Even bezem pakken.quote:
Hoe is dat achterwege te laten als het in het filmpje al duidelijk aanwezig is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Dat moslim/islambash gedoe mag lekker achterwege blijven!
Mooi dat ja. Geslaagde prank!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef Ringo het volgende:
Hij heeft net die chick tegen de grond gebeukt, of hij drukt z'n neus alweer tussen haar tieten en doet nog even een ranzige versierpoging: After the show, come to my car with me. I'll put some lotion on your back.Sicke bok.
Er op wijzen dat dit een achterlijke talibanstrijder is valt onder islambashing ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Blijft een vuile anti-semiet, zou op haar spugen als ze voorbij liep.quote:
Het Westen in z'n algeheel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen, dit is waar de Joden / Israël mee te maken hebben.
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.
Eindelijk iemand die op een normale, juiste manier denkt over de situatie. Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden isquote:
Och, dat is een trend dat zich sowieso door de eeuwen heen beweegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die op een normale, juiste manier denkt over de situatie. Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden is.
Ik niet, krijg ik soms ruzie door.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden is.
Helaas, u zult het zonder de poenani van Duisenberg moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, krijg ik soms ruzie door.
Volkomen mee eens. Hoe zij uit haar ogen kijkt heeft met dit warme weer een opbeurend effectquote:
Het zal wel een lolbroek wezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:46 schreef havanagila het volgende:
Het is dan ook een stand up comedy gast, kun je nagaan.
Ja, dat was nog het mooiste van alles, hij probeert haar nog te versieren ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:49 schreef Twiitch het volgende:
Vooral schrijnend hoe er na het slaan en de opheldering er nog niet eens een excuus van die vent vanaf kan, nee het is gelijk "het was je eigen schuld" & "kom dadelijk naar mijn auto, dan zal ik je insmeren"
Over vooroordelen gesprokenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Hoe zij uit haar ogen kijkt heeft met dit warme weer een opbeurend effect![]()
Verder wordt het cliche weer eens bevestigd van de moslimman die snel op zijn pik is getrapt, agressief wordt en geen respect voor vrouwen heeft. Maar in die cultuur pikken ze dat, dus maak me er verder niet druk om. Zoek het lekker uit moslimmensjes. Persoonlijk vind ik moslimbokito's ongelofelijke zielige halve gare debielen. Als je ze in Syrie ook telkens weer hysterisch hoort krijsen als ze een tankje van Assad hebben veroverd..'ALLLAHAA AKBAAR ALLLAAAHAA AKBAAR' Primitieve sukkels.
Jij bent een Jood?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, gelukkig sieren we hen met meer respect dan vice versa.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Hoe zij uit haar ogen kijkt heeft met dit warme weer een opbeurend effect![]()
Verder wordt het cliche weer eens bevestigd van de moslimman die snel op zijn pik is getrapt, agressief wordt en geen respect voor vrouwen heeft. Maar in die cultuur pikken ze dat, dus maak me er verder niet druk om. Zoek het lekker uit moslimmensjes. Persoonlijk vind ik moslimbokito's ongelofelijke zielige halve gare debielen. Als je ze in Syrie ook telkens weer hysterisch hoort krijsen als ze een tankje van Assad hebben veroverd..'ALLLAHAA AKBAAR ALLLAAAHAA AKBAAR' Primitieve sukkels.
Strikt gezien is dit joden-gebash.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Emoties, wanneer je gehoord dat ze tegen je hebt gelogen en je ergste vijand winst van je maakt door je te laten zien op een TV-kanaal voor het plezier van de mensen die hij niet mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Strikt gezien is dit joden-gebash.
Het is overigens te erg voor woorden dat die vent zich zó laat gaan....
Telig wieren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het dorpsracisme van de gemiddelde PVV-stemmert tov moslims valt volledig in het niet bij de jodenhaat die in Arabische landen telig wiert.
Wat klopt daar precies niet aan dan? Ik hoor ook alleen maar allah akbar schreeuwende malloten als het op het nieuws over Syrie gaat, en dat was in Libie precies hetzelfde, het zijn net een stel voorgeprogrammeerde robots die steeds hetzelfde herhalen na elk gelost schot en elke explosie.quote:
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat klopt daar precies niet aan dan? Ik hoor ook alleen maar allah akbar schreeuwende malloten als het op het nieuws over Syrie gaat, en dat was in Libie precies hetzelfde, het zijn net een stel voorgeprogrammeerde robots die steeds hetzelfde herhalen na elk gelost schot en elke explosie.
Oh ok, die geluiden bij die beelden worden erin gemonteerd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.
Er wordt veel gemonteerd ja. Maar je hebt niet ook maar het minste idee dat die 2 minuutjes die je ff in het nieuws ziet zo, totaal geen vertekend beeld geven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh ok, die geluiden bij die beelden worden erin gemonteerd?
Hoezo vooroordelen? Heb genoeg moslimmannetjes meegemaakt in mijn werk dus weet wel een beetje hoe die mensen in elkaar zitten. Ik vind de meesten zoals ik in mijn vorige post heb beschreven. Dat het Midden-Oosten grotendeels een achterlijk, achtergebleven gebied is, is dan ook niet zo vreemd.quote:
Oh dus die hele eurocrisis is 1 grote grap en Khadaffi leeft nog en zit ergens in een grotquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.
Aha, je bent expert? Wat bedoel je met in je werk? Je bent cultureel antropoloog?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen? Heb genoeg moslimmannetjes meegemaakt in mijn werk dus weet wel een beetje hoe die mensen in elkaar zitten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.
Exactly.quote:
Dus die gezinnen die een normaal leven willen hebben moeten dus verantwoording afleggen van een paar mensen die vechten tegen de zionistische overheersing?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Like, who cares, alsof dat raketten en zelfmoordenaars goedpraat.
Nope. Wat ik doe is niet zo van belang. Ben ook niet echt een expert want ben nog nooit in het Midden-Oosten geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, je bent expert? Wat bedoel je met in je werk? Je bent cultureel antropoloog?
En dat er drie bekende Egyptenaren aan het woord komen. De vrouw blijft dame, de mannen slaan erop los. Helaas lijkt het vooral een soort applaus te zijn voor mensen die de Joden onderuit halen. Roepen dat het een candid camera is, vaagt alle problemen weg en iedereen speelt voor dikke maatjes te zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Deadre het volgende:
Er wordt in dit topic geen woord gerept over de mannelijke presentator die de meeste klappen krijgt.... typisch weer.
Een fatsoenlijke egyptische vrouw moet zo'n uitnodiging van een man toch gewoon accepteren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat was nog het mooiste van alles, hij probeert haar nog te versieren ook.
Je bent duidelijk gefrustreerd, ga eerst maar eens even de feiten leren en dan kan je verder praten, en volgens sommige bronnen ben ik superman. Wat bedoel je met "normale" joden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]![]()
Vertel dat maar tegen die Palestijnse gezinnen die halsoverkop moeten verhuizen omdat de zionisten het nodig vinden om hun land te bezetten.
Die zionisten zouden eigenlijk allemaal afgeschoten moeten worden het zijn gewoon criminelen en volgens bepaalde bronnen nog niet eens echte joden. Het is wel verschrikkelijk jammer dat de normale Joden hier wel onder te lijden hebben.
"Like, who cares"quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Like, who cares, alsof dat raketten en zelfmoordenaars goedpraat.
Schandalige opmerking van een forumadmin zeg, want moslim/islam bashen zou nav dit topic namelijk heel passend zijn. Je bent ultiem aan het sturen zodat het topic de richting op gaat die jij wil. Jij kan al die gebeurtenissen en dat commentaar rondom en op moslims blijkbaar niet meer aan en dus mag je niet die kant op, maar daar hoort een admin geen reet over te vertellen (willen) hebben. Ongehoord! Het feit dat je niet meer reageert toont in ieder geval aan dat je je zelf ook achter de oren krabt. Als ik hier op Fok! iets te vertellen had zou ik je er de eerstvolgende keer keihard uitflikkeren. Maar dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Haha vooroordelen. Dit is al de zoveel duizendste keer dat je dit gedrag ziet. Dan is het geen vooroordeel meer, dat was het 3000 "incidenten" gelden ook al niet meer. De fase vooroordeel zijn we al hééééél ver voorbij. Dit is een keihard oordeel waar geen speld tussen te krijgen is.quote:
Als je een filmpje over een agressieve Pool ziet, zou je christen-bashen dan ook terecht vinden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Schandalige opmerking van een forumadmin zeg, want moslim/islam bashen zou nav dit topic namelijk heel passend zijn.
Is dat zo moeilijk te bedenken? In deze grap staat de houding van de moslims (in dit geval bekende Egyptenaren) ten opzichte van de joden centraal. Als een Pool iemand in elkaar mept heeft dat niks met zijn geloof te maken, tenzij het slachtoffer een moslim of jood is omdat hij moslim of jood is en in dat geval zou christenbashen wel terecht zijn (religie bashen is ten alle tijden zeer terecht vind ik). Alleen zou je dat nog als een incident kunnen afdoen. Ik bedoel hoe vaak komt dat nou voor in vergelijking met "incidenten" met moslims op dit vlak?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als je een filmpje over een agressieve Pool ziet, zou je christen-bashen dan ook terecht vinden?
Indien niet, waarom vind je de religie dan opeens niet meer relevant?
Als je het verschil niet eens weet tussen normale joden en zionisten dan heeft het weinig zin om met jou verder te praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent duidelijk gefrustreerd, ga eerst maar eens even de feiten leren en dan kan je verder praten, en volgens sommige bronnen ben ik superman. Wat bedoel je met "normale" joden?
Egyptenaren en Israëliërs liggen elkaar niet zo. Denk jij dat een Kopt wezenlijk anders had gereageerd in deze situatie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk te bedenken? In deze grap staat de houding van de moslims (in dit geval bekende Egyptenaren) ten opzichte van de joden centraal.
Ja natuurlijk wel. Marokkanen en Israeli liggen elkaar niet, Algerijnen en Israeli liggen elkaar niet, Somaliërs en Israeli liggen elkaar niet, Afghanen en Israeli liggen elkaar niet, enzovoorts. Dat komt omdat het joden tegenover moslims zijn. Ik weet heus wel van de geschiedenis tussen Egypte en Israel, maar ook dat had met het geloof te maken. Met andere woorden, in deze grap staat de haat voor het andere geloof centraal. Het is daarom ook niet raar als daar negatieve emoties komen en al helemaal niet aan een forumadmin om dat te gaan verbieden. Dan misbruik je je "macht" gewoon voor eigen "gewin".quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Egyptenaren en Israëliërs liggen elkaar niet zo. Denk jij dat een Kopt wezenlijk anders had gereageerd in deze situatie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Je draait om de vraag heen. Denk je dat een Koptische Egyptenaar anders zou reageren in deze situatie? Ik denk het niet namelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Marokkanen en Israeli liggen elkaar niet, Algerijnen en Israeli liggen elkaar niet, Somaliërs en Israeli liggen elkaar niet, Afghanen en Israeli liggen elkaar niet, enzovoorts. Dat komt omdat het joden tegenover moslims zijn. Ik weet heus wel van de geschiedenis tussen Egypte en Israel, maar ook dat had met het geloof te maken. Met andere woorden, in deze grap staat de haat voor het andere geloof centraal. Het is daarom ook niet raar als daar negatieve emoties komen en al helemaal niet aan een forumadmin om dat te gaan verbieden. Dan misbruik je je "macht" gewoon voor eigen "gewin".
Ik draai helemaal niet om de vraag heen. In mijn antwoord gaf ik al antwoord. Het antwoord is een overtuigend nee. Natuurlijk niet, de moslimwereld is verbolgen (ik laat in het midden of dat terecht is of niet) over de behandeling van hun moslimbroeders de Palestijnen, daar draait de grootste haat om. Kopten daarentegen voelen dat verwantschap niet met Palestijnen en bovendien hebben die continue te maken met geweld van hun islamitische landgenoten. Ik weet wel heel zeker dat zij niet zo agressief zouden reageren. Een proef op de som lijkt me wel geweldig om het te tonen aan mensen die op alle mogelijke manieren het primitieve wangedrag van de gemiddelde moslim tegenover andersdenkenden goed praat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je draait om de vraag heen. Denk je dat een Koptische Egyptenaar anders zou reageren in deze situatie? Ik denk het niet namelijk.
ISRAËLIquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
HET IS ISRAELIËRS WANNEER LEREN JULLIE DAT NOU
In het Engels ja, de correcte benaming ia toch echt Israëliër.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
ISRAËLI
1) Aziaat 2) Inwoner van israël
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ISRAËLI/1
Volgens deze bron kan het ook in het Nederlands: http://www.encyclo.nl/begrip/isra%C3%ABliquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
In het Engels ja, de correcte benaming ia toch echt Israëliër.
Ja joh! Simpel zat natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
[..]
Haha vooroordelen. Dit is al de zoveel duizendste keer dat je dit gedrag ziet. Dan is het geen vooroordeel meer, dat was het 3000 "incidenten" gelden ook al niet meer. De fase vooroordeel zijn we al hééééél ver voorbij. Dit is een keihard oordeel waar geen speld tussen te krijgen is.
Bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Volgens deze bron kan het ook in het Nederlands: http://www.encyclo.nl/begrip/isra%C3%ABli
Maar ik geef toe dat Israeliër beter en gangbaarder is. Zal er op letten in het vervolg
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen zoals jullie die niet kunnen begrijpen dat er, ondanks het feit dat cultuur en geloof in bepaalde mate invloed hebben op het gedrag, er aan beide kanten 'gore hufters' zijn en 'goede mensen'. Wat is de wereld toch zwart-wit voor jullie, aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant vooral medelijwekkendquote:
Wat is het dan? Dan is het opeens een feit dat bijna elke Moslim of Arabier zich zo gedraagt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Haha vooroordelen. Dit is al de zoveel duizendste keer dat je dit gedrag ziet. Dan is het geen vooroordeel meer, dat was het 3000 "incidenten" gelden ook al niet meer. De fase vooroordeel zijn we al hééééél ver voorbij. Dit is een keihard oordeel waar geen speld tussen te krijgen is.
De Christelijke Kopten haten de Joden in Israel net zo erg als de Moslims in Egypte.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niet om de vraag heen. In mijn antwoord gaf ik al antwoord. Het antwoord is een overtuigend nee. Natuurlijk niet, de moslimwereld is verbolgen (ik laat in het midden of dat terecht is of niet) over de behandeling van hun moslimbroeders de Palestijnen, daar draait de grootste haat om. Kopten daarentegen voelen dat verwantschap niet met Palestijnen en bovendien hebben die continue te maken met geweld van hun islamitische landgenoten. Ik weet wel heel zeker dat zij niet zo agressief zouden reageren. Een proef op de som lijkt me wel geweldig om het te tonen aan mensen die op alle mogelijke manieren het primitieve wangedrag van de gemiddelde moslim tegenover andersdenkenden goed praat.
Bullshit. Wist je dat er minstens een half miljoen Marokkanen in Israël wonen? Het is dat die relberbers, ik bedoel Nederlandse Marokkanen, uit de goot in Nederland je beeld anders doet vormen maar joden zijn en waren altijd welkom in Marokko. Anders werden ze allang uitgeroeid en afgemaakt daar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Marokkanen en Israeli liggen elkaar niet
Vind jij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus die gezinnen die een normaal leven willen hebben moeten dus verantwoording afleggen van een paar mensen die vechten tegen de zionistische overheersing?
Als we zo gaan beginnen dan zou in elke oorlog civiele doelen een legitiem doel zijn, wat een achterlijkheid weer.
Dit soort mensen laat zien dat het maar goed is dat het leger in Egypte de touwtjes in handen houdt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Zoals die vrouw in het filmpje over de holocaust praat. Schokkend.
Sowieso zie ik het lollige van dit candid-camera-gebeuren niet. Wat is er grappig aan om mensen uit te lokken tot dit soort uitspraken?
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben niet 100% pro-Israel (die lui hebben ook zo hun vuile streken) maar ik heb het vermoeden dat de haat tegen Israel door Egypte en andere moslimlanden niet alleen met geloof te maken heeft, maar ook voortkomt uit jaloezie en frustratie. Israel is (met steun van Amerika) veel welvarender en militair oppermachtig t.o.v. de chaotische, corrupte, economisch zwakke moslimlanden. Dat kunnen ze niet hebben.
Het heeft helemaal niks met geloof of jaloezie te maken. Het gaat erom dat ze Arabisch land bezetten. In 1948 gingen de Arabieren niet akkoord met de verdeling van Palestina maar die verdeling is toch doorgevoerd. Sindsdien is Israel nog meer land aan het afpakken. Door middel van oorlogen en door illegale kolonisatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben niet 100% pro-Israel (die lui hebben ook zo hun vuile streken) maar ik heb het vermoeden dat de haat tegen Israel door Egypte en andere moslimlanden niet alleen met geloof te maken heeft, maar ook voortkomt uit jaloezie en frustratie. Israel is (met steun van Amerika) veel welvarender en militair oppermachtig t.o.v. de chaotische, corrupte, economisch zwakke moslimlanden. Dat kunnen ze niet hebben.
Dat conflict is erg complex en geen van de partijen deugt als je het mij vraagt. Vind het daarom lastig om er een mening over te vormen. Het antisemitisme dat je duidelijk ziet in dat filmpje vind ik echter hersenloos en verwerpelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met geloof of jaloezie te maken. Het gaat erom dat ze Arabisch land bezetten. In 1948 gingen de Arabieren niet akkoord met de verdeling van Palestina maar die verdeling is toch doorgevoerd. Sindsdien is Israel nog meer land aan het afpakken. Door middel van oorlogen en door illegale kolonisatie.
Ben ik met je eens, maar feit is wel dat het antisemitisme in de Arabische wereld pas echt groot is geworden na de aankomst van de zionisten in Palestina. Feitelijk hebben de Joden in het Midden-Oosten erg veel last gehad van de (aanloop naar) de stichting van de staat Israël. Tot dan toe was racisme jegens Joden vooral een Europese aangelegenheid; Joden hebben in de Arabische wereld altijd kunnen leven zonder vervolgd of ook maar lastiggevallen te worden. Sterker nog, Sefardische Joden die vervolgd werden in Spanje en Portugal namen vaak de wijk naar moslimlanden, onder andere naar Marokko en Turkije. Op google scholar kun je wel artikelen vinden over de Joodse gemeenschap in Turkije (sürgün of süryün) en over de Joden in Marokko (beste trefwoord is dan Mellah).quote:Op maandag 30 juli 2012 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat conflict is erg complex en geen van de partijen deugt als je het mij vraagt. Vind het daarom lastig om er een mening over te vormen. Het antisemitisme dat je duidelijk ziet in dat filmpje vind ik echter hersenloos en verwerpelijk.
Allah heeft inmiddels wel erg veel hulptroepen op Fok!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Een gegeven paard kijkt men niet in de bek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef misteriks het volgende:
[..]! Gooi dan ook meteen het topic dicht en ban de TS for life, omdat hij een waarheid als een koe laat bovendrijven , nl dat die moslim het meest onverdraagzame levende specie op aarde is> Jouw censuurvingertje maakt helemaal geen indruk, wel integendeel, lachwekkend modje
worden die modjes niet eerst gescreend op enig intellect? de laatste paar jaar is het niveau wel heel diep gezonken hoor> Heel jammer voor die enkelingen die wel nog hun best doen
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met geloof of jaloezie te maken. Het gaat erom dat ze Arabisch land bezetten. In 1948 gingen de Arabieren niet akkoord met de verdeling van Palestina maar die verdeling is toch doorgevoerd. Sindsdien is Israel nog meer land aan het afpakken. Door middel van oorlogen en door illegale kolonisatie.
Komen eraan. Maar jij zegt eigenlijk dat de grenzen die in 1948 zijn opgesteld in 2012 hetzelfde zijn toch? Er is niks veranderd?quote:
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komen eraan. Maar jij zegt eigenlijk dat de grenzen die in 1948 zijn opgesteld in 2012 hetzelfde zijn toch? Er is niks veranderd?
Dus jij zegt dat ze NIET door oorlogen meer land hebben afgepakt/bezet?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat het niet waar is wat jij zegt. Post dan je bronnen even misschien heb ik het wel fout.
Nofi...maar 9 van de 10x vragen ze er zelf om om gebashed te worden...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |