Het zal wel een lolbroek wezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:46 schreef havanagila het volgende:
Het is dan ook een stand up comedy gast, kun je nagaan.
Ja, dat was nog het mooiste van alles, hij probeert haar nog te versieren ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:49 schreef Twiitch het volgende:
Vooral schrijnend hoe er na het slaan en de opheldering er nog niet eens een excuus van die vent vanaf kan, nee het is gelijk "het was je eigen schuld" & "kom dadelijk naar mijn auto, dan zal ik je insmeren"
Over vooroordelen gesprokenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Hoe zij uit haar ogen kijkt heeft met dit warme weer een opbeurend effect![]()
Verder wordt het cliche weer eens bevestigd van de moslimman die snel op zijn pik is getrapt, agressief wordt en geen respect voor vrouwen heeft. Maar in die cultuur pikken ze dat, dus maak me er verder niet druk om. Zoek het lekker uit moslimmensjes. Persoonlijk vind ik moslimbokito's ongelofelijke zielige halve gare debielen. Als je ze in Syrie ook telkens weer hysterisch hoort krijsen als ze een tankje van Assad hebben veroverd..'ALLLAHAA AKBAAR ALLLAAAHAA AKBAAR' Primitieve sukkels.
Jij bent een Jood?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, gelukkig sieren we hen met meer respect dan vice versa.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Hoe zij uit haar ogen kijkt heeft met dit warme weer een opbeurend effect![]()
Verder wordt het cliche weer eens bevestigd van de moslimman die snel op zijn pik is getrapt, agressief wordt en geen respect voor vrouwen heeft. Maar in die cultuur pikken ze dat, dus maak me er verder niet druk om. Zoek het lekker uit moslimmensjes. Persoonlijk vind ik moslimbokito's ongelofelijke zielige halve gare debielen. Als je ze in Syrie ook telkens weer hysterisch hoort krijsen als ze een tankje van Assad hebben veroverd..'ALLLAHAA AKBAAR ALLLAAAHAA AKBAAR' Primitieve sukkels.
Strikt gezien is dit joden-gebash.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Dat moslim/islambash gedoe mag lekker achterwege blijven!
Emoties, wanneer je gehoord dat ze tegen je hebt gelogen en je ergste vijand winst van je maakt door je te laten zien op een TV-kanaal voor het plezier van de mensen die hij niet mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Strikt gezien is dit joden-gebash.
Het is overigens te erg voor woorden dat die vent zich zó laat gaan....
Telig wieren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het dorpsracisme van de gemiddelde PVV-stemmert tov moslims valt volledig in het niet bij de jodenhaat die in Arabische landen telig wiert.
Wat klopt daar precies niet aan dan? Ik hoor ook alleen maar allah akbar schreeuwende malloten als het op het nieuws over Syrie gaat, en dat was in Libie precies hetzelfde, het zijn net een stel voorgeprogrammeerde robots die steeds hetzelfde herhalen na elk gelost schot en elke explosie.quote:
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat klopt daar precies niet aan dan? Ik hoor ook alleen maar allah akbar schreeuwende malloten als het op het nieuws over Syrie gaat, en dat was in Libie precies hetzelfde, het zijn net een stel voorgeprogrammeerde robots die steeds hetzelfde herhalen na elk gelost schot en elke explosie.
Oh ok, die geluiden bij die beelden worden erin gemonteerd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.
Er wordt veel gemonteerd ja. Maar je hebt niet ook maar het minste idee dat die 2 minuutjes die je ff in het nieuws ziet zo, totaal geen vertekend beeld geven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh ok, die geluiden bij die beelden worden erin gemonteerd?
Hoezo vooroordelen? Heb genoeg moslimmannetjes meegemaakt in mijn werk dus weet wel een beetje hoe die mensen in elkaar zitten. Ik vind de meesten zoals ik in mijn vorige post heb beschreven. Dat het Midden-Oosten grotendeels een achterlijk, achtergebleven gebied is, is dan ook niet zo vreemd.quote:
Oh dus die hele eurocrisis is 1 grote grap en Khadaffi leeft nog en zit ergens in een grotquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het nieuws moet je dan ook niet al te serieus nemen.
Aha, je bent expert? Wat bedoel je met in je werk? Je bent cultureel antropoloog?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen? Heb genoeg moslimmannetjes meegemaakt in mijn werk dus weet wel een beetje hoe die mensen in elkaar zitten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.
Exactly.quote:
Dus die gezinnen die een normaal leven willen hebben moeten dus verantwoording afleggen van een paar mensen die vechten tegen de zionistische overheersing?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Like, who cares, alsof dat raketten en zelfmoordenaars goedpraat.
Nope. Wat ik doe is niet zo van belang. Ben ook niet echt een expert want ben nog nooit in het Midden-Oosten geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, je bent expert? Wat bedoel je met in je werk? Je bent cultureel antropoloog?
En dat er drie bekende Egyptenaren aan het woord komen. De vrouw blijft dame, de mannen slaan erop los. Helaas lijkt het vooral een soort applaus te zijn voor mensen die de Joden onderuit halen. Roepen dat het een candid camera is, vaagt alle problemen weg en iedereen speelt voor dikke maatjes te zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Deadre het volgende:
Er wordt in dit topic geen woord gerept over de mannelijke presentator die de meeste klappen krijgt.... typisch weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |