Even bezem pakken.quote:
Hoe is dat achterwege te laten als het in het filmpje al duidelijk aanwezig is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Dat moslim/islambash gedoe mag lekker achterwege blijven!
Mooi dat ja. Geslaagde prank!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef Ringo het volgende:
Hij heeft net die chick tegen de grond gebeukt, of hij drukt z'n neus alweer tussen haar tieten en doet nog even een ranzige versierpoging: After the show, come to my car with me. I'll put some lotion on your back.Sicke bok.
Er op wijzen dat dit een achterlijke talibanstrijder is valt onder islambashing ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
Dat moslim/islambash gedoe mag lekker achterwege blijven!
Blijft een vuile anti-semiet, zou op haar spugen als ze voorbij liep.quote:
Het Westen in z'n algeheel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen, dit is waar de Joden / Israël mee te maken hebben.
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar vooral Israël. Daarom vind ik ELKE ZET van Israël tegen haar vijand volkomen 9999% terecht.
Eindelijk iemand die op een normale, juiste manier denkt over de situatie. Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden isquote:
Och, dat is een trend dat zich sowieso door de eeuwen heen beweegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die op een normale, juiste manier denkt over de situatie. Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden is.
Ik niet, krijg ik soms ruzie door.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Anderen doen constant alsof de Palestijnen heilig zijn en het allemaal de schuld van de Joden is.
Helaas, u zult het zonder de poenani van Duisenberg moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, krijg ik soms ruzie door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |