Ja dat zei ik toch al, hij is mooi bescheiden!quote:
Oh wacht, dat voskussen, is dat dat ding met oren?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die sterrenhoeslakens nu voor op de bank, en die voskussens die zijn echt megagroot, en dat babydekbedsetje met die wasbeertjes![]()
Ah gos wat een dropje, die neem je zo in je tas meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen Bruno weer tegen tussen de middag, och wat is die toch om op te eten.
16 jaar, ziet amper wat nog, maar zo een lief ding.
Hij is pas nog onder narcose geweest omdat ie een hele nare ontsteking had bij een kies en de da hem daar niet voor in wilde laten slapen maar hem wilde helpen en hij is weer als nieuw nu
Nope, die had ik niet genomen, dat pluchen spul is niet fijn icm met vogelpoepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch al, hij is mooi bescheiden!
Heb je ook nog een kussen met oren besteld?
Nee, die kussens met die vossenkop erop, waren er in groen en oranje, ik heb beide kleurenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat voskussen, is dat dat ding met oren?
Wowquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_2125_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3950]&set=key[height],value[4619]&set=key[x],value[55]&set=key[y],value[757]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die had ik nog niet gezien
Prachtig kereltje jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen Bruno weer tegen tussen de middag, och wat is die toch om op te eten.
16 jaar, ziet amper wat nog, maar zo een lief ding.
Hij is pas nog onder narcose geweest omdat ie een hele nare ontsteking had bij een kies en de da hem daar niet voor in wilde laten slapen maar hem wilde helpen en hij is weer als nieuw nu
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoor zo'n klantenservice chat, krijg ik een berichtje krijgt dat er enkele minuten wachttijd is, soit, maar ik hang nu al 20 minuten in de wacht
quote:Vanwege grote drukte kan het zijn dat uw vraag niet gelijk beantwoord wordt, hou rekening met een wachttijd van enkele minuten. Alvast bedankt voor uw begrip.
U chat momenteel met Mark
Mark: Welkom op de Live Advies Desk van create2fit
Mark: ( Houdt u er rekening mee dat een reactie van onze kant enige tijd kan duren, vanwege de grote drukte ).
Thomas: joehoe?
quote:
Oh ja ik kijk pas sinds kort bij Home, dus kan idd heel goed dat ze oud zijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Die zijn toch net nieuw? Die zijn er nog wel ff hoor.
Ik had twee van die hondenknuffels van 2.95 in de sale, voor twee vriendinnen die elk moment kunnen bevallen, en die zijn leeeeeuk! En groot ook, ik dacht dat het van die kleine dingen zouden zijn, maar nee!
Niet, ze staan bij de nieuwe artikelen dacht ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik kijk pas sinds kort bij Home, dus kan idd heel goed dat ze oud zijn!
Is Mark alweer weg?quote:
verdomme weer 20 minuten verder hequote:Mark: Ik zal even voor u kijken, moment alstublieft.
Thomas: kijk gerust nog wat langer
Whahahahahahahahaha ik lig in een deuk , echtquote:
Als je gaat schelden snapt Mark je toch niet denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
normaal ben ik heel beleefd, maar kom op zeg, 48 minuten en heb nog niets
nou, hey, daar heeft ie nou een uur over gedaanquote:Mark: Ik zie dat wij nooit een betaling hebben binnengekregen.
Thomas: dat is raar want ik heb van paypal wel een transactiebevestiging gehad
Baaf hopelijk niets ernstigsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Barbaaf het volgende:
Hier is 't niet zo best, al een paar dagen last van extreme kortademigheid en vermoeidheid, en sinds vandaag ook lichte pijn in m'n borst. Morgen maar 'ns naar de huisarts...
Natuurwet iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef Barbaaf het volgende:
Beide wel, en ook het besef dat ik om 8 uur eruit moest om de dokter te bellen, dan zie je die klok uurtje na uurtje wegtikken...
Smelten is niet zo moeilijk met dit weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon omdat ik echt smelt van deze foto![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
awwquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Baafquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
Piet
Inmiddels doorverwezen en in de wachtkamer van het ziekenhuis, vermoeden is iets met de longen
Wat een knapperd is het tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat er nu komt, net intake gehad en urgentie 'geel' gekregen, dat betekent dat ik binnen het uur verder geholpen wordt (in theorie).quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Crappediecrap.
Wachten op foto's zeker nu?
Leuk , heb je nog wel plek op die wc van jequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreeg ik net kado van Moussy ( waar Yous nu is ) voor op mn plee, echt tof!
Sterkte Baaf, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
geen idee wat er nu komt, net intake gehad en urgentie 'geel' gekregen, dat betekent dat ik binnen het uur verder geholpen wordt (in theorie).
Nou dat gaat rap dan en dan snel een diagnose krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
geen idee wat er nu komt, net intake gehad en urgentie 'geel' gekregen, dat betekent dat ik binnen het uur verder geholpen wordt (in theorie).
Hierom zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:59 schreef Barbaaf het volgende:
Ach, ik ben niet op een brancard met zwaailichten afgevoerd (wat dan weer jammer is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:19 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden gisteren. het is hier nu wel stil, zonder die dikke brompot. Tashi houdt zich er goed onder, toen hij vannacht, na voor het eerst van zijn leven alleen te hebben geslapen, wakker werd moest hij eerst even kijken waar Kundun was, ineens [ afbeelding ], da's waar ook, die is er niet meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:19 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden gisteren. het is hier nu wel stil, zonder die dikke brompot. Tashi houdt zich er goed onder, toen hij vannacht, na voor het eerst van zijn leven alleen te hebben geslapen, wakker werd moest hij eerst even kijken waar Kundun was, ineens [ afbeelding ], da's waar ook, die is er niet meer.
Ik zit meteen hier in gedachten, ook lekker plaatje voor een laidback sunny day als dezequote:
hoe kreeg die dat voor elkaar? Snap intussen wel dat het met trombose te maken heeft, ze blijven ook vragen of ik lange reizen gemaakt heb. En vooralsnog is nog niks gezegd over overnachten, heb ook niks bij me want ik werd door HA meteen doorgestuurd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Jemigdepemig, heb je slaapspullen bij je?????
Beiden is niet niks zeg.
Laatste vriend van me met een longembolie werd na weken coma wakker zonder benen
Ja kut ik weet het ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef Pagan het volgende:
Ik denk wel dat je mag blijven, Baaf. Sterkte en beterschap.
oh-oh, jij weet mensen wel echt op te vrolijken met je geampueerde benen.
Echt hèquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef Pagan het volgende:
Leuk toch!quote:
Ik denk het ook wel als het een embolie is , maar goed dat je er op tijd bij bent Baaf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef Pagan het volgende:
Soms wel, het lichaam kan een gedeeltelijke/beperkte klaplong vaak zelf oplossen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Alsof ze hem met een klaplong wel naar huis laten gaan...
Ja hoor, bij mijn man wel , na een hele dag ziekenhuis hangenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Alsof ze hem met een klaplong wel naar huis laten gaan...
Ja ik heb dat ook eens gehad , ging ik naar de huisarts want ik was niet lekker, voor ik het wist moest ik mijn man bellen zodat ik naar de eerste hulp kon en toen daar een hele dag aan de hartmonitor gelegen, bloed geprikt en uiteindelijk gewoon naar huis gestuurd wat ik had niets bijzondersquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat vorig jaar ook zo in het zh, ha helemaal in paniek, en toen was het helemaal niks.
Maar dat was wel heel anders dan dit, ik wist wel waar het door kwam toen, die allergie.
Nou je krijgt wel het hele circus in een keer zeg, maar goed dat ze alles nakijken .quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Update; ze zijn er nog niet uit, volgende ronde is CT-scan. Naar huis mag ik pas als ze zeker zijn dat het geen embolie is, en ze een idee hebben wat dan wel. Lig nu aan de O2, erg lekker, maar die krijg ik niet mee
Ben ff offline voor de scan /w
Ik ben strakjes offline want mn ouders en mn nichtjes komen , ik zou een smsje als je echt nieuws hebt zeer op prijs stellen. Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Update; ze zijn er nog niet uit, volgende ronde is CT-scan. Naar huis mag ik pas als ze zeker zijn dat het geen embolie is, en ze een idee hebben wat dan wel. Lig nu aan de O2, erg lekker, maar die krijg ik niet mee
*duim*duim*quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Pffquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
en nu?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ze zijn eruit, embolieen dus, maar we zijn er nog op tijd bij.
Emblolieen , meerdere dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Jeetjequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze je de nacht daar houden, ondanks dat ik weet dat je liever thuis slaapt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
Net eerste spuit oplosmiddel gehad inc instructie hoe het zelf te doen. Als het goed aanslaat mag ik thuis verder spuiten, anders een overnachting. Over trombosediensten of andere nazorg is niet gesproken
Sterkte Barbaafquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
Wordt idd nachtje blijven, vooral omdat ik zonder extra zuurstof nog een dood vogeltje ben. Wel ander ziekenhuis, deze is vol. Maar wel vlakbij en er wordt een ambulance geregeld.
Help me eraan herinneren dat ik nog eens vertel hoe ik bij de HA gekomen ben vanochtend, verhaal apart.
Ja dat! Ik zou me ook zorgen maken als je nu naar huis zou mogen! Sterktequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Sterkte Barbaafen eigenlijk wel beter dat je een nachtje onder controle blijft .
Duik je de koffer weer in?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Sjee, ik heb net de koffie klaar om naar buiten te gaan, maar ik spot Jan Kooijman bij Boulevard
Nou, niet met Jan!quote:
Nee, we hebben ze alvast even ingeseind, ze weten er vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Toch opvallend hoeveel van die doktoren hier tengere vrouwtjes van rond de 1.60 zijn. Worden ze daar op geselecteerd ofzo? En zouden ze 't merken als ik er eentje meenam morgen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Toch opvallend hoeveel van die doktoren hier tengere vrouwtjes van rond de 1.60 zijn. Worden ze daar op geselecteerd ofzo? En zouden ze 't merken als ik er eentje meenam morgen?
Speciaal voor jou aangevraagdquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Je moet toch wat om het leed te verzachtenquote:
Mijn neuroloog is ook een tenger vrouwtje van 1.60. Jammer dat er zo'n lelijk hoofd op zitquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
PLORKquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn neuroloog is ook een tenger vrouwtje van 1.60. Jammer dat er zo'n lelijk hoofd op zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
PLORKIk heb eigenlijk nooit echt heel goed op de rest van haar lichaam gelet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
PLORKIk dacht dat de o voor ontiegelijk stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pientere Lutte onthaart Rons kopquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat de o voor ontiegelijk stond
hier in Twente staat het natuurlijk voor onmeunigquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat de o voor ontiegelijk stond
Fixed.quote:
Ik denk dat je broer dat zelf ook liever niet heeft..,,,quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf met mn tengels af van de klavots van mn broertje if you don't mind
Hier waren ze er laatst ook. ALleen was ik niet thuis, ik hoorde het van huisgenote. VOrige week belde ze wel aan van SOS kinderdorpen, ik zei vrij snel dat ik geen interesse had in een donatieschap en dat werd gewoon geaccepteerd. Daar kunnen die Jehovas wel wat van leren..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zag ik vanmiddag bij thuiskomst mannetjes met mappen door de straat lopen, maar ze belden niet aan. Nu zie ik een folder van Jehova's of iets in die richting op de mat liggen.
Bellen ze tegenwoordig niet aan bij een blaffende hond? Hendig
Ja maar dat zijn ook 2 heeeeeeel verschillende dingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier waren ze er laatst ook. ALleen was ik niet thuis, ik hoorde het van huisgenote. VOrige week belde ze wel aan van SOS kinderdorpen, ik zei vrij snel dat ik geen interesse had in een donatieschap en dat werd gewoon geaccepteerd. Daar kunnen die Jehovas wel wat van leren..
Ja klopt welquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook 2 heeeeeeel verschillende dingen.Ik vind het wel grappig als ze vragen of je 'iets leuks wilt', en dan krijg je zo'n folder met 'een nieuwe wereld'.
Sorry, ik wist niet dat dat jouw broertje was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf met mn tengels af van de klavots van mn broertje if you don't mind
Ja, best wel Bos!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
(How the fuck wisten die dat ik een huisgenoot heb, of zag ik er in hun ogen te studentikoos uit..![]()
![]()
)
En dan als de sodemieter de deur dicht, anders is het alleen een extra reden om je haarfijn uit te leggen dat God al je zondes vergeeft en je met jezelf in het reine komt en zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, best wel Bos!![]()
Dat drammen, zo jammer
Ik geloof dat een vriend van mij eens tipte om aan de deur iets te zeggen als 'ik heb alles gedaan wat god verboden heeft, goeiemiddag'. Dat is wel een goeie
Maakt niet uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat dat jouw broertje was.Ik dacht een vriendje.
Ohquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan als de sodemieter de deur dicht, anders is het alleen een extra reden om je haarfijn uit te leggen dat God al je zondes vergeeft en je met jezelf in het reine komt en zo
+1quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Lutte het volgende:
Of ze hebben hem net onder de douche gezet en hij doet net of spontaan z'n armen het niet meer doen en wordt nu gewassen door twee pittige blonde verpleegsters!
Ze zijn misschien bezig nog met onderzoeken zodat hij niet kan bellen .quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Baaf smst niet terug en ik maak me best wel zorgen...
Of dit natuurlijk wat veel leuker voor hem isquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Lutte het volgende:
Of ze hebben hem net onder de douche gezet en hij doet net of spontaan z'n armen het niet meer doen en wordt nu gewassen door twee pittige blonde verpleegsters!
Ik moet aan die AH reclame met die motor denkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Lutte het volgende:
M'n vader en broer gaan samen boodschappen doen. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Lutte het volgende:
M'n vader en broer gaan samen boodschappen doen. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
In m'n broer heb ik het volste vertrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jullie hebben echt allemaal veel vertrouwen in elkaar he
Misschien is zijn foon wel leeg, hij zal vast geen lader hebben meegenomen gisteren naar de HA.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Baaf smst niet terug en ik maak me best wel zorgen...
Copyright Stregaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien is zijn foon wel leeg, hij zal vast geen lader hebben meegenomen gisteren naar de HA.
Dit, overigens, was een idee van Strega.
Oh wat leuk!quote:
Oh ja, dat dat het maar mag wezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien is zijn foon wel leeg, hij zal vast geen lader hebben meegenomen gisteren naar de HA.
Dat hoop ik maar, ik schrok er zo van.quote:
Ik was last hebbend van de ogen, dus dan kan PC maar heel beperkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Muisje waar was jij???
Chico zn kado was super![]()
Baaf, ben je thuis?
XXX
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Die pizza was geniaal![]()
Die kip is kut natuurlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]i heb de kip misschien ook een beetje in ratjesmodus gekocht
Jaquote:
Ja wie niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jahet gaat nu weer beter. Afwachten hoe het zich houdt want ik reageer nogal heftig op rondvliegende processierupshaartjes blijkbaar.
Ahahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Met die klote ezel van je zat Thessa laatst es in bad bij mij, toen heb ik na een kwartier de pieper eruit gesloopt trouwens![]()
Dus dank je wel voor die kutkip, die kwam als geroepenquote:
Wees blij dat ik mijn pas niet bij had, met klantenpas was het 2 halen 1 betalenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus dank je wel voor die kutkip, die kwam als geroepen![]()
En Strega gaat door voor de koelkast. Omdat het voor 1 nachtje zou zijn had ik niemand gevraagd wat te brengen en hield mijn BB er vanochtend vroeg mee op. Vlak daarna hoorde ik dat ze het 'dag-voor-dag' willen aanzien. Dat zijn van die dingen die je niet zo plots moet melden aan iemand die net 24 uur van de nicotine af is. Laat ik het zo zeggen: van een felle discussie raak ik al niet meer buiten adem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Thessa was ergggggggg boos, dat ik de ezel sloopte.
Ik zei dat ze er gewoon nog mee kon spelen maar toen schreeuwde ze echt heel boos dat er toch niks aan was als ie geen herrie maakte
Mmmm.... familie van Sjon?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Thessa was ergggggggg boos, dat ik de ezel sloopte.
Ik zei dat ze er gewoon nog mee kon spelen maar toen schreeuwde ze echt heel boos dat er toch niks aan was als ie geen herrie maakte
goed om wat van je te horenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En Strega gaat door voor de koelkast. Omdat het voor 1 nachtje zou zijn had ik niemand gevraagd wat te brengen en hield mijn BB er vanochtend vroeg mee op. Vlak daarna hoorde ik dat ze het 'dag-voor-dag' willen aanzien. Dat zijn van die dingen die je niet zo plots moet melden aan iemand die net 24 uur van de nicotine af is. Laat ik het zo zeggen: van een felle discussie raak ik al niet meer buiten adem.
Lichamelijk gaat het dus best goed, ik loop alweer vlotter dan een paar dagen terug en m'n bloedwaardes gaan erop vooruit, van de zuurstof af en ik voel me lekker. Ik moet hier alleen nog minstens t/m zaterdag blijven tot m'n bloed dun genoeg is.
En alles gaat hier zo langzaam en ik moet overal achteraan, omdat ik hier blijkbaar ingesneaked ben omdat er elders geen plaats was kom ik niet voor op lijsten voor eten ed., en bij iedere toezegging heb ik de neiging om te vragen 'en hoe laat zou het niet onredelijk zijn als ik er achteraan ga?'. Deze laptop bv., duurde drie uur en twee keer navragen terwijl daar dus gewoon een interne dienst voor is....... ik wacht nog op de nicotinepleisters...
Oh jee, dus je bent nog niet los?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En Strega gaat door voor de koelkast. Omdat het voor 1 nachtje zou zijn had ik niemand gevraagd wat te brengen en hield mijn BB er vanochtend vroeg mee op. Vlak daarna hoorde ik dat ze het 'dag-voor-dag' willen aanzien. Dat zijn van die dingen die je niet zo plots moet melden aan iemand die net 24 uur van de nicotine af is. Laat ik het zo zeggen: van een felle discussie raak ik al niet meer buiten adem.
Lichamelijk gaat het dus best goed, ik loop alweer vlotter dan een paar dagen terug en m'n bloedwaardes gaan erop vooruit, van de zuurstof af en ik voel me lekker. Ik moet hier alleen nog minstens t/m zaterdag blijven tot m'n bloed dun genoeg is.
En alles gaat hier zo langzaam en ik moet overal achteraan, omdat ik hier blijkbaar ingesneaked ben omdat er elders geen plaats was kom ik niet voor op lijsten voor eten ed., en bij iedere toezegging heb ik de neiging om te vragen 'en hoe laat zou het niet onredelijk zijn als ik er achteraan ga?'. Deze laptop bv., duurde drie uur en twee keer navragen terwijl daar dus gewoon een interne dienst voor is....... ik wacht nog op de nicotinepleisters...
Voorzichtig aan maar Baaf.quote:
Baafquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Baafin mijn gedachten ben jij een alfamannetje. Wat moet jij nou in het ziekenhuis
![]()
Word maar snel beter
Leuke dokterinnetjes hosselen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Baafin mijn gedachten ben jij een alfamannetje. Wat moet jij nou in het ziekenhuis
![]()
Ik zal mijn best doen. 't Schijnt dat in dit stadium van verdunning de embolieën los kunnen schieten en nog meer schade kunnen doen, daarom mag ik nog niet weg en moet ik me rustig houden. ZEG DAT DAN METEEN #$%#@&^%, dan had ik me een stuk rustiger gehoudenquote:Word maar snel beter
Tsss, ik had skonne anti embolism socks, van die hele strakke die tot je bovenbenen gaan, met open tenen. Is nog een foto vanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
Kek? Ik heb 1 van mijn 200 paar vrijwel identieke zwarte sokken aan, geen idee of dat kek is, ik ben te cool me daarmee bezig te houden
Ow toch langer dan gedacht dus , heel veel beterschapquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Even 'per ongeluk' afslaan bij de zusterhoekjes en gangetjes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
Heb wat rondgewandeld over de afdeling vanmiddag maar daar word je niet blij van.
Whehehe, die zuster?quote:
Het gaat in ieder geval de goede kant uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef Barbaaf het volgende:
M'n bloedwaarden zijn bijna normaal(maar dat betekent niet dat ik naar huis mag, maar daar heb ik me intussen bij neergelegd).
Oei, dat is balen dat het onder de nagel is gekomen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef Lutte het volgende:
Pisc, je nagels al gelakt met dit weer? Was meteen droogHelaas zit ik de komende tijd vast aan blauwe nagellak en alles wat donkerder is want er is nagellak onder m'n nagel gekomen
Experimenteel nagellakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dat is balen dat het onder de nagel is gekomen!
Ik heb ze gister gelakt, 2 laagjes, twijfel nu of het idd snel droog wasToch eens op gaan letten met dit weer
Jullie wel!Jullie kunnen dat!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Experimenteel nagellakkenZouden we er een beurs voor aan kunnen vragen?
Ik denk dat Muis haar nummer wel heeft. Ik weet haar 06 nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Iemand hier die oh-oh kan SMS'en (haar PC is nog stuk?) dat ik nog leef maar m'n GSM nog steeds niet en ik dus niet kan reageren? Er bleek op de laatste restjes accu een SMS van haar binnengekomen te zijn ..
quote:
quote:
Ik zal Qwea ff een watsapperd sturen om te vragen of ze rooksignalen kan sturen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Iemand hier die oh-oh kan SMS'en (haar PC is nog stuk?) dat ik nog leef maar m'n GSM nog steeds niet en ik dus niet kan reageren? Er bleek op de laatste restjes accu een SMS van haar binnengekomen te zijn ..
Truste Baaf, don't wurry, ze komen om het uur een zaklamp in je waffel douwen om te kijken of je nog leeft.quote:
Yeah!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Truste Baaf, don't wurry, ze komen om het uur een zaklamp in je waffel douwen om te kijken of je nog leeft.
Shit. Watskebeurt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef Miniem het volgende:
Na een dag hard werken te horen krijgen dat de auto wss total loss is is niet tof
Mijn moeder had geen voorrang verleend, ze zag hem niet.quote:
Heb hem al vanaf kinds af aan meegemaakt. En nu mocht ik er altijd in rijden, was dan eigenlijk wel een beetje mijn auto. De andere auto had alleen een schrammetjequote:
Ik kan je vertellen, dat klopt niet. Vannacht een paar uur wakker gelegen, niemand gezien. Ik denk dat ik zelf moet bellen als ik dood ben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Truste Baaf, don't wurry, ze komen om het uur een zaklamp in je waffel douwen om te kijken of je nog leeft.
Hey Baaf, heb je geen nurse-call knop naast je bed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:59 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk dat ik zelf moet bellen als ik dood ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |