We verwijzen ze echt wel door hoor, zo kil zijn we niet hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Even een vraagje zo nu dan verschijnt er een topic over het plegen van zelfmoord deze word al dan niet terecht gesloten vanwege de policy. Echter zou het niet verstandig zijn in plaats van een slotje te refereren naar de juiste websites en of hulpinstanties in dat slotje?
Dat dacht ik al hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Re het volgende:
[..]
We verwijzen ze echt wel door hoor, zo kil zijn we niet hoor
Je wordt niet geblokkeerd. Je post onbegrijpelijk (daarop heb ik je eerder aangesproken). Hierdoor kan de rest je niet helpen, want niemand begrijpt je volledig. Ik heb je hierover net een PM gestuurd.quote:
quote:
Sinds het om KPD gaat.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Godtje het volgende:
Re je bent een aardige kerel en normaal een goeie mod maar sinds wanneer mogen linkjes binnen het forum niet meer?![]()
Gewoon en linkje van het ene naar het andere topic.
[..]
Godtje, je weet zelf ook best dat er meer in je post stond dan alleen een linkje.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Godtje het volgende:
Re je bent een aardige kerel en normaal een goeie mod maar sinds wanneer mogen linkjes binnen het forum niet meer?![]()
Gewoon en linkje van het ene naar het andere topic.
[..]
Is de vraag aan jou gericht?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godtje, je weet zelf ook best dat er meer in je post stond dan alleen een linkje.
Praat geen poep kind. Als mensen toegang hebben hebben ze toegang. Je mag er geen foto's direct uit posten wel naar linken.quote:
je vergeet dat er ook wat meer info bij stond over de foto zelf...quote:Op donderdag 6 september 2012 06:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Praat geen poep kind. Als mensen toegang hebben hebben ze toegang. Je mag er geen foto's direct uit posten wel naar linken.
Er stond bij dat het een foto was met stretchmarks/zwangerschaps strepen op de buik?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Re het volgende:
[..]
je vergeet dat er ook wat meer info bij stond over de foto zelf...
niet zo mauwen hoor, ik kan het ook even voorleggen aan een FA?
Dat heb je goed gezien!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.
Volgens mij nogal nutteloos/doelloos topic.
Objectief of niet, in mijn ogen was het niet nodig, en mocht je er echt zo'n drama van willen maken zal ik wel een FA vragen het terug te zetten indien ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er stond bij dat het een foto was met stretchmarks/zwangerschaps strepen op de buik?
En dat was geen objectieve weergave van de feiten?
Er is wel een doel hoor, namelijk het crikel door breken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.
Volgens mij nogal nutteloos/doelloos topic.
Wie zegt dat ik me aan het opwinden ben? Het is een vraag naar je motivatie.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
Objectief of niet, in mijn ogen was het niet nodig, en mocht je er echt zo'n drama van willen maken zal ik wel een FA vragen het terug te zetten indien ik ongelijk heb.
't is maar een post hoor, weinig speciaals om je daar over op te winden achteraf
Dan zal je daar een heeeeeel andere methode voor moeten zoeken dan via een dergelijke post/topic.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er is wel een doel hoor, namelijk het crikel door breken.
Het is een begin.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zal je daar een heeeeeel andere methode voor moeten zoeken dan via een dergelijke post/topic.
Ik heb wel wat hulp voor je. Lees deze site eens doorquote:Op donderdag 6 september 2012 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er is wel een doel hoor, namelijk het crikel door breken.
Dat boek van 'm (René Dings) is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat hulp voor je. Lees deze site eens door.
http://www.spatiegebruik.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |