Bedankt voor de MIquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ooit een werkgever die daarmee op werk kwam, een vent. En hij droeg er een huidkleurig string onder. Dat zag ik toen hij bukte. Dat beeld ben ik nooit meer kwijtgeraakt.

Jij hebt voor HW gewerkt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ooit een werkgever die daarmee op werk kwam, een vent. En hij droeg er een huidkleurig string onder. Dat zag ik toen hij bukte. Dat beeld ben ik nooit meer kwijtgeraakt.

hotpants, ja. korte broeken? nee. (meestal niet iig)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen korte broeken dan ook prima hebben.

quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]

He, dat zou geheim blijvenquote:
Beetje een rip-off van dat originele Obamanummer waar ik nu geen linkje van kan vindenquote:

Waarom zat je naar zijn kont te staren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]

Alsof jij nooit zomaar naar konten staartquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zat je naar zijn kont te staren?

Hmmm, de meeste korte broeken van nu staan meer dan primaquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
hotpants, ja. korte broeken? nee. (meestal niet iig)

Niet van lelijke vrouwen of mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zomaar naar konten staart

ja okquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]

Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
Och ende wee, zondag naar Utrecht. Met de trein. have mercy

Ik een jurkje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik had vandaag gewoon een rok aan. Zoals het hoort

Tot over de knie en een kraagje en mouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:

Pics--->DMquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:

Nu niet meer dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:

Ik een huidskleur chinoquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:

Huid is trashyquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok.
Maar gewoon een mooi vrouwenkontje met string, beetje huid te zien, erg appetijtelijk.

Soms is ordi best lekkerquote:

Uiteraard.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot over de knie en een kraagje en mouwen

Tuurlijk welquote:

Oneensquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms is ordi best lekker. Maar dat vind ik wel meevallen, in het park ofzo dan he? Niet op de werkvloer.
Ik verbaas me (stoor me niet) wel aan wat de meiden hier doodleuk naar hun werk aantrekken
.

Is dat het beste dat je kunt verzinnen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
OVer 5 jaar komen die ook aan bij jullie in de regio. Komt vanzelf

Bepaald model toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is gewoon een fancy woord voor een gewone broek.

Echt lelijke modellen zijn het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]

Idd, je hebt chino's en chino's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]

Ja, dat klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
..maar dan zonder pasvorm, als ik het zo google?

Oh. Ja, mijne zijn gewoon pantalons dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, je hebt chino's en chino's.
Sommige zijn in principe gewoon een soort pantalon, andere zien eruit als drollevangers.

de helft daar is dat wat ik post.. de andere helft is normaal ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit wel.
https://www.google.com/se(...)UPUKLtKO-T0QXc_YCABg

quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit wel.
https://www.google.com/se(...)UPUKLtKO-T0QXc_YCABg

quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
de helft daar is dat wat ik post.. de andere helft is normaal ja.

Vintagequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik de mode van nu voor het grootste deel geen reet aan eigenlijk.
Het wordt tijd voor nieuwe trends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |