Zo beter? Ik zie namelijk geen verschil (kan de plaatjes niet zien)quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
Pak de nieuwe OP eens. Die zit achter dit linkje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Totaal verkeerd.
Allereerst vreemd dat je Schaken de voorkeur geeft over de beduidend snellere en betere Fernandez. Fernandez en Cissé, twee belachelijk snelle spitsen, heeft duidelijk de voorkeur.
Dan zet je Clasie op de plek van een "stofzuiger", terwijl dat nou juist een speler is die spitsen in de voet kan spelen. Die hoort dus op de plek van Tonny. Ik weet trouwens niet waarom Tonny op de linkerkant staat, daar hij overduidelijk op rechts hoort.
------Cissé-------Fernandez-----
--------------Immers---------------
---Clasie-----------------Tonny---
---------------Vormer---------------
Zou ik dan nog doen, waarbij ik het hardst twijfel over de plek van Vormer. Ik zou in dit geval kiezen om Tonny en Vormer te switchen of ze elkaar te laten schaduwen.
En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.
Leuk als breekijzer maar technisch en mentaal gezien, geen basisspeler voor Feyenoord.
Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).quote:Je zou idd Clasie kunnen wisselen met Vormer, maar ik meen dat Koeman aangegeven heeft met Clasie voor de verdediging te willen spelen.
Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooienquote:Vilhena heeft volgens mij vaker aan de linker kant gespeeld dan rechts. Als ik mij de wedstrijd Twente uit herrinner en ook in de jeugd elftallen van het Nederlands elftal speelde hij volgens mij vaak wat meer aan de linkerkant.
Nee Schaken idd ook niet. En je hebt gelijk dat Schaken niet ideaal is voor 4-4-2 maar ik zou hem dan zelfs nog eerder dan Fernandez erin zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.
Joh maakt het uit, dan zetten we Clasie op links. Die excelleert op elke plek. Alleen Tonny moet zeker spelen want dat is echt een mega talent. Maar die kan ook op 10 ipv Immers, en dan zou ook de Teen in de spits kunnen. Ik heb zo een voorgevoel dat dit zijn seizoen gaat worden.quote:[..]
Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).
[..]
Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooien.
Of misschien Tonny wel voor De Vrij en Vlaar... Heeft hij gelijk lekkere ruggensteun, geeft hem betere kansen om te acceleren.
Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel met je eens. Of bijtekenen, of oprotten naar een andere club, of wegrotten op de bank.
...
Same herequote:
quote:Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.
Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef Guidetti het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.
Ik denk dat Koeman ook gewoon 4-3-3 gaat spelen tegen Kiev. Zij hebben niet de snelste verdedigers en die verdedigen ook niet bepaald goed mee. Onze buitenspelers doen dat wel en hebben longen als een paard en daar zijn dus kansen. Heel veel snelheid voorin hebben en ze pakken op de omschakeling.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..
Maar ja, kan natuurlijk ook, met Clasie/ Vormer en Schaken als vleugelmiddenvelders.. en Immers en Vormer/Clasie als as van de ruit van de 4-4-2, nja, we zullen wel zien..
Heb wel weer zin om de Kuip weer te mogen bezoeken in ieder geval
Je maakt een grap toch mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schopte
Nee dank je, we hebben aan 1 hersenloze in dat prachtige Feyenoord shirt al meer dan voldoende![]()
![]()
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
Dus? Moeten we hem verplicht een basisplek geven ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.
Kijk, hebben ze hem nou 5 mil per jaar plus een privéjet geboden en was het monsieur niet genoeg, dan is hem wel iets te verwijten.
Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch mag ik hopen?
Jij had één van de beste centrale verdedigers van de wereld niet graag in een Feyenoord shirt gezien? Komop man. Ok hij is spijkerhard en gaat soms wel eens over de schreef. Maar het is een speler die altijd voorop in de strijd gaat en verdedigend van wereldklasse. Trouwens het merendeel van z'n overtredingen zijn tegen Messi en de rest van Barcelona gemaakt en dan is het sowieso wel een beetje geoorloofd lijkt me.
Sowieso vind ik er weinig mis mee als een speler een beetje hard is, zeker een verdediger. Het is een mannensport. Als je niet tegen een stootje kan moet je maar gaan korfballen ofzo.
Je weet trouwens dat Porto toendertijd 30 miljoen heb gevangen voor Pepe? Hadden we toch best goed kunnen gebruiken..
Amerikaquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.
Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen. En van de andere kant zou Leerdam (financieel gezien) bijna gek moeten zijn wil hij nu nog bijtekenen - een paar maanden redelijk spelen en in de winterstop zullen de andere clubs hem flink wat extra salaris/tekengeld gaan bieden dan nu bij verkoop het geval zal zijn, simpelweg omdat ze Feyenoord dan niets meer hoeven te betalen.
Misschien een gekke vergelijking, maar het doet me een beetje denken aan het Amerikaans standpunt m.b.t. gijzelaars in het Midden-Oosten - gewoon niet onderhandelen. Als je één geval erbij pakt dan lijkt dat dom (omdat je door te onderhandelen misschien een leven kunt redden) maar een dergelijk beleid is er juist op gericht om te laten blijken dat mensen gijzelen weinig zin heeft.
- Wel duur dat ze voor die wedstrijd van vanavond gewoon ook 6,95 rekenen bij EL.
- De wedstrijd tegen Kiev is nu ook te bestellen op de site van EL.
Wat kom jij nou dom doen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappen
Je weet niet eens wat dom is, anders deed je het waarschijnlijk wat minderquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat kom jij nou dom doen dan?Ga lekker in je Ajax topic blij doen sukkeltje.
Teringquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind bijnamen als "de teen" of "dat oorlogskind" wel van een erg bedenkelijk, zelfs sneu, niveau voor je eigen spelers.
Ok en rot nou maar weer op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dom is, anders deed je het waarschijnlijk wat minder
Het hele idee van een wereldverdediger kan wat mij betreft gelijk de prullenbak in met alle verkooppraatjes erbij als je ziet hoe hij als een beest tekeer gaat tegen die weerloze speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij had één van de beste centrale verdedigers van de wereld niet graag in een Feyenoord shirt gezien? Komop man. Ok hij is spijkerhard en gaat soms wel eens over de schreef. Maar het is een speler die altijd voorop in de strijd gaat en verdedigend van wereldklasse. Trouwens het merendeel van z'n overtredingen zijn tegen Messi en de rest van Barcelona gemaakt en dan is het sowieso wel een beetje geoorloofd lijkt me.
Sowieso vind ik er weinig mis mee als een speler een beetje hard is, zeker een verdediger. Het is een mannensport. Als je niet tegen een stootje kan moet je maar gaan korfballen ofzo.
Je weet trouwens dat Porto toendertijd 30 miljoen heb gevangen voor Pepe? Hadden we toch best goed kunnen gebruiken..
Uiteraard heb ik graag een speler van wereldklasse bij Feyenoord rondlopen, maar dan toch liever een die niet zo'n zwakbegaafde pismongool is. Doe mij maar eerder genoemde Lewandowski, Coentrao, Tymoshchuk etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ergens in zijn superschurkengrot op een onbewoond eiland gaan de alarmbellen van HMF af...quote:
Maak dat punt maar tegen RKC Thuis ofzo, niet tegen Kiev uit. Als je iets niet kunt veroorloven is het wel om niet met je sterkste team te spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.
Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen.
Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt? Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het hele idee van een wereldverdediger kan wat mij betreft gelijk de prullenbak in met alle verkooppraatjes erbij als je ziet hoe hij als een beest tekeer gaat tegen die weerloze speler.
Bij Barca lopen er ook een paar rond die er wel van houden een schop uit te delen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dit een Barca verdediger betrof, had jij aan 17 topics niet voldoende.
Pepequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik graag een speler van wereldklasse bij Feyenoord rondlopen, maar dan toch liever een die niet zo'n zwakbegaafde pismongool is. Doe mij maar eerder genoemde Lewandowski, Coentrao, Tymoshchuk etc.
Niets mis met een type "De Wolf" maar Pepe is een schande voor het voetbal.
Neem je hersenloze Barca/Madrid-discussie onder de arm, hoepel een paar topics op, en ga daar maar verderfappen. Pepe is een ziekelijke recidivist die niet op het voetbalveld thuishoort.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt? Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.
[..]
Bij Barca lopen er ook een paar rond die er wel van houden een schop uit te delen.Hoor je mij nooit over.
Sowieso vind ik het nogal ongepast om Barcelona er nu bij te betrekken gezien zij met hun stelselmatige wangedrag toch echt het voetbal kapot maken.
Wat jij van mij vind is niet zo belangrijk maar ik reageer gewoon en dat moet jij ook eens lerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laat mij dan ff met rust droeftoeter.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ergens in zijn superschurkengrot op een onbewoond eiland gaan de alarmbellen van HMF af...
Maar anyway, ik verheug me op vanavond. Lekker ongedwongen partijtje voetbal bij tropische temperaturen
Tyf lekker zelf op joh kneusje. Ik mag toch zeker zelf wel weten over wie ik het heb in dit topic.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Neem je hersenloze Barca/Madrid-discussie onder de arm, hoepel een paar topics op, en ga daar maar verderfappen. Pepe is een ziekelijke recidivist die niet op het voetbalveld thuishoort.
Die had toch maar iets van 2 wedstrijden gespeeld?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:
Godver man, gister was Feyenoord-Ajax op EDL1, maar niet degene die ik wilde zien...![]()
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik Leonard plots weer in ons shirt zag.
Precies 2 inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Die had toch maar iets van 2 wedstrijden gespeeld?
Op tijd wegrijden, en dan bij Boterdiep bijvoorbeeld parkeren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef FalleNk810i het volgende:
Iemand nog tips voor gratis parkeren rondom de kuip?
Die meneer die op de grond ligt, die al dan niet express viel, maar zich niet in staat is te verdedigen tegen dat barbaarse monster die excessievelijk geweld gebruikt, die weerloze speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke weerloze speler? Toch niet die speler die net een halve seconde ervoor één van de grootste schwalbes in de geschiedenis van het betaalde voetbal heeft gemaakt?
Even serieus?quote:Dan kan een schop van mij niet hard genoeg zijn! Zouden ze bij die Barcelona ratten ook gewoon moeten doen iedere keer als ze weer een swchalbe maken, zich aanstellen of met 20 man de scheidsrechter omsingelen. Dan is het snel afgelopen.
Ja, deze discussie hoeven we hier niet te voeren idd.quote:Bij Barca lopen er ook een paar rond die er wel van houden een schop uit te delen.Hoor je mij nooit over.
Sowieso vind ik het nogal ongepast om Barcelona er nu bij te betrekken gezien zij met hun stelselmatige wangedrag toch echt het voetbal kapot maken.
Thanks! Loopt snel vol zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Op tijd wegrijden, en dan bij Boterdiep bijvoorbeeld parkeren.
Die is toch gewoon gestopt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Lastpost het volgende:
Materazzi nog steeds transfervrij trouwens?
Nogmaals, als dat bij iemand gebeurd die net een seconde daarvoor een levensgrote schwalbe heeft gemaakt kan ik daar niet om wakker liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die meneer die op de grond ligt, die al dan niet express viel, maar zich niet in staat is te verdedigen tegen dat barbaarse monster die excessievelijk geweld gebruikt, die weerloze speler.
[..]
[..]
Ja ik lees wat ik zeg. En ja ik spoor aan tot geweld. Als dat de enige manier is om die verschrikkelijke schwalbes aan te pakken dan is dat maar zo. Als scheidsrechters en de FIFA/UEFA het vertikken om eindelijk eens korte metten te maken dan moet het maar op zo'n manier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Even serieus?Lees nou eens wat je zegt? Je spoort aan tot geweld in een sport? Hoe kan je dat nou goedkeuren?
[..]
Nog zo'n ontiegelijke eindbaas. Laat maar naar Rotterdam komen hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Lastpost het volgende:
Materazzi nog steeds transfervrij trouwens?
Oh, ok man!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, als dat bij iemand gebeurd die net een seconde daarvoor een levensgrote schwalbe heeft gemaakt kan ik daar niet om wakker liggen.
[..]
Ja ik lees wat ik zeg. En ja ik spoor aan tot geweld. Als dat de enige manier is om die verschrikkelijke schwalbes aan te pakken dan is dat maar zo. Als scheidsrechters en de FIFA/UEFA het vertikken om eindelijk eens korte metten te maken dan moet het maar op zo'n manier.
Schwalbes en aanstellen is het meest walgelijke wat er op de velden te vinden is.
[..]
Nog zo'n ontiegelijke eindbaas. Laat maar naar Rotterdam komen hoor!
Wij zijn Feyenoord, wij hebben geen scheidsrechter nodig om een wedstrijd te winnen. Als Feyenoord wint doen we dat zelf en als we verliezen hadden we maar harder moeten werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, als dat bij iemand gebeurd die net een seconde daarvoor een levensgrote schwalbe heeft gemaakt kan ik daar niet om wakker liggen.
[..]
Ja ik lees wat ik zeg. En ja ik spoor aan tot geweld. Als dat de enige manier is om die verschrikkelijke schwalbes aan te pakken dan is dat maar zo. Als scheidsrechters en de FIFA/UEFA het vertikken om eindelijk eens korte metten te maken dan moet het maar op zo'n manier.
Schwalbes en aanstellen is het meest walgelijke wat er op de velden te vinden is.
[..]
Nog zo'n ontiegelijke eindbaas. Laat maar naar Rotterdam komen hoor!
Maar jij vind schwalbes thuishoren op een voetbalveld dan?quote:
Eens.quote:
Ga je mond spoelen mafkees.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Godver je lijkt wel een jood, mafkees.
Wat zondequote:Feyenoord zoekt een spits en Graig Bellamy moet weg bij Liverpool. Als in het voetbal een plus een twee was, dan had Feyenoord-lover Bellamy komend seizoen in De Kuip gespeeld. Maar daar zal het nooit van komen nu QPR zich voor de Welshman gemeld heeft.
De 33-jarige Bellamy speelde in 2010/'11 ook al voor de Londense club. Destijd werd hij verhuurd door zijn werkgever Manchester City. Nu wil QPR hem definitief inlijven en legde het alvast een bod neer op Anfield Road. Datzelfde deed Cardiff City, dat de spits ook graag over wil nemen.
Momenteel verblijft Bellamy op de Olympische Spelen. Voor het team van Groot-Brittannië is hij een van de spelers boven de 23 jaar.
Ik vind schwalbes ook verschrikkelijk. Maar de laatste oplossing die ik daar voor wil zien is excessief geweld tegen een speler die op de grond ligt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar jij vind schwalbes thuishoren op een voetbalveld dan?
[..]
Eens.
[..]
Ga je mond spoelen mafkees.
Sorry pa.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier gaat het alleen over Feyenoord. Praten over Pepe of andere Madrid spelers kan in hun spelers topic of het Real Madrid topic.
Speelt Singh nou vanavond? Het is toch zonde als je zo'n jongen haalt en hem helemaal niet gebruikt? Hoewel het middenveld natuurlijk wel erg goed bezet is op dit momentquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier gaat het alleen over Feyenoord. Praten over Pepe of andere Madrid spelers kan in hun spelers topic of het Real Madrid topic.
Niet in de basis zover ik weet. Zal hopelijk wel invallenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Speelt Singh nou vanavond? Het is toch zonde als je zo'n jongen haalt en hem helemaal niet gebruikt? Hoewel het middenveld natuurlijk wel erg goed bezet is op dit moment
Hij is ook gehaald voor de toekomst. Al denk ik dat zijn tijd dit seizoen wel komt. Je hebt tenmiste al een vervanger voor eventueel Vormer/Clasie in huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Speelt Singh nou vanavond? Het is toch zonde als je zo'n jongen haalt en hem helemaal niet gebruikt? Hoewel het middenveld natuurlijk wel erg goed bezet is op dit moment
Maar als er geen andere oplossing is? De oplossing moet vanuit de UEFA/FIFA komen. Zolang die vertikken om schwalbes en aanstelleritus aan te pakken door scheidsrechter gewoon eens een rode kaart te laten trekken als het weer eens opzichtig gebeurd of door spelers achteraf te straffen vind ik persoonlijk dat alles geoorloofd is om schalbes aan te pakken. Maar goed, blijkbaar verschillen we daarover van mening dat kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind schwalbes ook verschrikkelijk. Maar de laatste oplossing die ik daar voor wil zien is excessief geweld tegen een speler die op de grond ligt.
Nee, maar als hij de beste optie is mag hij er toch spelen? Hij eist geen basisplaats op anders dan met zijn spel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Moeten we hem verplicht een basisplek geven ofzo?![]()
Vast wel. Of niet. Hij was het niet eens met het bod en er was geen ruimte voor meer. Mijn punt was dan ook dat het bod misschien niet overeen kwam met zijn verwachtingen of sportieve ambities (middenveld, doorontwikkeling)quote:Hij eist meer geld? Hij zal vast wel een aanbieding hebben gekregen die past bij z'n staat van dienst.
Precies. En als dat iemand met aflopend contract is...quote:De beste speelt nou eenmaal klaar.
Doet ie dat niet dan? Zeer verdienstelijk back gespeeld.quote:En trouwens hij speelde afgelopen seizoen gewoon, alleen niet op het middenveld. En daar heeft ie zich maar aan aan te passen.
Leerdam is nou niet echt het prototype verwende blaag vind ik. En alle spelers hebben eisen en wensen en zijn ook vast blij dat ze bij ons mogen spelen, maar als je meegaat met jouw manier van redeneren speelt iedereen helemaal happy voor 3 flippo's zijn hele carričre voor Feyenoord zuiver uit clubliefde (en anders is het een klootzak!).quote:Zo bloedirritant die vervelende blagen die maar denken dat ze alles zijn. Leerdam en al helemaal die Cabral. Je moet verdomme blij wezen dat je uberhaupt bij het grote Feyenoord mag spelen. Nee, hunnie hebben nog allemaal eisen en wensen ook. Wat mij betreft aanbieden aan de gehele eerste divisie voor een ton dat soort spelers en weg laten rotten op de bank tot die transfer er ook daadwerkelijk is. Voor hun 1000 anderen.
Leerdam is dan wel 1 van de spelers die in jouw ogen weinig fout kan doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar als hij de beste optie is mag hij er toch spelen? Hij eist geen basisplaats op anders dan met zijn spel.
[..]
Vast wel. Of niet. Hij was het niet eens met het bod en er was geen ruimte voor meer. Mijn punt was dan ook dat het bod misschien niet overeen kwam met zijn verwachtingen of sportieve ambities (middenveld, doorontwikkeling)
[..]
Precies. En als dat iemand met aflopend contract is...
[..]
Doet ie dat niet dan? Zeer verdienstelijk back gespeeld.
[..]
Leerdam is nou niet echt het prototype verwende blaag vind ik. En alle spelers hebben eisen en wensen en zijn ook vast blij dat ze bij ons mogen spelen, maar als je meegaat met jouw manier van redeneren speelt iedereen helemaal happy voor 3 flippo's zijn hele carričre voor Feyenoord zuiver uit clubliefde (en anders is het een klootzak!).
Mwoah los gezien van het feit dat ik het hier niet helemaal mee eens ben. Hoewel Janmaat pas net bij Feyenoord is vind ik m niet persé minder, integendeel. Ik vind persoonlijk Janmaat zelfs beter. En functioneler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar als hij de beste optie is mag hij er toch spelen? Hij eist geen basisplaats op anders dan met zijn spel.
[..]
[..]
[..]
[..]
En mijn punt is dat ik persoonlijk Van Geel een stuk meer vertrouw dan zo'n Leerdam. Althans, in de zin van dat ik Van Geel uitstekend in staat acht om hem een aanbod te doen die goed aansluit bij de capaciteiten van de betreffende speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Vast wel. Of niet. Hij was het niet eens met het bod en er was geen ruimte voor meer. Mijn punt was dan ook dat het bod misschien niet overeen kwam met zijn verwachtingen of sportieve ambities (middenveld, doorontwikkeling)
[..]
[..]
[..]
Dan vind ik dat je er alles aan moet doen om diegene te slijten zodat je er nog iets voor kan vangen. Tenzij het een uitzonderlijke speler is die van zo'n groot belang is dat je misschien een keer een uitzondering zou kunnen maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies. En als dat iemand met aflopend contract is...
[..]
[..]
Klopt afgelopen seizoen wel. Maar kennelijk niet in zoverre dat ie z'n contract wil verlengen. Dan mag ie wat mij betreft oprotten om het maar even grof te zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doet ie dat niet dan? Zeer verdienstelijk back gespeeld.
[..]
Tja als je als jong jochie bij de mooiste club van Nederland mag spelen de club die jou ooit de kans heeft gegeven, die je een opleiding heeft gegeven, die van jou de speler heeft gemaakt de je nu bent. Waar je wekelijks in een prachtig uitverkocht stadion mag spelen met een geweldig publiek. En waar je uiteindelijk gewoon genoeg speeltijd krijgt en waar je nog altijd vele malen meer verdient dan de gemiddelde inwoner van dit land. En het sowieso nog maar de vraag is of ie ergens anders op hetzelfde niveau zal spelen als dat Feyenoord doet, evenveel zal gaan verdienen, of dat je uberhaupt daar wel op het middenveld zal spelen. Dan zou ik god op m'n blote knieen bedanken dat ik die kans krijg. Maar misschien ben ik ietsjes bevooroordeeld omdat ik gewoon net iets teveel supporter ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leerdam is nou niet echt het prototype verwende blaag vind ik. En alle spelers hebben eisen en wensen en zijn ook vast blij dat ze bij ons mogen spelen, maar als je meegaat met jouw manier van redeneren speelt iedereen helemaal happy voor 3 flippo's zijn hele carričre voor Feyenoord zuiver uit clubliefde (en anders is het een klootzak!).
Uitgescholden? Waar dan? Dat zou ik namelijk best triest vinden. Hij heeft altijd z'n best voor ons gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef CasselerRIP het volgende:
Vind het ook wel overdreven dat 'ie meteen wordt uitgescholden door sommigen, wij weten natuurlijk ook niet het hele verhaal en het is niet raar dat hij aan z'n toekomst denkt.
Paul?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er vanavond weer een dj draait in de legioenzaal. Zal een behoorlijke sauna worden dan.
Kut man. Heb ik net geboekt gisteren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
NOSEredivisie Live
NOS zendt Kiev - Feyenoord uit!
Veel mooier toch om er bij te zijn! Ik zou wel willenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kut man. Heb ik net geboekt gisteren.
Geen idee. Volgens mij niet. Hoorde alleen dat het wel weer baggerherrie zal zijn. Hardcore enzo.. Wanneer gaan ze nou eens echte muziek draaien daar?quote:
Wie jij beter vind is natuurlijk totaal irrelevant. Als Koeman op dit moment om wat voor reden dan ook Leerdam een betere optie vind, moet hij hem opstellen, zo simpel. Inderdaad, op lange termijn geld het verhaal van de gijzeling etc. etc., maar voor een belangrijk duel als Kiev zitten we simpelweg niet in de luxepositie dat we ons dat kunnen veroorloven. Zet hem maar op de bank in wedstrijden waarvan je verwacht het met Janmaat ook goed af te kunnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah los gezien van het feit dat ik het hier niet helemaal mee eens ben. Hoewel Janmaat pas net bij Feyenoord is vind ik m niet persé minder, integendeel. Ik vind persoonlijk Janmaat zelfs beter. En functioneler.
Mwah. Ik denk dat we daar moeilijk over kunnen oordelen. Misschien hebben ze janmaat wel erg goedkoop kunnen krijgen, en weegt het financiele aspect momenteel zo zwaar, dat hij een ondermaatse aanbieding heeft gekregen. Hij zal Leerdam geen 'tonnetje meer geven' omdat die dat nu eenmaal simpelweg verdiend heeft: iedereen verdedigd gewoon zijn belangen. Je hebt een punt, maar ik denk dat het wel wat gemakkelijk is gesteld.quote:En mijn punt is dat ik persoonlijk Van Geel een stuk meer vertrouw dan zo'n Leerdam. Althans, in de zin van dat ik Van Geel uitstekend in staat acht om hem een aanbod te doen die goed aansluit bij de capaciteiten van de betreffende speler.
Ook hier weer; opzich heb je wel een punt, maar ik denk dat het in deze situatie iets te gemakkelijk is gesteld. Je gaat voor leerdam namenlijk ook geen kapitalen vangen. Met een tonnetje erbij maar een goede speler minder, en risico op puntverlies (interne concurrentie en back-up), schiet je ook niet zo veel op. Het is gewoon een kwestie van goed afwegen van sportieve en financiele belangens.quote:Dan vind ik dat je er alles aan moet doen om diegene te slijten zodat je er nog iets voor kan vangen. Tenzij het een uitzonderlijke speler is die van zo'n groot belang is dat je misschien een keer een uitzondering zou kunnen maken.
Overigens is het ook misschien verstandig om als je twee spelers hebt die elkaar kwalitatief weinig ontlopen de gene met een (lang) doorlopend contract te laten spelen gezien z'n (eventuele) opbrengst in de toekomst.
Vivaldi?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoorde alleen dat het wel weer baggerherrie zal zijn. Hardcore enzo.. Wanneer gaan ze nou eens echte muziek draaien daar?
Shponglequote:
De tering, laat je me daar youtube voor raadplegenquote:
Of het relevant is of niet, ik mag toch altijd nog wel voor m'n mening uitkomen of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wie jij beter vind is natuurlijk totaal irrelevant. Als Koeman op dit moment om wat voor reden dan ook Leerdam een betere optie vind, moet hij hem opstellen, zo simpel. Inderdaad, op lange termijn geld het verhaal van de gijzeling etc. etc., maar voor een belangrijk duel als Kiev zitten we simpelweg niet in de luxepositie dat we ons dat kunnen veroorloven. Zet hem maar op de bank in wedstrijden waarvan je verwacht het met Janmaat ook goed af te kunnen.
[..]
[..]
Tja dan zou je ook weer kunnen zeggen dat zo'n jongen ook dondersgoed weet hoe de financien er momenteel voor staan bij de club.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Mwah. Ik denk dat we daar moeilijk over kunnen oordelen. Misschien hebben ze janmaat wel erg goedkoop kunnen krijgen, en weegt het financiele aspect momenteel zo zwaar, dat hij een ondermaatse aanbieding heeft gekregen. Hij zal Leerdam geen 'tonnetje meer geven' omdat die dat nu eenmaal simpelweg verdiend heeft: iedereen verdedigd gewoon zijn belangen. Je hebt een punt, maar ik denk dat het wel wat gemakkelijk is gesteld.
[..]
Ik vind dan ook dat je principieel eigenlijk alleen maar spelers moet hebben die dolgraag voor de club willen spelen. En we moeten trouwens nou ook niet gaan doen of Leerdam zo'n geweldenaar is. Aardige speler, prima nuttige kracht maar niet meer dan dat. Nu kan je er nog wat voor vangen, en z'n vertrek kan je op vangen door jeugdspelers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook hier weer; opzich heb je wel een punt, maar ik denk dat het in deze situatie iets te gemakkelijk is gesteld. Je gaat voor leerdam namenlijk ook geen kapitalen vangen. Met een tonnetje erbij maar een goede speler minder, en risico op puntverlies (interne concurrentie en back-up), schiet je ook niet zo veel op. Het is gewoon een kwestie van goed afwegen van sportieve en financiele belangens.
Wie?quote:
Achja, alcohol en al die andere middeltjes die graag gebruikt worden doen rare dingen met je..quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef satecl het volgende:
Dat mensen het leuk vinden om in die Legioenzaal volop te gaan lopen beuken met hun strakke kop tijdens de rust van een wedstrijd is voor mij ook nog steeds een raadsel
Helemaal los, je weet zelluf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef satecl het volgende:
Dat mensen het leuk vinden om in die Legioenzaal volop te gaan lopen beuken met hun strakke kop tijdens de rust van een wedstrijd is voor mij ook nog steeds een raadsel
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom tijdens de rust van een wedstrijd......quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:02 schreef McCandless het volgende:
[..]
Achja, alcohol en al die andere middeltjes die graag gebruikt worden doen rare dingen met je..
quote:'NOS zendt uitwedstrijd tegen Kiev mogelijk niet uit'
Geschreven op 2012-07-25 om 15:11:21 | Bekeken: 5455 | Reacties: 129 | Foto: VI-Images | Bron: SoccerNews.nl
UPDATE
Het treffen tussen Dinamo Kiev en Feyenoord wordt mogelijk toch niet uitgezonden op de Nederlandse televisie. Voetbal International meldt nu dat de onderhandelingen tussen Dinamo Kiev en Eredivisie Live nog altijd gaande zijn, waardoor het nog onzeker is of het duel wordt uitgezonden. Daarnaast is het nog niet vastgesteld welke zender de terugwedstrijd uitzendt.
Verbaas me ook vaak over hoe Feyenoord supporters zo vaak met elkaar ruzie maken in die zaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef satecl het volgende:
Je hoeft er zelf toch niet te gaan staan.......quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom tijdens de rust van een wedstrijd......_____!!!??? Doe dat lekker op zaterdagavond. Dan kan je mooi 9 uur lang achter elkaar door rave'en. Of misschien langer.
http://www.fr-fanatic.com(...)bij-eredivisie-live/quote:De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Dinamo Kiev wordt aanstaande dinsdag, 31 juli, rechtstreeks uitgezonden door Eredivisie Live.
Aangezien het digitale televisiekanaal ook de uitzendrechten voor de return op dinsdag 7 augustus heeft, betekent dit dat beide duels van Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League te zien zijn op deze zender.
De heenwedstrijd tussen Dinamo Kiev en Feyenoord wordt aanstaande dinsdag, 31 juli, gespeeld in het Olimpiyskiy stadion in Kiev, dat in totaal plaats biedt aan bijna 65.000 toeschouwers. In dit stadion werd ook de finale van het afgelopen EK voetbal gespeeld. De aftrap is om 20.00 uur, lokale tijd (19.00 uur, Nederlandse tijd). Wie geen abonnement op Eredivisie Live heeft, kan terecht op de website www.eredivisielive.nl. Daar is de wedstrijd tegen betaling via een livestream te bekijken.
De return, precies een week later in De Kuip, begint om 20.00 uur. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang tot dit duel. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is afgelopen dinsdag, 24 juli, om 9.00 uur van start gegaan. Feyenoord hanteert voor dit duel reguliere competitieprijzen. Voor deze wedstrijd geldt geen clubkaartverplichting. Kaarten zijn te koop via TicketBox, internet, de loketten van Feyenoord Service & Tickets (op werkdagen tussen 10.00 uur en 13.00 uur) en telefonisch (via 0900-1908, op werkdagen vanaf 13:00). De return wordt ook uitgezonden op Eredivisie Live en via de website www.eredivisielive.nl.
Mocht Feyenoord ten koste van Dinamo Kiev zich plaatsen voor de laatste voorronde van de Champions League dan zijn deze duels evenals de eventuele groepswedstrijden live te zien bij de NOS.
Ik zie de lol er ook niet van in. Kan me ook niet heugen dat ik daar een stap binnen heb gezet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef satecl het volgende:
De wedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord kan ik niet op de site van Eredivisie Live terugvinden hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef inZanity het volgende:
Ja wat is het nou...
[..]
http://www.fr-fanatic.com(...)bij-eredivisie-live/
Nee, maar ik mag er toch een mening over hebben...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf toch niet te gaan staan.......
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 25-07-2012 om 16:24:58Ook Dynamo Kiev-Feyenoord op Eredivisie Live #Feyenoord #DynFey #ChampionsLeague #Voorseizoen @EredivisieLive http://t.co/teiXsDlP reageer retweet
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef Maastoren het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 25-07-2012 om 16:24:58Ook Dynamo Kiev-Feyenoord op Eredivisie Live #Feyenoord #DynFey #ChampionsLeague #Voorseizoen @EredivisieLive http://t.co/teiXsDlP reageer retweet
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is zeker weer zo'n een of andere hippe singer-songwritert ofzo..
Ik heb zeker een zwak voor zulke spelers en hem in het bijzonder. Waterdragers die het moeten hebben van hun instelling. Maarrr als zo eentje de kop laat hangen pik ik het ook niet hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leerdam is dan wel 1 van de spelers die in jouw ogen weinig fout kan doen
Klopt, al heb ik echt wel genoten van het feit dat wij nu eindelijk eens 'een Guidetti' hadden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb zeker een zwak voor zulke spelers en hem in het bijzonder. Waterdragers die het moeten hebben van hun instelling. Maarrr als zo eentje de kop laat hangen pik ik het ook niet hoor.
Dat is voor mij ruim 2 uur rijden. Dat ga ik niet meer redden denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan ga je naar het stadion. Zit je lekker in 't zonnetje.
Wedstrijd begint om 20.00. Haal je precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is voor mij ruim 2 uur rijden. Dat ga ik niet meer redden denk ik
Ik zit nog op me werk... En ik heb ook geen zin om voor een oefenwedstrijd ruim 4 uur in een auto te gaan zitten, alleen. Ik vond het al mans zat dat ik met 28 graden naar Rotterdam toe kwam voor mijn FOK! maatjes... om een potje te gaan voetballen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 20.00. Haal je precies.
Dat ben ik ook, omdat dit de enige serieuze test is voor Kiev. Die wedstrijd tegen Kiev is wel van super belangrijk en ik wil dat we goed voorbereid zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef Rotterdams het volgende:
Gek genoeg ben ik gespannen voor vanavond. Wat nergens op slaat want het gaat nergens om.
Ik vind het raar dat ze in de voorbereiding niet tegen wat prestigeuzere clubs zijn gaan spelen. Aan de andere kant is er nu geen sprake van een 'slijtageslag' geweest dus dat scheelt. Het kan raar klinken wat ik nu ga zeggen maar misschien was het nog het slimst geweest deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen, om zo weinig mogelijk informatie aan Kiev over onze opstelling et cetera te laten lekken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, omdat dit de enige serieuze test is voor Kiev. Die wedstrijd tegen Kiev is wel van super belangrijk en ik wil dat we goed voorbereid zijn
Dat is niet raar maar heel verklaarbaar. De enige reden dat Mallorca als tegenstander is gekozen is dat die club niet duur was om in te huren. Schijnt dat ze ook Celtic hebben overwogen, maar die club vroeg veel meer geld om te komen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze in de voorbereiding niet tegen wat prestigeuzere clubs zijn gaan spelen. Aan de andere kant is er nu geen sprake van een 'slijtageslag' geweest dus dat scheelt. Het kan raar klinken wat ik nu ga zeggen maar misschien was het nog het slimst geweest deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen, om zo weinig mogelijk informatie aan Kiev over onze opstelling et cetera te laten lekken.
Mallorca wint echt heel erg dik van Celtic. Celtic is alleen van naam een grote club, sportief stelt het geen ene reet voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet raar maar heel verklaarbaar. De enige reden dat Mallorca als tegenstander is gekozen is dat die club niet duur was om in te huren. Schijnt dat ze ook Celtic hebben overwogen, maar die club vroeg veel meer geld om te komen.
Jup, het stelt geen zak meer voor. Ik heb de afgelopen Old Firms steeds gewaagd het te kijken, maar het was werkelijk waar niet om aan te gluren. Stoke City speelt nog beter voetbal dan Celticquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mallorca wint echt heel erg dik van Celtic. Celtic is alleen van naam een grote club, sportief stelt het geen ene reet voor.
PEC Zwolle speelt nog beter voetbalquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jup, het stelt geen zak meer voor. Ik heb de afgelopen Old Firms steeds gewaagd het te kijken, maar het was werkelijk waar niet om aan te gluren. Stoke City speelt nog beter voetbal dan Celtic
Jongen, dat kun je toch niet maken. Satire okee, maar dit gaat te ver. Op deze manier kwets je mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PEC Zwolle speelt nog beter voetbal
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Jongen, dat kun je toch niet maken. Satire okee, maar dit gaat te ver. Op deze manier kwets je mensen
Dat is wel echt de basiself, klinkt als dezelfde elf waarmee we tegen Kiev moeten startenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord - Real Mallorca
Aanvang: 20.00u
Opstelling: Mulder; Leerdam,De Vrij,Vlaar,Martins Indi; Vormer,Immers,Clasie Schaken,Fernandez en Cissé.
Elabdellaoui begint op de bank.
Zolang Bruno speelt komt het wel goed. Ben d'r heilig van overtuigd dat we daar gelijk gaan spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat is wel echt de basiself, klinkt als dezelfde elf waarmee we tegen Kiev moeten starten
Laat Janmaat het maar bewijzen eerst. Leerdam heeft een uitstekend seizoen gespeeld en kan zich in de kijker spelen de komende weken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop niet dat dit de basiself is tegen Kiev.. Janmaat mag toch wel eerste keus worden. en Omar even afwachten vanavond.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het logo staat in het rugnummer, nog nooit gezien.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het logo staat in het rugnummer, nog nooit gezien.
Ja, het is om te huilen, ik weet het, maar is dat nieuw? Hebben meer clubs dat?quote:
Nee en Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, het is om te huilen, ik weet het, maar is dat nieuw? Hebben meer clubs dat?
Bruno gaat in de rust even de kleedkamer van Mallorca in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer krijg gewoon een mep in zijn gezicht
Die gozer heet Schakenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer krijg gewoon een mep in zijn gezicht
DSC4 via Sopcast doet het prima bij mij. (zit ook in het buitenland)quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef mega-worstje het volgende:
godverdomme zit in het buitenland en stream is om te huilen, iemand nog een fatsoenlijke?
kunje linkje dmen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
DSC4 via Sopcast doet het prima bij mij. (zit ook in het buitenland)
Beetje voorbarig, maar op basis van deze dertig minuten begrijp ik je gedachtequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef satecl het volgende:
Hopelijk Immers straks eruit voor Vilhena. Die Lexie wordt echt helemaal niets in Rotterdam..
Ik vind het wel wat hebben, was me nooit eerder opgevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Celeritas het volgende:
Ik vind dat we wel rommelig spelen
Die logo's staan er in zodat je ze minder makkelijk na kunt maken. Als je nepshirts ziet: altijd zonder logo's in de rugnummers en namen.
Go ahead gaat hun slachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, was me nooit eerder opgevallen.![]()
Mallorca speelt de 28e nog tegen AZ en de 29e tegen Go Ahead. Wie bedenkt dat?
Ik schijf hem ook niet meteen af hoor. Maar toen hij bij ADO speelde dacht ik al: 'Waarom wilt Feyenoord deze speler!!??'quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar op basis van deze dertig minuten begrijp ik je gedachte
Feyenoord beter, Malloca heeft niet echt zin; rommelig. Als Feyenoord iets rustiger was geweest had het 2-0 of 3-0 gestaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kom net invallen, hoe is er tot nu toe gespeeld?
Redelijk goed. Alleen kansen worden niet afgemaakt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs geblesseerd?
Ik kom net invallen, hoe is er tot nu toe gespeeld?
Het kan nog... En het is een oefenduelquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Feyenoord beter, Malloca heeft niet echt zin; rommelig. Als Feyenoord iets rustiger was geweest had het 2-0 of 3-0 gestaan.
ja en?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Geel? Het is toch vriendschappelijk?
Kijk jij wel eens voetbal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Geel? Het is toch vriendschappelijk?
Een beetje het type opmerkingen dat je hoort als je een keer met je vriendin kijkt.quote:
Echt hequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een beetje het type opmerkingen dat je hoort als je een keer met je vriendin kijkt.
(No offense)
Is dit een aanzoek?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een beetje het type opmerkingen dat je hoort als je een keer met je vriendin kijkt.
(No offense)
Amstel toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef satecl het volgende:
Ze hebben geen lekker bier in de Kuip, meneer de commentator!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wint bijna elk duel + weinig balverlies en een paar geweldige redelijke passes
Alcoholvrije slootwater... ik weet niet of Amstel dat maakt???quote:
8e is spanje, wel redelijk dus...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Is Mallorca eigenlijk een club van enige betekenis?
Naam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze was zaterdag ook al in Dordrecht. Dom wijf
quote:
quote:
Dat is de dochter van Evert ten Napel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik vind het niet verkeerd, maar om nou te zeggen dat het ergens op slaat..
[..]
Naam?
Komt van TV Oost zie ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is de dochter van Evert ten Napel.
Carrie ten Napel.
Hij is dronken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef RvLaak het volgende:
BTW Paul de Munnik die vals zingtNog niet eerder meegemaakt
Ken ken haar hoofd. Van Oost naar Rijnmond is natuurlijk dikke promotie. Maar... is ze een beetje te verstaan?quote:
Geen idee, is voor mij sowieso geen probleem. Kom uit Salland en een paar jaar in Twente gewoondquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ken ken haar hoofd. Van Oost naar Rijnmond is natuurlijk dikke promotie. Maar... is ze een beetje te verstaan?
Eredivisie Livequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ken ken haar hoofd. Van Oost naar Rijnmond is natuurlijk dikke promotie. Maar... is ze een beetje te verstaan?
Een bal raken, überhauptquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Naast schieten? Daar gooi je geen hoge ogen mee
Mallorca - NEC (?) was ook al schoppen een jaar geleden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
Sfeer op het veld wordt er zo niet beter op
Dus je kijkt wel eens voetbal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mallorca - NEC (?) was ook al schoppen een jaar geleden.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop zo dat die el abdelllaowie niet heel goed blijkt te zijn... No fucking way dat ik zijn achternaam ooit goed gespeld... En om hem nou met Omar aan te spreken... We hebben vroeger niet samen geknikkerd
Misschien te warm voor hem?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef satecl het volgende:
Het gaat die Singh ook nog allemaal even te snel.
Allebei dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meende net te horen dat het een Noor is
Seedorf is ook een Nederlander.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het is een indier die in noorwegen opgegroeid isquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien, wie had aan het begin van vorig seizoen durven dromen dat Feyenoord serieus mee deed om de titel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:
Zonder spits wordt top 5 nog lastig trouwens.![]()
Een dooddoener. Feyenoord krijgt 100 kansen en scoort 0x, in de voorbereiding heb ik dat verhaal ook al veel te vaak gehoord. Daar word ik wel zenuwachtig van. Mr. Yellow, doe je ding!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien, wie had aan het begin van vorig seizoen durven dromen dat Feyenoord serieus mee deed om de titel?
Aangezien dit de eerste keer is dat ik de voorbereiding ook maar enigszins volg, weet ik niet hoe het dit jaar vergelijkt met vorig jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een dooddoener. Feyenoord krijgt 100 kansen en scoort 0x, in de voorbereiding heb ik dat verhaal ook al veel te vaak gehoord. Daar word ik wel zenuwachtig van. Mr. Yellow, doe je ding!
Klopt, maar Feyenoord zoekt dan ook nog een spitsquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef satecl het volgende:
Onze spits heeft vandaag ook nog helemaal NIETS laten zien. Ik vind het jammer dat Achahbar geen minuten krijgt.
Precies..huidige aanval heeft gewoon te weinig scorend vermogen. Kansen creeren is leuk en aardig, als je niet de kwaliteiten hebt om ze erin te schieten wordt het lastig..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een dooddoener. Feyenoord krijgt 100 kansen en scoort 0x, in de voorbereiding heb ik dat verhaal ook al veel te vaak gehoord. Daar word ik wel zenuwachtig van. Mr. Yellow, doe je ding!
Met of zonder Vlaar gaat het meeste verschil maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:
Zonder spits wordt top 5 nog lastig trouwens.![]()
Dat doe ik niet. Ik zie dat Feyenoord goed speelt, veel kansen krijgt, en 0x scoort, en heb het gevoel dat we dit verhaal nog veel vaker gaan horen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien dit de eerste keer is dat ik de voorbereiding ook maar enigszins volg, weet ik niet hoe het dit jaar vergelijkt met vorig jaar.
Eerste actie kwam hij er ook meteen langs en scheurde hij bijna z'n kruisbanden af, dat is wel lekker invallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Leuk spelertje die Omar, houd ook meer overzicht dan Cabrall
We zullen zien en moeten hopen op de komst van een fatsoenlijke spits, meer kunnen we niet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zie dat Feyenoord goed speelt, veel kansen krijgt, en 0x scoort, en heb het gevoel dat we dit verhaal nog veel vaker gaan horen.
Ja, lijkt erg gretigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste actie kwam hij er ook meteen langs en scheurde hij bijna z'n kruisbanden af, dat is wel lekker invallen.
Ik kan me in dit topic druk maken, en dat doe ik dan ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien en moeten hopen op de komst van een fatsoenlijke spits, meer kunnen we niet doen.
Oh en dat gun ik je ook hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me in dit topic druk maken, en dat doe ik dan ook.
Volgens mij zei die blonde voor de reclame dat na de reclame er een interview met Koeman kwamquote:
Ik heb ook alleen de 2e helft zien, Feyenoord speelde prima, alleen een spits erbij en ik denk dat het weer een leuk seizoen kan worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:06 schreef DonRaja het volgende:
Alleen 2e helft kunnen zien.
Op basis daarvan:
Vlaar/De Vrij
Bron? Kan het niet 1-2-3 terugvinden. Geloof ook niet dat Twente veel geld voor zo'n jongen neerlegt, hem een contract geeft voor 4 jaar, en hem na een jaar met amper winst verkoopt, als wij inderdaad nog zoveel zouden krijgen. Geloof overigens nooit dat wij meer dan 10-15% vangen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 8 miljoen naar Benfica.
Zou mooi zijn hoeveel krijgen wij er dan nog van mee een miljoentje of 2 ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is zeker weer zo'n een of andere hippe singer-songwritert ofzo..
Dit is wmb ook gewoon de opstelling voor Kiev, eventueel Fernandez er nog uit voor Tonny of Singh.quote:Mulder; Leerdam,De Vrij,Vlaar,Martins Indi; Vormer,Immers,Clasie Schaken,Fernandez en Cissé.
Janmaat niet ipv Leerdam? Of Singh ipv Immers? Of Ebdalloui ipv Fernandez?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dit is wmb ook gewoon de opstelling voor Kiev, eventueel Fernandez er nog uit voor Tonny of Singh.
Jammer dat er niet gescoord is, maar dat toont toch opnieuw waar het verkeerd zit, we missen gewoon een afmaker en die moet er gewoon komen wil je een echt leuk seizoen kunnen draaien. Wel mooi dat de organisatie gewoon fatsoenlijk staat. Vlaar/De Vrij wordt een koningskoppel als beiden blijven.
Leerdam heeft het gewoon heel lang heel degelijk gedaan, en blijkbaar heeft Koeman daar nog net wat meer vertrouwen in. Op termijn zal hij hem misschien vervangen, maar wat mij betreft laten ze het voor nu staan zoals het het meest ingespeeld is. Komt nog bij dat Janmaat misschien meer aanvallende impulsen is, maar daardoor in een snelle omschakeling van Kiev mogelijk ook sneller een gaatje zal laten vallen. Better safe than sorry.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Janmaat niet ipv Leerdam? Of Singh ipv Immers?
Ken ik die kerel nog te weinig voor, maar datzelfde geld ook voor de spelers. Die jongen is er wmb nog te kort bij om gelijk aanspraak op een basisplaats te maken in zo'n belangrijke wedstrijd.quote:
Nee? Hoe kom je daarbij?quote:
Het belangrijkste onderdeel in het voetbal ontbreekt. Kut dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daarbij?
Feyenoord stond goed, voetballend vermogen zit ook wel goed. Organisatorisch goed, creeërde ook voldoende kansen. Alleen dat scorend vermogen hé.
Ik heb heel die transfer nooit begrepen, maar dat gaat dan ook wel weer een beetje te ver hequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef Tomasso het volgende:
Immers. Ik heb sinds Cabral niet meer zo'n kutvoetballer in ons shirt gezien.
Ach, je hebt in ieder geval snel weer een nieuwe zondebok voor het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef Tomasso het volgende:
Immers. Ik heb sinds Cabral niet meer zo'n kutvoetballer in ons shirt gezien.
Kan jij hem niet vervangen ofzo? Niemand die het ziet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval snel weer een nieuwe zondebok voor het nieuwe seizoen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij hem niet vervangen ofzo? Niemand die het ziet.
Wurgcontract met Warchild.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Snap sowieso niet waarom die Eritrea-ganger nog in de basis staat. Niet bijtekenen is lekker op de bank wegrotten als er goede vervanging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |