Ben benieuwd wat dit gaat worden!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef starbeach het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Genééé:
http://www.nu.nl/media/28(...)ttalkshow-rtl-7.html
Ik denk hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef Karina het volgende:
En VI dan? Gaat iemand anders dat presenteren of blijft Genee ook dat doen?
Hooguit met 1 gast dan? Anders wordt het erg afraffelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
![]()
Nu vraag ik me ook wel af in hoeverre je een succesvolle talkshow neer kan zetten in een half uur (incl. reclameblok?)???
quote:Voetbal International
Wilfred Genee, die binnenkort voor de tweede keer vader wordt, blijft op de maandag- en vrijdagavonden ook Voetbal International presenteren. Vorig jaar won Voetbal International nog de Gouden Televizier-Ring.
Ah ik had alleen de OP gelezen maar alleen op maandag en vrijdag dus, en de rest van de week dan? Of zou VI alleen nog maar op maandag en vrijdag komen voortaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Het staat toch in het bericht dat hij vi blijft doen
[..]
Is toch altijd? Uitgezonderd europees voetbal op donderdag af en toe...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik had alleen de OP gelezen maar alleen op maandag en vrijdag dus, en de rest van de week dan? Of zou VI alleen nog maar op maandag en vrijdag komen voortaan.
Oh verrekquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is toch altijd? Uitgezonderd europees voetbal op donderdag af en toe...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrekKomt door al die uitzendingen van de laatste tijd dat ik gewoon denk dat VI elke dag is.
Seksschandalen maar niet ranzig?quote:Zo wil Wilfred Genee het programma graag luchtig houden, waarbij ook seksschandalen zullen worden besproken. Johan Derksen wil echter niet dat het programma het ranzige karakter van een Engels tabloid krijgt."
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat als zowel Johan als Iwan een avond niet kunnen, ze deze jongen op het oog hebben:quote:
Alsjeblieft niet zeg, Barbara vind ik echt irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:37 schreef Evertjan het volgende:
de lesbische dochter van Frits Barend?
Wat is daarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:37 schreef Evertjan het volgende:
de lesbische dochter van Frits Barend?
da's lekker ja, op de maandag en vrijdag RTL Sport, DWDD, VI.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Mmm ik ben niet zo weg van Barbara Barend, maar we zullen zien. Wel een mooie opwarmer voor DWDD trouwens.
Ik pleit voor de wc van de Van der Valk als dagelijkse studio.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het beoordeel op dat plaatje vind ik de studio trouwens een beetje kil overkomen, een beetje een industrie-terrein imago.
Of misschien in VBL omdat het "60 procent over voetbal gaat" (aldus Johan)quote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Evertjan het volgende:
hoort dit eigenlijk niet in het SPT forum?
moet even slikkenquote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef Evertjan het volgende:
zit toch een stukje emotie in zo programma
Die geblesseerd is afgehaaktquote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
komen er allemaal Oranje spelers langs en wie ga je interviewen Bas Dost![]()
Feyenoord feli met 2e plaats gr gr kevquote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Hey Twitter berichtjes altijd leuk onder in beeld
VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Ties02 het volgende:
Simon met gesubsidieerde pizza voor ee NOS!
alsof het in NOS sportjournaal niet voor de helft over voetbal gaatquote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze het over andere sporten hebben. Dit is VI light...
Ik heb wel mooi van de Vuelta en Andy Roddick kunnen genietenquote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef Evertjan het volgende:
Nu al beter dan het NOS sportjournaal
Ja vooral omdat ik de helft niet zie aan de linkerkant ...quote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef FredVleespet het volgende:
Die onderwerpen aan de zijkant zijn wel irritant
Waarschijnlijk gaat het dan van 60 naar 99 procent voetbalquote:Op maandag 3 september 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit elke dag gaan volpraten, nu heb je nog de Vuelta, maar straks? Marathonschaatsen?
Dat vermoed ik dus ook...quote:Op maandag 3 september 2012 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het dan van 60 naar 99 procent voetbal
Of Gert Jakobs.quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Zet er dan een echte wielren liefhebber neer zoals Rob Harmeling
Of Gertje...quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Blaudzunquote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
OP HET EIND HOOR.quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
niks over de Formule 1 dat valt me wel tegen
Nog een kwartier te gaan en is een B-sport volgens Derksen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
niks over de Formule 1 dat valt me wel tegen
Nee net 10 seconden.quote:
10km aangekomen over een maand. Ik verzeker.quote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Derksen ziet er weer dunnetjes uit zeg.
Zoooo ongezond dat jojoën. Blijf dan liever iets te dik.quote:Op maandag 3 september 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10km aangekomen over een maand. Ik verzeker.
ik jojo ook maar 5 kilo per jaar.quote:Op maandag 3 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoooo ongezond dat jojoën. Blijf dan liever iets te dik.
komt door die bierworstjes en bananen schuimpjes die ze op ooghoogte bij die benzinepomp neerzettenquote:Op maandag 3 september 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10km aangekomen over een maand. Ik verzeker.
Al uitgezet hier.quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef FredVleespet het volgende:
Ik begin nu al langzaam af te haken
Dus je blijft zeker kijkenquote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind het net WNL, hak op de tak en 100 onderwerpjes achter elkaar.
Helaas zit die showbizz deskundige er niet bijquote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind het net WNL, hak op de tak en 100 onderwerpjes achter elkaar.
Komt omdat er een pot tussen zitquote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de 1-2-tjes tussen Derksen en Genee.
RTL-Boulevard.quote:
Barbara Barend weg en het gaat al stukken beter.quote:Op maandag 3 september 2012 19:18 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het niet ben ik bang. Word nerveus van de snelheid en hak op takken.
Daar erger ik me dood aanquote:
Oh ja daar denk ik nooit aan... moet wel een beetje op de hoogte blijvenquote:
Op een of andere manier heb ik daar nooit geduld voor. Als Masterchef Junior weer komt ga ik dat wel kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen topchef, maar dat kan ik dan toch nooit afkijken als ik DWDD weer ga kijken.
Waarschijnlijk een paar redactieledenquote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Hoeveel mensen hebben er gestemd in die 10 seconden?
Ach wordt gespeeld door mannen met bierbuikenquote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Derksen verstand van honkbal heeft.
hij is een fan van Americanaquote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Derksen verstand van honkbal heeft.
Genee en Derksen zitten er nu om kijkers te trekken maar zie zullen in de toekomst er minder vaak zitten.quote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
ik ben al weggezapt, programma voegt niets toe
Vanavond lekker VI kijken, daar moeten ze het gewoon bij laten
mag ik je nu aanrakenquote:Op maandag 3 september 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben daar een maand geleden nog geweest.
Volgens mij nietquote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef Wilskracht het volgende:
Grosjean familie van de tennisser?
quote:
Zeker als je weet dat hij alles minderwaardig vind vergeleken met voetbal.quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bovendien voelt t toch een beetje vreemd aan om Derksen ineens zijn mening te zien geven over volleybal of formule 1.
Die filmpjes van die twee zijn geweldig jaquote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Haha ja, met heel groot Unibet op de achtergrond, daar zal de Toto blij mee zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Ik vond het bagger.quote:
aardig, maar weinig schokkends of nieuws.. ik zou me er niet druk om maken als ik het zou missen...quote:
Dat is slecht zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Evertjan het volgende:
RTL SPORT INSIDE
105.000 kijkers
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Nee. Politie op je hielen scoort om 19:00 iedere keer ongeveer 200.000 kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt wel mee dat is het gemiddeld aantal kijkers wat om 19.00 naar RTL 7 kijkt
Daarnaast weten de mensen die sport volgen alles al, dus waarom zou je dan naar zo'n programma kijken..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
Klopt, kijk maar 's voor de grap naar TT 601...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
Nou ik kijk toch maar weerKijken welke sporten er aan bod komen
Zeker weten, straks maar 1 kijkertje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten de kijkcijfers een beetje opkrikken he
omdat het kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Waarom mag Fatima een mening hebben over voetbal?
Fatima is een pokerspeelster dus, ja.quote:
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit worden weer WNL-achtige kijkcijfers
Gisteren niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ga ik weer een lijstje bijhouden danWas er gisteren nou ook reclame? Kan me niet herinneren eigenlijk.
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Morgen zet ik ze neer van gisteren en vandaag
Ik denk dat ze niet genoeg onderwerpen hebben, dan maar reclame
Precies, of misschien een item over "sporters van vroeger"? Hoe is het met?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzet is opzich best prima, maar ze hadden dan meer dan alleen nieuws moeten toevoegen. interviews met sporters of iets dergelijks.
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ronaldo is een aansteller. Hi ha ho
Ja, of als het programma afgelopen is en ze een film uitzenden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Das niet ergquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Fatima moet altijd in beeld ook als Johan wat zegt.
Als ie een potje naar Sjarapova heeft gekeken, heeft ie vast wel een meningquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Johan niks over het tennis heeft te melden...
Weer een slechte grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Ze kunnen ook Ajax uitzenden voor de Paralympics
Eentje van 17 cmquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie een potje naar Sjarapova heeft gekeken, heeft ie vast wel een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |