nog open heb staan. Screenshotjes voor en na komen er aan. Zielige, zielige jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie geen comment van mij staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |