Zeker als je weet dat hij alles minderwaardig vind vergeleken met voetbal.quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bovendien voelt t toch een beetje vreemd aan om Derksen ineens zijn mening te zien geven over volleybal of formule 1.
Die filmpjes van die twee zijn geweldig jaquote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Haha ja, met heel groot Unibet op de achtergrond, daar zal de Toto blij mee zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Ik vond het bagger.quote:
aardig, maar weinig schokkends of nieuws.. ik zou me er niet druk om maken als ik het zou missen...quote:
Dat is slecht zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Evertjan het volgende:
RTL SPORT INSIDE
105.000 kijkers
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Nee. Politie op je hielen scoort om 19:00 iedere keer ongeveer 200.000 kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt wel mee dat is het gemiddeld aantal kijkers wat om 19.00 naar RTL 7 kijkt
Daarnaast weten de mensen die sport volgen alles al, dus waarom zou je dan naar zo'n programma kijken..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
Klopt, kijk maar 's voor de grap naar TT 601...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
Nou ik kijk toch maar weerKijken welke sporten er aan bod komen
Zeker weten, straks maar 1 kijkertje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten de kijkcijfers een beetje opkrikken he
omdat het kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Waarom mag Fatima een mening hebben over voetbal?
Fatima is een pokerspeelster dus, ja.quote:
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit worden weer WNL-achtige kijkcijfers
Gisteren niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danWas er gisteren nou ook reclame? Kan me niet herinneren eigenlijk.
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Morgen zet ik ze neer van gisteren en vandaag
Ik denk dat ze niet genoeg onderwerpen hebben, dan maar reclame
Precies, of misschien een item over "sporters van vroeger"? Hoe is het met?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ronaldo is een aansteller. Hi ha ho
Ja, of als het programma afgelopen is en ze een film uitzenden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Das niet ergquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Als ie een potje naar Sjarapova heeft gekeken, heeft ie vast wel een meningquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Johan niks over het tennis heeft te melden...
Weer een slechte grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Ze kunnen ook Ajax uitzenden voor de Paralympics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |