omdat het kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Waarom mag Fatima een mening hebben over voetbal?
Fatima is een pokerspeelster dus, ja.quote:
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit worden weer WNL-achtige kijkcijfers
Gisteren niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danWas er gisteren nou ook reclame? Kan me niet herinneren eigenlijk.
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Morgen zet ik ze neer van gisteren en vandaag
Ik denk dat ze niet genoeg onderwerpen hebben, dan maar reclame
Precies, of misschien een item over "sporters van vroeger"? Hoe is het met?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ronaldo is een aansteller. Hi ha ho
Ja, of als het programma afgelopen is en ze een film uitzenden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Das niet ergquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Als ie een potje naar Sjarapova heeft gekeken, heeft ie vast wel een meningquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Johan niks over het tennis heeft te melden...
Weer een slechte grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Ze kunnen ook Ajax uitzenden voor de Paralympics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |