quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Vertel nou gewoon wat voor type johquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:43 schreef GizartFRL het volgende:
Eerst even het antwoord afwachten van de verkoper.
Dan kan ik kijken wanneer de auto gehaald word.
Het is weer een Subaru trouwens. De eerste beviel me erg goed in de tijd dat ik er in gereden heb.
Ik verwacht gewoon een Mini Jumbo....quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vertel nou gewoon wat voor type joh
Hmm.. Gizart?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Inlognaam het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43b1d46e92
Gokje, maar deze is 2 uur terug afgelopen...
Mits Turbo en 4x4 ->quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een Mini Jumbo....
Het is een 2002 WRX dat wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vertel nou gewoon wat voor type joh
Nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, how do you know dat deze beter is als de vorige?
Dan heb je de juiste gevonden inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef Inlognaam het volgende:
Is al gekocht, alleen nog niet opgehaald. Dat lees ik tenminste.
Wel tricky, bij de advertentie stonden weinig gegevens over de staat. Nog maandje of 5 MOT/=apk erop.
Maar hij rijdt goed en heeft goede wielen in ieder geval. En dat is belangrijk. Hoop dat de rest ook zo goed is.
Nee, leek in goede staat, maar mankeerde toch nog het een en ander aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Inlognaam het volgende:
Die andere auto, die was toch gewoon in goede staat?
Heb je 'm zo afgebeuld dan dat ie nu een a4'tje aan afkeur heeft?
In het vorige topic welke in OP staat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok. volgen. vorige topic was ook leuk. waar kan ik vinden hoe het exact met die auto is verlopen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
In het vorige topic welke in OP staat.
Ze hebben er wel het een en ander verstand van. Als het echt anders is dan de omschrijving die ik van de verkoper per mail heb gekregen dan gaat het niet door uiteraard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:22 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, ik hoop er het beste van!
Krijgen die nog een opdracht mee, of alleen: dat is het adres, hier is het geld en haal 'm maar op.
Kan me zo voorstellen dat als dat ding echt een barrel is dat je er toch liever vanafziet ook al kost ie in verhouding tot hier geen drol.
Om 11.00 vanochtend waren ze bij de auto.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ben benieuwd: volgens mij moet ie onderhand wel al de eerste km'ers illegaal in Nederland hebben gereden ermee
Exact de woorden die ik gister al zei tegen mijn buren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef Inlognaam het volgende:
Je zal je weer een klein kind voelen dat een kadootje verwacht van Sinterklaas.
"vol verwachting klopt mijn hart'... Spannend!
225 volgens de geleerden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef vosss het volgende:
Die vorige had 218pk toch?
Hoeveel heeft dit model? Iets meer als ik me niet vergis toch?
Je hebt inderdaad gelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef vosss het volgende:
Is een aankoopkeuring niet voor als je een auto wilt gaan kopen en VOORAF wilt weten of je geen kat in de zak koopt?
Dit is meer een achterafkeuring lijkt me
Er bestaat in GB vast ook een onafhankelijke keuringsinstantie..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk.
Kan de auto nu voor de RDW doen en dan tot december rijden.
Maar voordat ik daar de keuringskosten, tenaamstellingskosten, koplampkosten, kentekenkosten en BPM kosten aan kwijt ben doe ik deze keuring.
Na laten kijken door een expert zal toch lastig zijn bij koop over zo'n afstand.
Dan is dit voor mij een acceptabelbaar alternatief.
Welke Subaru dealer is dit? Het komt me namelijk een beetje bekend voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag naar de Subaru dealer geweest en de auto maar laten staan
Schokdemper achter lekt wat.
Remschijf achter heeft wat teveel roest.
Olielekkage bij de voorste krukas of nokkenaskeerring.
Dit heeft dus als gevolg dat de db-riem ook vervangen dient te worden. vanwege de gelekte olie.
Aangezien de laatst bekende wissel bij 50.000 mijl was en daarna niet weer zat dit er toch al aan te komen.
Tevens krijgt de auto een roestbehandeling op de onderkant en tegelijk een beurt.
Heb er geen haast mee, dus zou een telefoontje krijgen wanneer de auto klaar is.
Foto's:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die werkplaats,en dan met name de positie van de hefbruggen lijkt op de oude werkplaats van Loner Design uit Venlo,wellicht daar eens geweest?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke Subaru dealer is dit? Het komt me namelijk een beetje bekend vooren dat kan ik mij niet voorstellen, gezien je uit Friesland komt.
Dat valt heel erg mee voor een auto die je op de gok hebt gekochtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag naar de Subaru dealer geweest en de auto maar laten staan
Schokdemper achter lekt wat.
Remschijf achter heeft wat teveel roest.
Olielekkage bij de voorste krukas of nokkenaskeerring.
Dit heeft dus als gevolg dat de db-riem ook vervangen dient te worden. vanwege de gelekte olie.
Aangezien de laatst bekende wissel bij 50.000 mijl was en daarna niet weer zat dit er toch al aan te komen.
Tevens krijgt de auto een roestbehandeling op de onderkant en tegelijk een beurt.
Heb er geen haast mee, dus zou een telefoontje krijgen wanneer de auto klaar is.
Neuwp, ik zit met Subaru Vreede in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef Charged het volgende:
[..]
Die werkplaats,en dan met name de positie van de hefbruggen lijkt op de oude werkplaats van Loner Design uit Venlo,wellicht daar eens geweest?
lijkt ook wel een beetje op ikink in vragenderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuwp, ik zit met Subaru Vreede in m'n hoofd.
Ik vind het meevallen als er niets aan hoeft te gebeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee voor een auto die je op de gok hebt gekocht.
Als je denkt dat je iets op de gok kan kopen in het buitenland, zonder dat er iets aan hoeft te gebeuren, ben je naïefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen als er niets aan hoeft te gebeuren
Nee, die is nog in prima staat. Alleen waren er teveel afkeurpunten om het nog leuk te houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe is die motor van je vorige auto? helemaal aan gort?
Ik heb mijn auto ook 'op de gok gekocht', en er niets aan hoeven doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je denkt dat je iets op de gok kan kopen in het buitenland, zonder dat er iets aan hoeft te gebeuren, ben je naïef
Hmmm, misschien dat ik wel interesse heb in de motor incl. kabelboom om te lepelen in een FT Bonitoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, die is nog in prima staat. Alleen waren er teveel afkeurpunten om het nog leuk te houden.
Er is al iemand die wil de motor compleet kopen voor zijn kever.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien dat ik wel interesse heb in de motor incl. kabelboom om te lepelen in een FT Bonito
Lijkt me een goed idee. De volgende keer vraag ik het wel aan Danny.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
FOK zou jouw opwellingen moeten sponsoren. Dan kun je er meer hebben. Profit voor ons
Deze zaten er standaard in en moeten er tzt voor de APK uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Hij heeft eentje van een europese genomen ivm. de mistlamp/reflector denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Ben ik debiel om te zeggen dat een zwart kleurtje mooi zou zijn voor de koplampen?
Ik denk ook dat het mooier uitkomt met zwart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag
Ik ging er vanuit dat ie blauw bedoelde, maat met de zwarte gril zou zwart best goed kunnen ogen.
Iemand handig met photoshop om dat ff in beeld te brengen?
Ik zat eerst inderdaad aan blauw te denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag
Ik ging er vanuit dat ie blauw bedoelde, maat met de zwarte gril zou zwart best goed kunnen ogen.
Iemand handig met photoshop om dat ff in beeld te brengen?
Mwah, snelle shop. Maar vind dat persoonlijk geen porum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Gort het volgende:
Of de onderste en bovenste 'maantjes' blauw, en het middelste zwart...
Want?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel hier duidelijk iemand die teveel zijn auto naar de Fast &Furious films wil pimpen.
Je hebt overduidelijk het topic niet gelezen, aangezien ik vanuit Giz vooral lees "origineel laten" en "rustig aan".quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Gezien hetgeen allemaal wordt aangepast kun je langzamerhand wel het idee krijgen dat men auto's puur pimpt omdat het in films zo 'cool'staat. Je gaat nooit zo maar een auto pimpen aangezien je altijd gedreven wordt door iets wat je gezien hebt dat je tot deze actie toezet.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel hier duidelijk iemand die teveel zijn auto naar de Fast &Furious films wil pimpen.
Ik dacht toevallig gisteren nog aan dit topic en waar de platen blijven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef GizartFRL het volgende:
Afgelopen woensdag mocht ik dus voor de RDW keuring.
Papieren waren prima in orde, rest van de auto ook ( al moest een koplamp nog even afgesteld worden).
Stond nog een auto uit Engeland.
Dit type: [ afbeelding ]
Keuring ging verder prima.
Donderdag had ik de mail met de BPM factuur al in mijn postvak.
Direct betaald en gister ontving ik de autopapieren.
Vanochtend om 8 uur de platen besteld en die waren 2 uur later in huis.
[ link | afbeelding ]
Vanavond de platen erop gezet en dit is het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Volgende week even bij de spuiter langs voor de kappen van de koplampen.
Echter ben ik er nog niet over uit wat als kleur te doen.
Hierbij de daglichtfoto.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen natuurlijk in daglicht?
Zwarte Fiat Punto mk2a. Je keek wel mijn kant uit, dus misschien heb je me wel gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:12 schreef GizartFRL het volgende:
Klopt helemaal. Welke auto reed jij?
Fotoupdate:
[ afbeelding ]
Zoals heel veel nederlandersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:57 schreef Charged het volgende:
Is en blijft een hele mooie wagen om te zien..(ik weet het,smaken verschillen maar ik heb iets met stations)
Misschien fout neergezet..ik heb iets met aparte stations...dwz looks en of motorisch..een gemiddelde Mondeo,Vectra of BMW Touring doet me niets..een 850/v70,S/RS 4/6 of zoals ts,een Impreza,ja..daar heb ik iets mee.quote:
Is gewoon de NL versie van de SUV omdat die hier onbetaalbaar zijn; zouden we in de US wonen reden we massaal in Suburbans en Escalade'squote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef invine het volgende:
Toch blijft het iets nederlands die station wagensik heb er ook een zwak voor.
Nieuwe Raptor of een 60-er Apache custom en een Volvo V on the sidequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is gewoon de NL versie van de SUV omdat die hier onbetaalbaar zijn; zouden we in de US wonen reden we massaal in Suburbans en Escalade's
Ouwe '68 impala, 80's Sub en een 2013 Mustangquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Charged het volgende:
[..]
Nieuwe Raptor of een 60-er Apache custom en een Volvo V on the side
Eerste 2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ouwe '68 impala, 80's Sub en een 2013 Mustang
Da ken, kosten daar geen kont thoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef Charged het volgende:
[..]
Eerste 2...de Mustang zou niet mijn keuze zijn.
Is nog stock geloof ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef vosss het volgende:
1 op 10 redt ie niet lijkt me. Dat is gewoon heel erg zuinig.
Normaal ge/verbruik bedoel ik...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef vosss het volgende:
Ja als je hem gebruikt waar hij niet voor gemaakt is ja. Rijden als een bejaarde.
Zo een auto is gemaakt om te stampen man
Lijkt mij ook als mijn oude 2.5 20v 5 cyl het haalt en de nieuwere 10 klepper het ook kan doen maar oke..Gizart mag het zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn 3.0 V6 loopt 1 op 10 bij normaal snelweggebruik, en Anne d'r 1.8 turbo haalt 1 op 13 gemiddeld als je een beetje normaal doet. Moet haalbaar zijn
Ik heb dezelfde motor maar dan de 3.2 en dan in een zwaardere auto, in principe zijn ze nog wel vrij zuinig idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef asfalthooligan het volgende:
moet meevallen met verbruik dacht ik
maatje van mij had een vectra 2,6 v6 ding reed op lange stukken vaak 1 op 12 /13 bij normaal gebruik .
Stad was echt absurd veel ong 1 op 7 ong
1 op 8, 1 op 9.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:56 schreef vosss het volgende:
Nou mijn 2.5 V6 24 klepper doet 1 op 8,9 bij normaal rijden
Gizart, verlos ons eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |