Jij weet helemaal niets.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vertrouw me maar, die quote is van hem. Dat weet ik 100% zeker.
En nu? Ik kan ook foto's van Hitler met Russische ministers of Britse Premier plaatsen. Wat zegt dat? Dat het beste vrienden waren en dat er nooit een WW2 is geweest waarbij Hitler en zijn Nazi's 27 miljoen Russen hebben vermoord en waarbij er honderdduizenden Britten om zijn gekomen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
Kak Barzani met Saddam;
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel betere kwaliteit foto's te vinden.
En mam Jalal Talabani
[ afbeelding ]
Da's niet eens nodig. De quote door Google jagen doet genoeg. Computerprobleem, je bent een eikel. Dat je zulke dingen zegt is al misdadig, maar dat je dan niet eens de moed hebt om toe te geven dat je het hebt gezegd, maakt je ook nog eens een mietje. Leuk om eens een chte keyboard warrior te ontmoeten, dat wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vertrouw me maar, die quote is van hem. Dat weet ik 100% zeker.
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
Bram Vermeulen is zeker ook aan het liegen en deze aflevering is gewoon een Green Screen eigenlijk!!
http://programma.vpro.nl/(...)ije/aflevering3.html
Noord-Irak? Serieus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.
Oke man, helemaal top.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Da's niet eens nodig. De quote door Google jagen doet genoeg. Computerprobleem, je bent een eikel. Dat je zulke dingen zegt is al misdadig, maar dat je dan niet eens de moed hebt om toe te geven dat je het hebt gezegd, maakt je ook nog eens een mietje. Leuk om eens een chte keyboard warrior te ontmoeten, dat wel.
Zoals gezegd; een man staat voor wat 'ie zegt. Als je opa, oom en vader echt zulke oorlogshelden zijn/waren, dan schamen zij zich de ogen uit het hoofd voor je.
Nog even over de youtube-quote: zoek hulp. Als ik die uitspraken combineer met je topics hier op Fok, zoals bijvoorbeeld het topic waar dat emailadres uitkwam of je achterlijke WGR-topics en -posts, dan maak je een zorgwekkende indruk.
Oh, en voor je me voor Turkenvriend of iets dergelijks uitmaakt; Ik weet te weinig van de zaak af om me een echte mening te vormen, maar m'n sympathie ligt bij de Koerdische kant. Die doe jij op deze manier geen goed.
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
Als die YouTube comments echt van hem zijn is het te ziek voor woorden.
En hij ontkende ook dat hij 'eigen volk eerst' zei , maar dat is hier ook bewezen dus op zijn woord moeten we niet af gaan.
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
Kak Barzani met Saddam;
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel betere kwaliteit foto's te vinden.
En mam Jalal Talabani
[ afbeelding ]
De meeste Koerden zijn dan ook net als de rest van de mensheid normale vriendelijke mensen die gewoon een vredig en welvarend bestaan willen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Deze aflevering geeft een heel goed beeld van wat er in noord irak/zuid koerdistan zich nu afspeelt, ook word er eerlijk verteld dat vele koerden, turken als voorbeeld zien.
Geen enkele video rechtvaardigt zo een comment.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..].
ClapYourHands - ik wacht nog steeds op link naar video en comment?
Omdat ik het niet eens ben met hoe het land geregeerd word, we hebben goede banden met Jalal en Barzani maar daarvoor hoef ik het toch niet met ze eens te zijn. Tevens het boeit hun echt niet wat een 18 jarige als ik vind van hun beleid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.
De meesten Koerden, en met name die in ZK, zijn erg nationalistisch. Dat zie ik bij jou niet terug, eerder juist het tegenovergestelde.
Dat is Talabani niet eens faalhaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Nog zo iets, maar wat is er erg aan dat die fotos met ze neemt? Hij probeert het diplomatisch optelossen.
Je hebt nationalisme en je hebt extreem-gefreakte extreme nationalisme. Twee aparte dingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In alles wat je zegt kom je eerder anti-Koerdisch over dan pro-Koerdisch. Voor iemand die beweert dat hij een Koerd is en dat ze contacten hebben met de Barzani's en Talabani's vind ik dat heel erg vreemd.
De meesten Koerden, en met name die in ZK, zijn erg nationalistisch. Dat zie ik bij jou niet terug, eerder juist het tegenovergestelde.
Computerprobleem hoort bij die laatste groepquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt nationalisme en je hebt extreem-gefreakte extreme nationalisme. Twee aparte dingen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
Als die YouTube comments echt van hem zijn is het te ziek voor woorden.
En hij ontkende ook dat hij 'eigen volk eerst' zei , maar dat is hier ook bewezen dus op zijn woord moeten we niet af gaan.
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken.
Hij lijkt er anders wel veel op, en oke als jij niet wilt geloven dat wij contacten met beide families hebben. Deze vakantie is de familie van me oom bij hun blijven logeren voor een paar nachten en hebben ze een villa gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is Talabani niet eens faalhaas.
En je hebt al mijn geloofwaardigheid verloren. Eerst beweer je Koerd te zijn, dan nog eens contacten te hebben met de familie Talabani en nu post je zo'n video. Ik weet nu 100% zeker dat jij zeker geen Koerd bent.
De kwaliteit is nog minder dan 240pquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Hij lijkt er anders wel veel op, en oke als jij niet wilt geloven dat wij contacten met beide families hebben. Deze vakantie is de familie van me oom bij hun blijven logeren voor een paar nachten en hebben ze een villa gekregen.
Edit: Bij masud zijn ze geweest, niet bij jalal.
Kijk eens boven je post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef computerprobleem het volgende:
ClapYourHands, waar blijft de link naar de video en comment?
Ik zie geen comment van mij staan hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
z'n naam is WorldWar2Boy (past ook mooi bij z'n WW2 obsessie, die naar boven komt in veel van zn posts) en het emailadres in zijn profiel komt overeen met het emailadres dat in dit topic is te vinden: [PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Kortom, vrijwel geen twijfel mogelijk. De laffe hond.
Leugenaar. Je hebt 'm verwijderd. Heb jij even pech dat ik 'm nog open heb staan. Screenshotjes voor en na komen er aan. Zielige, zielige jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie geen comment van mij staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |