doe het zelfquote:
Ah dat zijn de sirenes hier vlak naast de deur. Sta een kapotte fyra al een half uur ofzo in de hitte.twitter:arnobonte twitterde op woensdag 25-07-2012 om 11:14:23Evaccuatie is nu definitief. #Fyra reageer retweet
Dit jaar niet meer iigquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en fles.. wanneer gingen wij nou? ik moet binnenkort mijn schema voor 2013 gaan doorgeven
er staat 2013quote:
Hoor misschien deze week van 2 bedrijven of ik langs mag voor een solli.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Sol.. hoe is het met de sollicitaties?
Ik schijn nog collega's te zoeken. Maar lijkt me onder jou niveau.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor misschien deze week van 2 bedrijven of ik langs mag voor een solli.
3 anderen hebben naar mijn CV gevraagd en collega's en vrienden zijn aan het rondvragen.
ahh niice!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor misschien deze week van 2 bedrijven of ik langs mag voor een solli.
3 anderen hebben naar mijn CV gevraagd en collega's en vrienden zijn aan het rondvragen.
heheh wat denk jij dat het nivo van sol is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik schijn nog collega's te zoeken. Maar lijkt me onder jou niveau.
boven niveau van ons in elk geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh wat denk jij dat het nivo van sol is?
Ligt er aan wat er gevraagd wordt (en het oplevertquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik doe juist niets, bedrijven komen op mij af via LinkedInquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh niice!
zie je.. als je er voor gaat ( en dan echt) komt het vaak ineens goed!
Vuilnismanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh wat denk jij dat het nivo van sol is?
Hier is ook weer een nieuwe groep binnengehengeldquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zoeken ook een tijdelijke teamleider voor bij ons............kreeg mail. Wist niet eens dat er 1 weg gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is ook weer een nieuwe groep binnengehengeld
hmm.. jij doet nu MBO toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef Toekito het volgende:
Ah dat zijn de sirenes hier vlak naast de deur. Sta een kapotte fyra al een half uur ofzo in de hitte.twitter:arnobonte twitterde op woensdag 25-07-2012 om 11:14:23Evaccuatie is nu definitief. #Fyra reageer retweet
Hier zijn afgelopen weken zes collega's weggegaan, en we waren al onderbezetquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zoeken ook een tijdelijke teamleider voor bij ons............kreeg mail. Wist niet eens dat er 1 weg gaat.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. jij doet nu MBO toch?ik doe MBO3 iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nogal ja!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)cueerd-in-rotterdam/
Is hier echt vlakbij
Is bij de tuin van mijn tante. Blijkt dat mijn nichtje daar nu slaapt, althans sliep denk ik. Wat een herriequote:
Voortaan maar Vura noemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)cueerd-in-rotterdam/
Is hier echt vlakbij
Hahahahaquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is bij de tuin van mijn tante. Blijkt dat mijn nichtje daar nu slaapt, althans sliep denk ik. Wat een herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |