Zwarte Fiat Punto mk2a. Je keek wel mijn kant uit, dus misschien heb je me wel gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:12 schreef GizartFRL het volgende:
Klopt helemaal. Welke auto reed jij?
Fotoupdate:
[ afbeelding ]
Zoals heel veel nederlandersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:57 schreef Charged het volgende:
Is en blijft een hele mooie wagen om te zien..(ik weet het,smaken verschillen maar ik heb iets met stations)
Misschien fout neergezet..ik heb iets met aparte stations...dwz looks en of motorisch..een gemiddelde Mondeo,Vectra of BMW Touring doet me niets..een 850/v70,S/RS 4/6 of zoals ts,een Impreza,ja..daar heb ik iets mee.quote:
Is gewoon de NL versie van de SUV omdat die hier onbetaalbaar zijn; zouden we in de US wonen reden we massaal in Suburbans en Escalade'squote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef invine het volgende:
Toch blijft het iets nederlands die station wagensik heb er ook een zwak voor.
Nieuwe Raptor of een 60-er Apache custom en een Volvo V on the sidequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is gewoon de NL versie van de SUV omdat die hier onbetaalbaar zijn; zouden we in de US wonen reden we massaal in Suburbans en Escalade's
Ouwe '68 impala, 80's Sub en een 2013 Mustangquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Charged het volgende:
[..]
Nieuwe Raptor of een 60-er Apache custom en een Volvo V on the side
Eerste 2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ouwe '68 impala, 80's Sub en een 2013 Mustang
Da ken, kosten daar geen kont thoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef Charged het volgende:
[..]
Eerste 2...de Mustang zou niet mijn keuze zijn.
Is nog stock geloof ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef vosss het volgende:
1 op 10 redt ie niet lijkt me. Dat is gewoon heel erg zuinig.
Normaal ge/verbruik bedoel ik...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef vosss het volgende:
Ja als je hem gebruikt waar hij niet voor gemaakt is ja. Rijden als een bejaarde.
Zo een auto is gemaakt om te stampen man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |