Makkelijker in onderhoud vraag ik me af, vaak een hoop gedoe nodig om het in model te laten zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:13 schreef Nihonjin het volgende:
Het is makkelijk in onderhoud, goedkoop, en bovenal verjongt een kort kapsel ook nog eens je gezicht.
Voor de jongere medemens (en wellicht ook de oudere) oogt dit natuurlijk afschuwelijk, maar op een 50+ leeftijd, met een zeer stabiele relatie, gaat het comfort en gemak wellicht boven het uiterlijk vertoon.
Ja okquote:
Tja, goede genen van oma.quote:
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie, I kid you not.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:13 schreef Nihonjin het volgende:
maar op een 50+ leeftijd, met een zeer stabiele relatie, gaat het comfort en gemak wellicht boven het uiterlijk vertoon.
Dan wel netjes doen, he? Want anders is het net zo erg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil ik me er gemakkelijk af doen dan haal ik er een borstel doorheen en zet een staart, max 5 minuten werk.
Dit type mens idd in combinatie met de overgang (= meer testosteron), dodelijk..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Inmiddels wel vaker voorgekomen dit onderwerp - meer dan vaak eigenlijk - maar wel terecht. Ik kan mij altijd verbazen hoe al die vrouwen van 50+ (vaak ook dezelfde slag type mens) er allemaal hetzelfde uit gaan zien; kort geknipt en een mooie bril. Moet er als man niet aan denken dat je getrouwd bent en de vrouw er opeens zo uit gaat zien, maar goed, kennelijk groei je daar nog naartoe op de een of andere manier; zeker niet iedereen maar bepaalde mensen geven dan geen neuk meer om het uiterlijk
Soms heeft je haar een baaldag, dan is het wel handigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dan wel netjes doen, he? Want anders is het net zo erg.
Een Britse buurman van me, die klaagde na wat borrels over z'n zus. Ze gleed volledig af, zo zei hij. "She'd just come over with her hair in a bun".
Nou, was het maar 50+ Vaak is het bij 35 al raak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Inmiddels wel vaker voorgekomen dit onderwerp - meer dan vaak eigenlijk - maar wel terecht. Ik kan mij altijd verbazen hoe al die vrouwen van 50+ (vaak ook dezelfde slag type mens) er allemaal hetzelfde uit gaan zien; kort geknipt en een mooie bril. Moet er als man niet aan denken dat je getrouwd bent en de vrouw er opeens zo uit gaat zien, maar goed, kennelijk groei je daar nog naartoe op de een of andere manier; zeker niet iedereen maar bepaalde mensen geven dan geen neuk meer om het uiterlijk
Als drager van een mannenknot kan ik dat beamen. Maar voor mij is het stoer en geeft het me de uitstraling van een alternatieve levensgenieter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms heeft je haar een baaldag, dan is het wel handig....en met dit weer ook een noodzaak met al dat warme haar.
Ik heb geen knot maar een staart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Als drager van een mannenknot kan ik dat beamen. Maar voor mij is het stoer en geeft het me de uitstraling van een alternatieve levensgenieter.
Jij daarentegen -- jij moet maar hopen dat je Mr. Right niet tegenkomt als je met je slordige knot de stad ingaat.
Jah zeker met het elastiekje op half zeven?quote:
Nee, met een mooie klemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jah zeker met het elastiekje op half zeven?
mannen houden toch juist van 'natuurlijke' vrouwen zonder (al teveel) make-up?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Het is niet omdat je oud wordt maar omdat je niet meer op 'jacht' hoeft als vrouw zijnde.
- Je mag moddervet worden.
- Je hoeft geen make-up meer op te doen
- Je hoeft je niet overal meer te scheren
- Je mag een kort/"pittig" kapsel
- en nog veel meer lelijkheid
En tja je vriend pikt het wel omdat hij geen zin heeft om opnieuw op 'jacht' te gaan
Geen is iets anders als (al teveel)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
mannen houden toch juist van 'natuurlijke' vrouwen zonder (al teveel) make-up?
Een geplamuurde Anita schiet een beetje te ver door naar de andere kant.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
mannen houden toch juist van 'natuurlijke' vrouwen zonder (al teveel) make-up?
Die kleuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:58 schreef plopkweker het volgende:
Toch een kuttopic, screendump van mijn kant [ afbeelding ]
Stuk duidelijker.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De een heeft een kort en pittig kapsel en de ander een pittig lay-out
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |