quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk.. savonds liggen de kinderen toch op bed
ze kan ze toch voorlezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk.. savonds liggen de kinderen toch op bed
Jep. De mini lag nog even te mopperen in haar bedje maar dat doet ze altijdquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. De mini lag nog even te mopperen in haar bedje maar dat doet ze altijden ineens hoor je *plof* en schattige babysnurkjes
Oeh cutequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. De mini lag nog even te mopperen in haar bedje maar dat doet ze altijden ineens hoor je *plof* en schattige babysnurkjes
geen koffie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Muck het volgende:
ik heb een plekkie bij het raam uitgezocht en heb een beker perzikthee, dus voor nu is het prima uit te houden op kantoor
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Muck het volgende:
ik heb een plekkie bij het raam uitgezocht en heb een beker perzikthee, dus voor nu is het prima uit te houden op kantoor
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Nu doen mn eierstokken pijn.
als dat geen neuken wordt...........quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en vanavond ga je met fles uit eten![]()
Dat kan verholpen wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Nu doen mn eierstokken pijn.
Nah, dat komt later op de dagquote:
oh schrok al. Had 112 al gebeld enzulksquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, dat komt later op de dag
Ik drink thuis een bakkie voor ik de deur uit ga, en dan later weer op het werk
Mja, ik verdraag nog steeds slecht koffie in de ochtendquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh schrok al. Had 112 al gebeld enzulks
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik verdraag nog steeds slecht koffie in de ochtend
Dat doe ik sowieso met deze warmte.quote:
en fles.. wanneer gingen wij nou? ik moet binnenkort mijn schema voor 2013 gaan doorgevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |