Ja! Meet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het tijd is voor een feestje, zo met topic nummer 1000.
Mijne ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan wel roepen allemaal een baby baren in topic 1000, maar de mijn blijft mooi maar even zitten waar die zit.
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Haha in januari alweer paaseitjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Je bedoelt september ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Ja en in december ben je er helemaal klaar mee omdat je ze al maanden eetquote:
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americainquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha in januari alweer paaseitjesHaha voor jou tijd wel. Oh en dan eindelijk weer een broodje filet met heel veel uitjes
Is het al januari?
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americain
Oh das sneu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Hier geen feest. Ons zieke kitten heeft 't niet overleefd
19 januari. Loop bijna gelijk met Tico, is misschien makkelijk te onthouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:52 schreef Kyara het volgende:
MeNicole, wanneer ben je nou uitgerekend, dan zet ik je in de lijst want ik kan dat toch allemaal niet meer onthouden
Aaah, dat is niet fijn!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Zieligquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Weet ik. Ben zelf ook van 19 januariquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:01 schreef Kyara het volgende:
MeNicole, ik ga mijn best doen om het te onthouden.... en januari kindjes zijn leuk hoor
Ah nee...Wat ontzettend kutquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Dus gewoon ziekelijk? Niet echt duidelijk waaraan ze nu overleden is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Was een klein meiske die samen met haar mama + broer en zus op straat gevonden werd. Is eerst bij een dierenarts terechtgekomen en van daar hebben wij haar geadopteerd en zo goed mogelijk verzorgd. Maandag nog bij de dierenarts geweest omdat ze wat futloos was. Nog extra medicatie en speciaal voer meegekregen. Netjes volgens schema meds en eten gegeven en nu bleek ze het deze morgen toch niet gehaald te hebben. Mijn vriend heeft haar een plaatsje gegeven in de tuin. Ben er wel van aangedaan. En ergens vraag je je toch altijd af of je niks verkeerd gedaan hebt...
Daar kwam k laatst achterquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:45 schreef nytar het volgende:
Ik had hem viezer verwacht, maar lekker is anders. Ik mag niet eens water drinken! Ja, af en toe een slokje. Maar meer ook niet...
Heb je ook jillz 0.0? Die wil ik ook!
Nee waarschijnlijk niet... Ze zal vast al erg ziek zijn geweest...quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Was een klein meiske die samen met haar mama + broer en zus op straat gevonden werd. Is eerst bij een dierenarts terechtgekomen en van daar hebben wij haar geadopteerd en zo goed mogelijk verzorgd. Maandag nog bij de dierenarts geweest omdat ze wat futloos was. Nog extra medicatie en speciaal voer meegekregen. Netjes volgens schema meds en eten gegeven en nu bleek ze het deze morgen toch niet gehaald te hebben. Mijn vriend heeft haar een plaatsje gegeven in de tuin. Ben er wel van aangedaan. En ergens vraag je je toch altijd af of je niks verkeerd gedaan hebt...
Oh ja daar hoor je de laatste tijd weer best veel van.quote:
Nee, vanmorgen nog goed gepoetst, dat zou me zijn opgevallen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Logician78 het volgende:
Troeta, spannend!!!
Wat sneu Liza
Tico goed in de gaten houden, geen blaasjes in haar mond?
Ja dat is dus het gekke. Had het er gisteren nog over met schoonzus en zwager. Ik ben helemaal niet emotioneel als het om de baby gaat. Ik huil niet bij echo's, niet bij schopjes en niet bij dit soort momenten (bij Isabeau huilde ik heel snel). Het voelt alsof ik een soort zelfbeschermingsmechanisme heb ingeschakeld onbewust, dat ik het niet té dichtbij laat komen allemaal. Klinkt misschien koud, maar zo is het echt niet, ik ben heel warm en lief voor de baby, maar ik blijf wel een beetje gereserveerd. Bijzonder dat het zo werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Fieder het volgende:
Sorbootje wat mooiDat jij niet de hele tijd aan t janken bent van ontroering
![]()
Lijkt me ook wel normaal die zelfbescherming. Denk dat het goed is dat je er zo mee omgaat, zo vanuit het het idee dat het niet jouw kindje is, maar dat van schoonzus en zwager. Maar toch, eindeloos respect hoor voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja dat is dus het gekke. Had het er gisteren nog over met schoonzus en zwager. Ik ben helemaal niet emotioneel als het om de baby gaat. Ik huil niet bij echo's, niet bij schopjes en niet bij dit soort momenten (bij Isabeau huilde ik heel snel). Het voelt alsof ik een soort zelfbeschermingsmechanisme heb ingeschakeld onbewust, dat ik het niet té dichtbij laat komen allemaal. Klinkt misschien koud, maar zo is het echt niet, ik ben heel warm en lief voor de baby, maar ik blijf wel een beetje gereserveerd. Bijzonder dat het zo werkt.
Dat jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Lijkt me ook wel normaal die zelfbescherming. Denk dat het goed is dat je er zo mee omgaat, zo vanuit het het idee dat het niet jouw kindje is, maar dat van schoonzus en zwager. Maar toch, eindeloos respect hoor voor jou
Werkt de slappe lach ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Mangostine het volgende:
Wat doe jij hier dan, moet je niet aan de slag met penissen, ananasharten en stijve pannenkoeken?
Oh my...quote:
je zal maar een onwijs lekkere gyn hebben. Lig je daar weg te drijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Waarom lachen jullie? Das toch heel normaal als je naar de gynaecoloog gaat?
Dank je welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Marrije het volgende:
gefeliciteerd Kyara, ik zie het nu pas, wat leuk!
Dank je welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik je eigenlijk al gefeliciteerd Kyara?Dan iig alsnog! Tof zeg
![]()
Ik heb hier een vriendin die volgens mij vlak na jou bevallen is, en die wil echt al héél graag weerDus ik ben benieuwd!
Echt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Mangostine het volgende:
En je mag niet door de detectiepoortjes hè!
Ja dat klopt helaasquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
Twinks![]()
Jij bent inmiddels ook kind aan ziekenhuis hè?
dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag tot ongeveer 36 weken vliegen toch?
Ik ga eind oktober vliegen, maar dan wel direct naar Canadazal wel aan het gangpad gaan zitten.
dat je niet gaat ?quote:
Verveel!quote:
Nee ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verveel!
Ga je het redden 2 dagen zonder me?
Dat verschilt per maatschappij dus dat zou ik even uitzoekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag tot ongeveer 36 weken vliegen toch?
Ik ga eind oktober vliegen, maar dan wel direct naar Canadazal wel aan het gangpad gaan zitten.
Wordt afgeraden.quote:
Misschien is KPD dan een betere optie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Oei 2 hele dagen![]()
Even melden bij FHF. Er is vast wel iemand die je gezelschap wil houden
British Airways zelfs 28 weken. Dan mag je wel mee, maar alleen met verklaring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat verschilt per maatschappij dus dat zou ik even uitzoekenSommigen hanteren 32 weken, andere 34 en er zijn er die het aandurven tot 36 (maar die zijn wel in de minderheid geloof ik.)
Verklaring van je vk zou ik gewoon vragen, ze mogen je weigeren zonder, ook al heb je een minimaal buikje en ben je pas 20 weken. Kwestie van een printje en een krabbel dus gewoon doen.
ik vlieg met 17 weken ongeveer en bij transavia mag je tot 36 weken vliegen mits je zwangerschap probleemloos verloopt. Alleen bij complicaties en ik dacht meerling heb je een verklaring nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Oh vraagje!
Als je gaat vliegen, moet je dan een verklaring van je vk hebben? Ik ga vliegen als ik iets van 21 weken zwanger ben.
Nou na mijn laatste optreden in FHF heb ik daar niet zoveel vriendjes meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Oei 2 hele dagen![]()
Even melden bij FHF. Er is vast wel iemand die je gezelschap wil houden
Ik lees weer bij de maatschappijen dat de verklaring niet te oud mag zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef As1981 het volgende:
das idd wel een goeie mignonne. Ik heb nog de verklaring voor de werkgever liggen. Die hebben hem ingescand. Neem ik die wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |