Mwah, snelle shop. Maar vind dat persoonlijk geen porum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Gort het volgende:
Of de onderste en bovenste 'maantjes' blauw, en het middelste zwart...
Want?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel hier duidelijk iemand die teveel zijn auto naar de Fast &Furious films wil pimpen.
Je hebt overduidelijk het topic niet gelezen, aangezien ik vanuit Giz vooral lees "origineel laten" en "rustig aan".quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Gezien hetgeen allemaal wordt aangepast kun je langzamerhand wel het idee krijgen dat men auto's puur pimpt omdat het in films zo 'cool'staat. Je gaat nooit zo maar een auto pimpen aangezien je altijd gedreven wordt door iets wat je gezien hebt dat je tot deze actie toezet.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel hier duidelijk iemand die teveel zijn auto naar de Fast &Furious films wil pimpen.
Ik dacht toevallig gisteren nog aan dit topic en waar de platen blijven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef GizartFRL het volgende:
Afgelopen woensdag mocht ik dus voor de RDW keuring.
Papieren waren prima in orde, rest van de auto ook ( al moest een koplamp nog even afgesteld worden).
Stond nog een auto uit Engeland.
Dit type: [ afbeelding ]
Keuring ging verder prima.
Donderdag had ik de mail met de BPM factuur al in mijn postvak.
Direct betaald en gister ontving ik de autopapieren.
Vanochtend om 8 uur de platen besteld en die waren 2 uur later in huis.
[ link | afbeelding ]
Vanavond de platen erop gezet en dit is het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Volgende week even bij de spuiter langs voor de kappen van de koplampen.
Echter ben ik er nog niet over uit wat als kleur te doen.
Hierbij de daglichtfoto.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen natuurlijk in daglicht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |