Moderne vijfkamp in een notendopquote:Moderne vijfkamp is een van de sporten die beoefend wordt tijdens de Olympische Zomerspelen 2012 in Londen.
Er worden twee onderdelen gehouden, een voor mannen en een voor vrouwen. De wedstrijden vinden plaats op 11 (mannen) en 12 augustus (vrouwen). Het schermen vindt plaats in de Handball Arena, het zwemmen in London Aquatics Centre en paardrijden en hardlopen/schieten in het Greenwich Park.
Tijdens deze editie wordt het schieten en het hardlopen voor het eerst gecombineerd, op een manier die wordt toegepast in het biatlon. Ook de volgorde van de onderdelen is aangepast: schermen, zwemmen, paardrijden en het hardlopen/schieten. Het paardrijden en het hardlopen/schieten worden in hetzelfde stadion gehouden en worden binnen een tijdsbestek van 1,5 uur afgewerkt. Het doel hiervan is om de sport interessanter voor het publiek en de commercie te maken.
Combinatie paardrijden + schieten was beter geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Columbiafan het volgende:
Nieuwe biatlon systeem van lopen/schieten maakt de sport wel aantrekkelijker![]()
Nee.quote:
Nee, Kelvin Hilgeholt heeft zich niet weten te plaatsen. Dus ja, wel een Nederlander die aan deze sport doet op een heel aardig niveau ook nog.quote:
bedanktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Kelvin Hilgeholt heeft zich niet weten te plaatsen. Dus ja, wel een Nederlander die aan deze sport doet op een heel aardig niveau ook nog.
Sydney al? Ik heb het nog nooit gezienquote:
Een vijfkamp moet erbij om de OS nog serieus te nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:40 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer dat ze dit van het Olympisch programma willen flikkeren
Dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:40 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer dat ze dit van het Olympisch programma willen flikkeren
Prachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:13 schreef borisz het volgende:
Tegen 35 anderen schermen om één punt per duel
6 punten = 1 seconde?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Een nederlaag kost 4 sec in het finaleonderdeel.
Zag dat later ook bij de BBC ja.quote:
Alleen op de stream denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Columbiafan het volgende:
Waar valt dit te zien?Verder wel grappig dat ze op mekaars paarden moeten rijden
Zou ik ook wel willen weten, wie kan beestig paardrijden wie loopt er hard, wie schiet er goed, etcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bestaat hier ook een forecast voor?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bestaat hier ook een forecast voor?
Zijn EK's en WK's en wereldbekers voor, in bepaalde landen wel populairquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit het enige onderdeel wat alleen maar op de OS beoefend wordt? Of zijn hier elk jaar ook EK's en WK's van en zo? Of een nationale competitie ergens? Kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk
Op de Griekse OS had je ook een pentatlon met Pankration enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom noemt men het trouwens 'moderne' vijfkamp?, de onderdelen die ze moeten afwerken lijken meer op een dag van een soldaat uit de tijd van amerikaanse burgeroorlog
1 110 People's Republic of China CAO Z 2376 0:00 +quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:06 schreef Anonymousz het volgende:
welk landen staan voorlopig 1e 2e en 3e?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
1 110 People's Republic of China CAO Z 2376 0:00 +
2 118 Czech Republic SVOBODA D 2328 0:12 +
3 101 Russian Federation LESUN A 2312 0:16 +
4 102 Russian Federation MOISEEV A 2256 0:30 +
5 120 Egypt EL GEZIRY A 2244 0:33 +
6 105 Hungary KASZA R 2224 0:38 +
7 103 Hungary MAROSI A 2216 0:40 +
8 104 Great Britain WOODBRIDGE N 2204 0:43 +
9 122 Latvia CERKOVSKIS D 2184 0:48 +
10 136 Japan TOMII S 2180 0:49
Blij met China?quote:
ik bedankte columbiafan omdat hij de tussenstand postte en niet dat china op 1 staatquote:
Nederlanders hebben de Spanjaarden toch (ook) op schaatsen verslagen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik heb begrepen van deze sport zijn het onderdelen die soldaten destijds (100 jaar geleden) goed moesten beheersen:
- zwaardvechten
- zwemmen
- paardrijden
- schieten
- hardlopen
Dat is inderdaad de recente historie van die combinatiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik heb begrepen van deze sport zijn het onderdelen die soldaten destijds (100 jaar geleden) goed moesten beheersen:
- zwaardvechten
- zwemmen
- paardrijden
- schieten
- hardlopen
Vooral de timing is soms dramatisch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:04 schreef jrk1990 het volgende:
Wat een verschil vgl. met de springruiters, niet hedacht dat het zo erg zou zijn
Springruiters moeten een faaldag hebben om hier 1 hindernis eraf te springen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:04 schreef jrk1990 het volgende:
Wat een verschil vgl. met de springruiters, niet hedacht dat het zo erg zou zijn
Ja, maar dat gebeurt op de wereldruiterspelen ook bij het springen in de Final 4.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:02 schreef Timm-E het volgende:
Rijden ze nou echt op een paard waar ze nog nooit op hebben gereden?
En tis 20 strafpunten per balk he, dus 4 per seconden vind ik wel logisch.
Mja, wat bepaalt op welk paard je moet rijden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:15 schreef kilon het volgende:
Ook wel pech hebben als je net op een zwak paard moet rijden dan.
Loting.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:17 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Mja, wat bepaalt op welk paard je moet rijden?
Oneindig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:25 schreef Momo... het volgende:
Hoeveel strafpunten kun je maximaal krijgen ?
Oneindig, gezien het voor tijd missen oneindig oploopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:25 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat je mag doorgaan tot je opgeeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:25 schreef Momo... het volgende:
Ze beginnen met 1200, maar in feite maakt het niets uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan die strafpunten van je totaal tot nu toe af of beginnen ze met zeg maar 1000 punten of zo?
Neuh er was een pool met 20 strafpunten eerderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach, maar 40 strafpunten. minst slechte score tot nog toe
Idd, zeer irritant in de hoofdtelefoon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En douw eens een speen in die baby naast de microfoon
Oh baas. Dat is best netjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:26 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Neuh er was een pool met 20 strafpunten eerder
Nog eentje met 20quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh baas. Dat is best netjes
Net buiten de tijd helaas.quote:
Misschien toch maar een beetje opleuken naar moderne vaardigheden voor de soldaat:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Nielsch het volgende:
- zwaardvechten
- zwemmen
- paardrijden
- schieten
- hardlopen
Anders hadden ze overal doorheen moeten rijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:
De hindernissen zijn wel heel laag vergeleken met de 'echte' springruiters.
Klopt, dat zei ik alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:
De hindernissen zijn wel heel laag vergeleken met de 'echte' springruiters.
Jij met je koekoekquote:
Sierd de Vosquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij met je koekoek![]()
Waar was dat ook weer van?![]()
Dacht dat die van de organisatie warenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat trouwens gaan met die paarden? Ik bedoel, je zou wel gek zijn om je eigen paard te gaan trainen als iemand anders erop gaat rijden. Toch?
Ja, dat zeg ik. Maar ze trainen toch niet "elkaars paard" neem ik aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:38 schreef alors het volgende:
Ze rijden dus ook op elkaars paard en niet op hun eigen
Lijkt me ook. Anders koop je zelf gewoon een shetlandpony, heeft diegene die jouw paard loot pechquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat die van de organisatie waren
1) Waarom zeggen ze dan "ze rijden op elkaars paard"?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:40 schreef M.rak het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Anders koop je zelf gewoon een shetlandpony, heeft diegene die jouw paard loot pech
Ze kunnen ze toch gewoon van een een of andere paardenhouderij afplukken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1) Waarom zeggen ze dan "ze rijden op elkaars paard"?![]()
2) De organisatie gaat echt niet 4 jaar lang 20 paarden onderhouden voor dat ene kwartiertje dat ze ze nodig hebben stel ik me zo voor
Goede vraag wel jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat trouwens gaan met die paarden? Ik bedoel, je zou wel gek zijn om je eigen paard te gaan trainen als iemand anders erop gaat rijden. Toch?
"They have been carefully selected" volgens de speaker in het stadion.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kunnen ze toch gewoon van een een of andere paardenhouderij afplukken.
Ja okeequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kunnen ze toch gewoon van een een of andere paardenhouderij afplukken.
Ze weigeren 99% zeker ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
"They have been carefully selected" volgens de speaker in het stadion.
Maar ze hebben het parcours dan wel al een keertje gedaan. Al kan dat ook negatief werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:46 schreef Felixa het volgende:
Alle paarden rijden/springen twee keer, ik weet niet hoe vermoeiend dit is voor ze maar dan lijken de deelnemers in de tweede ronde toch in het nadeel.
Al met al een niet erg serieus te nemen sport op die manierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar ze hebben het parcours dan wel al een keertje gedaan. Al kan dat ook negatief werken.
Da's dus nuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel strafpunten krijg je als je er voor de start bij dat steigeren al af gegooid wordt?
Volgende week de kroketten in de bonus denkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die gaat meteen door naar de paardenslager.
Die chinezen slachten dat zelf hoor. Vanavond bakie bami halen zit er zo paard in je eten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die gaat meteen door naar de paardenslager.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef remcoP het volgende:
Je zal de tweede ronde dat paard hebben en dan dit zien.
is dit niet hun eigen paard ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef remcoP het volgende:
Je zal de tweede ronde dat paard hebben en dan dit zien.
Nee, door de jury wordt er geloot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is dit niet hun eigen paard ofzo?
De Britten krijgen de beste en de rest wordt gelootquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee, door de jury wordt er geloot.
Inderdaad. Daarom is het ook zo kolderiek om te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is dit niet hun eigen paard ofzo?
waar haal jij de tussenstand vandaan inclusief de paarden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef Solar_storm het volgende:
Andere bereider van dit paard heeft het niet eens tot de start gered: DNS..... volgens de uitslag
Dit paard rekent af met berijders en bereidersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef Solar_storm het volgende:
Andere bereider van dit paard heeft het niet eens tot de start gered: DNS..... volgens de uitslag
Bereider? Dus toch al de paardenslager?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef Solar_storm het volgende:
Wat een rare disciplinequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee, door de jury wordt er geloot.
hier gaat het om de berijder. Dit moest een soldaat 100 jaar geleden namelijk ook kunnen, op ieder paard rijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat een rare disciplineIk dacht dat het bij paardensport er juist om ging dat je het paard zo goed traint.
Lopend biathlonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat voor andere sporten gaan ze straks nog doen dan?
Zie OP.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat voor andere sporten gaan ze straks nog doen dan?
De ruiters ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit is echt sneu voor die paarden, die vinden het gewoon geen flikker aan.
Ja en toen 580 en toen 560 en uiteindelijk 540quote:
Denk je dat Salinero ooit om zijn job gevraagd heeft?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Idd dit is gewoon dierenmishandeling. Zo'n knol raakt helemaal overstuur, laat staan de beschadeging aan de poten e.dquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zou je hier ook kwalificatietoernooien etc voor hebben? Of is dit DE kans voor iedere Jan Boeren Lul om aan de OS mee te doen? Dat lijkt me toch ook nietquote:
Anky kan dr tenminste nog mee omgaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Salinero ooit om zijn job gevraagd heeft?
Dat vind ik nog zieliger haha.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Salinero ooit om zijn job gevraagd heeft?
Kwalificatieeisen zijn best streng.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je hier ook kwalificatietoernooien etc voor hebben? Of is dit DE kans voor iedere Jan Boeren Lul om aan de OS mee te doen? Dat lijkt me toch ook niet
Omdat de hindernis opnieuw opgebouwd moet wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef remcoP het volgende:
waarom wordt de tijd nu wel stop gezet?
Die zullen iig niet te streng zijn zo te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je hier ook kwalificatietoernooien etc voor hebben? Of is dit DE kans voor iedere Jan Boeren Lul om aan de OS mee te doen? Dat lijkt me toch ook niet
Het ligt denk ik meer aan de ruiter die niet op tijd duidelijk maakt dat het tijd is om te springenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
HAHAHA. Die paarden heb volgens mij nog nooit gesprongen in hun leven.
Omdat het niet echt een poging tot schijn van topsport wekt als je het zo zietquote:
Het is een Brit hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:07 schreef remcoP het volgende:
dit paard is best wel goed, kwam net 2de
Ik ook. Een stukje 19e eeuw in 2012, dat is hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die Pierre de Coubertin heeft dit evenement in het leven geroepen. Tegelijkertijd was dit zijn motto:
"Het belangrijke in het leven is niet de triomf, maar de strijd, het essentiële is niet om te hebben gewonnen maar om goed te hebben gestreden."
Nu snap ik het.
ZDF zendt snelwandelen uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het niet echt een poging tot schijn van topsport wekt als je het zo ziet
Herhaling denk ik, de winnnaar is al bijna 5 uur binnen.quote:
Exactly.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen herhalen?
20 km dames is bezigquote:
Anders moet je naar taekwando kijken (vrouwen die om de minuut een orgasme faken) of naar dierenmishandeling op de vijfkampquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen herhalen?
Potjes om het brons kunnen ook bij de balsportenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Anders moet je naar taekwando kijken (vrouwen die om de minuut een orgasme faken) of naar dierenmishandeling op de vijfkamp
Was net jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:19 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit op de 5 kamp?
Het klopt toch dat ze op elkaars paarden moeten rijden? Neemt dan iedereen een zo'n gammel mogelijk paard mee?
Ja, kim jong un kon er neit meer omgaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:19 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit op de 5 kamp?
Het klopt toch dat ze op elkaars paarden moeten rijden? Neemt dan iedereen een zo'n gammel mogelijk paard mee?
Ik vind het leuk om te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:21 schreef -0- het volgende:
In potentie een prachtig onderdeel met een combinatie van 5 verschillende disciplines, op deze wijze een behoorlijke faal.
Het paardrijden is niet meer van deze tijd, een soort snelwandelen. Als je een eigen paard mocht gebruiken was het wel leuk, maar dan wordt het een rijkeluissportquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:21 schreef -0- het volgende:
In potentie een prachtig onderdeel met een combinatie van 5 verschillende disciplines, op deze wijze een behoorlijke faal.
Prestigeonderdeel in Hongarije, zei ik al bij de medaillespiegelquote:
Tsja, op die kale poesta's van ze is gewoon NIETS anders te doen dan ditquote:
Houtzager. Maar Gal heeft z'n paard idd ook beter onder controle, al bedoelde je dat vast niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef Nober het volgende:
Respect voor Schröder, Van der Vleuten en hoe heet die andere als ik dit zo zie.
Nee, ze lenen die paarden van de organisatie. Ze doen eerst een testrondje en daarna voor 't echie. Dus ze kennen de paarden waaop ze rijden niet eens, wow.... dan vind ik het nog knap eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:19 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zo snel mogelijk 5 targets schieten en als het mislukt moet je max 90s wachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan hetzelfde als met biatlon? Strafrondje bij misschieten?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan hetzelfde als met biatlon? Strafrondje bij misschieten?
quote:Het hardlopen gecombineerd met het schieten is de laatste discipline. In totaal wordt ruim 3.000 meter gelopen en moeten 15 doelen worden geraakt. Dit onderdeel begint met een kleine sprint van zo'n 20 meter naar de schietlocatie. Hier moeten vijf doelen worden geraakt met een onbeperkt aantal schoten. Wanneer alle vijf de doelen zijn geraakt, mag de atleet verder. Dat mag hij ook als het hem na anderhalve minuut nog niet is gelukt om vijf keer raak te schieten. Hij loopt dan 1.000 meter en komt opnieuw bij de schietlocatie waar de procedure zich nog twee keer herhaalt. Elke atleet heeft zijn eigen schietbaan waar hij zijn pistool tijdens het lopen laat liggen. Het doel is een cirkel met een doorsnede van 59,5 mm en staat op een afstand van 10 meter De atleten starten naargelang hun plaats in de rangschikking na de drie vorige onderdelen. Wie daarin de leiding heeft, gaat als eerste van start. De puntenachterstand van de nummer twee wordt omgerekend naar een achterstand in tijd en die atleet mag dan pas na verloop van die tijd van start. Hierdoor is degene die als eerste de finish bereikt direct de winnaar.
Ik herinner me toen ook enorme regen en modder, paarden die uitgleden enzo, of was dat in Athene?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens echt tien keer beter geregeld dan in Beijing, waar ze het op een knullig grasveldje hadden, omdat de echte paardensport in Hong Kong zat...
Ik verwacht dat het zal gaan tussen Svoboda, Lesun en Marosi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:41 schreef Columbiafan het volgende:
Goed van de Tsjech, gaat een mooi duel worden met de Hongaren
Alles een uur eerder dus:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat moeten de vrouwen morgen? Dit wil ik nog wel een keer zien
Die andere Rus kan dit toch ook wel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het zal gaan tussen Svoboda, Lesun en Marosi.
Ik heb het pas in Beijing ontdekt, deze discipline, denk dat het daar was ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik herinner me toen ook enorme regen en modder, paarden die uitgleden enzo, of was dat in Athene?
vanaf 1.25quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik herinner me toen ook enorme regen en modder, paarden die uitgleden enzo, of was dat in Athene?
Op de afgelopen 2 WK's was Moiseev een stuk langzamer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere Rus kan dit toch ook wel?
Ja dat was het idd, schande zeg om paarden hierover heen te jagen... echt niet verantwoord.quote:
Ik vond van wat ik gezien heb de paarden ook prima, lekker voorwaarts en je kon zien dat ze dit wel vaker doen. Alleen de rijkunsten van sommige deelnemersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef aswesleep het volgende:
Laserschieten!!!
Volgens de BBC dame liggen de fouten aan de rijders, de paardjes sprongen gisteren nog goed.
Hoezo geen officieel onderdeel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Krijgen ze nou medaille aangezien dit geen officieel onderdeel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |