Zeker als je weet dat hij alles minderwaardig vind vergeleken met voetbal.quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bovendien voelt t toch een beetje vreemd aan om Derksen ineens zijn mening te zien geven over volleybal of formule 1.
Die filmpjes van die twee zijn geweldig jaquote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Haha ja, met heel groot Unibet op de achtergrond, daar zal de Toto blij mee zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon op vrijdag Koert Westerman en Hugo Borst de betweters.
Ik vond het bagger.quote:
aardig, maar weinig schokkends of nieuws.. ik zou me er niet druk om maken als ik het zou missen...quote:
Dat is slecht zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Evertjan het volgende:
RTL SPORT INSIDE
105.000 kijkers
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Nee. Politie op je hielen scoort om 19:00 iedere keer ongeveer 200.000 kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt wel mee dat is het gemiddeld aantal kijkers wat om 19.00 naar RTL 7 kijkt
Daarnaast weten de mensen die sport volgen alles al, dus waarom zou je dan naar zo'n programma kijken..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
Klopt, kijk maar 's voor de grap naar TT 601...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Eenskijken het volgende:
100.000 is wel bizar slecht jaIk denk ook dat ze heir voortijdig mee gaan stoppen, want idd, waar valt nou over te praten ELKE dag? Daar is gewoon niet genoeg (interesse) sport voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
Nou ik kijk toch maar weerKijken welke sporten er aan bod komen
Zeker weten, straks maar 1 kijkertje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten de kijkcijfers een beetje opkrikken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |