Ja, vond het wel iets om te doen als je toch in de buurt bent. Ken het nu voornamelijk uit Modern Warfarequote:
Ben je hier nou nog steeds over aan het doorzagen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij naar de gemiddelde vrouw kijkt in een nederlandse stad zie jij niet de mode kleren van die europese modehuizen.
Ja, heb ooit een Try before you die gezien met Katja die naar Chernobyl ging, heeft me altijd heel gaaf geleken om dat zelf eens te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vond het wel iets om te doen als je toch in de buurt bent. Ken het nu voornamelijk uit Modern Warfare.
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds over aan het doorzagen?
Eerder een beetje griezelig/narg lijkt mij eigenlijk. Op een plek zijn waar zoveel naigheid, ziekte en dood is geweest, beetje een auschwitz gevoelquote:
Ja ok, wel eens iets serieuzers gezien hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ooit een Try before you die gezien met Katja die naar Chernobyl ging, heeft me altijd heel gaaf geleken om dat zelf eens te doen.
En daarom kan het niet tegelijk interessant zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerder een beetje griezelig/narg lijkt mij eigenlijk. Op een plek zijn waar zoveel naigheid, ziekte en dood is geweest, beetje een auschwitz gevoel
Oh, zeker wel. Half Nederland loopt in H&M.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij naar de gemiddelde vrouw kijkt in een nederlandse stad zie jij niet de mode kleren van die europese modehuizen.
Die fotoreportages erover zijn ook altijd zo bijzonder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, wel eens iets serieuzers gezien hoor. Maar in MW hadden ze het behoorlijk natuurlijkgetrouw nagemaakt, en dat was al indrukwekkend, en das maar een spel
.
Toen CoD nog leuk was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, wel eens iets serieuzers gezien hoor. Maar in MW hadden ze het behoorlijk natuurlijkgetrouw nagemaakt, en dat was al indrukwekkend, en das maar een spel
.
Ja, zeker wel. Alleen vind ik tof dan weer een andere omschrijving dan interessant, zeg maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarom kan het niet tegelijk interessant zijn?
Ik woon op Kanaleneiland. Ook al zoiets. Past in hetzelfde rijtje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
Chernobyl wil ik ook graag naar toe. Ook naar Auschwitz, daar ben ik al eens geweest, maar toen was ik nog behoorlijk jong.
Ik vermaak me er nog wel mee, net als met Spec Op, The Line op dit moment, echt vet gedaan in een overstormd Dubai rondlopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen CoD nog leuk was.Na MW is het ernstig bergafwaarts gegaan.
Iets kan tof zijn omdat je het geweldig interessant of ontzettend hysterisch keigaaftegek vindt, beetje miereneukerij dit Rip.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Alleen vind ik tof dan weer een andere omschrijving dan interessant, zeg maar.
Ik wacht op Kanaleneiland The Game.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vermaak me er nog wel mee, net als met Spec Op, The Line op dit moment, echt vet gedaan in een overstormd Dubai rondlopen.
1 nuke, klaar, beetje saai he?quote:
Grand Theft Auto: Kanaleneiland.quote:
Dat is naar amerikaans conceptquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Half Nederland loopt in H&M.
Urban Guerilla Warfare, je moet het opnemen tegen wave na wave na wave killer-berbers gewapend met messen, scooter en bontkragen terwijl je het gevaarlijke asbest moet ontwijken.quote:
Misschien was het de combi tof en MW, dat associeer ik niet direct met Tjernobylquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets kan tof zijn omdat je het geweldig interessant of ontzettend hysterisch keigaaftegek vindt, beetje miereneukerij dit Rip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |