quote:wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"
AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”
Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
+1quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
Team Declan.
Iets zegt me dat er een grote kern van waarheid in zijn relaas zit.
oud-X Factor-deelnemerquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik die Pyke eigenlijk van kennen?
Sommige dingen zou ik stil houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Als Pyke een friese naam is, wordt het uitgesproken als Pieke.
<--- Fries.
Dank!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
Team Declan.
Iets zegt me dat er een grote kern van waarheid in zijn relaas zit.
Hij spreekt zijn naam zelf uit als Pijke/Peikequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Als Pyke een friese naam is, wordt het uitgesproken als Pieke.
<--- Fries.
Ik woon al weer ruim 25 jaar in Brabant, al weet ik niet of het daar beter van wordt.quote:
Hij zal het zelf wel het beste weten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn naam zelf uit als Pijke/Peike
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat was ze vroeger toch lekker zeg. Nu is het meer een exotische versie van Wilma Nanniga.
Ja, die!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat was ze vroeger toch lekker zeg. Nu is het meer een exotische versie van Wilma Nanniga.
Mijn hemel, onherkenbaar bijna!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Sakkerju, vergane glorie!
quote:Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."
"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.
"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
Ik neem aan dat ze assumption bedoeldquote:Sonja Silva Assumsion is the mother of all fuck ups! Is een aanname dat ik niet verwerk! Aannames zijn gevaarlijk!
Nou, ze was ooit heel mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook team Declan.
En wat moet Pyke toch met die Sonja??!
Mooie foto, leuk jasje. Ziet er prachtig uit. Beetje jammer dat die Sonja erop staat.quote:
Ik snap nooit zo goed waarom je als BNer een open FB hebt, als je in scheiding ligt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je liet me schrikken met de titel van het artikel. Het zou me niks verbazen overigens
die tijdlijn dingen danquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef piglet het volgende:
Op haar Facebook kan iedereen de reacties op haar nieuwste relatie meelezen. Naast de vele kusje-kroel reacties, zitten er ook een paar interessante tussen. O.a. iemand die zegt haar niet meer op zondagen te zien (Van kerk gewisseld? Of gaat ze helemaal niet meer?)
Zijzelf komt een beetje manisch over op me, veel hoofdletters en uitroeptekens in haar reacties.
En deze mooie quote wilde ik nog even delen:
[..]
Ik neem aan dat ze assumption bedoeldMaar ze maakt mij hoe dan ook niet wijs dat ze in 2 maanden tijd een mislukt huwelijk en miskraam volledig verwerkt heeft.
quote:Sonja Silva Dank je wel lieverd, en dat doen we ook hoor!!! Voor het eerst in 10 jaar volg ik mijn hart en het voelt zoooo bevrijdend! Iedereen heeft er een mening over, maar dat boeit niks....
Las ik dat ook al niet over die vorige man?quote:Voor het eerst in 10 jaar volg ik mijn hart en het voelt zoooo bevrijdend! Iedereen heeft er een mening over, maar dat boeit niks....
Haar reacties lijken op die van een 12-jarige met alle Wow!!!!! en ZOOOOOOOOOO!!! 's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef piglet het volgende:
Op haar Facebook kan iedereen de reacties op haar nieuwste relatie meelezen. Naast de vele kusje-kroel reacties, zitten er ook een paar interessante tussen. O.a. iemand die zegt haar niet meer op zondagen te zien (Van kerk gewisseld? Of gaat ze helemaal niet meer?)
Zijzelf komt een beetje manisch over op me, veel hoofdletters en uitroeptekens in haar reacties.
En deze mooie quote wilde ik nog even delen:
[..]
Ik neem aan dat ze assumption bedoeldMaar ze maakt mij hoe dan ook niet wijs dat ze in 2 maanden tijd een mislukt huwelijk en miskraam volledig verwerkt heeft.
Nou dat wilde ik echt nét gaan posten!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Haar reacties lijken op die van een 12-jarige met alle Wow!!!!! en ZOOOOOOOOOO!!! 's.
WOW!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik echt nét gaan posten!!!!Wat toevallig!! ZOOO!!!
Snap dat dan Pisc, dit is ware liefde! Ze is alweer voor het eerst echt verliefd, ze houdt van hem, wil met hem trouwen en kinderen en kleinkinderen krijgen en iedereen mag het weten. Want ze is zo gelukkig en dikke /care voor de haterz en misgunners.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je als BNer een open FB hebt, als je in scheiding ligt.
Maar voor de rest zitten we daar hier helemaal niet mee hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je als BNer een open FB hebt, als je in scheiding ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |