Ja! Meet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het tijd is voor een feestje, zo met topic nummer 1000.
Mijne ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan wel roepen allemaal een baby baren in topic 1000, maar de mijn blijft mooi maar even zitten waar die zit.
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Haha in januari alweer paaseitjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Je bedoelt september ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Ja en in december ben je er helemaal klaar mee omdat je ze al maanden eetquote:
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americainquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha in januari alweer paaseitjesHaha voor jou tijd wel. Oh en dan eindelijk weer een broodje filet met heel veel uitjes
Is het al januari?
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americain
Oh das sneu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Hier geen feest. Ons zieke kitten heeft 't niet overleefd
19 januari. Loop bijna gelijk met Tico, is misschien makkelijk te onthouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:52 schreef Kyara het volgende:
MeNicole, wanneer ben je nou uitgerekend, dan zet ik je in de lijst want ik kan dat toch allemaal niet meer onthouden
Aaah, dat is niet fijn!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Zieligquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Weet ik. Ben zelf ook van 19 januariquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:01 schreef Kyara het volgende:
MeNicole, ik ga mijn best doen om het te onthouden.... en januari kindjes zijn leuk hoor
Ah nee...Wat ontzettend kutquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Dus gewoon ziekelijk? Niet echt duidelijk waaraan ze nu overleden is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Was een klein meiske die samen met haar mama + broer en zus op straat gevonden werd. Is eerst bij een dierenarts terechtgekomen en van daar hebben wij haar geadopteerd en zo goed mogelijk verzorgd. Maandag nog bij de dierenarts geweest omdat ze wat futloos was. Nog extra medicatie en speciaal voer meegekregen. Netjes volgens schema meds en eten gegeven en nu bleek ze het deze morgen toch niet gehaald te hebben. Mijn vriend heeft haar een plaatsje gegeven in de tuin. Ben er wel van aangedaan. En ergens vraag je je toch altijd af of je niks verkeerd gedaan hebt...
Daar kwam k laatst achterquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:45 schreef nytar het volgende:
Ik had hem viezer verwacht, maar lekker is anders. Ik mag niet eens water drinken! Ja, af en toe een slokje. Maar meer ook niet...
Heb je ook jillz 0.0? Die wil ik ook!
Nee waarschijnlijk niet... Ze zal vast al erg ziek zijn geweest...quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Was een klein meiske die samen met haar mama + broer en zus op straat gevonden werd. Is eerst bij een dierenarts terechtgekomen en van daar hebben wij haar geadopteerd en zo goed mogelijk verzorgd. Maandag nog bij de dierenarts geweest omdat ze wat futloos was. Nog extra medicatie en speciaal voer meegekregen. Netjes volgens schema meds en eten gegeven en nu bleek ze het deze morgen toch niet gehaald te hebben. Mijn vriend heeft haar een plaatsje gegeven in de tuin. Ben er wel van aangedaan. En ergens vraag je je toch altijd af of je niks verkeerd gedaan hebt...
Oh ja daar hoor je de laatste tijd weer best veel van.quote:
Nee, vanmorgen nog goed gepoetst, dat zou me zijn opgevallen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Logician78 het volgende:
Troeta, spannend!!!
Wat sneu Liza
Tico goed in de gaten houden, geen blaasjes in haar mond?
Ja dat is dus het gekke. Had het er gisteren nog over met schoonzus en zwager. Ik ben helemaal niet emotioneel als het om de baby gaat. Ik huil niet bij echo's, niet bij schopjes en niet bij dit soort momenten (bij Isabeau huilde ik heel snel). Het voelt alsof ik een soort zelfbeschermingsmechanisme heb ingeschakeld onbewust, dat ik het niet té dichtbij laat komen allemaal. Klinkt misschien koud, maar zo is het echt niet, ik ben heel warm en lief voor de baby, maar ik blijf wel een beetje gereserveerd. Bijzonder dat het zo werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Fieder het volgende:
Sorbootje wat mooiDat jij niet de hele tijd aan t janken bent van ontroering
![]()
Lijkt me ook wel normaal die zelfbescherming. Denk dat het goed is dat je er zo mee omgaat, zo vanuit het het idee dat het niet jouw kindje is, maar dat van schoonzus en zwager. Maar toch, eindeloos respect hoor voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja dat is dus het gekke. Had het er gisteren nog over met schoonzus en zwager. Ik ben helemaal niet emotioneel als het om de baby gaat. Ik huil niet bij echo's, niet bij schopjes en niet bij dit soort momenten (bij Isabeau huilde ik heel snel). Het voelt alsof ik een soort zelfbeschermingsmechanisme heb ingeschakeld onbewust, dat ik het niet té dichtbij laat komen allemaal. Klinkt misschien koud, maar zo is het echt niet, ik ben heel warm en lief voor de baby, maar ik blijf wel een beetje gereserveerd. Bijzonder dat het zo werkt.
Dat jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Lijkt me ook wel normaal die zelfbescherming. Denk dat het goed is dat je er zo mee omgaat, zo vanuit het het idee dat het niet jouw kindje is, maar dat van schoonzus en zwager. Maar toch, eindeloos respect hoor voor jou
Werkt de slappe lach ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Mangostine het volgende:
Wat doe jij hier dan, moet je niet aan de slag met penissen, ananasharten en stijve pannenkoeken?
Oh my...quote:
je zal maar een onwijs lekkere gyn hebben. Lig je daar weg te drijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Waarom lachen jullie? Das toch heel normaal als je naar de gynaecoloog gaat?
Dank je welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Marrije het volgende:
gefeliciteerd Kyara, ik zie het nu pas, wat leuk!
Dank je welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik je eigenlijk al gefeliciteerd Kyara?Dan iig alsnog! Tof zeg
![]()
Ik heb hier een vriendin die volgens mij vlak na jou bevallen is, en die wil echt al héél graag weerDus ik ben benieuwd!
Echt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Mangostine het volgende:
En je mag niet door de detectiepoortjes hè!
Ja dat klopt helaasquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
Twinks![]()
Jij bent inmiddels ook kind aan ziekenhuis hè?
dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag tot ongeveer 36 weken vliegen toch?
Ik ga eind oktober vliegen, maar dan wel direct naar Canadazal wel aan het gangpad gaan zitten.
dat je niet gaat ?quote:
Verveel!quote:
Nee ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verveel!
Ga je het redden 2 dagen zonder me?
Dat verschilt per maatschappij dus dat zou ik even uitzoekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag tot ongeveer 36 weken vliegen toch?
Ik ga eind oktober vliegen, maar dan wel direct naar Canadazal wel aan het gangpad gaan zitten.
Wordt afgeraden.quote:
Misschien is KPD dan een betere optie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Oei 2 hele dagen![]()
Even melden bij FHF. Er is vast wel iemand die je gezelschap wil houden
British Airways zelfs 28 weken. Dan mag je wel mee, maar alleen met verklaring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat verschilt per maatschappij dus dat zou ik even uitzoekenSommigen hanteren 32 weken, andere 34 en er zijn er die het aandurven tot 36 (maar die zijn wel in de minderheid geloof ik.)
Verklaring van je vk zou ik gewoon vragen, ze mogen je weigeren zonder, ook al heb je een minimaal buikje en ben je pas 20 weken. Kwestie van een printje en een krabbel dus gewoon doen.
ik vlieg met 17 weken ongeveer en bij transavia mag je tot 36 weken vliegen mits je zwangerschap probleemloos verloopt. Alleen bij complicaties en ik dacht meerling heb je een verklaring nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Oh vraagje!
Als je gaat vliegen, moet je dan een verklaring van je vk hebben? Ik ga vliegen als ik iets van 21 weken zwanger ben.
Nou na mijn laatste optreden in FHF heb ik daar niet zoveel vriendjes meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Oei 2 hele dagen![]()
Even melden bij FHF. Er is vast wel iemand die je gezelschap wil houden
Ik lees weer bij de maatschappijen dat de verklaring niet te oud mag zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef As1981 het volgende:
das idd wel een goeie mignonne. Ik heb nog de verklaring voor de werkgever liggen. Die hebben hem ingescand. Neem ik die wel mee.
Haha daarom ook!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou na mijn laatste optreden in FHF heb ik daar niet zoveel vriendjes meer.
mmm ik heb twee dagen voor vertrek controle afspraak vraag ik hem wel opnieuw. Zal er voor zorgen dat ze me niet kunnen weigeren.....Italiaan ijs heb er nu al zin in!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lees weer bij de maatschappijen dat de verklaring niet te oud mag zijn?
Je moet een andere verklaring hebben dus ik zou toch even aan je verloskundige vragen om een nieuwe. Het gaat om een soort fit to fly verklaring waarin je gegevens staan, dat je zw.schap probleemloos verloopt en je uitgerekende datum. Hij moet idd recent zijn. Een Nederlandse maatschappij zou misschien genoegen kunnen nemen met een recente zwangerschapsverklaring voor je werkgever, maar als jij straks aan de douanepoortjes in Turkije staat (ik noem maar wat) heb je geen zin in gesteggel daarmee toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef As1981 het volgende:
das idd wel een goeie mignonne. Ik heb nog de verklaring voor de werkgever liggen. Die hebben hem ingescand. Neem ik die wel mee.
Ik had hem nodig ook, op de terugreis werd er bij mij naar gevraagd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, nou goed om te lezen dit, had niet gedacht dat ik dan ook al zo'n verklaring nodig zou hebben!
geeeeeen ideequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:20 schreef Mangostine het volgende:
Mignonne, wil jij eigenlijk zelfstandig verloskundige worden, of bij een groepspraktijk of in het ziekenhuis?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:21 schreef As1981 het volgende:
En zorgen voor een geldig paspoort voor alle leden. Lees net op Nu.nl over ern Pools echtpaar dat hun 2-jarig dochtertje op het vliegveld achter liet. Kwamen er daar achter dat haar paspoort was verlipen. Wilde echter zelf toch op vakantie. Zijn gegaan, dochter achter latend. Die zou worden opgehaald door oma. Vraag me dan altijd af of het zo genuanceerd is, maar kan weinig goede motieven bedenken voor zo'n actie. Bizar....
en hoe lang ben je dan nog in opleiding?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
geeeeeen idee![]()
eerste doel is verloskundige worden
in welke variant ik dat ga gieten zien we dan wel weer.
Een solo-praktijk is loodzwaar en bijna niet te combineren met een jong gezin, aangezien wij nog kinderen willen is dat de laatste optie. Volgend jaar loop ik stage in het ziekenhuis en in een groepspraktijk
ik begin straks aan het tweede jaar. Ik moet nog wel even dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en hoe lang ben je dan nog in opleiding?
Pittig hoor. Maar je wordt vast een goeie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik begin straks aan het tweede jaar. Ik moet nog wel even dus![]()
opleiding duurt 4 jaar totaal.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:28 schreef As1981 het volgende:
[..]
De ouders worden verjoord nadat ze terug zijn van hun 2 weken vakantie.
liefquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Pittig hoor. Maar je wordt vast een goeie.
Begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Bedankt voor het meevoelen.
Even megahuilbui gehad en nu gaat het al wat beter.
Ik weet dat het "maar" een kat is, maar ik ben zo'n dierenmens en dan nog eens al die zwangerschapshormonen erbij...![]()
Mijn zus had dat idd (was dan wel een Spaans eiland ipv Turkijequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je moet een andere verklaring hebben dus ik zou toch even aan je verloskundige vragen om een nieuwe. Het gaat om een soort fit to fly verklaring waarin je gegevens staan, dat je zw.schap probleemloos verloopt en je uitgerekende datum. Hij moet idd recent zijn. Een Nederlandse maatschappij zou misschien genoegen kunnen nemen met een recente zwangerschapsverklaring voor je werkgever, maar als jij straks aan de douanepoortjes in Turkije staat (ik noem maar wat) heb je geen zin in gesteggel daarmee toch?
Het is voor je verloskundige echt een kwestie van printje draaien en handtekening eronder zetten. (als ze haar zaken een beetje georganiseerd heeft)
Ohja, nog niet op gereageerd, maar volslagen begrijpelijk dat het erin hakt Lizaquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Hier overleed onze 8-jarige poes vrij plotseling tijdens mijn zwangerschap en ik ben 3 dagen nauwelijks aanspreekbaar geweest. Het is altijd verdrietig, maar emoties komen nu gewoon wat harder aan. Sterkte
.
Weet je, vrijdag is ook alweer over 2 dagen.. Als je dan controle hebt, kun je dan ook nog altijd vragen of er gestript kan worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
jullie zijn lief.
K kan t.ook niet echt goed verklaren hoor. Tis meer een gevoelskwestie dan een rationele.
Net zat,ik wel weer te twijfelen of t de.goede beslissing was. Maar.goed mn verloskundige zei ook al bij twijfel niet doen.
Nou ja ik zie t wel. Vrijdag zien we wel verder hoe en wat als ze er nog niet is.
(had me dit weken eerder gevraagd en ik had gezegd.dat ze me tegen deze.tijd mochten strippen *lol*)
Gerbera, zou wel stom zijn als.ze morgen geboren wordtschelen ze precies andersom de 2,5 week
Ik heb gisteravond 2 uur op de bank liggen tukken, en mn borsten beginnen wat gevoelig te worden. Het komt er dus aan denk ikquote:
Precies!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je, vrijdag is ook alweer over 2 dagen.. Als je dan controle hebt, kun je dan ook nog altijd vragen of er gestript kan worden.
Ach joh, weekje meer of minderquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja... Gewoon donderdag avond... Dan zat ik een weekje tevoren met voorspellen.. Maar donderdag it is.
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond 2 uur op de bank liggen tukken, en mn borsten beginnen wat gevoelig te worden. Het komt er dus aan denk ik
Dat ondergoed geloof ik nog wel even, maar ik zit te kijken naar die lange tops met lange mouwen, weet iemand of die goed rekbaar zijn? Als ik m nu ook al aan zou kunnen, bestel ik er nu denk ik een met die 15% kortingquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Dames, zwangerschapsondergoed is met 20% korting bij de Hema online... en vandaag nog eens extra 15% op bijna alles
Son je bent een taaie!ik zet in op morgen
Oh en jij loopt 3 weken op mij voor he? Heb jij dan al een echo gehad (of krijg je die bijna) of zit je nu buiten het ziekenhuiscircuit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar
Bij mij kwamen de meeste kwaaltje na 6 weken of zo.
Of je laat je moeder ff zien dat jij geen smetvrees hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Logician78 het volgende:
Mijn moeder (die smetvrees heeft) zit onverwacht in de trein om hier te komen logeren, ze is er om 17:25 ... heb de laatste dagen geen flikker in huis gedaan
tot nu toe de oven, koelkast, gasfornuis, afzuigkap, woonkamer en logeerkamer schoon gemaakt. Nu de badkamer en wc's nog .. stress!
Oh. Damnquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef Logician78 het volgende:
De dag na de becalling van jasper kreeg ik nog op mijn kop van dr dat het een rommel wasen ze komt 1x per jr ong en dan heb ik geen zin in gedoe
Toen had je je kraam de schuld kunnen geven! En nu is het de misselijkheid en de meloen! En zij neemt het risico om onverwacht jouw kant op te komen! Dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef Logician78 het volgende:
De dag na de becalling van jasper kreeg ik nog op mijn kop van dr dat het een rommel wasen ze komt 1x per jr ong en dan heb ik geen zin in gedoe
En nu verder![]()
Dit. Mijn moeder is inmiddels dan ook zo ver dat ze weet waar de doekjes liggen en zelf aan de slag gaat. Heerlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha mijn ma kan ook niet tegen rommel enzo. Als ze hier komt en staat haar niet aan moet ze het lekker maar zelf doen.
Die van mij eist tegenwoordig briefjes met instructies wat ze moet poetsen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dit. Mijn moeder is inmiddels dan ook zo ver dat ze weet waar de doekjes liggen en zelf aan de slag gaat. Heerlijk.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
Mijn zoon van 16 is aan het helpen heeft alle verdiepingen stofgezogen en de vaatwasser uit en ingeruimd en hij zei uit het niets; En als het niet aanstaat heeft ze pech en als ze een rotopmerking maakt krijgt ze een preek over repspect want ook al luister ik misschien de laatste tijd niet zo goed qua regeltjes je bent wel mijn moeder en dan zet ik wie dan ook er gewoon uit..
Omg zit hier te janken voel me zo trots op dat kind! en alles is nu netjes en het is idd wel goed zo. Ik ga gewoon lekker languit zo even liggen en genieten van hoe geweldig ik het heb qua kinderen vriend en alles
Dat lijkt me zo gaaf he, zo'n hele grotequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
Mijn zoon van 16 is aan het helpen heeft alle verdiepingen stofgezogen en de vaatwasser uit en ingeruimd en hij zei uit het niets; En als het niet aanstaat heeft ze pech en als ze een rotopmerking maakt krijgt ze een preek over repspect want ook al luister ik misschien de laatste tijd niet zo goed qua regeltjes je bent wel mijn moeder en dan zet ik wie dan ook er gewoon uit..
Omg zit hier te janken voel me zo trots op dat kind! en alles is nu netjes en het is idd wel goed zo. Ik ga gewoon lekker languit zo even liggen en genieten van hoe geweldig ik het heb qua kinderen vriend en alles
Hiet niet, maar mijn intake was begin deze maand al. Volgens mij is wat ze controleren afhankelijk van hoe het gesprek loopt en of ze problemen verwachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Mangostine het volgende:
Gaan ze bij een kraamzorg intake ook al checken hoe het met je bed is? En of je de juiste uitzetdingetjes in huis hebt? Want dan moet ik even voorbereidende poets- en inkoopwerkzaamheden doen.
Bij mij niet in ieder geval, werd vooral doorgenomen wat ik kon verwachten, wat gegevens en dat was het eigenlijk alweer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Mangostine het volgende:
Gaan ze bij een kraamzorg intake ook al checken hoe het met je bed is? En of je de juiste uitzetdingetjes in huis hebt? Want dan moet ik even voorbereidende poets- en inkoopwerkzaamheden doen.
Bij mij vroeg ze er wel naar, maar heeft er verder weinig naar gekeken. Ons kamertje was op dat ogenblik nog niet klaar. Ze vroeg bijvoorbeeld of we de commode en dergelijke al hadden. Ze wilde het kamertje wel zien, maar dat er nog niets in stond deerde haar niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Mangostine het volgende:
Echt, het zal zich allemaal vanzelf wijzen. Ze begint waarschijnlijk zelf al over de kat, als ie zich op dat ogenblik laat zien. Bij mij gaf ze aan dat ze niet verplicht waren de kattenbak schoon te maken, dus dat mijn man daar eventueel zorg voor moet dragen. Het roken is altijd slim om aan te geven, maar zal ze ook wel uit zichzelf naar vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef Mangostine het volgende:
Hm. Ik heb toch stiekem een beetje het idee dat ik een flater sla omdat we, bij 30 weken, op een commode en wieg na nog niks in huis hebben. En op alle vragen krijgt ze van mij een vraagteken terug denk ik...
Heb wel al bedacht om aan te kaarten dat we graag iemand willen die niet rookt en kan omgaan met de kat.
Daar sla je echt geen flater mee hoor, ik heb voor 7mnd nooit wat gehaald en daar werd niet moeilijk over gedaan oid. Vond het gewoon nog te eng en die uitleg was voldoende.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef Mangostine het volgende:
Hm. Ik heb toch stiekem een beetje het idee dat ik een flater sla omdat we, bij 30 weken, op een commode en wieg na nog niks in huis hebben. En op alle vragen krijgt ze van mij een vraagteken terug denk ik...
Heb wel al bedacht om aan te kaarten dat we graag iemand willen die niet rookt en kan omgaan met de kat.
Ah het kraampakket... Denk je 'Woeha! Een pakketje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kraampakket is net bezorgdEn CZ meldt me dat ik bestek veilig weg moet zetten, duurt nog wel eventjes voor de mini daarbij kan
Dan leert ze gauw genoeg dat ze uit moet kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef Kyara het volgende:
omdat ie daar zijn kop tegen aan kan stoten.
Krijgt ze gelijk een mooi rond bolletjequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Kyara het volgende:
Je kunt ook moeilijk alles afschermen en voorzien van een dikke laag foam. Dan kan je beter je kind van een helmpje voorzien.
Vraag dat maar aan het litteken op mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mwah, ik wist al wat erin zat, alleen die veiligheidstips zijn geniaal. Echt het kind is nog niet geboren, voor het loopt en deuren openmaakt of bij de bestekla kan duurt nog wel even![]()
Waarom zou ik trouwens de hoeken van de radiator afschermen?
als ze al loopt ben je net te laat denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijgt ze gelijk een mooi rond bolletje
Lopend kun je hier onmogelijk je hoofd tegen de radiator stotenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
als ze al loopt ben je net te laat denk ik
Je kunt bij de Prenatal soort van schuimrubberen helmpjes kopen zag ik dit weekend. Te gebruiken van 8 tot en met 18 maanden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Kyara het volgende:
Je kunt ook moeilijk alles afschermen en voorzien van een dikke laag foam. Dan kan je beter je kind van een helmpje voorzien.
Groot gelijk. Zal niet minder zijn van kwaliteit ofzo. Lijkt net als je het woord "baby" of "trouwen" laat vallen dat alles dan gelijk met 50% opslaatquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Denk wel dat het officieel een uit de collectie van vorig jaar is, want deze heet de 'Jet Black', en die van 2012 heet de 'Total Black'. Mgoed, ze zien er allebei exact hetzelfde uit, en Pebble is Pebble
Zo leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Solagratia het volgende:
Gefeliciteerd Kwisted!
Omentielvo, morgenochtend (om 7:45) hebben we de echo. Hopelijk weten we dan wat het geslacht isAansluitend een gesprek over de bevalling. Daarna moet ik racen naar een begrafenis helaas.
Ik ga zo even naar de winkels toe. H&M check ik dus gelijk even mee. Misschien ligt er bij de prenatal nog iets sale-achtigs of heeft de primark een lekker zittende elastische broek die niet per definitie als positiebroek is. Of gewoon simpele leuke korte of driekwart leggings, die ik dan ook weer onder een jurkje aan kan zonder dat de boel begint te schuren. Ik ga gewoon kijken, als het goed is, duurt het bij mij niet heel lang meer, maar ook daarna zal ik niet gelijk mijn oude maatje 36/38 weer aankunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:20 schreef Twinkle20 het volgende:
SE voortaan meldplicht![]()
Bunny ik heb vorige week bij ons in de H&M twee positiebroeken kunnen kopen, kort. Nog geen 30 euro voor betaald samen. maar je moet wel ontzettend veel geluk hebben! Ze zijn niet super mooi ofzo maar met dit weer echt heerlijk om aan te hebben.
Misschien online nog? Mamalicious had opruiming had ik begrepen?
Hoor hoor!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:39 schreef Mangostine het volgende:
Fieder, super dat het zo goed gaat!![]()
Alleen balen van het spugen... anders moet je gewoon niet opstaan, dan blijft het vast binnen
ik voel me wel aangesproken.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:48 schreef Mangostine het volgende:
Werkt misschien wel, cracker naast je bed en in lighouding alvast oppeuzelen voordat je opstaat. Bij mij had het 9 vd 10 keer effect.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Die misselijkheid is echt bweik! Maar gelukkg gaat 't -normaal gezien- over! Ik hoop voor jou dat je een manier vindt om het draaglijk te houden.
Ochtendsex en een baby die daardoor even zo onder de indruk is dat hij lang genoeg stopt met schoppen zodat ik terug kon indoezelen. Fijn!!!
Ja had ik ook. Gaat ook weer voorbijquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heb echt een ontzettend opgezette buik. Maar dan vooral het stuk boven mijn navel![]()
herkent iemand dat?
Jaloers op je perzikhuidje! Ik mag ook niet klagen ik heb gewoon af en toe 1 dikke hele grote puist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:59 schreef freecell het volgende:
En nu? Compleet egaal, glanst een beetje, perfect kleurtjeIk krijg er ook stapels complimenten over
![]()
Ik zie er als ik uit bed stap uit alsof ik professioneel in de poeder ben gezet
Nu nog stoppen met spugen en flauwvallen
Ow en gewicht? Vorige week waaaaah, ik ben al heel veel aangekomen. Bleek de weegschaal stukDie gaf 5 KG teveel aan. Dus weggegooid,komt geen nieuwe in ook
Ben ik ook vaak te lui voor. Heb nu van die all-in-one ontschminkingsdoekjes gehaald. Is een goede tussenoplossing!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit ook weer helemaal onder de puisten... Maar ja, een week je make-up niet van je harses afhalen in de avond werkt ook wel.
Oh, mijn buikhaar scheer ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef Mangostine het volgende:
Ohja, haar op je buikik kreeg in een keer een harig rondje om mijn navel. Heb ik weggeschoren.
En geniet van jullie eerste ontbijtje als echtpaar!
dat is flink cantare! Voel je het ook aan je buik en rug?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Cantare het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar wij hadden net de liggings-/groeiecho en onze baby wordt nu (met 35 weken) al op 6,5 pond geschat.![]()
Hoofdomtrek en beenlengte liepen voor, maar buik liep érg voor (boven het 90ste percentiel), oftewel: het is een dikkerd. Er zou tot aan de uitgerekende datum zeker nog wel een kilo bij komen, volgens de echoscopiste. Nou ja, zat mijn gevoel over de grootte van het kind in elk geval goed.
Succes met je onderkant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Cantare het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar wij hadden net de liggings-/groeiecho en onze baby wordt nu (met 35 weken) al op 6,5 pond geschat.![]()
Hoofdomtrek en beenlengte liepen voor, maar buik liep érg voor (boven het 90ste percentiel), oftewel: het is een dikkerd. Er zou tot aan de uitgerekende datum zeker nog wel een kilo bij komen, volgens de echoscopiste. Nou ja, zat mijn gevoel over de grootte van het kind in elk geval goed.
Meldplicht alquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Pffff...... hebben opzwellende kamerolifantjes ook gewoon een dracht van 9 maanden? Dan meld ik me ook als LLM
Voor een meisje is dat best flink hoor..quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Lijnloos het volgende:
Cantare, wordt dat echt zo groot gevonden? Minke was 3620 gram bij geboorte (met hoofdomstrek van 38 cm) en dat vond ik helemaal niet zo groot en dik.. dat is ook 7,5 pond...
Strippen is geen inleiden he? Daarom koos ik er ook voor om toch maar te strippen, anders had ik 12 uur later worden ingeleid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sola een zoon, wat leukEen broertje voor Amy
![]()
Fijn dat er iig een plan is voor de bevalling! Hopelijk gaat t allemaal meevallen!
Ik begin een beetje de.zenuwen te krijgen voor.morgen![]()
Slaat nergens op maar goed, heb niet zulke goede ervaringen met ctg's![]()
En baal er een beetje van dat t vorige keer gewoon zelf.op gang kwam en dat nu niet zo lijkt te gaan...wil helemaal geen inleiding
ofzo![]()
/gezeur
Das een peuter!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef vamperotica het volgende:
Laatste hier was 4420En verwacht wordt dat deze daar ook op uit komt...
Volgens mij is ie er zelf van geschrokken, want nu is t een klein opdondertje...Maar ik moest me er zelf ( en nu dus weer) best even op instellen...quote:
Haai... Je kan misschien leuker meeposten, of je vrouw, in het zwanger worden topic.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:59 schreef nelisb het volgende:
Geen idee waarom ik hier post, even hart luchten ofzo haha. Kan niet bij iedereen.
Sinds maart samen met mijn vrouw bezig om zwanger te worden.
Nu een week overtijd. 2 keer negatieve test.
Dus 2 keer niks nu. Geen ongesteld en geen positieve test. Zo irritant. Was het maar 1 van de 2, dan weet je waar je aan toe bent.
WOW!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Keshet het volgende:
04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)
06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia (jongetje)
Dus.
Coco, is het bij jullie al bekend?![]()
Ga ik daarheen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haai... Je kan misschien leuker meeposten, of je vrouw, in het zwanger worden topic.
En verder, als de ongesteldheid op zich laat wachten, kan het zijn dat de cyclus gewoon langer was... Dan kan het zelfs zo zijn dat jullie te vroeg hebben getest...
Jawel hoor. In januari past die van jou echt niet meer in maatje 50/56 hoor!! Nieuwe kleertjes kopen zul je dit keer en veel ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef Keshet het volgende:
De mijne is er echt nog niet uitgegroeid voordat 't kindje van Tico geboren is hoor.
Toch? Dat gaat toch niet zó snel?
I knowquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Strippen is geen inleiden he? Daarom koos ik er ook voor om toch maar te strippen, anders had ik 12 uur later worden ingeleid.
Dat zei de echoscopiste ook: je zorgt er wel erg goed voor! E was 3700 gram met 40 weken. Niet enorm, maar de vk vond haar toch wel flink voor een eerste kind, een meisje en een kind wat uit mijn lijf kwam. Deze zal volgens de meting van vandaaag met 40 weken de 8,5 pond wel gaan halen. Mja, uiteindelijk zijn volgens mij de ligging en hoofdomtrek meer bepalend voor de bevalling dan 't gewicht an sich en zo niet... Tsja, moet er toch uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo das een flinkerd cantare!
E was toch ook best groot toch?
Nou ja de baby heeft t iig.goed daarbinnen
Lekker spekkiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Cantare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |