SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Esses op 25-07-2012 08:56:04 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
QFHquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Het mag eens een keer gezegd worden: goeie TT
Jawel, en straks staan die er ook (geef me ff 5 min, ben ff database opruimen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Goh, zijn er sinds 17 juli geen post meer geplaatst in de sc?
Doe je ding computerman.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel, en straks staan die er ook (geef me ff 5 min, ben ff database opruimen)
Alles ging toch automatisch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Verzamelen enz. gaat ook automatisch. Maar soms is er wat onderhoud noodzakelijk aan een server waar je niet aan toe komt doordat je ook moet werken.quote:
Dat je ff opschiet luie flikker!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat je ff opschiet luie flikker!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.
Edit: VOORDAT c4 erover begon.
Ja ja. Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.
Edit: VOORDAT c4 erover begon.
Hoeft niet. Hij komt straks aan bij de DEF reeks en dan ben je weer blij.quote:
laffequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Even naar de fysio voor tape op m'n knie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
Kut... verkeerde knop... database weg geflikkerd
Ik ben zwaar ontspannen. Vandaar het gapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
@C4, zoals je ziet is hij al aan het herladenOntspan.
Gelukkig maar :pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben zwaar ontspannen. Vandaar het gapen.
Ik had dat X4quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Andere fysiotherapeut van zelfde praktijk omdat die ik normaal heb op vakantie is. Zegt het tegengestelde van mijn fysio ..
Niet zo janken.quote:
Dat vraag ik me nu ook af.quote:
Echt wel... Oldskool!quote:
MSN vond ik vanaf begin aan al kut...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef Eraser127 het volgende:
heb het wel veel gebruikt hoor, totdat msn de overhand nam.
Is het nog steeds, echter, kuddegedragquote:
Maar even zoeken naar mijn nummer dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Esses het volgende:
Ja. ICQ leeft nog. Door de gedecentraliseerde opzet bijvoorbeeld
Ik ken hem uit mijn hoofd...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar even zoeken naar mijn nummer dan.
quote:
Anders jezelf opzoeken op de white pages.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Eraser127 het volgende:
hoe zoek je dat nummer dan op? gewoon icq weer installeren?
Je al jaren idee webmail adres?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Eraser127 het volgende:
hoe zoek je dat nummer dan op? gewoon icq weer installeren?
trillianquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik gebruik QIP, werkt via ICQ netwerk.
Zie net, registration date: 8/28/1999 21:41:33...![]()
Ze zouden allemaal ongeveer hetzelfde moeten zeggenquote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
Of gewoon je poten afhakken als ze ongeschikt zijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
Kut... verkeerde knop... database weg geflikkerd
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
@C4, zoals je ziet is hij al aan het herladenOntspan.
Misschien was een verwijdden bevestigen knop niet zo een verkeerde keuze geweest.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien was een verwijdden bevestigen knop niet zo een verkeerde keuze geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Moet ik ook maar weer eens opduiken mijn icq account. En kijken of die nog levend te krijgen is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik gebruik QIP, werkt via ICQ netwerk.
Zie net, registration date: 8/28/1999 21:41:33...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Aan mijn spelling twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij schrijft het fout
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik ben geen Marry Mouse hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Aan mijn spelling twijfelenJij schrijft het fout
Blijf er vooral in gelovenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben geen Marry Mouse hoor![]()
Ik ben een Mary Mouse
In het eerste zeker níet. in het tweede wélquote:
Je kan beter kippen houden...quote:
vrouwen die bier brouwen? Dacht dat de celebate monniken daar voornamelijk goed in zijnquote:
Vrouwen, je kan beter bier brouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vrouwen die bier brouwen? Dacht dat de celebate monniken daar voornamelijk goed in zijn
quote:
ik mis iets?quote:
Ze hebben een nieuwe president gekozen, laten we het er maar op houden dat hij niet zo van zijn blanke buren houdtquote:
aah dat klinkt als een nieuw navo projectje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe president gekozen, laten we het er maar op houden dat hij niet zo van zijn blanke buren houdt
Hans Zimmer kan ook heel goed liedjes van zichzelf copierenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Hans Zimmer is een baas:
Luister naar die hoorns op 5:35..![]()
Aangepast.quote:
quote:
quote:
Het shirtje is binnenquote:
Over m'n lijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je toch een PSV shirt besteld??
Mietje? Ajax is voor ekte ekte mannen! Die faggot bende in Eindhoven is alleen maar om te lachen.quote:
Faggot bendequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mietje? Ajax is voor ekte ekte mannen! Die faggot bende in Eindhoven is alleen maar om te lachen.
5: Je laat hem die Chihuahua neerzetten, legt hem duidelijk uit dat negroide mannen niet heel erg eng zijn en loop lachend weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, een paar keuzes die je hebt.
Er staat een grote gespierde neger voor je, met een blaffer in z'n hand gericht op jouw knar.
Hij vraagt jou jouw AJAX shirt af te geven en te ruilen voor een PSV shirt, wat doe je?
1: je begint te huilen
2: Je doet braaf wat hij zegt en ruilt AJAX voor PSV shirt
3: Trapt hem kneiterhard in z'n ballen
4: Je laat je doodschieten
6: hij roept zijn matties op, jij bent omsingeld en dreigen een gangbang met je te doen mits jij niet dat AJAX shirt uittrekt en jij dat PSV shirt aantrekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
5: Je laat hem die Chihuahua neerzetten, legt hem duidelijk uit dat negroide mannen niet heel erg eng zijn en loop lachend weg.
Dat is een vervolg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6: hij roept zijn matties op, jij bent omsingeld en dreigen een gangbang met je te doen mits jij niet dat AJAX shirt uittrekt en jij dat PSV shirt aantrekt.
Dan een andere keuze, Feyenoord shirt of PSV shirt?quote:
Maakt niet zoveel uit, met een aansteker branden ze alle2 wel leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan een andere keuze, Feyenoord shirt of PSV shirt?
Gelukkig is PSV wel verzekerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, met een aansteker branden ze alle2 wel leuk.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
neger voor je, met een blaffer in z'n hand
Kijk er weer naar uit jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar het gaat wel een spannend seizoen worden hoor!
Dat is een neger met een blaffer aan zijn hand.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is een neger met een blaffer aan zijn hand.
Ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is een neger met een blaffer aan zijn hand.
Goed! Met u?quote:
Smeer je goed in, zonnekracht schijnt hoog te zijn vandaagquote:
Factortje 2 ligt klaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smeer je goed in, zonnekracht schijnt hoog te zijn vandaag
ALquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:21 schreef EllaN het volgende:
Eerste dagen zon smeer ik me altijd wel goed in, dan afbouwen naar zonnebrand olie.
Rommel is al oud en gerimpeld!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef EllaN het volgende:
Ik verbrand eigenlijk ook echt nooit, maar wil later ook geen gerimpelde vercrackte huid hebben.
Als ik aan het werk ben, nu ff niet toevallig, dan draag ik altijd het postnl "uniform". Lange mouwen en soort van lange broek met zij, heupvakken, heel licht spul.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AL
@Rommel ja ik doe het wel altijdMaar dat is meer omdat mijn anti lichaam weinig zon ziet ( armen, benen en gezicht verbranden niet)
Zeker zoals de vader van Homer Simpsonquote:
ARKO is goed genoeg!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben, nu ff niet toevallig, dan draag ik altijd het postnl "uniform". Lange mouwen en soort van lange broek met zij, heupvakken, heel licht spul.
Wel flink zweten, maar verbranden doe je niet, en in de auto voldoende water hebben. PostNL doet niet aan airco in het wagenpark.
Kijk ER dit is een mietjequote:
Ik spreek jullie wel weer in de winterquote:
Prive bak?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, shit, zo ff die lease maatschappij bellen, heb een nieuwe auto op het oog
Ga jij niet aan ontkomen :pquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef EllaN het volgende:
Ik verbrand eigenlijk ook echt nooit, maar wil later ook geen gerimpelde vercrackte huid hebben.
LOLquote:
Wtf is dat nou weer voor nieuwerwetse uitvinding?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smeer je goed in, zonnekracht schijnt hoog te zijn vandaag
Straks word je net zo bruin als...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor nieuwerwetse uitvinding?
Zonnekracht....
las het op nu.nlquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor nieuwerwetse uitvinding?
Zonnekracht....
Oh jee, welke?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, shit, zo ff die lease maatschappij bellen, heb een nieuwe auto op het oog
quote:
We hebben het over zoveel auto's gehad...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ene waar we het over hebben gehad
Een paus-mobielquote:
Die Ford Mondeo SW uit 2009quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben het over zoveel auto's gehad...
Ja ER jaquote:
Met je balaclava in de auto omdat je zonodig wilt rokenquote:
ik ben niet bruin. Ik ben donker wit.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met je balaclava in de auto omdat je zonodig wilt roken
Getinte huidskleur dus, dat roept al verdenkingen opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik ben niet bruin. Ik ben donker wit.
Lees je eigen posts maar eens terug.quote:
Linkje?quote:
Hierquote:
nee dus.quote:
Ow, kwartje viel bij mij weer eens laatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Aan mijn spelling twijfelenJij schrijft het fout
Wat bedoelde ik dan volgens jou?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, kwartje viel bij mij weer eens laat![]()
Dank je Esses
Marry Mouse Noquote:
Nu blijft het kwartje bij mij ff steken geloof ikquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Nu blijft het kwartje bij mij ff steken geloof ik
Ja, de zon schijnt immers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Een mooie dag om zombies te knallen
DayZ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Een mooie dag om zombies te knallen
Mooi nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Schild het volgende:
En mooie dag om even naar het strand te gaan
[ afbeelding ]
Ik woon 5 km van het strand en ik ga alleen als het koud isquote:
Hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik woon 5 km van het strand en ik ga alleen als het koud is
Ik ga nooit naar den haag, en ik ga nooit als het warm is dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Hahazou ik ook niet doen met die drukte
, in Den Haag is het strand volgens mij toch ook altijd over-vol of niet?
jaquote:
Ik heb dayZ dus jaquote:
De partner van bier voorzien. Ik blue curacao. Wat heb jij?quote:
Guinnessquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef Esses het volgende:
[..]
De partner van bier voorzien. Ik blue curacao. Wat heb jij?
Das geen bier. Das dood.quote:
Ik heb nooit gezegd dat het niet lekker is.quote:
Dan is het goed!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet lekker is.
Oh, coolquote:
Loop je te janken over bier?quote:
Eensch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Loop je te janken over bier?
Ga jij eens normale zooi drinken ipv die vrouwen meuk!
quote:
Goed lezen jochie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Loop je te janken over bier?
Ga jij eens normale zooi drinken ipv die vrouwen meuk!
Ik ben er.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Moet er eerst doorgedronken worden.
[ afbeelding ]
Zorg voor je eigen voorraadquote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Ik ben ook knuffelachtig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu zie ik Esses als een lief knuffelachtig wit zeehondje
quote:
Dat zullen we nog wel eens zien, anders kom ik het halen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]iets zegt mij dat het je niet gaat lukken dat Esses jou bier komt brengen.
Vis hoort te zwemmenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Rauwe vis op, een paar Palmpjes erbij zodat ze kunnen zwemmen... topavond!
Nee.quote:
Ik zit al in de bus naar huis... en die Palmpjes kwamen best hard aan op een nog lege maag en de warmte...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vis hoort te zwemmenen beter in bier dan in wijn of water. Pak gerust nog een Guinness hoor
driewerf neequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien, anders kom ik het halen!
Je hebt vakantie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Royyy het volgende:
Zo, tijd om weer eens in de vaste gasten lijst te komen
Haaai!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Royyy het volgende:
Zo, tijd om weer eens in de vaste gasten lijst te komen
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stiekem heb ik toch wel vertrouwen in je script hoor.
Ja goed! Nieuwe baan bevalt prima en net uit eten geweest met oa een goede vriend en erg goede sushi gehad met veel Palm bierquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alweer terug. Deze week en de komende paar weken fulltime werken.
[..]
Hola!Hoe is ie daar?
USA is je dus goed bevallen, maak ik daaruit opquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alweer terug. Deze week en de komende paar weken fulltime werken.
zie de post aantallen grafiek mmquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik helemaal niet![]()
Ik heb amper gepost de afgelopen week en sta toch weer 2e
quote:
Geloof je het nu wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat een rust weer tegenwoordig hier
Ah heb je nu een vaste baan, of nog steeds bezig als uitzendkracht?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja goed! Nieuwe baan bevalt prima en net uit eten geweest met oa een goede vriend en erg goede sushi gehad met veel Palm bier
Enorm goed jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
USA is je dus goed bevallen, maak ik daaruit op
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah heb je nu een vaste baan, of nog steeds bezig als uitzendkracht?
[..]
Enorm goed ja. Als alles volgens plan gaat vanaf januari voor langere tijd daar heen.
Je hebt een tijdje daar gewoond, meen ik me uit eerdere posts te herinneren? Waar in de VS?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb ook goede herinneringen aan mijn tijd in de US of A. You hate it or you like it
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje daar gewoond, meen ik me uit eerdere posts te herinneren? Waar in de VS?
In GA ben ik nog nooit verder gekomen dan het vliegveldquote:
Ach ouwe zuurpruim, van jou had ik ook geen ander antwoord verwachtquote:
Hoeft ook niet. Iedereen mag een mening hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach ouwe zuurpruim, van jou had ik ook geen ander antwoord verwacht.
En ik heb bijna 2 jaar in de USA gezeten en weinig van het land gezien hoor. Vooral snelweg, en vliegveldenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
In GA ben ik nog nooit verder gekomen dan het vliegveld.
You love it or you hate itquote:Ach ouwe zuurpruim, van jou had ik ook geen ander antwoord verwacht.
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Iedereen mag een mening hebben
Tja als je daar bent voor je werk ofzo, is natuurlijk heel anders als wanneer je er heen gaat om te reizen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik heb bijna 2 jaar in de USA gezeten en weinig van het land gezien hoor. Vooral snelweg, en vliegvelden
Nah, niet helemaal waar, maar de 'dagtochtjes' deed ik voornamelijk vanuit mijn home town. Wel naar NYC geweest want ik moest en zou op de Intrepid geweest zijn.
Klopt,met reizen 'zie' je meer, maar IMHO ervaar je minder van het leven 'daar', dan dat je in een land werkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.
[..]
Tja als je daar bent voor je werk ofzo, is natuurlijk heel anders als wanneer je er heen gaat om te reizen.
Ja dat is zeker zo, als je aan het reizen bent zul je over het algemeen alleen tegen de 'leuke' dingen aanlopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt,met reizen 'zie' je meer, maar IMHO ervaar je minder van het leven 'daar', dan dat je in een land werkt.
Als ik nu gewoon eens een echt knappe prijs win in de Staatsloterij wil ik in mei/juni tornado's gaan jagen in de USA
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:38 schreef m.k het volgende:
No country for old men kijken (staat gewoon op YT, redelijke kwaliteit).
Vette film
Zit je nou gewoon mijn tekst over te nemen?quote:
Scheur in je gitaar. Een zegen voor je buren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
LOL.. wtf.
Ik zit net gitaar te spelen in mijn bureaustoel, ik leun iets te ver achterover.. BAM.
Scheur in mijn akoestische gitaar, hele binnenkant van m'n onderlip aan 't bloeden en huid van m'n linkerelleboog erafgeschuurd.
Mag ik ook is uitslapen.quote:
Nee.quote:
Jij was weer eens nergens te bekennen, dus dan doe ik het maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon mijn tekst over te nemen?
Eens even kiekn. Ben niet zo van de singer songwriter, maar wel leuk initiatief.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:
Sam: http://www.jamestaylor.com/guitarlessons/
Leer het van de meester zelf.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Scheur in je gitaar. Een zegen voor je buren.
Binnenkant van je onderlip stuk. Moet je er ook niet op bijten, als je erop moest bijten was het wel voedsel geweest.
Huid van je linker elleboog eraf... Tjah, word iets minder rukken.
Hier, ben dit eens aan 't uitzoeken op gitaar:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef Sloggi het volgende:
Hij komt over als een lamme bejaarde, maar Taylor is echt een van de beste gitaristen ter wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, gelukkig komt mijn pils gewoon lekker koud uit de koelkast.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn ja, met dit vies benauwd weer.
Morgen bbqquote:
Heb ik vandaag al gedaan. Hamburgers gedraaid, knoflooksaus gemaakt, kerriesaus nu maken, en dan nog een bbq-sausquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Morgen eerst inkopen doen en spul in de marinade leggen
Verse eigengemaakte burgers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gedaan. Hamburgers gedraaid, knoflooksaus gemaakt, kerriesaus nu maken, en dan nog een bbq-saus
Spareribsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Erasmo het volgende:
Mijn hoofdact worden de spareribs![]()
Plus wat salade en burgers en kipkluifjes en andere kutzooi maar dat zie ik in de winkel wel
quote:
Rauwe halen en dan helemaal mooi garen op de webertquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spareribs![]()
Ik heb morgen een dutch bbq, dus iedereen neemt wat mee
[..]deze zijn echt lekker. Recept 12 jaar terug van een Amerikaan gekregen. Dochters van een vriendin wil de hamburgers van de slager niet meer. De burgers van mevr. Muis zijn lekkerder
Mevrouw?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spareribs![]()
Ik heb morgen een dutch bbq, dus iedereen neemt wat mee
[..]deze zijn echt lekker. Recept 12 jaar terug van een Amerikaan gekregen. Dochters van een vriendin wil de hamburgers van de slager niet meer. De burgers van mevr. Muis zijn lekkerder
Je bent zo jong als je je zelf voeltquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw?Je zult je nu wel oud voelen!
? Een paar kratjes en wat planken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef Erasmo het volgende:
Moet morgen alleen nog wel een tuinset zien te versieren
Planken heb ik wel maar die gaan morgen op de poortquote:
Een paar op elkaar gestapelde stoepstegels of een boomstronk is goedkoperquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Planken heb ik wel maar die gaan morgen op de poort
Heb een leuk setje zien staan bij de Gamma wat voor de helft is afgeprijsd.
Al!quote:
Balen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Esses het volgende:
ARGH, was ik lekker xmen kijken pleurt de decoder deruit.
Die staat hier nu op, maar wil straks even stiekem weg zappen. Damn wat een slechte bedoeling weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balen.
Ik zit tot mijn eigen verbazing te genieten van de openingsceremonie van de OS
Zuurpruim.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Die staat hier nu op, maar wil straks even stiekem weg zappen. Damn wat een slechte bedoeling weer.
Ik vond de chinese to be honest gewoon veel leukerquote:
Nu vraag ik mij echt af wat bij jou wél een glimlach op je gezicht teweeg brengtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Die staat hier nu op, maar wil straks even stiekem weg zappen. Damn wat een slechte bedoeling weer.
Geef maar een reactie na afloop. Niet een uur na het begin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vond de chinese to be honest gewoon veel leuker
Sorry, maar als het me dan al niet weet te boeien, dan ga ik het tot het einde niet uitkijken. Het is net alsof het een of andere B-opening is, waarbij ze na de mislukking met de beveiliging geen geld meer hadden. De chinese wist me vanaf het begin te boeien to be honest. Maar hey, ben een zuurpruim. Accept it.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef maar een reactie na afloop. Niet een uur na het begin.
Zap dan gewoon weg en ga posten in ZUU.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, maar als het me dan al niet weet te boeien, dan ga ik het tot het einde niet uitkijken. Het is net alsof het een of andere B-opening is, waarbij ze na de mislukking met de beveiliging geen geld meer hadden. De chinese wist me vanaf het begin te boeien to be honest. Maar hey, ben een zuurpruim. Accept it.
Al weggezapt en nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zap dan gewoon weg en ga posten in ZUU.
Mooi. Tot morgen dan.quote:
quote:
De geur van vers gedrukte bon velletjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij echt af wat bij jou wél een glimlach op je gezicht teweeg brengt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Iets waar alle andere users een hekel aan hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij echt af wat bij jou wél een glimlach op je gezicht teweeg brengt
Hoiquote:
Oh? Is het zo erg joh?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets waar alle andere users een hekel aan hebben.
Ik had een goed beeld van de KMar, maar Esses haalt dat zo wel flink onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |