abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114636333
BFF met GGMM
pi_114636363
Tonny. Wat een baas.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:11:29 #3
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114636564
Pak de nieuwe OP eens. Die zit achter dit linkje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_114636604
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
Pak de nieuwe OP eens. Die zit achter dit linkje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Zo beter? Ik zie namelijk geen verschil (kan de plaatjes niet zien)
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:13:39 #5
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_114636617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef Rotterdams het volgende:

[..]

Totaal verkeerd.

Allereerst vreemd dat je Schaken de voorkeur geeft over de beduidend snellere en betere Fernandez. Fernandez en Cissé, twee belachelijk snelle spitsen, heeft duidelijk de voorkeur.

Dan zet je Clasie op de plek van een "stofzuiger", terwijl dat nou juist een speler is die spitsen in de voet kan spelen. Die hoort dus op de plek van Tonny. Ik weet trouwens niet waarom Tonny op de linkerkant staat, daar hij overduidelijk op rechts hoort.

------Cissé-------Fernandez-----
--------------Immers---------------
---Clasie-----------------Tonny---
---------------Vormer---------------

Zou ik dan nog doen, waarbij ik het hardst twijfel over de plek van Vormer. Ik zou in dit geval kiezen om Tonny en Vormer te switchen of ze elkaar te laten schaduwen.
Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.
Leuk als breekijzer maar technisch en mentaal gezien, geen basisspeler voor Feyenoord.

Je zou idd Clasie kunnen wisselen met Vormer, maar ik meen dat Koeman aangegeven heeft met Clasie voor de verdediging te willen spelen.

Vilhena heeft volgens mij vaker aan de linker kant gespeeld dan rechts. Als ik mij de wedstrijd Twente uit herrinner en ook in de jeugd elftallen van het Nederlands elftal speelde hij volgens mij vaak wat meer aan de linkerkant.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:14:47 #6
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114636643
Tonny speelt inderdaad, of op nr.10, of aan de linkerkant.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_114636756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.
Leuk als breekijzer maar technisch en mentaal gezien, geen basisspeler voor Feyenoord.
En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.

quote:
Je zou idd Clasie kunnen wisselen met Vormer, maar ik meen dat Koeman aangegeven heeft met Clasie voor de verdediging te willen spelen.
Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).

quote:
Vilhena heeft volgens mij vaker aan de linker kant gespeeld dan rechts. Als ik mij de wedstrijd Twente uit herrinner en ook in de jeugd elftallen van het Nederlands elftal speelde hij volgens mij vaak wat meer aan de linkerkant.
Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooien :{.

Of misschien Tonny wel voor De Vrij en Vlaar... Heeft hij gelijk lekkere ruggensteun, geeft hem betere kansen om te acceleren.
pi_114637138
Als Koeman voor deze wedstrijden de verdediging redelijk gelijk wilt houden aan vorig seizoen (de reden dat hij Leerdam dus ook opstelt, gewoon ingespeeld op elkaar) dan is Clasie net voor de verdediging geen vreemde keuze lijkt me...
Misschien dat Clasie met betrekking tot het gevaar van de voorhoede van Kiev wel een goed kuitenbijtertje is om de angel uit hun gevaar te halen, al zou het inderdaad wel interessanter zijn om Clasie wat anvallender in actie te zien :)
Ligt er dus ook een beetje aan hoe veel vertrouwen Vormer krijgt om die verdedigende taak te vervullen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_114637177
Hoe laat is het te doen vanavond?
BFF met GGMM
pi_114637251
Wedstrijd begint om 20:00
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:36:17 #11
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_114637319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef Rotterdams het volgende:

[..]

En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.
Nee Schaken idd ook niet. En je hebt gelijk dat Schaken niet ideaal is voor 4-4-2 maar ik zou hem dan zelfs nog eerder dan Fernandez erin zetten

quote:
[..]

Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).

[..]

Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooien :{.

Of misschien Tonny wel voor De Vrij en Vlaar... Heeft hij gelijk lekkere ruggensteun, geeft hem betere kansen om te acceleren.
Joh maakt het uit, dan zetten we Clasie op links. Die excelleert op elke plek. Alleen Tonny moet zeker spelen want dat is echt een mega talent. Maar die kan ook op 10 ipv Immers, en dan zou ook de Teen in de spits kunnen. Ik heb zo een voorgevoel dat dit zijn seizoen gaat worden.

Dus dan zoiets

------Manu/Abdalaoui-----Cisse---------Schaken---
---------------------------------Tonny-------------------------
----------------------Clasie---------------Vormer-----------
pi_114637377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Rotterdams het volgende:

[..]

Ben ik ergens wel met je eens. Of bijtekenen, of oprotten naar een andere club, of wegrotten op de bank.

...
Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.

Kijk, hebben ze hem nou 5 mil per jaar plus een privéjet geboden en was het monsieur niet genoeg, dan is hem wel iets te verwijten.

Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_114637491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef ace_eleven het volgende:
Wedstrijd begint om 20:00
Thanks, dat wordt laagvliegen...
BFF met GGMM
pi_114637654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Thanks, dat wordt laagvliegen...
Same here
pi_114637961
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Same here
pi_114639641
quote:
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114639736
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef Guidetti het volgende:

Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.

Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..
Maar ja, kan natuurlijk ook, met Clasie/ Vormer en Schaken als vleugelmiddenvelders.. en Immers en Vormer/Clasie als as van de ruit van de 4-4-2, nja, we zullen wel zien.. :)

Heb wel weer zin om de Kuip weer te mogen bezoeken in ieder geval :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:06:58 #18
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_114640052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..
Maar ja, kan natuurlijk ook, met Clasie/ Vormer en Schaken als vleugelmiddenvelders.. en Immers en Vormer/Clasie als as van de ruit van de 4-4-2, nja, we zullen wel zien.. :)

Heb wel weer zin om de Kuip weer te mogen bezoeken in ieder geval :D
Ik denk dat Koeman ook gewoon 4-3-3 gaat spelen tegen Kiev. Zij hebben niet de snelste verdedigers en die verdedigen ook niet bepaald goed mee. Onze buitenspelers doen dat wel en hebben longen als een paard en daar zijn dus kansen. Heel veel snelheid voorin hebben en ze pakken op de omschakeling.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:29:00 #19
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114640721
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schopte :')

Nee dank je, we hebben aan 1 hersenloze in dat prachtige Feyenoord shirt al meer dan voldoende :{

:N :N :N
Je maakt een grap toch mag ik hopen? :D

Jij had één van de beste centrale verdedigers van de wereld niet graag in een Feyenoord shirt gezien? Komop man. Ok hij is spijkerhard en gaat soms wel eens over de schreef. Maar het is een speler die altijd voorop in de strijd gaat en verdedigend van wereldklasse. Trouwens het merendeel van z'n overtredingen zijn tegen Messi en de rest van Barcelona gemaakt en dan is het sowieso wel een beetje geoorloofd lijkt me.

Sowieso vind ik er weinig mis mee als een speler een beetje hard is, zeker een verdediger. Het is een mannensport. Als je niet tegen een stootje kan moet je maar gaan korfballen ofzo.

Je weet trouwens dat Porto toendertijd 30 miljoen heb gevangen voor Pepe? Hadden we toch best goed kunnen gebruiken..
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:32:26 #20
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114640830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:

Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.

Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen. En van de andere kant zou Leerdam (financieel gezien) bijna gek moeten zijn wil hij nu nog bijtekenen - een paar maanden redelijk spelen en in de winterstop zullen de andere clubs hem flink wat extra salaris/tekengeld gaan bieden dan nu bij verkoop het geval zal zijn, simpelweg omdat ze Feyenoord dan niets meer hoeven te betalen.

Misschien een gekke vergelijking, maar het doet me een beetje denken aan het Amerikaans standpunt m.b.t. gijzelaars in het Midden-Oosten - gewoon niet onderhandelen. Als je één geval erbij pakt dan lijkt dat dom (omdat je door te onderhandelen misschien een leven kunt redden) maar een dergelijk beleid is er juist op gericht om te laten blijken dat mensen gijzelen weinig zin heeft.

- Wel duur dat ze voor die wedstrijd van vanavond gewoon ook 6,95 rekenen bij EL.

- De wedstrijd tegen Kiev is nu ook te bestellen op de site van EL.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:34:12 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114640896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.

Kijk, hebben ze hem nou 5 mil per jaar plus een privéjet geboden en was het monsieur niet genoeg, dan is hem wel iets te verwijten.

Dus? Moeten we hem verplicht een basisplek geven ofzo? :') Hij eist meer geld? Hij zal vast wel een aanbieding hebben gekregen die past bij z'n staat van dienst. De beste speelt nou eenmaal klaar. En trouwens hij speelde afgelopen seizoen gewoon, alleen niet op het middenveld. En daar heeft ie zich maar aan aan te passen.

Zo bloedirritant die vervelende blagen die maar denken dat ze alles zijn. Leerdam en al helemaal die Cabral. Je moet verdomme blij wezen dat je uberhaupt bij het grote Feyenoord mag spelen. Nee, hunnie hebben nog allemaal eisen en wensen ook. Wat mij betreft aanbieden aan de gehele eerste divisie voor een ton dat soort spelers en weg laten rotten op de bank tot die transfer er ook daadwerkelijk is. Voor hun 1000 anderen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:35:16 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114640934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:

[..]

Jij had één van de beste centrale verdedigers van de wereld niet graag in een Feyenoord shirt gezien? Komop man. Ok hij is spijkerhard en gaat soms wel eens over de schreef. Maar het is een speler die altijd voorop in de strijd gaat en verdedigend van wereldklasse. Trouwens het merendeel van z'n overtredingen zijn tegen Messi en de rest van Barcelona gemaakt en dan is het sowieso wel een beetje geoorloofd lijkt me.

Sowieso vind ik er weinig mis mee als een speler een beetje hard is, zeker een verdediger. Het is een mannensport. Als je niet tegen een stootje kan moet je maar gaan korfballen ofzo.

Je weet trouwens dat Porto toendertijd 30 miljoen heb gevangen voor Pepe? Hadden we toch best goed kunnen gebruiken..
Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappen
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:35:17 #23
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114640938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.

Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen. En van de andere kant zou Leerdam (financieel gezien) bijna gek moeten zijn wil hij nu nog bijtekenen - een paar maanden redelijk spelen en in de winterstop zullen de andere clubs hem flink wat extra salaris/tekengeld gaan bieden dan nu bij verkoop het geval zal zijn, simpelweg omdat ze Feyenoord dan niets meer hoeven te betalen.

Misschien een gekke vergelijking, maar het doet me een beetje denken aan het Amerikaans standpunt m.b.t. gijzelaars in het Midden-Oosten - gewoon niet onderhandelen. Als je één geval erbij pakt dan lijkt dat dom (omdat je door te onderhandelen misschien een leven kunt redden) maar een dergelijk beleid is er juist op gericht om te laten blijken dat mensen gijzelen weinig zin heeft.

- Wel duur dat ze voor die wedstrijd van vanavond gewoon ook 6,95 rekenen bij EL.

- De wedstrijd tegen Kiev is nu ook te bestellen op de site van EL.
Amerika :r
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:36:26 #24
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114640976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappen
Wat kom jij nou dom doen dan? _O- Ga lekker in je Ajax topic blij doen sukkeltje. :W
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:36:39 #25
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114640980
Ik vind bijnamen als "de teen" of "dat oorlogskind" wel van een erg bedenkelijk, zelfs sneu, niveau voor je eigen spelers.

Als ik koeman was zou ik gewoon nog wat verschillende opstellingen proberen, bijv. beginnen met boven genoemde en dan na een uurtje Fernandez wisselen voor Singh oid. Ik heb wel begrepen dat de zwaktes van Kiev liggen op de back-posities, dus 4-3-3 zou dan wel interessant kunnen zijn. Probleem is wel dat het een verdedigende ploeg met een snelle omschakeling is. Met een aanval die wel erg snel is maar weinig creativiteit en balvastheid heeft, kom je er waarschijnlijk ook niet door. Je zou dus kunnen opteren voor een aanval met Immers in plaats van Fernandez, of eventueel zelfs met Cabral voor Cissé of Schaken. Ondanks dat Schaken en Cissé goed bezig zijn, en de acties van Cabral vaak op niets uitlopen, heeft hij wel meer de creatieve actie in huis. Ik zou in ieder geval Clasie als kuitenbijter voor het centrale blok gooien, hoewel ik hem in andere wedstrijden inderdaad liever verder naar voren zie spelen. Singh heeft dan weer het voordeel dat hij meer wedstrijdfit is. Moeilijke keuzes...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:38:11 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114641034
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat kom jij nou dom doen dan? _O- Ga lekker in je Ajax topic blij doen sukkeltje. :W
Je weet niet eens wat dom is, anders deed je het waarschijnlijk wat minder
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:38:13 #27
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind bijnamen als "de teen" of "dat oorlogskind" wel van een erg bedenkelijk, zelfs sneu, niveau voor je eigen spelers.
Tering :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:38:32 #28
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat dom is, anders deed je het waarschijnlijk wat minder
Ok en rot nou maar weer op. :W
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 13:38:44 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114641056
quote:

[..]

Het hele idee van een wereldverdediger kan wat mij betreft gelijk de prullenbak in met alle verkooppraatjes erbij als je ziet hoe hij als een beest tekeer gaat tegen die weerloze speler.

Ronduit schandalig. Maar dat zal in jouw optiek natuurlijk niet waar zijn, het is er immers 1 van Madrid.

Wanneer dit een Barca verdediger betrof, had jij aan 17 topics niet voldoende.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:40:01 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114641095
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ok en rot nou maar weer op. :W
Maak ik zelf wel uit
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:42:00 #31
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114641170
quote:

[..]

Uiteraard heb ik graag een speler van wereldklasse bij Feyenoord rondlopen, maar dan toch liever een die niet zo'n zwakbegaafde pismongool is. Doe mij maar eerder genoemde Lewandowski, Coentrao, Tymoshchuk etc.

Niets mis met een type "De Wolf" maar Pepe is een schande voor het voetbal.
pi_114641192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef inZanity het volgende:

[..]

Amerika :r
Ergens in zijn superschurkengrot op een onbewoond eiland gaan de alarmbellen van HMF af...

Maar anyway, ik verheug me op vanavond. Lekker ongedwongen partijtje voetbal bij tropische temperaturen O+
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:43:56 #33
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114641228
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen.
Maak dat punt maar tegen RKC Thuis ofzo, niet tegen Kiev uit. Als je iets niet kunt veroorloven is het wel om niet met je sterkste team te spelen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:16 #34
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641242
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het hele idee van een wereldverdediger kan wat mij betreft gelijk de prullenbak in met alle verkooppraatjes erbij als je ziet hoe hij als een beest tekeer gaat tegen die weerloze speler.

Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt? Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wanneer dit een Barca verdediger betrof, had jij aan 17 topics niet voldoende.
Bij Barca lopen er ook een paar rond die er wel van houden een schop uit te delen. ;) Hoor je mij nooit over. ;) Sowieso vind ik het nogal ongepast om Barcelona er nu bij te betrekken gezien zij met hun stelselmatige wangedrag toch echt het voetbal kapot maken.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:36 #35
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maak ik zelf wel uit
Laat mij dan ff met rust droeftoeter.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:45:13 #36
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik graag een speler van wereldklasse bij Feyenoord rondlopen, maar dan toch liever een die niet zo'n zwakbegaafde pismongool is. Doe mij maar eerder genoemde Lewandowski, Coentrao, Tymoshchuk etc.

Niets mis met een type "De Wolf" maar Pepe is een schande voor het voetbal.
Pepe _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:48:51 #37
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114641405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:

[..]

Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt? Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.

[..]

Bij Barca lopen er ook een paar rond die er wel van houden een schop uit te delen. ;) Hoor je mij nooit over. ;) Sowieso vind ik het nogal ongepast om Barcelona er nu bij te betrekken gezien zij met hun stelselmatige wangedrag toch echt het voetbal kapot maken.
Neem je hersenloze Barca/Madrid-discussie onder de arm, hoepel een paar topics op, en ga daar maar verderfappen. Pepe is een ziekelijke recidivist die niet op het voetbalveld thuishoort.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:50:51 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114641488
quote:

[..]

Laat mij dan ff met rust droeftoeter.
Wat jij van mij vind is niet zo belangrijk maar ik reageer gewoon en dat moet jij ook eens leren
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:51:11 #39
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114641512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ergens in zijn superschurkengrot op een onbewoond eiland gaan de alarmbellen van HMF af...

Maar anyway, ik verheug me op vanavond. Lekker ongedwongen partijtje voetbal bij tropische temperaturen O+
_O-

Ach ja ik heb gewoon een grafhekel aan Amerika. En daar mag ik lijkt mij toch gerust voor uit komen. Van de week oom weer die schietpartij.. Echt het is daar bijna een dagelijks ritueel zo'n killing spree. Gek man, als je op iedere hoek van de straat automatische wapens kunt kopen. En dan hoor je vervolgens weer doodleuk op het nieuws dat de dader hoogstwaarschijnlijk de doodstraf krijgt, hup volgende facepalm. :')

Heerlijk inderdaad. Sowieso snap ik niet dat ze die hele competitie niet een stuk verschuiven. Dat je gewoon lekker de halve competitie in de zomer afwerkt. Niets lekkerder als in de volle zon in je t-shirtje op de tribune te staan. Nee, in plaats daarvan sta je de halve winter te koukleumen op de tribunes..
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Neem je hersenloze Barca/Madrid-discussie onder de arm, hoepel een paar topics op, en ga daar maar verderfappen. Pepe is een ziekelijke recidivist die niet op het voetbalveld thuishoort.
Tyf lekker zelf op joh kneusje. Ik mag toch zeker zelf wel weten over wie ik het heb in dit topic.
pi_114641668
Godver man, gister was Feyenoord-Ajax op EDL1, maar niet degene die ik wilde zien... :{
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik Leonard plots weer in ons shirt zag.
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:00:48 #41
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114641881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:
Godver man, gister was Feyenoord-Ajax op EDL1, maar niet degene die ik wilde zien... :{
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik Leonard plots weer in ons shirt zag.
Die had toch maar iets van 2 wedstrijden gespeeld?
pi_114641910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:00 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Die had toch maar iets van 2 wedstrijden gespeeld?
Precies 2 inderdaad
BFF met GGMM
pi_114641938
Iemand nog tips voor gratis parkeren rondom de kuip?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_114641964
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef FalleNk810i het volgende:
Iemand nog tips voor gratis parkeren rondom de kuip?
Op tijd wegrijden, en dan bij Boterdiep bijvoorbeeld parkeren.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:03:39 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114641997
quote:

[..]

Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt?
Die meneer die op de grond ligt, die al dan niet express viel, maar zich niet in staat is te verdedigen tegen dat barbaarse monster die excessievelijk geweld gebruikt, die weerloze speler.
quote:
Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.
Even serieus? :') Lees nou eens wat je zegt? Je spoort aan tot geweld in een sport? Hoe kan je dat nou goedkeuren? :')

quote:
Ja, deze discussie hoeven we hier niet te voeren idd.
4045
onlogisch
pi_114642156
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Op tijd wegrijden, en dan bij Boterdiep bijvoorbeeld parkeren.
Thanks! Loopt snel vol zeker?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:07:56 #47
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114642188
Materazzi nog steeds transfervrij trouwens?
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:08:11 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114642195
Ik parkeer altijd bij de Gamma. Maar dan moet je wel optijd zijn.... Uur voor de wedstrijd sowieso.
pi_114642288
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Lastpost het volgende:
Die is toch gewoon gestopt?
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:13:18 #50
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114642370
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die meneer die op de grond ligt, die al dan niet express viel, maar zich niet in staat is te verdedigen tegen dat barbaarse monster die excessievelijk geweld gebruikt, die weerloze speler.

[..]

[..]

Nogmaals, als dat bij iemand gebeurd die net een seconde daarvoor een levensgrote schwalbe heeft gemaakt kan ik daar niet om wakker liggen.
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Even serieus? :') Lees nou eens wat je zegt? Je spoort aan tot geweld in een sport? Hoe kan je dat nou goedkeuren? :')

[..]

Ja ik lees wat ik zeg. En ja ik spoor aan tot geweld. Als dat de enige manier is om die verschrikkelijke schwalbes aan te pakken dan is dat maar zo. Als scheidsrechters en de FIFA/UEFA het vertikken om eindelijk eens korte metten te maken dan moet het maar op zo'n manier. ^O^

Schwalbes en aanstellen is het meest walgelijke wat er op de velden te vinden is. :r
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Lastpost het volgende:
Nog zo'n ontiegelijke eindbaas. Laat maar naar Rotterdam komen hoor! :9
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:16:46 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114642496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nogmaals, als dat bij iemand gebeurd die net een seconde daarvoor een levensgrote schwalbe heeft gemaakt kan ik daar niet om wakker liggen.

[..]

Ja ik lees wat ik zeg. En ja ik spoor aan tot geweld. Als dat de enige manier is om die verschrikkelijke schwalbes aan te pakken dan is dat maar zo. Als scheidsrechters en de FIFA/UEFA het vertikken om eindelijk eens korte metten te maken dan moet het maar op zo'n manier. ^O^

Schwalbes en aanstellen is het meest walgelijke wat er op de velden te vinden is. :r

[..]

Oh, ok man! ^O^

:')

Back to Feyenoord.
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:18:50 #52
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_114642574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wij zijn Feyenoord, wij hebben geen scheidsrechter nodig om een wedstrijd te winnen. Als Feyenoord wint doen we dat zelf en als we verliezen hadden we maar harder moeten werken.
Godver je lijkt wel een jood, mafkees. :')
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:22:00 #53
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114642686
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh, ok man! ^O^

Maar jij vind schwalbes thuishoren op een voetbalveld dan?
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Back to Feyenoord.
Eens.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Godver je lijkt wel een jood, mafkees. :')
Ga je mond spoelen mafkees.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:26:27 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114642841
quote:
Feyenoord zoekt een spits en Graig Bellamy moet weg bij Liverpool. Als in het voetbal een plus een twee was, dan had Feyenoord-lover Bellamy komend seizoen in De Kuip gespeeld. Maar daar zal het nooit van komen nu QPR zich voor de Welshman gemeld heeft.
De 33-jarige Bellamy speelde in 2010/'11 ook al voor de Londense club. Destijd werd hij verhuurd door zijn werkgever Manchester City. Nu wil QPR hem definitief inlijven en legde het alvast een bod neer op Anfield Road. Datzelfde deed Cardiff City, dat de spits ook graag over wil nemen.

Momenteel verblijft Bellamy op de Olympische Spelen. Voor het team van Groot-Brittannië is hij een van de spelers boven de 23 jaar.
Wat zonde ;(
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:28:05 #55
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_114642898
Hier gaat het alleen over Feyenoord. Praten over Pepe of andere Madrid spelers kan in hun spelers topic of het Real Madrid topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:28:08 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114642900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef inZanity het volgende:

[..]

Maar jij vind schwalbes thuishoren op een voetbalveld dan?

[..]

Eens.

[..]

Ga je mond spoelen mafkees.
Ik vind schwalbes ook verschrikkelijk. Maar de laatste oplossing die ik daar voor wil zien is excessief geweld tegen een speler die op de grond ligt. :')
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:28:23 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114642911
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier gaat het alleen over Feyenoord. Praten over Pepe of andere Madrid spelers kan in hun spelers topic of het Real Madrid topic.
Sorry pa. :*
4045
onlogisch
pi_114642994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Speelt Singh nou vanavond? Het is toch zonde als je zo'n jongen haalt en hem helemaal niet gebruikt? Hoewel het middenveld natuurlijk wel erg goed bezet is op dit moment
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:31:14 #59
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_114643023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Speelt Singh nou vanavond? Het is toch zonde als je zo'n jongen haalt en hem helemaal niet gebruikt? Hoewel het middenveld natuurlijk wel erg goed bezet is op dit moment
Niet in de basis zover ik weet. Zal hopelijk wel invallen :Y
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:31:30 #60
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114643036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Hij is ook gehaald voor de toekomst. Al denk ik dat zijn tijd dit seizoen wel komt. Je hebt tenmiste al een vervanger voor eventueel Vormer/Clasie in huis.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:40:41 #61
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114643357
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind schwalbes ook verschrikkelijk. Maar de laatste oplossing die ik daar voor wil zien is excessief geweld tegen een speler die op de grond ligt. :')
Maar als er geen andere oplossing is? De oplossing moet vanuit de UEFA/FIFA komen. Zolang die vertikken om schwalbes en aanstelleritus aan te pakken door scheidsrechter gewoon eens een rode kaart te laten trekken als het weer eens opzichtig gebeurd of door spelers achteraf te straffen vind ik persoonlijk dat alles geoorloofd is om schalbes aan te pakken. Maar goed, blijkbaar verschillen we daarover van mening dat kan. :)

MAar goed, en nu weer over Feyenoord inderdaad. _O_
pi_114643513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dus? Moeten we hem verplicht een basisplek geven ofzo? :')
Nee, maar als hij de beste optie is mag hij er toch spelen? Hij eist geen basisplaats op anders dan met zijn spel.
quote:
Hij eist meer geld? Hij zal vast wel een aanbieding hebben gekregen die past bij z'n staat van dienst.
Vast wel. Of niet. Hij was het niet eens met het bod en er was geen ruimte voor meer. Mijn punt was dan ook dat het bod misschien niet overeen kwam met zijn verwachtingen of sportieve ambities (middenveld, doorontwikkeling)
quote:
De beste speelt nou eenmaal klaar.
Precies. En als dat iemand met aflopend contract is...
quote:
En trouwens hij speelde afgelopen seizoen gewoon, alleen niet op het middenveld. En daar heeft ie zich maar aan aan te passen.
Doet ie dat niet dan? Zeer verdienstelijk back gespeeld.
quote:
Zo bloedirritant die vervelende blagen die maar denken dat ze alles zijn. Leerdam en al helemaal die Cabral. Je moet verdomme blij wezen dat je uberhaupt bij het grote Feyenoord mag spelen. Nee, hunnie hebben nog allemaal eisen en wensen ook. Wat mij betreft aanbieden aan de gehele eerste divisie voor een ton dat soort spelers en weg laten rotten op de bank tot die transfer er ook daadwerkelijk is. Voor hun 1000 anderen.
Leerdam is nou niet echt het prototype verwende blaag vind ik. En alle spelers hebben eisen en wensen en zijn ook vast blij dat ze bij ons mogen spelen, maar als je meegaat met jouw manier van redeneren speelt iedereen helemaal happy voor 3 flippo's zijn hele carričre voor Feyenoord zuiver uit clubliefde (en anders is het een klootzak!).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_114643660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, maar als hij de beste optie is mag hij er toch spelen? Hij eist geen basisplaats op anders dan met zijn spel.

[..]

Vast wel. Of niet. Hij was het niet eens met het bod en er was geen ruimte voor meer. Mijn punt was dan ook dat het bod misschien niet overeen kwam met zijn verwachtingen of sportieve ambities (middenveld, doorontwikkeling)

[..]

[..]

[..]

Leerdam is nou niet echt het prototype verwende blaag vind ik. En alle spelers hebben eisen en wensen en zijn ook vast blij dat ze bij ons mogen spelen, maar als je meegaat met jouw manier van redeneren speelt iedereen helemaal happy voor 3 flippo's zijn hele carričre voor Feyenoord zuiver uit clubliefde (en anders is het een klootzak!).
Leerdam is dan wel 1 van de spelers die in jouw ogen weinig fout kan doen ;)
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:58:39 #64
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114643945
Vind het ook wel overdreven dat 'ie meteen wordt uitgescholden door sommigen, wij weten natuurlijk ook niet het hele verhaal en het is niet raar dat hij aan z'n toekomst denkt.
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:02:46 #65
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114644115
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Mwoah los gezien van het feit dat ik het hier niet helemaal mee eens ben. Hoewel Janmaat pas net bij Feyenoord is vind ik m niet persé minder, integendeel. Ik vind persoonlijk Janmaat zelfs beter. En functioneler.

Maar blijkbaar past hij zich dus niet aan. Als het ontbreken van speeltijd op het middenveld echt de reden is om niet bij te tekenen past hij zich dus niet aan.
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En mijn punt is dat ik persoonlijk Van Geel een stuk meer vertrouw dan zo'n Leerdam. Althans, in de zin van dat ik Van Geel uitstekend in staat acht om hem een aanbod te doen die goed aansluit bij de capaciteiten van de betreffende speler.
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan vind ik dat je er alles aan moet doen om diegene te slijten zodat je er nog iets voor kan vangen. Tenzij het een uitzonderlijke speler is die van zo'n groot belang is dat je misschien een keer een uitzondering zou kunnen maken.

Overigens is het ook misschien verstandig om als je twee spelers hebt die elkaar kwalitatief weinig ontlopen de gene met een (lang) doorlopend contract te laten spelen gezien z'n (eventuele) opbrengst in de toekomst.
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Klopt afgelopen seizoen wel. Maar kennelijk niet in zoverre dat ie z'n contract wil verlengen. Dan mag ie wat mij betreft oprotten om het maar even grof te zeggen.
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Tja als je als jong jochie bij de mooiste club van Nederland mag spelen de club die jou ooit de kans heeft gegeven, die je een opleiding heeft gegeven, die van jou de speler heeft gemaakt de je nu bent. Waar je wekelijks in een prachtig uitverkocht stadion mag spelen met een geweldig publiek. En waar je uiteindelijk gewoon genoeg speeltijd krijgt en waar je nog altijd vele malen meer verdient dan de gemiddelde inwoner van dit land. En het sowieso nog maar de vraag is of ie ergens anders op hetzelfde niveau zal spelen als dat Feyenoord doet, evenveel zal gaan verdienen, of dat je uberhaupt daar wel op het middenveld zal spelen. Dan zou ik god op m'n blote knieen bedanken dat ik die kans krijg. Maar misschien ben ik ietsjes bevooroordeeld omdat ik gewoon net iets teveel supporter ben. :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:04:06 #66
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114644162
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef CasselerRIP het volgende:
Vind het ook wel overdreven dat 'ie meteen wordt uitgescholden door sommigen, wij weten natuurlijk ook niet het hele verhaal en het is niet raar dat hij aan z'n toekomst denkt.
Uitgescholden? Waar dan? Dat zou ik namelijk best triest vinden. Hij heeft altijd z'n best voor ons gedaan.

Maar wanneer zo iemand niet wil verlengen blijf ik erbij dat ik m liever kwijt dan rijk ben. :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:09:01 #67
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114644356
Ik hoorde trouwens dat er vanavond weer een dj draait in de legioenzaal. Zal een behoorlijke sauna worden dan. :')
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 15:15:27 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114644588
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er vanavond weer een dj draait in de legioenzaal. Zal een behoorlijke sauna worden dan. :')
Paul? :)
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:16:47 #69
321382 vandermar
pi_114644636
NOS _O_ Eredivisie Live :r

NOS zendt Kiev - Feyenoord uit!
RvP; Feyenoord
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:17:16 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114644652
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
NOS _O_ Eredivisie Live :r

NOS zendt Kiev - Feyenoord uit!
Kut man. Heb ik net geboekt gisteren. ;(
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:17:54 #71
321382 vandermar
pi_114644675
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Kut man. Heb ik net geboekt gisteren. ;(
Veel mooier toch om er bij te zijn! Ik zou wel willen :P
RvP; Feyenoord
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:18:24 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114644691
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Paul? :)
Geen idee. Volgens mij niet. Hoorde alleen dat het wel weer baggerherrie zal zijn. Hardcore enzo.. Wanneer gaan ze nou eens echte muziek draaien daar? :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:18:38 #73
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114644698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah los gezien van het feit dat ik het hier niet helemaal mee eens ben. Hoewel Janmaat pas net bij Feyenoord is vind ik m niet persé minder, integendeel. Ik vind persoonlijk Janmaat zelfs beter. En functioneler.
Wie jij beter vind is natuurlijk totaal irrelevant. Als Koeman op dit moment om wat voor reden dan ook Leerdam een betere optie vind, moet hij hem opstellen, zo simpel. Inderdaad, op lange termijn geld het verhaal van de gijzeling etc. etc., maar voor een belangrijk duel als Kiev zitten we simpelweg niet in de luxepositie dat we ons dat kunnen veroorloven. Zet hem maar op de bank in wedstrijden waarvan je verwacht het met Janmaat ook goed af te kunnen.

quote:
En mijn punt is dat ik persoonlijk Van Geel een stuk meer vertrouw dan zo'n Leerdam. Althans, in de zin van dat ik Van Geel uitstekend in staat acht om hem een aanbod te doen die goed aansluit bij de capaciteiten van de betreffende speler.
Mwah. Ik denk dat we daar moeilijk over kunnen oordelen. Misschien hebben ze janmaat wel erg goedkoop kunnen krijgen, en weegt het financiele aspect momenteel zo zwaar, dat hij een ondermaatse aanbieding heeft gekregen. Hij zal Leerdam geen 'tonnetje meer geven' omdat die dat nu eenmaal simpelweg verdiend heeft: iedereen verdedigd gewoon zijn belangen. Je hebt een punt, maar ik denk dat het wel wat gemakkelijk is gesteld.

quote:
Dan vind ik dat je er alles aan moet doen om diegene te slijten zodat je er nog iets voor kan vangen. Tenzij het een uitzonderlijke speler is die van zo'n groot belang is dat je misschien een keer een uitzondering zou kunnen maken.

Overigens is het ook misschien verstandig om als je twee spelers hebt die elkaar kwalitatief weinig ontlopen de gene met een (lang) doorlopend contract te laten spelen gezien z'n (eventuele) opbrengst in de toekomst.
Ook hier weer; opzich heb je wel een punt, maar ik denk dat het in deze situatie iets te gemakkelijk is gesteld. Je gaat voor leerdam namenlijk ook geen kapitalen vangen. Met een tonnetje erbij maar een goede speler minder, en risico op puntverlies (interne concurrentie en back-up), schiet je ook niet zo veel op. Het is gewoon een kwestie van goed afwegen van sportieve en financiele belangens.
[/quote]
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:19:27 #74
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114644742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoorde alleen dat het wel weer baggerherrie zal zijn. Hardcore enzo.. Wanneer gaan ze nou eens echte muziek draaien daar? :P
Vivaldi?
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:24:03 #75
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_114644905
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Vivaldi?
Shpongle
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 15:24:39 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114644927
quote:

[..]

Vivaldi?
Bach? :s)
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:27:31 #77
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114645038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Shpongle
De tering, laat je me daar youtube voor raadplegen :'(
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:28:09 #78
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114645061
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Wie jij beter vind is natuurlijk totaal irrelevant. Als Koeman op dit moment om wat voor reden dan ook Leerdam een betere optie vind, moet hij hem opstellen, zo simpel. Inderdaad, op lange termijn geld het verhaal van de gijzeling etc. etc., maar voor een belangrijk duel als Kiev zitten we simpelweg niet in de luxepositie dat we ons dat kunnen veroorloven. Zet hem maar op de bank in wedstrijden waarvan je verwacht het met Janmaat ook goed af te kunnen.

[..]

[..]

Of het relevant is of niet, ik mag toch altijd nog wel voor m'n mening uitkomen of niet? :')
quote:

[..]

[..]

Mwah. Ik denk dat we daar moeilijk over kunnen oordelen. Misschien hebben ze janmaat wel erg goedkoop kunnen krijgen, en weegt het financiele aspect momenteel zo zwaar, dat hij een ondermaatse aanbieding heeft gekregen. Hij zal Leerdam geen 'tonnetje meer geven' omdat die dat nu eenmaal simpelweg verdiend heeft: iedereen verdedigd gewoon zijn belangen. Je hebt een punt, maar ik denk dat het wel wat gemakkelijk is gesteld.

[..]

Tja dan zou je ook weer kunnen zeggen dat zo'n jongen ook dondersgoed weet hoe de financien er momenteel voor staan bij de club.
quote:

[..]

[..]

[..]

Ook hier weer; opzich heb je wel een punt, maar ik denk dat het in deze situatie iets te gemakkelijk is gesteld. Je gaat voor leerdam namenlijk ook geen kapitalen vangen. Met een tonnetje erbij maar een goede speler minder, en risico op puntverlies (interne concurrentie en back-up), schiet je ook niet zo veel op. Het is gewoon een kwestie van goed afwegen van sportieve en financiele belangens.

Ik vind dan ook dat je principieel eigenlijk alleen maar spelers moet hebben die dolgraag voor de club willen spelen. En we moeten trouwens nou ook niet gaan doen of Leerdam zo'n geweldenaar is. Aardige speler, prima nuttige kracht maar niet meer dan dat. Nu kan je er nog wat voor vangen, en z'n vertrek kan je op vangen door jeugdspelers.
quote:

[..]

Vivaldi?
Wie? :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:58:59 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114646256
Dat mensen het leuk vinden om in die Legioenzaal volop te gaan lopen beuken met hun strakke kop tijdens de rust van een wedstrijd is voor mij ook nog steeds een raadsel :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:02:48 #80
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114646392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef satecl het volgende:
Dat mensen het leuk vinden om in die Legioenzaal volop te gaan lopen beuken met hun strakke kop tijdens de rust van een wedstrijd is voor mij ook nog steeds een raadsel :')
Achja, alcohol en al die andere middeltjes die graag gebruikt worden doen rare dingen met je..
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:04 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114646695
quote:
Helemaal los, je weet zelluf.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:16:47 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114646965
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:02 schreef McCandless het volgende:

[..]

Achja, alcohol en al die andere middeltjes die graag gebruikt worden doen rare dingen met je..
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom tijdens de rust van een wedstrijd...... :')_____!!!??? Doe dat lekker op zaterdagavond. Dan kan je mooi 9 uur lang achter elkaar door rave'en. Of misschien langer.
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:16:50 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114646967
Fer waarschijnlijk voor 8 miljoen naar Benfica.
Zou mooi zijn hoeveel krijgen wij er dan nog van mee een miljoentje of 2 ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:21:01 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114647115
quote:
'NOS zendt uitwedstrijd tegen Kiev mogelijk niet uit'
Geschreven op 2012-07-25 om 15:11:21 | Bekeken: 5455 | Reacties: 129 | Foto: VI-Images | Bron: SoccerNews.nl

UPDATE
Het treffen tussen Dinamo Kiev en Feyenoord wordt mogelijk toch niet uitgezonden op de Nederlandse televisie. Voetbal International meldt nu dat de onderhandelingen tussen Dinamo Kiev en Eredivisie Live nog altijd gaande zijn, waardoor het nog onzeker is of het duel wordt uitgezonden. Daarnaast is het nog niet vastgesteld welke zender de terugwedstrijd uitzendt.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:22:45 #85
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114647179
quote:
Verbaas me ook vaak over hoe Feyenoord supporters zo vaak met elkaar ruzie maken in die zaal
pi_114647188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Maar waarom tijdens de rust van een wedstrijd...... :')_____!!!??? Doe dat lekker op zaterdagavond. Dan kan je mooi 9 uur lang achter elkaar door rave'en. Of misschien langer.
Je hoeft er zelf toch niet te gaan staan.......
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:23:46 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114647210
Ja wat is het nou...

quote:
De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Dinamo Kiev wordt aanstaande dinsdag, 31 juli, rechtstreeks uitgezonden door Eredivisie Live.

Aangezien het digitale televisiekanaal ook de uitzendrechten voor de return op dinsdag 7 augustus heeft, betekent dit dat beide duels van Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League te zien zijn op deze zender.
De heenwedstrijd tussen Dinamo Kiev en Feyenoord wordt aanstaande dinsdag, 31 juli, gespeeld in het Olimpiyskiy stadion in Kiev, dat in totaal plaats biedt aan bijna 65.000 toeschouwers. In dit stadion werd ook de finale van het afgelopen EK voetbal gespeeld. De aftrap is om 20.00 uur, lokale tijd (19.00 uur, Nederlandse tijd). Wie geen abonnement op Eredivisie Live heeft, kan terecht op de website www.eredivisielive.nl. Daar is de wedstrijd tegen betaling via een livestream te bekijken.
De return, precies een week later in De Kuip, begint om 20.00 uur. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang tot dit duel. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is afgelopen dinsdag, 24 juli, om 9.00 uur van start gegaan. Feyenoord hanteert voor dit duel reguliere competitieprijzen. Voor deze wedstrijd geldt geen clubkaartverplichting. Kaarten zijn te koop via TicketBox, internet, de loketten van Feyenoord Service & Tickets (op werkdagen tussen 10.00 uur en 13.00 uur) en telefonisch (via 0900-1908, op werkdagen vanaf 13:00). De return wordt ook uitgezonden op Eredivisie Live en via de website www.eredivisielive.nl.
Mocht Feyenoord ten koste van Dinamo Kiev zich plaatsen voor de laatste voorronde van de Champions League dan zijn deze duels evenals de eventuele groepswedstrijden live te zien bij de NOS.
http://www.fr-fanatic.com(...)bij-eredivisie-live/
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:24:53 #88
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114647253
quote:
Ik zie de lol er ook niet van in. Kan me ook niet heugen dat ik daar een stap binnen heb gezet.

Sta meestal gewoon voor de ingang beetje te ouwehoeren, veel relaxter. :)
pi_114647298
quote:
De wedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord kan ik niet op de site van Eredivisie Live terugvinden hoor. :P

Edit: toch wel, aangepast. Vanmorgen stond het er nog niet op. Maar EL zendt de wedstrijd dus uit. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:26:04 #90
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114647307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Je hoeft er zelf toch niet te gaan staan.......
Nee, maar ik mag er toch een mening over hebben...

Ik heb een aantal jaar een seizoenskaart gehad voor Vak U(al stond ik meestal op X). En dan vond ik het gewoon jammer dat je niet in de rust even daar rustig kon staan om de wedstrijd met je maten en andere door te nemen.(Dat kon daar wel voor de wedstrijd)

Verder mogen die gasten van mij stampen wat ze willen hoor, hun goed recht! ^O^
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:27:54 #92
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114647385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef inZanity het volgende:

Wie? :')
..... :N
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:40:03 #94
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114647799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

..... :N
Dat is zeker weer zo'n een of andere hippe singer-songwritert ofzo.. :')
pi_114647872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef inZanity het volgende:

[..]

_O- _O- :D :D
pi_114648916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Leerdam is dan wel 1 van de spelers die in jouw ogen weinig fout kan doen ;)
Ik heb zeker een zwak voor zulke spelers en hem in het bijzonder. Waterdragers die het moeten hebben van hun instelling. Maarrr als zo eentje de kop laat hangen pik ik het ook niet hoor.
pi_114649052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb zeker een zwak voor zulke spelers en hem in het bijzonder. Waterdragers die het moeten hebben van hun instelling. Maarrr als zo eentje de kop laat hangen pik ik het ook niet hoor.
Klopt, al heb ik echt wel genoten van het feit dat wij nu eindelijk eens 'een Guidetti' hadden.
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:29:58 #98
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114649398
JAAAA, VOETBAL.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:32:26 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114649491
:( :( :( Ik vind het eigenlijk veel te mooi weer om 20:00 voor de TV te gaan zitten om Feyenoord te kijken. Al wil ik natuurlijk super graag zien hoe ze het doen.

Weet iemand wanneer het wordt herhaald? Of weet iemand waar ik de gehele wedstrijd kan downloaden na afloop?
pi_114649530
Dan ga je naar het stadion. Zit je lekker in 't zonnetje. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:34:00 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114649550
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan ga je naar het stadion. Zit je lekker in 't zonnetje. :)
Dat is voor mij ruim 2 uur rijden. Dat ga ik niet meer redden denk ik ;)
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:39:33 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114649757
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is voor mij ruim 2 uur rijden. Dat ga ik niet meer redden denk ik ;)
Wedstrijd begint om 20.00. Haal je precies.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:48:39 #103
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114650053
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wedstrijd begint om 20.00. Haal je precies.
Ik zit nog op me werk... En ik heb ook geen zin om voor een oefenwedstrijd ruim 4 uur in een auto te gaan zitten, alleen. Ik vond het al mans zat dat ik met 28 graden naar Rotterdam toe kwam voor mijn FOK! maatjes... om een potje te gaan voetballen. :Y
pi_114650953
Gek genoeg ben ik gespannen voor vanavond. Wat nergens op slaat want het gaat nergens om.
pi_114651261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef Rotterdams het volgende:
Gek genoeg ben ik gespannen voor vanavond. Wat nergens op slaat want het gaat nergens om.
Dat ben ik ook, omdat dit de enige serieuze test is voor Kiev. Die wedstrijd tegen Kiev is wel van super belangrijk en ik wil dat we goed voorbereid zijn
Feyenoord Rotterdam
pi_114651301
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dat ben ik ook, omdat dit de enige serieuze test is voor Kiev. Die wedstrijd tegen Kiev is wel van super belangrijk en ik wil dat we goed voorbereid zijn
Ik vind het raar dat ze in de voorbereiding niet tegen wat prestigeuzere clubs zijn gaan spelen. Aan de andere kant is er nu geen sprake van een 'slijtageslag' geweest dus dat scheelt. Het kan raar klinken wat ik nu ga zeggen maar misschien was het nog het slimst geweest deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen, om zo weinig mogelijk informatie aan Kiev over onze opstelling et cetera te laten lekken.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:37:36 #107
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_114651540
Op naar de Kuip! Let's go girls! _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_114651879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Rotterdams het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat ze in de voorbereiding niet tegen wat prestigeuzere clubs zijn gaan spelen. Aan de andere kant is er nu geen sprake van een 'slijtageslag' geweest dus dat scheelt. Het kan raar klinken wat ik nu ga zeggen maar misschien was het nog het slimst geweest deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen, om zo weinig mogelijk informatie aan Kiev over onze opstelling et cetera te laten lekken.
Dat is niet raar maar heel verklaarbaar. De enige reden dat Mallorca als tegenstander is gekozen is dat die club niet duur was om in te huren. Schijnt dat ze ook Celtic hebben overwogen, maar die club vroeg veel meer geld om te komen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:53:46 #109
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114652103
Jammer dat ik moest werken, leuk potje dit. Dan maar streampje, ben benieuwd.
pi_114652542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is niet raar maar heel verklaarbaar. De enige reden dat Mallorca als tegenstander is gekozen is dat die club niet duur was om in te huren. Schijnt dat ze ook Celtic hebben overwogen, maar die club vroeg veel meer geld om te komen.
Mallorca wint echt heel erg dik van Celtic. Celtic is alleen van naam een grote club, sportief stelt het geen ene reet voor.
pi_114652881
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mallorca wint echt heel erg dik van Celtic. Celtic is alleen van naam een grote club, sportief stelt het geen ene reet voor.
Jup, het stelt geen zak meer voor. Ik heb de afgelopen Old Firms steeds gewaagd het te kijken, maar het was werkelijk waar niet om aan te gluren. Stoke City speelt nog beter voetbal dan Celtic :')
pi_114652895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Jup, het stelt geen zak meer voor. Ik heb de afgelopen Old Firms steeds gewaagd het te kijken, maar het was werkelijk waar niet om aan te gluren. Stoke City speelt nog beter voetbal dan Celtic :')
PEC Zwolle speelt nog beter voetbal
pi_114653072
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

PEC Zwolle speelt nog beter voetbal
Jongen, dat kun je toch niet maken. Satire okee, maar dit gaat te ver. Op deze manier kwets je mensen

[ Bericht 0% gewijzigd door Celeritas op 25-07-2012 19:23:14 (JOngen) ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:24:02 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114653116
Feyenoord - Real Mallorca
Aanvang: 20.00u
Opstelling: Mulder; Leerdam,De Vrij,Vlaar,Martins Indi; Vormer,Immers,Clasie Schaken,Fernandez en Cissé.

Elabdellaoui begint op de bank.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114653177
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:22 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Jongen, dat kun je toch niet maken. Satire okee, maar dit gaat te ver. Op deze manier kwets je mensen
:D

Mandela :W
pi_114653414
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord - Real Mallorca
Aanvang: 20.00u
Opstelling: Mulder; Leerdam,De Vrij,Vlaar,Martins Indi; Vormer,Immers,Clasie Schaken,Fernandez en Cissé.

Elabdellaoui begint op de bank.
Dat is wel echt de basiself, klinkt als dezelfde elf waarmee we tegen Kiev moeten starten
pi_114653479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Dat is wel echt de basiself, klinkt als dezelfde elf waarmee we tegen Kiev moeten starten
Zolang Bruno speelt komt het wel goed. Ben d'r heilig van overtuigd dat we daar gelijk gaan spelen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:35:41 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_114653534
Ik hoop niet dat dit de basiself is tegen Kiev.. Janmaat mag toch wel eerste keus worden. en Omar even afwachten vanavond.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114654043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop niet dat dit de basiself is tegen Kiev.. Janmaat mag toch wel eerste keus worden. en Omar even afwachten vanavond.
Laat Janmaat het maar bewijzen eerst. Leerdam heeft een uitstekend seizoen gespeeld en kan zich in de kijker spelen de komende weken.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:10:12 #120
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114654713
Goeie kans Cissé

Lekker sfeertje daar
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:13:02 #121
319979 Fok-it
All is well
pi_114654796
Kom op Immers. Moet beter
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114654800
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:10 schreef Grifte het volgende:
Goeie kans Cissé

Lekker sfeertje daar
Pass van de Vrij _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:13:19 #123
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_114654807
Wat doet Immers? Lopen, lopen en bal kwijt........
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_114654854
hallo
* Verwijderd *
pi_114654874
Zul je lekker met je kindjes achter het doel zitten, knalt Ron Kanon een bal tegen je plaat
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:16:27 #126
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114654906
Het logo staat in het rugnummer, nog nooit gezien.
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:17:02 #127
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114654928
Crosspasses van De Vrij _O_
pi_114654944
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
* Verwijderd *
pi_114654998
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
pi_114655025
Godverdomme wat speelt Vormer lekker man
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:20:52 #131
302138 HuffTheTalbot
pi_114655064
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, het is om te huilen, ik weet het, maar is dat nieuw? Hebben meer clubs dat? :?
pi_114655076
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ja, het is om te huilen, ik weet het, maar is dat nieuw? Hebben meer clubs dat? :?
Nee en Ja
pi_114655089
Die gozer krijg gewoon een mep in zijn gezicht
* Verwijderd *
pi_114655113
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Bruno gaat in de rust even de kleedkamer van Mallorca in.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:22:35 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_114655114
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer heet Schaken :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:23:11 #136
302138 HuffTheTalbot
pi_114655136
De spelers van Mallorca raken geďrriteerd van die lange oefencampagnes in Nederland. Er wil er één graag eerder onder de douche. :Y
pi_114655151
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die gozer heet Schaken :')
Je meent et....
* Verwijderd *
pi_114655186
En Bruno kan in een keer goed opbouwen _O_
pi_114655196
Immers is wel dramatisch bezig.
Feyenoord Rotterdam
pi_114655206
godverdomme zit in het buitenland en stream is om te huilen, iemand nog een fatsoenlijke?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:25:52 #141
302138 HuffTheTalbot
pi_114655234
Vlaarinho! _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:26:30 #142
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114655264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef mega-worstje het volgende:
godverdomme zit in het buitenland en stream is om te huilen, iemand nog een fatsoenlijke?
DSC4 via Sopcast doet het prima bij mij. (zit ook in het buitenland)
I love my mispoken words.
pi_114655274
Ik vind dat we wel rommelig spelen

Die logo's staan er in zodat je ze minder makkelijk na kunt maken. Als je nepshirts ziet: altijd zonder logo's in de rugnummers en namen.
pi_114655322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Sejt het volgende:

[..]

DSC4 via Sopcast doet het prima bij mij. (zit ook in het buitenland)
kunje linkje dmen?
pi_114655341
ik wil die elabdelauoi wel eens zien.
* Verwijderd *
pi_114655352
Immers. :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:11 #147
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114655407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

kunje linkje dmen?
Verstuurd.
I love my mispoken words.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:41 #148
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114655425
Hopelijk Immers straks eruit voor Vilhena. Die Lexie wordt echt helemaal niets in Rotterdam..
pi_114655450
godver moet zo nog gaan eten ook kut zooi
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:37 #150
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114655469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef satecl het volgende:
Hopelijk Immers straks eruit voor Vilhena. Die Lexie wordt echt helemaal niets in Rotterdam..
Beetje voorbarig, maar op basis van deze dertig minuten begrijp ik je gedachte
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:46 #151
302138 HuffTheTalbot
pi_114655482
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Celeritas het volgende:
Ik vind dat we wel rommelig spelen

Die logo's staan er in zodat je ze minder makkelijk na kunt maken. Als je nepshirts ziet: altijd zonder logo's in de rugnummers en namen.
Ik vind het wel wat hebben, was me nooit eerder opgevallen. ^O^

Mallorca speelt de 28e nog tegen AZ en de 29e tegen Go Ahead. Wie bedenkt dat? 8)7
pi_114655512
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, was me nooit eerder opgevallen. ^O^

Mallorca speelt de 28e nog tegen AZ en de 29e tegen Go Ahead. Wie bedenkt dat? 8)7
Go ahead gaat hun slachten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:32:36 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114655521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Beetje voorbarig, maar op basis van deze dertig minuten begrijp ik je gedachte
Ik schijf hem ook niet meteen af hoor. Maar toen hij bij ADO speelde dacht ik al: 'Waarom wilt Feyenoord deze speler!!??'
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:33:17 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114655550
Pfffffff
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:33:37 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_114655569
Gvd Immers
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:23 #156
319979 Fok-it
All is well
pi_114655611
Weer -,-
  Forum Admin woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:30 #157
35723 crew  GGMM
pi_114655615
Vanaf nu: Guidetti>Immers.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:55 #158
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114655632
Lex Lurling? ;)
pi_114655664
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu: Guidetti>Immers.
Zelfs geblesseerd?

Ik kom net invallen, hoe is er tot nu toe gespeeld?
pi_114655689
jeej janmaat
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:38:30 #161
302138 HuffTheTalbot
pi_114655791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Feyenoord beter, Malloca heeft niet echt zin; rommelig. Als Feyenoord iets rustiger was geweest had het 2-0 of 3-0 gestaan.
  Forum Admin woensdag 25 juli 2012 @ 20:38:46 #162
35723 crew  GGMM
pi_114655801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zelfs geblesseerd?

Redelijk goed. Alleen kansen worden niet afgemaakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_114655819
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Feyenoord beter, Malloca heeft niet echt zin; rommelig. Als Feyenoord iets rustiger was geweest had het 2-0 of 3-0 gestaan.
Het kan nog... En het is een oefenduel
[/excuses-modus]
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:40:28 #164
302138 HuffTheTalbot
pi_114655873
Geel? Het is toch vriendschappelijk?
pi_114655899
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
ja en?
pi_114655942
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Kijk jij wel eens voetbal?
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:42:41 #167
302138 HuffTheTalbot
pi_114655968
Het is een Nederlandse scheidsrechter ook nog!
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:43:24 #168
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114655998
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens voetbal?
Een beetje het type opmerkingen dat je hoort als je een keer met je vriendin kijkt.
(No offense)
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:43:55 #169
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114656023
Vormer speelt lekker
pi_114656033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Een beetje het type opmerkingen dat je hoort als je een keer met je vriendin kijkt.
(No offense)
Echt he
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:44:19 #171
302138 HuffTheTalbot
pi_114656041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

(No offense)
Is dit een aanzoek? :s)
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:44:33 #172
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656050
Ze hebben geen lekker bier in de Kuip, meneer de commentator!
pi_114656063
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Grifte het volgende:
Vormer speelt lekker
Wint bijna elk duel + weinig balverlies en een paar geweldige passes
pi_114656073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef satecl het volgende:
Ze hebben geen lekker bier in de Kuip, meneer de commentator!
Amstel toch?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:45:03 #175
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656082
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wint bijna elk duel + weinig balverlies en een paar geweldige redelijke passes
pi_114656086
Ik schakel net in, beetje mooie pot?
pi_114656166
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Die pass op Schaken _O_
pi_114656192
Is Mallorca eigenlijk een club van enige betekenis?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:47:10 #179
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Amstel toch?
Alcoholvrije slootwater... ik weet niet of Amstel dat maakt???
pi_114656211
Het is wel erg rustig in de Kuip
pi_114656225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Is Mallorca eigenlijk een club van enige betekenis?
8e is spanje, wel redelijk dus...
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:47:35 #182
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656226
Haha wat is dat voor wijf?
pi_114656232
oh, wie is zij dan??
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:47:49 #184
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656236
Ik zou d'r doen... voor op de dinsdagavond!
pi_114656309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef satecl het volgende:
Ze was zaterdag ook al in Dordrecht. Dom wijf :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:49:26 #186
302138 HuffTheTalbot
pi_114656319
Ik vind het niet verkeerd, maar om nou te zeggen dat het ergens op slaat.. :{

quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ze was zaterdag ook al in Dordrecht. Dom wijf :')
Naam?
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:50:48 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_114656417
Het is pauze :')' we zitten niet in de bioscoop
pi_114656474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef satecl het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef exile79 het volgende:
oh, wie is zij dan??
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik vind het niet verkeerd, maar om nou te zeggen dat het ergens op slaat.. :{

[..]

Naam?
Dat is de dochter van Evert ten Napel.

Carrie ten Napel.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:52:31 #189
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114656500
Hahaha serieus!!!??? Opzich.... voor een keertje
pi_114656538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat is de dochter van Evert ten Napel.

Carrie ten Napel.
Komt van TV Oost zie ik
pi_114656582
BTW Paul de Munnik die vals zingt :? Nog niet eerder meegemaakt :N
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:55:26 #192
302138 HuffTheTalbot
pi_114656649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef RvLaak het volgende:
BTW Paul de Munnik die vals zingt :? Nog niet eerder meegemaakt :N
Hij is dronken. ^O^
pi_114656668
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hij is dronken. ^O^
A, verklaart :+...
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:56:59 #194
302138 HuffTheTalbot
pi_114656721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Komt van TV Oost zie ik
Ken ken haar hoofd. Van Oost naar Rijnmond is natuurlijk dikke promotie. Maar... is ze een beetje te verstaan? :{w
pi_114656766
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ken ken haar hoofd. Van Oost naar Rijnmond is natuurlijk dikke promotie. Maar... is ze een beetje te verstaan? :{w
Geen idee, is voor mij sowieso geen probleem. Kom uit Salland en een paar jaar in Twente gewoond :+

(wel geboren in 010 O-) )
pi_114656771
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Eredivisie Live
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:58:07 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114656941
Commentator is een andere dan die van zondag?
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:04:22 #199
172848 chrisr
nom nom nom
pi_114657034
Haha die gast met z'n Materazzi shirt! Wat een held.
Wie had het er vanmiddag nou over?
pi_114657083
Zozo, moppie hoor dat blondje van net
pi_114657116
mooie bal
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:06:27 #202
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114657156
Janmaat meteen in de aanval
pi_114657372
Immers! Hij kan het nog
pi_114657388
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Celeritas het volgende:
Immers! Hij kan het nog
Wat? Naast schieten? Daar gooi je geen hoge ogen mee :P
pi_114657410
Sing Sing Sing
* Verwijderd *
pi_114657460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat? Naast schieten? Daar gooi je geen hoge ogen mee :P
Een bal raken, überhaupt
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:14:21 #207
302138 HuffTheTalbot
pi_114657490
Cabrally! _O_

En El Appie Doei natuurlijk. Ben benieuwd. :s)
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:20:26 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114657791
Waar is die kut Fernandez nou weer mee bezig. Aansteller. Oprotten met zo'n gozer.
pi_114657859
Sfeer op het veld wordt er zo niet beter op :N
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:24:36 #210
302138 HuffTheTalbot
pi_114657983
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
Sfeer op het veld wordt er zo niet beter op :N
Mallorca - NEC (?) was ook al schoppen een jaar geleden.
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:25:07 #211
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_114658009
Janmaat *O* valt goed in.
Sporten voor Sophia
pi_114658040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Mallorca - NEC (?) was ook al schoppen een jaar geleden.
Dus je kijkt wel eens voetbal?
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:25:48 #213
302138 HuffTheTalbot
pi_114658042
De Spanjaarden hebben nu in ieder geval ook het Legioen tegen. :s)
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:26:49 #214
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114658094
Shall we sing a song for Singh _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:27:16 #215
302138 HuffTheTalbot
pi_114658118
Singh, sing a song? :s)
pi_114658130
Singh die kan niet koppen oh oh oh oh oooh
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:28:23 #217
302138 HuffTheTalbot
pi_114658164
Koppen kan hij dus niet... :{
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:29:12 #218
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658198
Vlaar _O_
pi_114658228
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef satecl het volgende:
Vlaar _O_
Idd, mooi om te zien dat hij professioneel genoeg is om zich gewoon volledig in te zetten ^O^
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:31:30 #220
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114658310
Corners zijn er weer op vooruit gegaan
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:31:46 #221
302138 HuffTheTalbot
pi_114658327
We lof je Faaino! *O*
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:31:57 #222
172848 chrisr
nom nom nom
pi_114658337
Herman den Bleijker!
pi_114658345
Ebdalweuhawirhwqkahsloui _O_
pi_114658347
Ben beniewd :)
* Verwijderd *
pi_114658381
Ik hoop zo dat die el abdelllaowie niet heel goed blijkt te zijn... No fucking way dat ik zijn achternaam ooit goed gespeld... En om hem nou met Omar aan te spreken... We hebben vroeger niet samen geknikkerd
pi_114658418
oooooooooooooooooooooooooeih
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:34:11 #227
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114658433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop zo dat die el abdelllaowie niet heel goed blijkt te zijn... No fucking way dat ik zijn achternaam ooit goed gespeld... En om hem nou met Omar aan te spreken... We hebben vroeger niet samen geknikkerd
pi_114658434
Godnondeju
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:34:17 #229
302138 HuffTheTalbot
pi_114658440
Dat ziet er ... SNEL en STERK uit! Omarrr! _O_

Beetje Chadli-achtig. ^O^
pi_114658443
Die omar is een leuke dribbelaar. Zie je meteen
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:35:13 #231
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658485
Het gaat die Singh ook nog allemaal even te snel.
pi_114658495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef satecl het volgende:
Het gaat die Singh ook nog allemaal even te snel.
Misschien te warm voor hem?
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:35:56 #233
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658521
Hahaha BMI :D :D :D
pi_114658527
jezus zeg....
* Verwijderd *
pi_114658537
Singh... :X
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:36:26 #236
302138 HuffTheTalbot
pi_114658544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Misschien te warm voor hem?
Een halve Indiër?
pi_114658561
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een halve Indiër?
Ik meende net te horen dat het een Noor is
pi_114658573
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Allebei dus ;)
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:37:01 #239
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658574
quote:

[..]

Seedorf is ook een Nederlander.
pi_114658600
Wat is die commentator een zeikerd zeg. We nodigen real Mallorca toch uit om tegen een serieuze tegenstander te spelen? Toch niet voor een mooie pot zomeravondvoetbal?
pi_114658607
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Seedorf is ook een Nederlander.
Arnold van der Leijden... Een neger die vloeiend Brabants spreekt.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Allebei dus ;)
Zie daar mijn punt ;)
pi_114658614
quote:

[..]

het is een indier die in noorwegen opgegroeid is
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:37:56 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114658616
Wat is dat Mallorca een vervelende ploeg zeg. Ze dekken op 3 meter afstand en zijn enorm bang om gaten te laten vallen... :{.

Positief is wel dat het "nieuwe" middenveld eigenlijk hetzelfde functioneert als vorig jaar, wat ik zo gauw gezien heb. Kort dekken, bijna altijd de afvallende bal en snel de bal naar voren ^O^.

Zonder spits wordt top 5 nog lastig trouwens. :(
2000 light years from home
pi_114658740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:
We zullen zien, wie had aan het begin van vorig seizoen durven dromen dat Feyenoord serieus mee deed om de titel?
pi_114658743
Ik schakel pas de laatste 15 minuten in, maar Janmaat speel wel lekker hoor :)
pi_114658755
Hij wil der gewoon niet in :N
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:41:26 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114658766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

We zullen zien, wie had aan het begin van vorig seizoen durven dromen dat Feyenoord serieus mee deed om de titel?
Een dooddoener. Feyenoord krijgt 100 kansen en scoort 0x, in de voorbereiding heb ik dat verhaal ook al veel te vaak gehoord. Daar word ik wel zenuwachtig van. Mr. Yellow, doe je ding!
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:42:04 #248
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658802
Onze spits heeft vandaag ook nog helemaal NIETS laten zien. Ik vind het jammer dat Achahbar geen minuten krijgt.
pi_114658807
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een dooddoener. Feyenoord krijgt 100 kansen en scoort 0x, in de voorbereiding heb ik dat verhaal ook al veel te vaak gehoord. Daar word ik wel zenuwachtig van. Mr. Yellow, doe je ding!
Aangezien dit de eerste keer is dat ik de voorbereiding ook maar enigszins volg, weet ik niet hoe het dit jaar vergelijkt met vorig jaar.
pi_114658823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef satecl het volgende:
Onze spits heeft vandaag ook nog helemaal NIETS laten zien. Ik vind het jammer dat Achahbar geen minuten krijgt.
Klopt, maar Feyenoord zoekt dan ook nog een spits :P
pi_114658835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Precies..huidige aanval heeft gewoon te weinig scorend vermogen. Kansen creeren is leuk en aardig, als je niet de kwaliteiten hebt om ze erin te schieten wordt het lastig..
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:42:57 #252
302138 HuffTheTalbot
pi_114658843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:

Met of zonder Vlaar gaat het meeste verschil maken.
pi_114658883
Martins Indi is zo grappig als linksback als ie eroverheen komt :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:43:41 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114658886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Aangezien dit de eerste keer is dat ik de voorbereiding ook maar enigszins volg, weet ik niet hoe het dit jaar vergelijkt met vorig jaar.
Dat doe ik niet. Ik zie dat Feyenoord goed speelt, veel kansen krijgt, en 0x scoort, en heb het gevoel dat we dit verhaal nog veel vaker gaan horen.
pi_114658889
Leuk spelertje die Omar, houd ook meer overzicht dan Cabrall
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:44:16 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114658913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Leuk spelertje die Omar, houd ook meer overzicht dan Cabrall
Eerste actie kwam hij er ook meteen langs en scheurde hij bijna z'n kruisbanden af, dat is wel lekker invallen.
pi_114658925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Ik zie dat Feyenoord goed speelt, veel kansen krijgt, en 0x scoort, en heb het gevoel dat we dit verhaal nog veel vaker gaan horen.
We zullen zien en moeten hopen op de komst van een fatsoenlijke spits, meer kunnen we niet doen.
pi_114658942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eerste actie kwam hij er ook meteen langs en scheurde hij bijna z'n kruisbanden af, dat is wel lekker invallen.
Ja, lijkt erg gretig
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:45:13 #259
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114658954
BMI wat een baas
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:45:56 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114658983
Singh :')
pi_114658985
Leuke actie van Jerson wel :)
Jammer dat zn voorzet dan minder is, maarja, zwakkere been
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:47:05 #262
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114659025
Commentator zat ernaast: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168385

En dus niet \elhapdoei
pi_114659107
Beide duels dus op EL
pi_114659144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Beide duels dus op EL
ook op NOS toch?
pi_114659167
_O_ Cabral _O_
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:50:13 #266
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_114659169
De Vrij trapt steeds zuiverder die bal over langere afstand. Nice.
Sporten voor Sophia
pi_114659172
Lekker gekeept
pi_114659190
Nouja, wat doet die Cabral nou :?
Hij komt zowaar naar binnen en schiet van afstand :o :o :o
pi_114659200
Lekker janmaat
* Verwijderd *
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:51:06 #270
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114659210
Oooooh
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:51:43 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114659236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

We zullen zien en moeten hopen op de komst van een fatsoenlijke spits, meer kunnen we niet doen.
Ik kan me in dit topic druk maken, en dat doe ik dan ook :6.
pi_114659239
Wtf Singh
pi_114659253
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan me in dit topic druk maken, en dat doe ik dan ook :6.
Oh en dat gun ik je ook hoor ;) :*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2012 21:52:12 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:03:38 #274
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114659742
Waar was Koeman??
pi_114659760
Scorend vermogen is inderdaad onder de maat, al was dat tegen Dordrecht wel in orde, maar dan spreek je ook over een niveau. :')

Immers viel me zwaar tegen, al kreeg hij nog 2 aardige mogelijkheden. Wat mij betreft krijgt Singh op zijn plek de voorkeur, samen met Vormer en Clasie op 't middenveld.

Vormer vond ik sterk met name in de passing, en onze hele defensie stond goed en met name De Vrij. ^O^

Cissé ook lekker bezig de eerste helft, alleen jammer van zijn matige afronding, Fernandez eigenlijk niet gezien.

Feyenoord staat goed in ieder geval.

Maar wat is dat Mallorca trouwens een kutploeg zeg. Nooit meer uitnodigen voor een oefenduel die ploeg. Eerste helft ook al een elleboogje tegen Schaken. Ze kwamen duidelijk niet om er een wedstrijd van te maken.
pi_114659849
Alleen 2e helft kunnen zien.
Op basis daarvan:

Vlaar/De Vrij _O_
BFF met GGMM
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:06:44 #277
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114659876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef satecl het volgende:
Waar was Koeman??
Volgens mij zei die blonde voor de reclame dat na de reclame er een interview met Koeman kwam :(
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:07:38 #278
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114659905
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:06 schreef DonRaja het volgende:
Alleen 2e helft kunnen zien.
Op basis daarvan:

Vlaar/De Vrij _O_
Ik heb ook alleen de 2e helft zien, Feyenoord speelde prima, alleen een spits erbij en ik denk dat het weer een leuk seizoen kan worden.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:08:57 #279
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114659946
Zag er zeker niet slecht uit voor een oefenwedstrijdje in de hitte tegen een laf Mallorca.

Hoop wel dat Janmaat speelt ipv Leerdam tegen Kiev, verder zo laten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:18:27 #280
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114660310
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 8 miljoen naar Benfica.
Zou mooi zijn hoeveel krijgen wij er dan nog van mee een miljoentje of 2 ?
Bron? Kan het niet 1-2-3 terugvinden. Geloof ook niet dat Twente veel geld voor zo'n jongen neerlegt, hem een contract geeft voor 4 jaar, en hem na een jaar met amper winst verkoopt, als wij inderdaad nog zoveel zouden krijgen. Geloof overigens nooit dat wij meer dan 10-15% vangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef inZanity het volgende:

[..]

:D _O- You've GOT to be shitting me!

quote:
Mulder; Leerdam,De Vrij,Vlaar,Martins Indi; Vormer,Immers,Clasie Schaken,Fernandez en Cissé.
Dit is wmb ook gewoon de opstelling voor Kiev, eventueel Fernandez er nog uit voor Tonny of Singh.

Jammer dat er niet gescoord is, maar dat toont toch opnieuw waar het verkeerd zit, we missen gewoon een afmaker en die moet er gewoon komen wil je een echt leuk seizoen kunnen draaien. Wel mooi dat de organisatie gewoon fatsoenlijk staat. Vlaar/De Vrij wordt een koningskoppel als beiden blijven. ^O^
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:20:16 #281
321382 vandermar
pi_114660382
Niet alleen Vlaar en de Vrij maar ook Indi die erg goed speelde en aanvallend zich ook prima liet zien. Mulder vind ik zoveel meer uitstralen dan voorheen, let goed op en pikte de bal een aantal maal prima op. Ik denk dat wij een echte top verdediging hebben voor Eredivisie begrippen. Wij gaan bijna geen goals incasseren dit seizoen!
RvP; Feyenoord
pi_114660413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dit is wmb ook gewoon de opstelling voor Kiev, eventueel Fernandez er nog uit voor Tonny of Singh.

Jammer dat er niet gescoord is, maar dat toont toch opnieuw waar het verkeerd zit, we missen gewoon een afmaker en die moet er gewoon komen wil je een echt leuk seizoen kunnen draaien. Wel mooi dat de organisatie gewoon fatsoenlijk staat. Vlaar/De Vrij wordt een koningskoppel als beiden blijven. ^O^
Janmaat niet ipv Leerdam? Of Singh ipv Immers? Of Ebdalloui ipv Fernandez?
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:24:24 #283
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114660522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Janmaat niet ipv Leerdam? Of Singh ipv Immers?
Leerdam heeft het gewoon heel lang heel degelijk gedaan, en blijkbaar heeft Koeman daar nog net wat meer vertrouwen in. Op termijn zal hij hem misschien vervangen, maar wat mij betreft laten ze het voor nu staan zoals het het meest ingespeeld is. Komt nog bij dat Janmaat misschien meer aanvallende impulsen is, maar daardoor in een snelle omschakeling van Kiev mogelijk ook sneller een gaatje zal laten vallen. Better safe than sorry.

Singh zou een optie zijn, zeker omdat hij wat meer wedstrijdritme zal hebben, en ik denk dat hij ook meer voetbal in de ploeg brengt, maar ik heb het idee dat Immers meer aanvallende impulsen zal brengen tegen een vrij stevig blok van Kiev.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:25:53 #284
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114660580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Of Ebdalloui ipv Fernandez?
Ken ik die kerel nog te weinig voor, maar datzelfde geld ook voor de spelers. Die jongen is er wmb nog te kort bij om gelijk aanspraak op een basisplaats te maken in zo'n belangrijke wedstrijd.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:39:21 #285
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114661150
Qua nieuwkomers deze wedstrijd:

Positief opvallend:
Janmaat
Vormer
Omar (kort)

Matig:
Singh

Negatief:
Immers
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:41:33 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114661242
Het was dus weer kut?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114661298
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Het was dus weer kut?
Nee? Hoe kom je daarbij?

Feyenoord stond goed, voetballend vermogen zit ook wel goed. Organisatorisch goed, creeërde ook voldoende kansen. Alleen dat scorend vermogen hé.
pi_114661411
Hilarisch. De NOS vond dat Immers de gevaarlijkste man was bij Feyenoord. Dat is toch Eem nadeel als je alleen de samenvatting kijkt
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:44 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114661433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee? Hoe kom je daarbij?

Feyenoord stond goed, voetballend vermogen zit ook wel goed. Organisatorisch goed, creeërde ook voldoende kansen. Alleen dat scorend vermogen hé.
Het belangrijkste onderdeel in het voetbal ontbreekt. Kut dus.

Heb het zelf nog niet gezien. Morgen maar eens kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:59 #290
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114661444
Immers :'). Ik heb sinds Cabral niet meer zo'n kutvoetballer in ons shirt gezien.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:48:19 #291
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114661586
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef Tomasso het volgende:
Immers :'). Ik heb sinds Cabral niet meer zo'n kutvoetballer in ons shirt gezien.
Ik heb heel die transfer nooit begrepen, maar dat gaat dan ook wel weer een beetje te ver he :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:48:19 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114661587
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef Tomasso het volgende:
Ach, je hebt in ieder geval snel weer een nieuwe zondebok voor het nieuwe seizoen. :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:49:28 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114661649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, je hebt in ieder geval snel weer een nieuwe zondebok voor het nieuwe seizoen. :7
Kan jij hem niet vervangen ofzo? Niemand die het ziet.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:50:45 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114661719
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan jij hem niet vervangen ofzo? Niemand die het ziet.
;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114662037
Immers :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114662069
Miskoop.

Janmaat > Leerdam
Cabral viel lekker in.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:58:13 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114662127
Snap sowieso niet waarom die Eritrea-ganger nog in de basis staat. Niet bijtekenen is lekker op de bank wegrotten als er goede vervanging is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114662178
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Snap sowieso niet waarom die Eritrea-ganger nog in de basis staat. Niet bijtekenen is lekker op de bank wegrotten als er goede vervanging is.
Wurgcontract met Warchild.
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:59:42 #299
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114662206
Sneue reacties...
pi_114662207
ai,ai ai.

Feyenoord heeft weinig scorend vermogen. Vele doelpogingen. Laat toh wel zien dat de ploeg er staat. De invallers waren niet zo slecht. Snap niet waarom Cabral zo nergehaald wordt. Had toch wel een aardige actie en mooie voortzetten.
Immers mistte te veel kansen. Omar viel aardig in heeft veel dreiging in zijn spel en kan makkelijk zijn man voorbij.
Singh wel jammer dat hij een matige eerste wedstrijd speelde maar heb hem toch liever dan Immers.

Ik hoop dat Omar links zal staan en Carbal rechts.Vind Cabral gwn beter dan Schaken. En dan maar Fernandez even als spits, andere keus is niet mogelijk
pi_114662239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sneue reacties...
Maak je niet dik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')